Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JaakkoOjaniemi
profiilit
JaakkoOjaniemi
JaakkoOjaniemi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisiko+joku+kertoa+jonkin+todellisen+syyn+miksi+tuulivoimaa+pitää+rakentaa?
No,+kyllähän+se+veroparatiisissa+lymyävä+ulkomainen+sijoittaja+tekee+hyvän+tilin,+mutta+kertokaa+nyt+joku+muu+syy.+Itse+en+keksi,+vaikka+olen+aiheesta+tuhansia+sivuja+eri+selvityksiä+lukenut.
25.07.2021 19:01
Voisiko+joku+kertoa+jonkin+todellisen+syyn+miksi+tuulivoimaa+pitää+rakentaa?++
No,+kyllähän+se+veroparatiisissa+lymyävä+ulkomainen+sijoittaja+tekee+hyvän+tilin,+mutta+kertokaa+nyt+joku+muu+syy.+Itse+en+keksi,+vaikka+olen+aiheesta+tuhansia+sivuja+eri+selvityksiä+lukenut.
25.07.2021 18:59
On+hyvin+positiivista,+kun+puututaan+epäkohtiin+ja+tehtyihin+vääryyksiin+ja+puolustetaan+niitä,+jotka+ovat+olleet+lain+oikealla+puolella.+Jonkun+täytyy+uskaltaa+olla+rohkea+ja+se+on+erittäin+positiivista.
Jos+sinulla+ei+ole+mitään+sanottavaa+varsinaiseen+asiaan,+muuta+kuin+räkyttää+asiattomuuksia+nimettömänä,+niin+pysy+pois+täältä.
01.11.2020 10:18
Kumpikohan+meistä+räksyttää?+Ennen+kuin+räksytät+lisää,+niin+räksytä+omalla+nimelläsi+eikä+sieltä+puskista,+jos+sinulla+jotain+sanomista+on.
31.10.2020 20:25
Keskustelin+erään+valtuutetun+kanssa+pitkän+puhelun+muutama+päivä+sitten+asian+tiimoilta+ja+minulle+tuli+erittäin+selvästi+esille+mistä+Aulikki+Imporannan+erottamisessa+oli+kysymys.+
Valtuutetut+eivät+niinkään+menettäneet+luottamusmusta+Aulikki+Imporantaan,+vaan+he+olivat+loukkaantuneita+siitä,+että+hän+uskalsi+kyseenalaistaa+muutamien+valtuutettujen+tekemiset.+
Näille+kansan+valitsemille+valtuutetuille+on+mennyt+valta+päähän.+He+pitävät+itseään+erehtymättöminä+eivätkä+siedä+edes+sitä,+että+kilpailevan+puolueen+valtuutetun+asema+kyseenalaistetaan.+He+pitävät+itseään+lain+yläpuolella.
31.10.2020 20:22
1 / 1