Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HeIIäkoukku
HeIIäkoukku
HeIIäkoukku
Vapaa kuvaus
Aloituksia
140
Kommenttia
2366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole ajatellut hänen puolueellisia vaikuttimia.
Alunperin tarkoitus vaikutti siltä että totuuden perässä mennään.
Nyt vaikuttaa siltä että Lunaa jarrutellaan ja ohjeistetaan ottamaan takapakkia. Sen näyttää tulevat kuukaudet.
Jos ei tänä vuonna tutkimukset etene mukaanlukien JFK:n tapaus niin asia on selvä, tutkimukset on kielletty.
12.03.2026 15:30
En usko pikaiseen suureen paljastukseen, koska painopiste on nyt maallisessa geopolitiikassa ja alueiden hallinnassa. Menee mielestäni vielä vuosia sotien jälkeen, koska USA ei luovu etumatkastaan kuin pakon edessä.
Natseista puheenollen mainittakoon muutama olemassaoleva jättiyhtiö, jotka ovat natsiaikaan natsirahoilla ja juutalaisilta varastetuilla rahoilla ja työvoimalla tuettuja ja perustettuja.
Bayer, Volkswagen, BMW, Daimler-Benz, Siemens, Ford, IBM, General Motors, Coca Cola, Hugo Boss toimitti univormut natseille, IG Farben Bayer toimitti kaasukammiomyrkyt jne.
Koska nämä yhtiöt edustavat lännen menestystarinaa, niitä ei julkisesti tuomita historiansa perusteella eikä asiaa edes muistella.
On arvioitu että jokaisessa saksalaisessa kodissa on jotakin edelleen, joka on varastettu valloitetuista maista Toisen Maailmansodan aikana. Pelkästään Ranskasta 500 miljardia nykyrahassa. Junaletkat kulki tauotta heti valtauksen jälkeen.
Natsismi oli olevinaan kansallissosialismia, mutta se oli todellisuudessa äärimmäistä kapitalismia, jossa kansa puhein ja aattein yllytettiin työkaluksi muuta maailmaa ja etnisiä ryhmiä vastaan lapsesta saakka.
USA oli joskus Amerikan unelman kehto, nykyään muistuttaa diktatuurin ja painajaisen välimuotoa, jossa pahuutta ruokitaan. Sitä ruokittiin jo demokraattien aikanakin, mutta silloin se tehtiin hienovaraisemmin.
Nykyisin he ovat kuin Härmän Häjyt, ei yhtään parempia kuin Putin, vaan pahuuden, kansanmurhien ja vastakkainasettelujen asialla. Israel on mukana bileissä, joissa paholainen tanssii ripaskaa hiilien päällä.
11.03.2026 19:36
Aika monissa on ennakkoasenteellisuus hyvin vahvana ja se määrittelee sitten läpi elämän esim poliittisen suhtautumisen, ulkomaalaisiin suhtautumisen, arvomaailmat, sukupuoliin suhtautumiset, näkemykset lastenkasvatuksesta jne.
Ennakkoasenteellisuus on vahvasti periytyvää, mutta ei kaikkiin. Yksi suomalaisten ennakkoasenne on ns ryssäviha, joka on aika erikoinen, sillä harvat sotaveteraanit sitä potevat / potivat, sillä he ymmärsivät sen että hekin tekivät vain sen mitä käskettiin.
Ukin veli kaatui 2kk Talvisodan alettua ja useita serkkuja ja "kylänmiehiä" Saunajärvellä.
Ukki traumatisoitui mutta ei vihannut siltikään ketään.
Rankoista oloista tulevat huonosti koulutetut "luolamiehet" ovat julmia ja raakoja riippumatta etnisestä taustastaan. Heillä on perintönä se että kaikesta pitää aina taistella, kuten omasta elämästään. Ihminen on pohjimmiltaan petoeläin, ilman niin sanottua sivistystä.
Itselläni on realismiin perustuvia ennakkoasenteita, joilla suojelen itseäni ja omaisuuttani. En halua kavereiksi, kutsuisi tai ottaisi kotiini romaneita, narkkareita tai tuntemattomia venäläisiä.
Heistä tulee kokemuksieni perusteella harmia. Narkkarit on säälittävimpiä ja romanit niin tyhmiä ja aggressiivisia, ettei mitään rajaa. Venäläiset ja baltian pojat taas nöösineet raksoilta meikäläisenkin firman työkaluja parinkymmenentonnin edestä ja vakuutusyhtiöt ei koskaan korvanneet mitään.
Meiltä lähti myös puutarhakalusteet, jäivät rajalla kiinni mutta viranomaiset ei koskaan palauttaneet niitä vaan myivät poliisien huutokaupassa. Siellä myydään varastettua tavaraa vaikka omistaja olisi tiedossa.
Monet on sillä linjalla kun puolensa ovat valinneet, että oma puoli on oikeutettu niihin hirmutöihin ja ryöstöretkiin joka vastapuolen tekemänä on ankarasti tuomittavaa ja vääryyttä.
Esimerkkinä vaikkapa antaa Herran nimissä siunaus Israelin Valitulle Kansalle viedä palestiinan kansalta maat, kodit, pellot, ranta, toimeentulo, mahdollisuus elää ja survovat heidät samaan tyyliin ghettoihin kuin mitä natsisaksa teki heille.
