Vapaa kuvaus

Aloituksia

195

Kommenttia

3468

1. Eihän siinä väestön vaihtamisessa mitään salaista ole joten ei se mikään salaliitto ole. Aivan selkeästi ns "liberaalit" eri puolueissa vasemmalta oikealle ovat tuoneet julki tavoitteensa muuttaa Suomi monikulttuuriseksi maaksi. Tavoitteen vastustajat on julistettu "rasisteiksi" ja "fasisteiksi" - eli minäkin, Oikonomi, olen "rasisti" ja "fasisti" vastoin omaa tahtoani. Kun kerta minuun on "rasistin" leima isketty niin eihän minun mielipiteistäni tarvitse välittää, ei "rasistin" puheilla ja kirjoituksilla ole mitään arvoa. Silti - minä jatkan väestön vaihtamisen ja "monikulttuurisuuden" vastustamista vaikka siihen asti kunnes "rasismin" poisjuurittamiseksi perustettu poliisi aamuyöstä potkii oveni sisään ja raahaa minut pusikkoon niskalauksella tapettavaksi.

No, "liberaalit" varmaan syyttävät kirjoitustani "uhriutumiseksi", mutta vähän kärjistettyä hirtehishuumoria se vain on. Hirtehishuumori on mielestäni oikeutettua ja tarpeen kun polarisaatiovihan lietsonta läikkyy pahasti yli laitojen.
  2. Kyllä niin voi valitettavasti käydä ja niin voi käydä monessa muussakin Euroopan maassa. Voi kuitenkin käydä toisinkin. Kaikki riippu siitä voittaako maissa kansallinen solidaarisuus vai polarisaatio. Jälkimmäistä Putin kavereineen kovasti toivoo.

Kansallisella solidaarisuudella en tarkoita yksimielisyyttä kaikesta vaan kykyä sopia kaikkein tärkeimmistä asioista kuten vapauden ja demokratian puolustamisesta. Jos solidaarisuus säilyy kansojen sisällä niin se mahdollistaa myös yhteisen eurooppalaisen solidaarisuuden. Elämme kriittisiä aikoja. Voi käydä hyvin tai voi käydä huonosti. Kun sodan ja kiistojen pöly jonain päivänä laskeutuu niin ihmiset voivat elää joko nykyistä huonommassa tai paremmassa maailmassa.