Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
852
Kommenttia
7730
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ukko Ylijumala, Isä-Jumala, Ylijumala yksinkertaisesti, Herra, arabiaksi Allah. Elohim hebreaksi. Minä Olen. Jahve, JHWH."
Uskooko Olli pakana jumaliin?
Onko mormonien joulu 6 huhtikuuta? Samaan aikaan se ei ole Kristittyjen joulun kanssa.
27.11.2025 12:57
" Todista sinä Arto nyt, että d-vitamiini syntyy auringossa..."
Vaikeata sanoa, kun auringossa ei ole kukaan käynyt eikä tule käymään. Paitsi Pohjois Korealaiset, jotka ovat menossa sinne miehitetyllä lennolla.
Mutta höpö ei voi selittää sitä, mikä ihmisessä tuottaa D vitamiinia? Kuinka se kulkeutuu iholle ja kuinka palaa sen jälkeen, kun on ollut auringossa takaisin ihmisen joihinkin elimiin.
Tuota en ole löytänyt netti haulla vaan olen löytänyt satoja oman teoriani tukevia kirjoituksia.
27.11.2025 12:55
"Todista väitteesi. Kerro YKSIKIN valhe, minä minä olen esittänyt!"
Ainakin minä voin todistaa monta höpön valetta. Höpö sanoo opiskelleensa yliopistossa ja sanoo olevansa huippu älykäs yksilö. Tuo on täyttä valetta. Ei tuollainen henkilö keskustelisi täällä jatkuvalla syötöllä. Hän olisi kokonaan muissa piireissä. Ei hän haukkuisi muita. Älykkäät henkilöt eivät hauku "vähä älyisempiä" vaan he jotka eivät ole viisaita vaan tekeytyvät viisaiksi omasta mielestään tämä sopii höpöön. Höpö ei uskalla esiintyä omalla nimellään eikä kuvalla. Tämä jo todistaa hänen valehtelun. Syyksi hän sanoo minut, mutta ei uskaltanut nimeään julkistaa ennen minun tuloa tänne. Olli sen sijaan uskaltaa esiintyä omalla nimellä ja kuvalla.
Paljon muuta on, mutta säästetään nyt palsta tilaa.
27.11.2025 12:51
Höpön kannattaisi tulla jo 2000 luvulle. Nyky ajassa on paljon hurma henkisiä ääri karismaattisia menestys teologeja joilla on myös pikkutyttöjen ja moni avioitumista. Heillä on suuret raha varat ja he sanovat kaiken tämän olevan Jumalan lahjan.
27.11.2025 12:39
Tenho Sauren on jo kuollut.
Höpön kuoleman jälkeen hänen edessä seisoo saatana. Minun edessä seisoo Jeesus Kristus.
Et siis osaa kertoa omia versioita asiasta. 100% fakta on, että auringosta saamme D vitamiinia. Miksi nyt emme saa? Jumalan töitä emme voi selittää.
Ei höpö uskalla keskustella todellisten tiedemiesten kanssa. Nämä tiedemiehet saavat kumottua kaikki höpön sadut, mutta höpö ei saa kumottua yhtään heidän väittämää. Tämä on tosi. Siinä paljastuisi se ettei höpö ole yliopistoa nähnytkään.
Et taas saanut kumottua noita maan lyhyen ajan faktoja, koska ne ovat tosia
24.11.2025 16:22
"Sanoo kaveri joka uskoo satuolentoihin kuten jumala."
Minä uskon Jumalaa en jumalia ne ovat satuja aivan kuin on evoluutio.
24.11.2025 16:15
"Oletko kuullut kineettisestä energiasta? Vai eikö sitä apukoulussa käsitelty? Ja nytkö se napa osoittaa aina pohjoiseen? Eikös se Jumalasi enää kallistelekaan maapalloa vuosittain?"
Tämä on sinun väittämäsi ei minun . Minä pyysin siihen vastausta.
Kaikissa asioissa sanotaan meidän saavamme auringosta D vitamiinia. Silloin joko lehdet tai höpö valehtelee. Olen tässä tuon viimeisen kannalla. Olen turhaan yrittänyt saada höpöltä vastausta, mutta turhaan. Ei osaa selittää kuinka oma versio toimii.