Natsisaksan tekoset tuomitaan jyrkästi, mutta Israelin takana seisoo suurin osa valtioista ja ihmisistä. He näkevät tilanteessa vain Hamasin epätoivoisen hyökkäyksen, eivätkä suostu miettimään historiaa, syitä ja seurauksia.
Palestiinassa kuolee yli kymmenkertainen määrä siviilejä Ukrainaan verrattuna, mutta jotkut ovat vain huolissaan Ukrainasta ja hyväksyvät palestiinalaisten tuhoamisen.
Minä en henk koht hyväksy kumpaakaan, mutta muistutan matematiikan avulla siitä mikä on totuus. On ylipäätään uskomatonta, että 2026 on napit vastakkain Itä, länsi, Aasia, Lähi-itä ja Afrikastakin taistellaan. Järki, humanismi ja diplomatia on kadonnut jonnekin.
Säteilyturvakeskus salasi tietojaan Tshernobylin onnettomuuden aikaan ja tietyillä alueilla syövät lisääntyi rajusti. PHKS:n ylilääkäri kertoi kaverilleni että kilpirauhassyövät lisääntyi Hollolassa 3000% laskeumaa seuraavina vuosina.
Supo ei kerro kansalle onko jotkut radikalisoituneet hieman liikaa, sillä enemmän ollaan huolissaan vihapuheista, kuin terrorismista tai integroitumisen ongelmista, joista ei saa puhua tai se on rasismia.
Kyllä Suomessakin viranomaiset osaa salata asioita. Osa salataan muualta tulevien käskyjen vuoksi, osa omista syistä. Enkä sano edelleenkään sitä että kaikki salailu olisi pahasta, osa on varmaankin ihan tarpeellista.
11.03.2026 10:08
Taitaa tuo meidän suojelupoliisi olla täysin munaton ja mitätön laitos. Heittelevät vaan arvioitaan sen pohjalta mitä joku muu instanssi tutkii heidän puolestaan.
He keskittyvät suojelemaan tiedustelulla hallitusta ja päämiehiä ja höpisevät hybridivaikuttamisesta jota tekee kaikki maailman valtiot, pankit ja suuryhtiöt koko ajan ja kaikkialla.
Kansa ei ole ihan niin tyhmää kuin valtiovalta ajattelee, että meihin kaikkiin puree hybridivaikuttaminen, ei meidän oma eikä toisten.
Brittien terrorisminvastainen yksikkö ilmoitti että yhden ainoan epäillyn täydellinen seuranta vaatii 200 henkilön työpanoksen kolmivuorotyönä 24/7, jolloin kerralla epäillyn parissa työskentelee vajaat 70 agenttia.
Suomessa arvioidaan olevan 400 radikalisoitunutta taikka entistä terroristia. Heidän täydelliseen seurantaan siis tarvittaisiin 80 tuhatta agenttia.
Ei taida ihan irrota Suposta sellaisia eikä poliisista kun meillä ei ole kuin noin 7500 poliisia koko Suomessa.
Suomessa on hyvä poliisi, kaikki kunnia heille! Tekevät valtavan hienoa työtä erittä vaativassa ammatissa jossa jokainen työtehtävä tapahtuu ikävissä ja vaarallisissa merkeissä.
09.03.2026 20:21
Maailman kallein rakennus on Olkiluoto Kolmonen. Syynä raskaat epäonnistumiset ja kokeilullinen leikkiminen uudella tekniikalla, harmaa talous ja ihmiskauppa.
Aiemmin olin ydinvoiman kannattaja mutta kuten Olkiluoto Kolmonen, Fukushima ja Tsernobyl osoittavat, riskit on olemassa.
Tuulivoima on osoittautunut Suomessa varsin merkittäväksi ja mennyt vesivoiman ohi. Sen ongelma on että poliitikot on niissä osakkaina, ja pumppaavat niihin tukirahaa valtiolta ja tekevät keskenään hämäriä kauppoja olemattomilla yhtiöillä.
Suomessa on maailman vakaimpiin kuuluva peruskallio ja meillä ei ole tulivuoria emmekä sijaitse siirrosalueilla, niin ei ole kummoisia maanjäristyksiään. Siksi Suomi on hyvä loppusijoituspaikka ydinjätteelle.
Luonnossa ja rakennuksissa on enemmän säteilyä, kuin mitä todennäköisesti tuo sijoitettu jäte koskaan kykenee vuotamaan maan päälle, vaan mene sitten ja tiedä.
Luin mielenkiintoisen artikkelin Kuun asuttamisesta. On kehitetty sellaista bakteeria, joka kykenee kiteyttämään kuupölyn ikäänkuin betonielementiksi ja se bakteeri jatkaa siinä elementissä jylläten ja korjaten sen, jos siihen tulee vaurioita.
Säästö on valtava, koska Maasta Kuuhun kuskattu rakennusmateriaali maksaa arviolta 140 tuhatta dollaria kilo ja nyt ei tarvisi viedä kuin kevyttä bakteeria seinämateriaaliksi.
Robotit voi byggaa sinne tukikohdat ja sitten vasta ihmiset perässä.
Käärinliinan tarina on ehkä liian hyvä ollakseen totta, sillä se todistaisi Jeesuksen yliluonnollisuuden tai alkuperän, jos se on totta.
