Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+selittelyä+jos+pyydän+sinua+edes+kerran+todistamaan+sanomisesi.+Sinä+se+tässä+kiemurtelet,+kun+jäit+taas+valehtelusta+kiinni.+Osaatko+edes+hävetä+käytöstäsi?
20.09.2017 10:27
Ja+taas+antivapari+keksii+omia+termejä.+Oletko+oikeasti+noin+pihalla+todellisuudesta?=
20.09.2017 10:26
Vaikka+olisin+kuinka+sekaisin,+ei+se+kaada+faktoja+mitä+olen+antivaparista+kertonut.+Et+ole+itse+pystynyt+yhtään+faktaa+kaatamaan,+vaan+päin+vastoin+omalla+käytökselläsi+olet+vain+todistanut+ne.
Tämäkin+on+yksi+malliesimerkki+antivaparin+käytöksestä;+kun+puhuminen+itse+aiheesta+menee+liian+kiusalliseksi,+siirrytään+vittuilemaan+henkilöstä+suoraan.
Mutta+jatka+vain+hyvää+työtä+puheideni+todistamisesta.+Kiitos.+:)
20.09.2017 10:25
Etkö+voisi+olla+sen+verran+aikuinen(?),+ja+myöntää+että+sontaa+puhut+taas?+
Ei+ole+mitään+moraalista+oikeutta.+Ja+vaikka+olisikin,+niin+sinun+pitäisi+osoittaa+että+vapareiden+tuki+muodostuu+juuri+verorahoista.+Tiedäthän+että+valtiolla+on+muitakin+tuloja+kun+yksityisten+ihmisten+verotulot?
Ja+edelleenkään+ei+ole+kysymyksessä+mistään+salailusta.+Asia+vaan+nyt+ei+kuulu+ulkopuolisille.+Eihän+valtiokaan+kerro+tarkalleen+mihin+se+rahojaan+käyttää.+Miksi+et+itke+tästä?
20.09.2017 10:07
Väärin.+Taas+jälleen+kerran.+Onko+sinulle+koskaan+tullut+mieleen+että+olisit+väärässä+tässä+asiassa?
20.09.2017 10:00
Et+tiedä,+mutta+olet+varma+asiasta+ilman+mitään+todisteita.+Luuletko+olevasi+niin+uskottava+että+voit+esittää+mitä+tahansa+väitteitä+ilman+todisteita+ja+luulla+että+sinua+uskotaan?
Olen+täällä+kyllä+nähnyt+kun+turhia+ketjuja+poistetaan,+esimerkiksi+silloin+kun+aiheesta+on+jo+toinen+ketju.+Sitä+sanotaan+järjestyksenylläpidoksi.
19.09.2017 09:07
Kun+enään+"verotettavalla+on+oikeus"-vale+ei+mennyt+lävitse,+joutui+antivapari+keksimään+uuden+valeen.+
Eli+et+edelleenkään+ole+pystynyt+sanomaan+miksi+tämä+asia+kuuluisi+ulkopuolisille.
19.09.2017 09:04
Koska+se+ei+kuulu.+Eikä+kyseessä+ole+mistään+salaamisesta.
Et+ole+vieläkään+sanonut+miksi+tämä+asia+kuuluisi+ulkopuoliselle.+Joten+miksi+sinun+pitäisi+tietää+tämä+asia?
18.09.2017 19:19
Miksi+et+kysy+liitolta+itseltään?+Ja+ei+ole+kysymys+salaamisesta,+tämä+tieto+nyt+ei+vaan+kuulu+ulkopuolisille.+Joten+millä+peruustella+olet+näitä+tietoja+vaatimassa?
18.09.2017 15:32
Mitäs+se+kenellekkään+ulkopuoliselle+kuuluu?+Voit+varmaan+itsekin+tiedustella+tätä+suoraan+näiltä+yhdistyksiltä.+mutta+muista+että+heillä+ei+ole+mitään+velvollisuutta+sitä+kertoa.
18.09.2017 13:54
Eli+kuten+itsekin+sanot,+et+pysty+todistamaan+väitettäsi,+mutta+kovasti+olet+jo+tuomitsemassa.
Millä+tavalla+vaparit+huiputtavat+ylläpitoa?
18.09.2017 13:51
Minä+puhuin+antivaparista+ja+siihen+saan+tuollaisen+puppugeneraattorilla+huonolla+suomella+kirjoitetun+vastauksen+jossa+ei+taaskaan+ole+päätä+eikä+häntää.+
No+ehkä+se+on+sinulle+selvää+suomea..
18.09.2017 13:50
Miksi+se+sinulle+on+niin+tärkeä+tietää+mitä+mieltä+minä+olen+siitä+kuinka+monta+idioottia+kirjoittaa+tälle+palstalle?+Onko+se+sinulle+joku+ego+kysymys?
18.09.2017 13:49
Mikä+sensuuri?+Pystytkö+edes+todistamaan+että+joku+vapari+olisi+mitään+poistanut?+Et+tietenkään,+mutta+silti+olet+valmis+tuomitsemaan+vaparit+ilman+todisteita.
Tosin+et+näytä+tietävän+mitä+sensuuri+tarkoittaa.
18.09.2017 11:40
Pystyn+vastaamaan,+enhän+ole+antivapari+joka+välttelee+vaikeisiin+kysymyksiin+vastaamista.
Käsittelen+edelleen+kaikkia+näitä+höpöhöpö+juttuja+kirjoittavia+kertakäyttönikkejä+yhtenä+antivaparina,+mutta+vastaan+heille+yksilönä.
18.09.2017 11:38
Rakas+antivaparimme+ei+tiedä+edes+miten+tämä+avustus+toimii.+Johan+tämä+tämä+on+nähty+niin+monta+kertaa+tälläkin+palstalla...
17.09.2017 18:10
Saat+vapaasti+näin+uskoa,+mutta+todellisuuden+kanssa+tällä+uskolla+ei+ole+mitään+tekemistä.+Et+ole+muuten+vielä+kertaakaan+pystynyt+todistamaan+väitteitäsi.+Tosin+onhan+se+ymmärrettävää+kun+et+tajua+aiheesta+mitään,+vaan+ainoastaan+lauot+noita+tyhjiä+onlinereita.
17.09.2017 11:27
Ja+saisinko+saman+suomeksi.+Teidän+ei+suomalaisten+suomenkielen+taito+on+ymmärrettävästi+vähän+heikko.
17.09.2017 10:24
Sinun+käytöksesi+on+huolestuttavaa;+näet+vapareita+siellä+missä+heitä+ei+ole,+ja+sitten+keksit+näitä+satuja+sen+lisäksi..+:(
17.09.2017 10:23
Ja+taas+tuli+antivaparilta+päätön+johtopäätös.+Jatka+vain+:)
17.09.2017 10:21
32 / 83