Mikään voima ei voi vaikuttaa ellipsin muotoiseen kiertorataan. Ympyrän voisi vielä olla mahdollinen, mutta ei ellipsinen. Siinä joutuu maa tekemään korjausliikkeitä. Myös että napa osoittaa samaan suuntaan ei voi pitää paikkaansa. Siinä jonkun pitää välillä kääntää maata. Minä annoin höpölle oikein kultalusikalla esim. millä voisi asian todeta, mutta ei kelvannut.
Asia on näin. Minä osaan ajatella lukiessani kuinka asiat voivat olla mahdollista, koska minulla on järki. Taas höpöllä sitä ei ole hän sokeasti uskoo siihen mitä evoluutio sadut kertovat.
Olisi parasta, että höpö pysyisi siellä muumimaailman saduissa eikä sotkeutuisi tieteen asioihin. Antaisi meidän ymmärtäväisten olla.
Yliopistossa et ole opiskellut.
24.11.2025 16:14
"Minä elän niin historiaa kuin tulevaisuuttakin."
Et sitten elä nykyaikaa. Historian tiedämme, mutta tulevaisuudesta emme tiedä. Tai onko höpö joku mormonien profeetta.
24.11.2025 16:01
"Minä elän niin historiaa kuin tulevaisuuttakin. Maapallolla on 4,5 miljardin historia takanaan ja useita miljardeja vuosia edessään kunnes aurinko nielaisee maapallon."
Todista tuo 4,5 miljardia vuotta? Todista että aurinko nielaisee maapallon?
Miksi kaikki fossiilit ovat samassa maa kerroksessa? Miksi dinojen fosiileissa on pehmyt kudosta ja proteiinia?
1. GALAKSIEN KIERTONOPEUDET LIIAN SUURIA
Linnunrata-galaksimme tähdet kiertävät keskuksensa ympäri erilaisilla nopeuksilla, sisimpien kiertäessä ulompia nopeammin. Keskimääräinen kiertonopeus on niin suuri, että jos galaksimme olisi enemmän kuin muutama sata miljoonaa vuotta vanha, sen pitäisi olla muodoltaan kiekkomainen eikä nykyisen kaltainen kierteisgalaksi. Linnunradan oletetaan kuitenkin olevan vähintään 10 miljardia vuotta vanha. Tämä 'winding-up' -ongelma on tunnettu jo noin 50 vuotta ja sen selittämiseksi on laadittu useita teorioita, jotka on hylätty yksi toisensa jälkeen. Viimeisinkin teoria sisältää käsitteellisiä ongelmia ja mielivaltaisia päätelmiä, jotka uudempi tutkimus on kyseenalaistanut. Sama ongelma koskee monia muitakin galakseja.
LIIAN VÄHÄN SUPERNOVA-JÄÄNTEITÄ
KOMEETAT HAJOAVAT LIIAN NOPEASTI
MERENPOHJAN KERROSTUMAT LIIAN OHUITA
MAAN MAGNEETTIKENTTÄ HEIKKENEE LIIAN NOPEASTI
MONET KERROSTUMAT TAIPUNEET LIIAN VOIMAKKAASTI
BIOLOGINEN MATERIAALI HEIKKENEEN LIIAN NOPEASTI
HALOKUVIOT KUTISTAVAT "AIKAKAUDET" VUOSIKSI
Radioaktiivinen säteily muodostaa kallioiden mineraalikiteisiin ns. halorenkaita. Ne ovat ikään kuin fossiilisia todisteita radioaktiivisesta hajoamisesta. Polonium- halorenkaat osoittavat mm. , että Colorado-laatan Jura-, Trias- ja Eoseenikauden kerrostumat ovat syntyneet vain muutamien kuukausien välein, ei satojen miljoonien vuosien kuluessa, kuten on oletettu.
. MINERAALEISSA LIIKAA HELIUMIA (RATE)
SYVISSÄ KERROSTUMISSA LIIAN PALJON HIILI-14-ISOTOOPPIA
MERIVEDEN SUOLAPITOISUUS ON LIIAN ALHAINEN
Olisi aika suola puuroa jos olisimme miljardeja vuosia vanhoja.
Taas jää höpöltä vastaamatta.
Mene höpö You Tubeen väittelemään Pekka Reinikaisen ja Matti Leisolan ja Tapio Puolimatkan kanssa. Saat kyllä havaita oman tyhmyytesi ja minä kuolen nauruun.
23.11.2025 16:53
"Sinulle on monta kertaa kerrottu miten d-vitamiini syntyy, mutta ethän sinä näytä tajuavan edes näin yksinkertaista asiaa."