09.03.2026 20:09
En suosittele standup-koomikon uraa, sillä tuo ei ole kovinkaan hauskaa. Sekä Tsernobylissä että Fukushimassa oli useita sankareita, jotka tiesivät mitä tekivät ja tekivät sen ilman käskemistä omasta tahdostaan.
Säteily söi heidän elimistönsä viikoissa ja muutti nesteeksi. Sitä kuvaillaan maailman hirveimmäksi ja kivuliaimmaksi kuolemaksi koko ihmiskunnan historiassa.
Fukushimassa eläkkeelle jääneet ja ei-vuorossa olleet palasivat paikalle suurin joukoin estämään lisätuhoja sulkemalla systeemejä, vaikka tiesivät että se on sitten se viimeinen keikka.
Pelastivat kenties tuhansia ihmishenkiä. Sinä poika päätit sitten laittaa nauruhymiön heidän muistolleen?
05.03.2026 21:40
En kirjoittele muualla, kerroin vaan missä mennään. Ihmiset odottaa ja toivoo erilaisia asioita, joten parasta kohdetta on mahdotonta määritellä.
Harkitsin joskus Espanjaa, mutta siellä tuntuu olevan enemmän ongelmia ihmisillä kuin Thaimaassa. Thaimaassa chillaillaan, pidetään matalaa profiilia ja autetaan kaveria ja naapuria. Voisi jopa sanoa että hiljennytään oleellisen äärelle.
Buddhalaisuus vaikuttaa voimakkaasti ihmisten käyttäytymiseen Thaimaassa ja auttaminen ei ole mitään showta vaan se tulee luonnostaan.
https://www.youtube.com/watch?v=csUvZE8-P6U
Siksi on vielä luonnonvaraisia norsuja, puhveleita, leopardeja ja tiikereitäkin jokunen.
Yksi Thaimaan rikkaimmista miehistä istui neljä vuotta ammuttuaan mustan pantterin.
Tuomiot on kovia. Norsunluisen esineen hallussapidosta voi tulla vuosien vankeus tai 14000 euron sakko ja sama koskee tiikereiden ruumiinosia. Kiinalaiset niitä hinkuaa mutta harva sortuu tekoon.
Vieraanvaraisuus on huippuluokkaa ja asiallisella kunnioittavalla käytöksellä pääsee paikallisten pariin alta aikayksikön, jos haluaa.
Olin aikoinaan thaiperheen majatalossa pidempään vieraana. He pyysivät minut aina mukaan jos oli jotakin juhlia tai vastaavaa, eikä huolineet rahaa. Olivat ylpeitä voidessaan tarjota jotakin hyvälle asiakkaalle.
Kävin samaisessa mestassa hakemassa yötorilta itselleni iltapalaa, niin talon emäntä vei minut keittiöön palattuani ja esitteli että voit käyttää liettä, uunia ja muita laitteita sekä mausteita ja muuta aina eikä tarvi kysyä lupaa, ettei aina tarvi lähteä torilta hakemaan jos on nälkä tai haluat kokata itse.
Vaikeaa kuvitella että sellaista tapahtuisi länsimaisessa majatalossa.
27.02.2026 22:01
Kerroin itsestäni vain siksi kun joku kehotti menemään töihin ja ajatteli minun makoilevan kelapummina kotosalla. Töitä on tehty ja ruumiillisia töitäkin noin 14 vuotta yhdessä rankimmista raksa-alan ammateista.
Ei ole mitään linnunlaulua ollut elämäni, vaan siellä on paljon kaikenlaista ikävää ja surua, mutta ehkä ne kuuluu sitten tähän elämään ettei pääse keulimaan. Erot ja konkurssit on koettu, itserakennettu talo meni pankille aikoinaan jne.
Sieltä oli pohjamutien kautta sitten palattava elämään jossakin vaiheessa kun alemmas ei enää päässyt. Paikkakunta vaihtui, kaverit jäi ja vaihtui, uudet duunikuviot ei menneet takeltelematta ja mokailtua tuli taas, ja taas meni kaikki uusiksi.
Sitten sain vanhalta kaverilta tarjouksen vetää yksi projekti ja se meni heidän mielestä nappiin joten pääsin ylös suosta kun se poiki jatkoa. En suinkaan rikkaaksi, mutta toimeentulevaksi.
Olen nyt Suomessa mutta Thaimaassa asuminen on noin kolme kertaa halvempaa kuin Suomessa ja sisäinen liikkuminen siellä miltei ilmaista. Yöbussilla 1000km maksaa noin 16 euroa ja on isot taivutettavat penkit, telkkarit ja ilmastointi.
Oleskeluluvan voi saada monin tavoin miltei ilman rahaa, esim ilmoittautumalla opiskelemaan tai esiintymällä jonakin erityisosaajana tai kirjailijana. Jos tilillä on 14-28 tonnia rahaa, niin sen todistamalla saa eläkeviisumin 50 vuotias ja siitä ylöspäin. 14 tonnia riittää jos on thaivaimo.
Konstit on monet. Yksi brittiperhe on erikoisluvalla, kun kehittelevät jotakin luomukasvihommelia jota ei Thaimaassa ole. Heilläkin se on vain silmänlumeeksi sen takia että saavat oleskeluluvan.
Ostin talon Thaimaasta 11000 eurolla koronahintaan suomalaismieheltä joka palasi Suomeen eronsa jälkeen, joten sekään ei ollut hinnankirous. Muuten moderni pieni talo, mutta tein siihen itse länsimaisen keittiön.
