Vapaa kuvaus

Aloituksia

852

Kommenttia

7730

1. " Todista sinä Arto nyt, että d-vitamiini syntyy auringossa..."

Vaikeata sanoa, kun auringossa ei ole kukaan käynyt eikä tule käymään. Paitsi Pohjois Korealaiset, jotka ovat menossa sinne miehitetyllä lennolla.

Mutta höpö ei voi selittää sitä, mikä ihmisessä tuottaa D vitamiinia? Kuinka se kulkeutuu iholle ja kuinka palaa sen jälkeen, kun on ollut auringossa takaisin ihmisen joihinkin elimiin.

Tuota en ole löytänyt netti haulla vaan olen löytänyt satoja oman teoriani tukevia kirjoituksia.
  2. "Minä elän niin historiaa kuin tulevaisuuttakin. Maapallolla on 4,5 miljardin historia takanaan ja useita miljardeja vuosia edessään kunnes aurinko nielaisee maapallon."

Todista tuo 4,5 miljardia vuotta? Todista että aurinko nielaisee maapallon?

Miksi kaikki fossiilit ovat samassa maa kerroksessa? Miksi dinojen fosiileissa on pehmyt kudosta ja proteiinia?

1. GALAKSIEN KIERTONOPEUDET LIIAN SUURIA
    Linnunrata-galaksimme tähdet kiertävät keskuksensa ympäri erilaisilla nopeuksilla, sisimpien kiertäessä ulompia nopeammin. Keskimääräinen kiertonopeus on niin suuri, että jos galaksimme olisi enemmän kuin muutama sata miljoonaa vuotta vanha, sen pitäisi olla muodoltaan kiekkomainen eikä nykyisen kaltainen kierteisgalaksi. Linnunradan oletetaan kuitenkin olevan vähintään 10 miljardia vuotta vanha. Tämä 'winding-up' -ongelma on tunnettu jo noin 50 vuotta ja sen selittämiseksi on laadittu useita teorioita, jotka on hylätty yksi toisensa jälkeen. Viimeisinkin teoria sisältää käsitteellisiä ongelmia ja mielivaltaisia päätelmiä, jotka uudempi tutkimus on kyseenalaistanut. Sama ongelma koskee monia muitakin galakseja.

LIIAN VÄHÄN SUPERNOVA-JÄÄNTEITÄ

KOMEETAT HAJOAVAT LIIAN NOPEASTI

MERENPOHJAN KERROSTUMAT LIIAN OHUITA

MAAN MAGNEETTIKENTTÄ HEIKKENEE LIIAN NOPEASTI

MONET KERROSTUMAT TAIPUNEET LIIAN VOIMAKKAASTI

BIOLOGINEN MATERIAALI HEIKKENEEN LIIAN NOPEASTI

HALOKUVIOT KUTISTAVAT "AIKAKAUDET" VUOSIKSI
    Radioaktiivinen säteily muodostaa kallioiden mineraalikiteisiin ns. halorenkaita. Ne ovat ikään kuin fossiilisia todisteita radioaktiivisesta hajoamisesta. Polonium- halorenkaat osoittavat mm. , että Colorado-laatan Jura-, Trias- ja Eoseenikauden kerrostumat ovat syntyneet vain muutamien kuukausien välein, ei satojen miljoonien vuosien kuluessa, kuten on oletettu.

. MINERAALEISSA LIIKAA HELIUMIA (RATE)

SYVISSÄ KERROSTUMISSA LIIAN PALJON HIILI-14-ISOTOOPPIA

MERIVEDEN SUOLAPITOISUUS ON LIIAN ALHAINEN

Olisi aika suola puuroa jos olisimme miljardeja vuosia vanhoja.

Taas jää höpöltä vastaamatta.

Mene höpö You Tubeen väittelemään Pekka Reinikaisen ja Matti Leisolan ja Tapio Puolimatkan kanssa. Saat kyllä havaita oman tyhmyytesi ja minä kuolen nauruun.
  3. Minä en sekoile. Minun laittamat kirjoitukset ovat lukuisten tiedemiesten toteamia evoluution vastaisia. Joihin sinä et kykene vastamaan. Kumoa joka kirjoitus kohta kohdalta ennen kuin aloitat toista sekoilusta syyttämään.