Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Justiinaw
profiilit
Justiinaw
Justiinaw
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+nainen
Tiukin+tilanne+oli+se+että+olin+ensimmäistä+päivää+töissä+ja+iski+hirvittävä+vessa+hätä.+Kesken+asiakkaan+ja+sitten+kun+asiakas+oli+lähtenyt+ja+kun+pääsin+vessaan+housuun+nauhat+ei+auennut+ja+siinä+5+minuuttia+yritin+availla+ja+luovutin+ja+pidätteli+15+min+sitten+pääsi+housuun+loppujen+lopuksi+kotona+leikkasin+saksilla+auki+ja+pyykkiin
05.11.2020 22:05
Minä+päästän+housuun+aika+harvoin+tahallani+housuun+ja+vahingossa+tulee+usein+siksi+kun+en+kerkeä,+en+voi+pidätellä,+en+saa+nauhoja+tai+nappia+auki.
27.09.2020 18:30
No+minulla+tulee+Pissat+housuun+aika+usein+yleensä+en+kerkeä+vessaan+tai+en+voi+pidätellä+tai+en+saa+housuun+nauhaa+auki+tai+yöllä+tulee+sänkyyn.+Viimeksi+tuli+housuun+2+pv+sitten+eli+24.9+en+saanut+varkkujen+nappia+auki+ja+pissat+suihkusi+housuun+ja+Noloin+on+se+että+minä+en+saanut+ovea+lukkoon+aluksi+pikkuisen+tuli+housuun+ja+seuraavaksi+en+saa+verkkareiden+nauhaa+auki+sitten+tulee+housuun.
27.09.2020 00:10
Olin+noin+15+eli+olin+9+luokalla+kesken+tunnin+tuli+pissa+hätä+ja+minulla+oli+vaalean+harmaat+housut+ja+noin+30+min+päästä+en+enää+voinut+pidätellä+ja+sitten+pissa+tuli+housuun+ja+oli+minun+ja+kaverini+esitys+vuoro+ja+tunnin+jälkeen+juoksen+vessaan+ja+etsin+varahousuja+löysin+vain+pissaset+pikkarit+ja+mini+shortsit+minä+laitan+shortsit+jalkaan+ja+sitten+katselen+itseäni+huomaan+että+en+ollut+ottanut+pissa+pikkareita+pois+jalasta+ja+sen+jälkeen+kun+olin+ottanut+pois+pikkarit+huomaan+että+minun+pimppin+rajat+näkyy+selvästi.
Ja+kyllä+nolotti+olla+liikka+tunnilla.+Pikkuisen+märissa+housuissa
26.09.2020 23:40
Onko+tämä+normaalia+kun+en+voi+pidätellä+pissaa++ja+ekan+kerran+1+luokalla+tuli+housuun+ja+joka+kuukausi+tulee+pissat+melkein+housuun
Joskun+on+puolinvuottkin+taukoa.+
Onko+teillä+saman+laista+kun+minulla+eli+oletteko+pissa+housuja.+
Ja+se+tuntuu+nykyisin+normaalilta+ja+kaikki+kaveritkaan+eivät+ihmettele+kun+pissaan+housuun.
16.09.2020 11:32
1 / 1