Saarille maksaa lauttaliput 15-35 euroa ja halvimmat majoiutukset siellä 15 euroa yö, joten retkeilykään ei kallista tropiikissa ole. Hyvin rauhaiseloa siellä viettelen ja retkeilen fiiliksien mukaan. Golfin aloitin Suomessa jo 1999, silloin oli buumi ja kaikki yrittäjät ja maahantuojat aloitti pelaamaan, siitä ei voinut jäädä pois.
Lupaan pysytellä aiheessa jatkossa, mutta selvennökseksi tämä että tarkoitukseni ei ollut keulia. Asuminen jossakin ei ole mikään itseisarvo, vaan se mitä siellä tekee ja miten elää ja onko itse tyytyväinen.
Yksi suomalainen majoitusyrittäjä Burman rajaseudulla asuu hulppeassa valkoisessa kivitalossa vuoren rinteellä, jossa altaat, saunat ja jakuzzit. Ylistin hänen taloaan että kyllä kelpaa täällä olla! Hän vastasi että "Aijaa, kelpaa vai? Ei sitä enää itse huomaa kun on 25 vuotta täällä asunut mutta kiva kuulla, kiitos"
Niinhän se on että se uusi autokin jaksaa viehättää sen ensimmäisen päivän ja sen jälkeen se on vain kulkuneuvo.
27.02.2026 20:23
USA:ssa salailun historia alkoi Roswellista. Seuraava suuri harppaus tuli vasta 80- luvulla paljastuskirjojen myötä, jolloin viranomaiset alkoivat syytää disinformaatiota sepittelemällä tarinaa Mogul- projektista.
En tiedä onko jenkit keskimääräistä tyhmempiä, mutta he ovat todella huonoja keksimään näitä selityksiä. Eivät ota faktoista selvää ennenkuin heittelevät hätävalheita joita joudutaan korjaamaan. Mogul- teoriaa jouduttiin korjaamaan kolmasti.
Kiinan ei tarvitse pelää jenkkejä, muuten kuin taloudellista haittaa he voivat toisilleen tehdä.
Uskon että Pentagon antoi 2019 tietovuotojen tapahtua testatakseen reaktioita. He olisivat voineet sanoa että Elizondo, Fravor, Grusch ja muut ovat höpöukkoja, mutta he eivät tehneet sitä. He eivät kiistäneet mitään mitä vuotajat sanoivat.
Ilman Pentagonin lupaa tietovuoto olisi saattanut olla itsetuhoista. Elizondo sanoi oman versionsa että hän oli ihmeissään siitä ettei hänen päätään laitettu vadille ensimmäisten paljastusten jälkeen, vaan Pentagon vain vahvisti hänen sanomansa.
Ukrainan sodan alettua tuli takapakkia reilusti ja kaikki alkoivat jarruttelemaan. Ukaasi on varmasti annettu niin Elizondolle kuin Greenillekin että suuta soukemmalle.
Kiina on kurinalaisempi diktatuuri. Kiinalaiset ovat ylpeitä kulttuuristaan ja historiastaan, ja ovat kovassa kurissa ja nuhteessa nöyrästi. Se kuuluu heidän identiteettiinsä. Kiinalaiset ovat maailman älykkäintä ja tehokkainta kansaa, jossa yksilöllä ei ole mahdollisuutta toimia puitteiden ulkopuolella.
Kiinassa tietovuotaja katoaisi siten ettei hänestä enää kuulla ja maanpetturuus ei siellä ole kovinkaan viisasta. Hallinnon ei tarvitsisi edes selitellä eikä kommentoida mitään, vaan kaikki tietää hiljaa miten kävi.
Kaikki tietää myöskin sen millainen kilpa USA:lla ja Kiinalla on keskenään teknologiasta. Trumpetti uhkailee kaikkia ketkä auttaa Kiinaa ja tekee yhteistyötä ja kauppaa.
Hölmöyksissään taitaa vaan ohjata Eurooppaa ja Kanadaa Kiinan taskuun ja Venäjän ja Kiinan yhteistyö vaan tiivistyy. Sen ne tullit tekee. Lopputulosta voidaan arvioida vasta vuosien päästä.
On vaikeaa nähdä että Trump selviäisi koko kaudestaan tällä menolla.
Toiselle kommentoijalle vastaan että oman havainnon aikaan ei ollut internettejä, eikä näistä lehdissä eikä telkkareissa juurikaan juteltu. Jossakin saatettiin sivuta kysymystä ollaanko me ainoita Universumissa.
Meni Belgian ufoaaltoon saakka kun säpsähdin kuinka identtisiä ne havainnot siellä olivat meidän havaintoon nähden. Seuraava etappi oli vasta 2000- luvulla kun internet yleistyi ja tietoa oli helppo hankkia.
Minulla on paljon kiinnostuksen kohteita. Historia, tieteet, psykologia, biologia, astronomia, merentutkimus, eläinkunta, vuoristot, moottoripyöräily, kamppailu-urheilu jne.
Seuraan "isoissa kisoissa" yleisurheilua ja talvilajeja myös. Olympialaisten aikaan katselin liki kaikki lähetykset. Seuraan jääkiekon ja jalkapallon MM- kisat myös. EM- kisatkin kelpaa ja Timanttiliiga
Nykyisin harrastelen liikunnan puolella vain golfia, patikointia viidakossa tai vuoristossa luonnonpuistoissa Thaimassa ja hyvin vähän saliharjoittelua, pari tuntia viikossa.