Et ole kertaakaan kertonut. Olen pyytänyt selittämään kuinka ja mikä tuottaa ihmisessä sitä D vitamiinia ja kuinka kulkeutuu iholle ja kuinka palaa takaisin ja mihin. Ei tule vieläkään vastausta tähän.
Minä annoin sinulle pari sataa linkkiä ja lainauksia asiasta, mutta sinä et vain ymmärrä noita asioita.
23.11.2025 16:39
"Etkö edes tiedä sitä että evolutio ei liity elämän syntymiseen."
Ei liity, koska evoluutiota ei ole olemassa ei ole ollut eikä tule olemaan.
23.11.2025 16:37
"Mitenkäs olikaan sen D-vitamiinin laita? Syntyykö se auringossa?"
Sieltä me saimme kesällä D-vitamiinia ja nyt kauppaavat meille sitä purkeissa, kun ei ole auringon paistetta.
Koska höpö todistaa oman versionsa???
23.11.2025 16:35
"Olemme todiste evoluutiosta."
Todista ensin se evoluutio. Jää kyllä höpöltä todsitamatta.
23.11.2025 16:33
"Höpö jatkaa vaan samaa. Ei kannattaisi vastata yhtään mitään. Sanon sen vaan aina välillä."
Minä ole sinulle sanonut jo miljoona kertaa ettei höpön juttuihin kannata kommentoida. Kyllä se lopettaa kun ei vastata.
Uskooko Olli, että höpö on opiskellut yliopistossa?
23.11.2025 16:30
"Miten ihmeessä Ollia voi haitata aikuisten homojen keskinäiset suhteet, mutta eivät pikkutyttöjen käytännössä pakkomoninaiskentelut?"
Sinun kannattaisi katsoa ja kuunnella You Tube ja siellä pastorin pulinat. Siellä helluntalais pastori arvostelee ääri karismaattisuutta ja menestys teologiaa. Aika harvinaista helluntalaiselta, kun vielä vastustaa tempaus teoriaa ja erillistä tuhatvuotista aikaa.
Näissä on paljon rikkaista enimmäkseen Amerikasta tulleita kohu saarnaajia he elävät melko vauraasti ja he käyttävät naisia hyväksi myös ala ikäisiä. Että tapahtuu tuota 2000 luvullakin ei tarvitse haukkua 1800 luvun tapahtumista. He sanovat tämän olevan Jumalan lahjan heille. Suomessa he esiintyvät enimmäkseen helluntaisia lähellä olevissa lahkoissa.
https://www.youtube.com/watch?v=YWjznTvM5v8
https://www.youtube.com/watch?v=Prh69mRr_Ho
https://www.youtube.com/watch?v=0eeWBA8IJTA
23.11.2025 16:27
Jää siinäkin viimeiseksi. Et voi kertoa omaa teoriasi kohta kohdalta. Kerro ensin ja syytä toista vasta sitten.
21.11.2025 16:29
"Olemme todiste evoluutiosta."
Kerro kohta kohdalta kuinka on elämä alkanut ja kuinka ensimmäinen solu on syntynyt ja kaikki vaiheet ihmiseksi. Jää kyllä selittämättä.
21.11.2025 16:25
Minä en sekoile. Minun laittamat kirjoitukset ovat lukuisten tiedemiesten toteamia evoluution vastaisia. Joihin sinä et kykene vastamaan. Kumoa joka kirjoitus kohta kohdalta ennen kuin aloitat toista sekoilusta syyttämään.
21.11.2025 16:20
Höpö uskoo evoluutio satuihin minä en usko satuihin.
Minä laitoin todisteet maan lyhyestä iästä ja sinä et osannut edes kommentoida sitä.
Lehdissä on ollut paljon kirjoituksia siitä, että tähän vuoden aikaan emme saa D vitamiinia auringosta on nyt hankittava muuten. Valehtelevatko lehdet?
Sinä olet käynyt apukoulun ja minä en ole käynyt yliopistoa aivan kuin et sinäkään. Sinun on nimimerkin takaa helppo valehdella.
Et osaa selittää kuinka maa kiertää ellipsin muotoista rataa, että napa osoittaa aina pohjoiseen.
Toisen syyttämisen sijaan kaipaan todisteita väittämisiin
21.11.2025 16:18
Juutalaiset ei pelastu yksikään ilman Jeesusta eikä yksikään Jehovan todista, kun rinnastavat Jeesuksen saatanan tasolla olevaksi enkeliksi.
20.11.2025 11:52
2 / 387