Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
852
Kommenttia
7730
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sinun pitäisi tehdä parannus ja lakata uskomasta niin psykopaattiseen Jumalaan, "
Tuossa höpö syyllistyy Jumalan pilkkaan. Jumala on oikeudenmukainen ja pahat ihmiset joutuvat helvettiin. Tämä höpö lukeutuu pahoiksi ihmisiksi, kun kyseenalaistaa Jumalan olemassaolon ja puolustaa homoutta.
29.02.2024 14:59
Katso höpö mitä Raamattu sanoo homoista. He todella menevät helvettiin.
1KOR.6: 9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Syytä olisi höpön tehdä parannus ja heti.
29.02.2024 14:57
Myös pakanat menevät helvettiin niihin lukeutuu evoluutio uskonto.
Meidän on kerrottava homoille, että heidän tulee tehdä parannus ja palata heteroiksi.
29.02.2024 14:55
Koska olen sanonut että vasenkätiset ja Luterilaiset menevät helvettiin. Luterilaisista menevät ne papit ja piispat jotka vihkivät homopareja ja uskovat evoluutioon.
Evoluutio on uskonto ei tiede eikä ole biologiaa.
29.02.2024 14:53
Koska olen sanonut että vasenkätiset ja Luterilaiset menevät helvettiin. Luterilaisista menevät ne papit ja piispat jotka vihkivät homopareja ja uskovat evoluutioon.
29.02.2024 14:53
"Niin Arto on täällä selittänyt ja väittää, että lääketiede on samaa mieltä!"
Minä ja lääketiede olemme asiasta harvinaisen samaa mieltä sinä ja lääketiede ette ole missään asiassa samaa mieltä.
Jos hyvin käy minä pääsen ensi kuussa Thaimaahan. Lennän sinne KLM lentoyhtiöllä, mikä tuhat kertaa parempi mitä on Finnair. Siellä saa sitten rannalla ottaa D vitamiinia ja ruskettua.
29.02.2024 14:51
Olen jo antanut sinulle 200 linkkiä etkä usko. Miksi antaisin lisää. Käy katsomassa vanhoja keskusteluja. Et suostunut menemään katsomaa Prisma ohjelmaa.
Koska selität sen mikä ihmisessä tuottaa D- vitamiinia ja mikä kuljettaa paljaalle iholle ja mikä tuo takaisin elimistöön. Onko ihmisessä kaksi tai useampi kaistat jotta molempiin suuntiin voi D vitamiini kulkeutua. Kuinka jäkälä saa D vitamiinia? Sinä väitit, että solariumissa saa D vitamiinia, mutta minä kumosin väitteesi heti ja sinä jäit sanattomaksi.
29.02.2024 14:48
"Et kai sentään usko, että D-vitamiini tulee Auringon säteiden mukana? Näinkin voisi juttusi ymmärtää?"
Minä tiedän en usko. Sinä uskot evoluutioon.
Kerro kuinka jäkälä saa D- vitamiinia?
29.02.2024 14:44
Ei siellä selitetä kuinka kalasta on tullut nisäkäs ja kuinka pitkään on ahvenen pitänyt olla kuivalla maalla hengittämättä, jotta sille on tullut ihmisen keuhkot.
Jos klikkaa höpön linkkiä näkee vain turhaa vaivaa. Minä en klikkaa.
29.02.2024 14:42
"Miksi Jumala ei ole voinut luoda evoluution kautta?"
Koska Jumala sanoo sanassa Raamatussa, että Jumala on Luoja. Jos ei usko Raamattua syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.
29.02.2024 14:40
"Monikin uskoo evoluutioon ja Jumalaan."
Kahteen uskontoon ei voi kuulua. Evoluutio on uskonto ei tiede. Evoluutiota ei selitä tiede eikä fossiilit ym. Näin se on pakanauskonto.
Kun uskoo Jumalaa uskoo myös Jumalan sanaan Raamattuun. Jos ei usko Jumalan sanaan ei usko Jumalaan. Jos ei usko Jumalan sanaan Raamattuun silloin syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan. Tuota syntiä ei voi saada koskaan anteeksi. Olli ei usko ja Olli ja kump. ovat matkalla helvettiin.
29.02.2024 14:38
Mikä on Paavalin henki?
29.02.2024 14:34
Mitä jos Suomen feministit alkavat vaatia avioliittoa monen miehen kanssa? Menisikö höpö tuollaiseen liittoon, kun on valmis homoliittoon. Minä en mene kumpaankaan.
29.02.2024 14:33
Minä myös ihailen USA:ta. Ja vihaan venäjää ja pohjois Koreaa ja Kiinaa. Thaimaa on myös hyvä maa ja Israel. Ei USA:ssa sallita moniavioisuutta.
29.02.2024 14:31
Haavisto olisi ollut huonoin ehdokas presidentiksi. Vain hallanvaara pääsee samalle tasolle. Jopa kommunisti Li Andersson olisi ollut parempi presidentti. Stubb on hyvä presidentti, vaikka on kokoomus. Nyt kokoomus ja persut ottavat pois köyhiltä ja antavat rikkaille. Ottavat duunarilta kaikki oikeudet pois. Ei ole sitten lakko oikeutta eikä irtisanomissuojaa. Kuinka KD voi olla tuollaisessa hallituksessa? Koskaa en tule äänestämään vihreitä, kun ovat saaneet esim. Helsinkiin yksityisautoilua haittaavia esteitä.
29.02.2024 14:28
Mitä tapahtuisi, jos Suomen feministit alkavat vaatia, että he saavat olla monen miehen kanssa naimisissa. Menisikö höpö tuohon liittoon, kun on valmis homoliittoon? Minä en kyllä menisi kumpaankaan.
29.02.2024 14:20
Tuhatvuotista valtakuntaa ei tule.
29.02.2024 14:18
Ei USA:ssa ole sallittu moniavioisuus. Minä olen USA:n suuri ihailija ja venäjää vihaava ja myös Kiinaa ja pohjois Koreaa vihaava. Thaimaa kuuluu myös minun suosikki maihin ja Israel.
29.02.2024 14:18
"Millä perusteella pidät tätä suunniteötuna? Ja kuka sen on suunnitellut?"
Ei ainakaan evoluutio ole sitä suunnitellut.
29.02.2024 14:15
"Miksi taas varastat muiden tekstejä? Kai tiedät että varastaminen on syntiä ja joudut siitä helvettiin?"
Älä sitten lue toisen varastamia tekstejä. Se lisää varastamisen suosiota, kun klikkaa ne auki ja lukee ne. Ja vielä laittaa oman kommentin.
" Eihän se edes toimi pimeässä kovinkaan hyvin. Monilla eläimillä on huomattavasti paremmat silmät. "
On eläimillä myös huonompi näkö mitä on ihmisellä esim. koiralla. Ihminen on myöhemmin keksinyt sähkövalon ettei tarvitse pimeänäköä. Ennen ihmiset menivät nukkumaan heti pimeän tultua. Jumala on ollut tuossakin asiassa kaukaa viisas.
29.02.2024 14:13
47 / 387