Sille heebolle joka kehottaa minua menemään töihin, kerron terveisiä että rahan takia minun ei enää tarvitse tehdä töitä, mutta hallinnoin muutamia kiinteistöjä joka duuni ei vie aikaa viikkotasolla kuin jokusen tunnin. 31 vuotta yrittäjänä, nykyisin yksin.
Olen jo melkein kaksi vuotta saanut vapaaehtoista sijoituspohjaista yrittäjäeläkettä. Se lankesi maksuun kun täytin 56 v joten ihan kossipoikia tässä ei enää olla, eikä sinun tarvitse olla minusta huolissaan. 8)
27.02.2026 08:15
"Ufoja on ja salaisuuksia on. Vain harvoille niitä paljastetaan. Kukaan ei tiedä totuutta joka saattaa olla kauheampi kuin kukaan tietää. Siksi on parempi pitää asioita salassa"
-Tuohon saakka sinulla meni ihan hyvin. Käsittääkseni olen ainoa palstalla joka esiintyy edes nimimerkillä, mutta ei minunkaan nimeä täällä kukaan tiedä paitsi ehkä vanhin poikani, joka kyseli ufoista jo ajat sitten.
Eli siis sinä Anonyymi00023 tiedät nimeltä palstan pellet ja sinulla on siis tiedot todellisuudesta ja vihjaatko tuolla "harvoille paljastetaan" sillä että sinulla on jotakin salaista tietoa hallussasi vai oletko muuten vaan kajahtanut?
Äläkä sano että "minulle on kerrottu" tai viittaat johonkin toiseen ja kenties kanavointeihin?
Voin ihan ystävällisesti kertoa että on paljon terveempää olla innostunut ufotutkija kuin kajahtanut mentaalipotilas joka kuvittelee olevansa niin tärkeä henkilö että ufolaiset häntä lähestyy.
24.02.2026 20:21
Mene ressukka takaisin peruskouluun, tietotasosi on kuin vastasyntyneellä opossumilla.
Oletko tänään jo heilutellut reliikkiä ja mumissut, vaiko vain veitikkaa tuvan nurkassa? 8)
Kun hölmöläiselle osoitetaan sormella kuuta, hölmöläinen tuijottaa sormea. Ensinnäkin Kennedyn salamurha ei ole satua, vaan se tapahtui ihan oikeasti ja se on kaikkien aikojen kiinnostavin poliittisen tutkimuksen aihe ja siitä on kirjoitettu yli 40 tuhatta kirjaa.
Voidaan siis sanoa että kiinnostelee.
Se ei ole 50 vuotta vanha asia, vaan nykyhistorian suurin virallisesti ratkaisematon suurvallan päämiehen salamurha, jota tutkitaan parasta aikaa ja julkaisematonta materiaalia vaaditaan tutkijoiden käyttöön jotta totuus lopultakin tulisi julki.
Nämä uudet tutkimustulokset eivät selvinneet 50 vuotta sitten, vaan viime marraskuussa.
Tässä ensimmäinen kuuleminen 10 kuukautta sitten, ei suinkaan 50 vuotta sitten.
https://youtu.be/4BrOqhf7gjg?t=2392
Asiahan ei tässä yhteydessä liity suoraan ufoihin, vaan Yhdysvaltain hallinnon kieroon ja salattuun historiaan, joka koskee myös ufoilmiötä ja tällä likaisella tehtävällä oli mukana kaikkien suurimpien organisaatioiden johto, jotka pettivät johtajansa raskaimman mukaan.
Kennedy ehti ennen kuolemaansa vaatia USA:n ufokansioita avattaviksi, aivan kuten Trump tekee nyt, mutta Trumpin uskottavuus ei ole samaa luokkaa kuin Kennedyn.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000393634.html
Tässäpä asiaa Trumpin lupauksesta, eilinen uutinen:
https://www.youtube.com/watch?v=ytbqnTXlKn4
22.02.2026 19:53
Trumpin historia jo osoittaa sen että hän on kykenemätön pitämään lupauksiaan monista asioista, mukaanlukien ufotietojen julkistamisen ja JFK:n salamurhaa koskien.
FBI on peitellyt omaa osaansa ja CIA on niin mahtava ettei sitä uskalla kukaan uhmata. CIA määrää mitä julkaistaan ja mitä sutataan. FBI toimii heidän käskystä.
Kun oli koolla tämä Lunan koolle kutsuma tutkintaporukka JFK:n tapausta koskien, niin FBI:n edustaja esiintyi erittäin pelokkaasti, änkytti ja ei kyennyt vastaamaan. Vetosi keskeneräiseen tutkintaan ja siihen ettei heillä ole tietoa.
Kuulemisessa asiantuntijana olleet tutkivat journalistit olivat saaneet jonkin verran materiaalia käyttöönsä, joista kuitenkin selvisi koko tapauksen mullistavia asioita.
Siellä selvisi kahden CIA:n korkean virkamiehen (salamurhan aikaisen) valheelliset lausunnot Warrenin komissiolle ja heidän antamansa käskyt todistajien vaientamisesta. He johtivat toimeenpanevia agenttisoluja, joihin kuului myös Lee Harvey Oswald.
Oswald oli CIA:n agentti jota oli pitkään koulutettu soluttautumaan kommunistisiin piireihin ilmeisenä tarkoituksena että hän olisi päässyt siten Castron lähelle ja kenties eliminoimaan tämän. Mutta häntä uunotettiinkin pahemman kerran ja tehtiin syntipukki tietämättään.
Tutkivat journalistit olivat nähneet valokuvat ja videopätkän, jossa Oswald oli kadulla katsomassa presidentin paraatia, eikä suinkaan kirjavaraston ikkunasta ampumassa.
Ajatelkaapas sitä että tällaiset asiat siellä paljastettiin suorassa lähetyksessä, ja sitten tuli täyspimento. Tietääkseni yksikään merkittävä uutistoimisto ei ole julkaissut tätä viime vuosisadan suurinta paljastusta liittyen valtapolitiikkaan.
Tiedetään myös että RFK ja Martin Luther King kuolivat samojen tahojen tilauksesta ja RFK:n kuolettavan laukauksen korvan taakse ampui se poliisi jonka syliin hän kaatui aivopestyn Sirhan Sirhanin luodeista.
Se täytyy vielä sanoa että Kennedyt hankkivat valtavan määrän vihamiehiä lyhyessä ajassa. He pettivät mafian, putsasivat CIA:n ja FBI:n Hoover vihasi heitä sydämensä pohjasta kuin myös varapresidentti Johnson.
Keskuspankki oli pois tolaltaan kun JFK olisi halunnut sitoa dollarin kultaan, asetehtaat ja armeijan johto pelkäsi että Kennedy lopettaa Vietnamin sodan ja asetehtaiden osakkeet olisi romahtaneet.
Mafia oli tehnyt diilin että jos he auttaa JFK:n presidentiksi, niin vastalahjaksi he saavat immuniteettia ja syytesuojia, mutta kun RFK:sta tuli oikeusministeri, niin hän aloitti ennennäkemättömän mafiajahdin. Vihamiehet alkoivat yhdessä leipoa Kennedystä maanpetturia ja kommunistia, joka johti salamurhaan.
Rohkeus koitui Kennedyjen kohtaloksi, eikä mitään sen kummempaa kirousta ollut. Jos menet Kouvolassa nakkikioskille ja sanot edessä seisovalle karpaasille että "Mene sinä helvettihi siitä" niin odotettavissa on seurauksia.
Jim Carrey on äänekäs Trumpin hallinnon vastustaja. "Trumpin hallinnon suojelu ja peittely on kuin piilottaisi melanoomaa meikkivoiteella, tekopyhät hipokraatit ovat puolellaan ja puhuvat meille isällisesti kuin olisimme lastentarhalaisia ja helposti vedätettävissä"
Carrey on tuossa täysin oikeassa. Trump on armoton narsisti ja patologinen valehtelija. Valehtelija hakee itselleen jotakin hyötyä, mutta patologiselle valehtelijalle totuudella ei ole väliä.
Nyt on sotalaivat matkalla Iraniin ja saas nähdä kuinka paljon maailma menee lisää sekaisin, jos kunnon kahakka alkaa sielläkin. Iranilaiset haluaa Shaahin ajat takaisin, mutta uskonnolliset johtajat pitää tiukasti valtaa.
Trump käänsi niin rajusti kelkkansa "droneaallon" suhteen, että se oli suorastaan hätäselitys ikäänkuin Trumpille olisi tullut kunnon nootti pitää pää kiinni totuudesta.
22.02.2026 08:01
Aina kun ajattelen ettei harhaoppinut vajakkipoika voi enää alemmas vajota, niin onnistut siirtämään itsesi alennuslaputetusta halpatuotteesta biojätteeksi.
Kaikki mainitsemani asiat ovat yleisesti uutisissa ja kuulemisissa kerrottua faktaa ja ne löytyvät sellaisenaan lukemattomista medioista, eivätkä liity uskomuksiin millään tavalla.
Tosiksi väitetyt spesifit teoriat ovat uskoa, mikäli ne pohjautuu vain mielipiteeseen eikä faktoihin. Niidenkin esittäminen omina mielipiteinä on täysin sallittua ja sitä teorisointia harjoitetaan tieteessä ja taiteessa ja kaikessa.
Ufoilmiön kieltäminen on täydellistä älyllistä epärehellisyyttä, tapahtui se mistä syystä tahansa.
21.02.2026 15:32
Mitkä pellet ja minkä häpeän? Asia ei ole mustavalkoinen eikä yksinkertainen, sillä se vaikuttaa koko maailmanmenoon ja saattaa olla muutos radikaalikin. Siksi epäilen että paljastuksia nyt tulisi.
Ufothan on jo täysin todistettu ja myönnetty kaikkialla maailmassa. USA on vaan eniten esillä, koska katsoo omistavansa ufotutkimuksen.
Kun laivaston ja ilmavoimien edustajat ja lentäjät ja tiedustelujohtajat sun muut ovat jo faktat kertoneet yhtenäisesti eikä kukaan ole heitä voinut kiistää, ei edes Pentagon, niin Valkoisen talon tietämättömyydellä tai tiedoilla ei ole mitään merkitystä.
On varsin selvää että Trump ei ainakaan kerro yhtään enempää kuin mitä on jo kerrottu, koska se on turvaluokiteltua tietoa. Siksipä Trump on jo etukäteen tavallaan paljastanut että kieltävät tietävänsä asioista.
Mutta kuten sanoin, sillä ei ole kokonaisuuden ja totuuden kannalta merkitystä. Merkittävin lausunto on mielestäni laivaston edustajan valaehtoinen lausunto: "Tutkituista tapauksista (noin 500 tapausta) yli puolet olivat olemassa olevia fyysisiä lentolaitteita jotka olivat älyllisessä ohjauksessa"
Tutkavasteen, videon ja visuaalisen havainnon yhdistelmä ei jätä jossiteltavaa. Huonompi todiste toistaiseksi on esim David Gruschin lausunnot, joissa julkisessa kuulemisen osuudessa ei esitelty mitään todisteita puheille eikä nimiä, mutta hän kertoi ne kongressille suljetussa osuudessa.
21.02.2026 12:26
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump haluaa julkistaa Yhdysvaltain hallinnon maan ulkopuoliseen elämään ja tunnistamattomiin lentäviin esineisiin – kansankielisesti avaruusolioihin ja ufoihin – liittyvät tiedot.
Trump ilmoitti halustaan myöhään torstaina omassa Truth Social -viestipalvelussaan. Hän kertoi määräävänsä puolustusministeri Pete Hegsethin ja muut viranomaiset valmistelemaan hanketta.
Trumpin mukaan aihe on ”monimutkainen mutta äärimmäisen kiinnostava ja tärkeä”. Hänen mukaansa aihetta kohtaan on osoitettu valtavasti kiinnostusta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de3f5adf-923a-42d3-89fe-58c6f04bce39
Trump on halunnut kaikenlaista ja on ainakin kaksi kertaa pyörtänyt tämänkin asian.
Nyt hän sanoi tämän haudatakseen muita kohuja tämän alle joka ei liity hänen omiin tutkintoihin.
Trump kohkasi´myös vaalilupauksena paljastavansa kaiken JFK:n salamurhaan liittyvän aineiston. Kun ensimmäiset salaukset ja suurin osa salaisista dokumenteista siirtyi FBI:lle, niin Trump kiirehti sanomaan ettei niissä selvinnyt mitään.
Kun sitten kerrottiin että melkein kaikki paperit on nyt FBI:llä, niin FBI olikin sutannut niistä suurimman osan sivuista tunnistamattomiksi ja jätti jälleen suuren määrän jemmaan vedoten siihen että niissä menee aikaa.
Menee varmasti niin paljon aikaa että kansan mielenkiinto ehtii taas lopahtaa. Käsittämätöntä on että Lunan järjestämässä kuulemisessa jo kerrottiin sensaatiomaisia asioita mutta ne samantien sensaatiomaisesti haudattiin.
Hallinnon uskottavuus on niin vaakalaudalla, että saas nähdä kun se romahtaa kokonaan.
21.02.2026 09:05
Tuossa tuo mainittu viesti
https://www.youtube.com/shorts/2Yx1y-tX3Qk
21.02.2026 08:07
Salaliittoteorioiden ankara epäilijä tällä kertaa politiikan parissa täällä juttelee kaunokirjaimilla nestepäästöistä.
Jo varaktori pyhää vihaa uhkuen aikoinaan puhui eritteistä, kuten kusi, paska ja oksennus, kertoillen tarinoita tehostaakseen "omaa oksennustaan syövistä ufouskovaisista".
Tällä kertaa siis "MAGA-törpöt" on mölisemässä. Yleensähän kutsut kirjoittajia Kremlin kätyreiksi tai Putinin trollitehtaan jäseniksi heti, jos jättää mainitsematta Venäjän tekoset ja puhuukin USA:n juonista.
En tiedä miten sinun kehosi ja elimistösi reagoi ihastuksen tunteeseen, mutta henkilökohtaisesti ainakaan minulla ei kusi valu kinttuja pitkin silloin, eikä tule muitakaan pääsöjä hallitsemattomasti.
Se mitä Trumpiin tulee, niin hän puhuu jatkuvasti ohi suunsa vastoin maansa ja itsensä etuja ja uskottavuutta, mutta sieltä lipsahtelee mielenkiintoisia juoruja joissa on todenperä.
Edellisen kautensa aikana hän sanoi sen jo kautensa alussa että Persianlahdelle ei hyökätty viemään demokratiaa eikä etsimään joukkotuhoaseita, vaan sinne mentiin ottamaan öljykentät haltuun ja takavarikoitiin samalla valtion ja Saddamin rahat sekä kullat.
Dollareita oli niin paljon että niitä kuljettamaan tarvittiin useita täysperävaunullisia rekkoja.
Historian suurin ja vaietuin ryöstö tapahtui myös noissa kuvioissa, kun kaksi miljardia käteistä katosi rahtikoneen mukana lentäjineen.
Kun sekä USA että Venäjä myöhemmin olivat ISISiä kaatamassa, teki Hillary ulkoministerinä pikku kepposen ja pudotutti jihadisteille valtavan asekuorman, jotka olivat Venäjän kanssa yhteenotossa.
Vietnamin sodassa kysyttiin taistelujen keskellä nuorelta jenkkisotilaalta että onko sinulla viestiä kotiin? Värisevällä äänellä poika sanoi että "Älkää lähettäkö poikianne tänne lopettamaan sitä minkä poliitikot ovat aloittaneet"
"Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun" -Platon-
21.02.2026 08:01
Näyttää joo siltä että Trump tyhmyyksissään vahvisti Obaman alkuperäisen puheen viittaavan tietoon alienien läsnäolosta ja todellisuudesta täällä, sanomalla Obaman antaneen turvaluokiteltua tietoa.
Se kun on silloin Trumpinkin mielestä asia näin, jos se kerta on tietoa. Obaman paikkaava ympäripyöreä lausunto tuomion pelossa ei muuta sitä alkuperäistä eikä Trumpin vahvistusta.
Tekoälyltä pyysin kuvaa itsestäni alienina ufoaluksessa https://ibb.co/xtHt7nzm
Voi olla että tuossa Parodontax hammastahnassakin on sivuvaikutuksia...
20.02.2026 15:36
Siis 78-95% ufohavainnoista ei välttämättä ole tosia. Pitää mennä takaisin matikantunnille näköjään.
18.02.2026 18:11
Olen samaa mieltä ja siksi myös disinformaatio ja tarkoituksella leivotut "paljastetut feikit" palvelevat tätä tarkoitusta. Monen asiaan perehtymättömän mielissä yksi feikki kuittaa kaikki muutkin feikiksi.
Työelämässä asumiseen ja rakentamiseen liittyvissä asioissa olen asioinut tuhansien ihmisten kanssa, välillisesti useiden tuhansien tavallisten ihmisten kanssa, joihin itsekin katson kuuluvani.
Näistä ihmisistä olen tehnyt matemaattisen havainnon, joka pätee muillakin elämän osa-alueilla. Nimittäin 95% ihmisistä on sellaisia, kenen kanssa tulee hyvin toimeen, asioista voi sopia ja neuvotella, ongelmistakin.
5% on sellaisia, joiden kanssa joutuu vänkäämään jonkin verran, heidän ymmärryskykynsä on rajoitteinen, heillä on taipumus ymmärtää väärin, he ihmettelevät selviäkin asioita, heillä on taipumus kertoa oma versio, joka sisältää epätotuuksia.
Tähän viiteen prosenttiin kuuluu se 1%, jota voi luonnehtia lähes täysiveriseksi idiootiksi ja kuspääksi, joka huikentelee, koettaa kusettaa, ei suostu kuuntelemaan, esittää olevansa asiantuntija tavoitellen rahallisia korvauksia olemattomasta, tai jopa sabotoivat itse sanojensa tehosteeksi.
Mutta he eivät juurikaan koskaan menesty vedätyksessä, koska heidän äly ei riitä muuttamaan valheellisia väitteitä todellisiksi.
95% ihmisistä on siis "tolkun ihmisiä", joiden kanssa on helppoa asioida asioissa jos toisissa. Näiden lopun viiden prosentin seurasta kannattaa opetella pysymään erossa mahdollisuuksien mukaan ja se yksi prosentti on parantumaton ja voi niitä jotka sellaisen kumppaniksi tai johtajakseen saavat.
Englannin salaisten kansioiden mukaan viidelle prosentille ei saatu selitystä ja on selvää että osa luonnollisista selityksistä ei ole todellisuudessa kelvollisia selityksiä. Ranskan GEIPAN on pykälää rohkeampi, ja jättää noin 22% havainnoista selittämättömiksi.
Siis 68-95% on virhehavaintoja, luonnollisia ilmiöitä, laskeutumisvaloja, droneja, muita lennokkeja, heijastuksia, tahallisia feikkejä, keksittyjä tarinoita, planeetta, tähdenlento, kameraheijastuksia jne ja jokunen voi olla mielenterveydestäkin johtuva.
Kieltämisen ylivoimaisesti suurin motiivi on uskonnollinen. Pelätään että "ufolaisia" palvotaan epäjumalina taikka että ne olemassaolollaan uhmaavat Raamatun sanomaa.
Debunkkaamiseen syynä voi olla muitakin kuin uskonnollinen syy. Yksi merkittävältä vaikuttava syy on että he ovat häiriintyneitä elämässä heikosti menestyneitä yli-ikäisiä koulukiusaajia, jotka etsii kiusattavia tunteakseen itsensä paremmaksi ihmiseksi.
Heidän ongelmansa on se sama, sillä heidän metodinsa ei riitä missioon kun tyhjänpuhujalla härnääjällä ei ole tietopohjaa. Pelkällä pilkkakirveellä ei pitkälle päästä, kuin ei myöskään yksittäisten rivien irrottamisella asiayhteydestään vääristellen.
Sellaiset "kikat" toimii hiekkalaatikolla ja ehkä vielä amiksen tupakkapaikalla, mutta ei aikuisten kesken.
USA:n presidenteille on kerrottu jotakin, mutta heitä ei ole päästetty asioiden ytimeen ja on todennäköistä että se on erittäin pieni joukko, jolla on käsitys USA:n ufotutkimuksen kokonaisuudesta ja sen kustannuksista / saavutuksista.
He eivät siis ole parhaita asiantuntijoita. 2020 tai 2012 ensimmäisessä kongressin kuulemisessa US Navyn edustaja "möläytti" julkisessa kuulemisessa kaiken tarvittavan ufoilmiön todellisuudesta.
Sen jälkeen alkoikin salailun ja vaikenemisen muurin rakentaminen uudelleen. Vain kongressin kuulemisten salatussa osuudessa puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Monet "syväkurkut" ovat uhranneet uransa paljastuksineen, totuuden ollessa heille tärkeämpää kuin oma ura.
18.02.2026 18:04
6 / 119