Ufomies saatu kiinni!

Anonyymi-ap

8

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ainakin Koukku saa vettä myllyynsä taas pitkäksi aikaa.

    • Anonyymi00002

      Täytyy sanuva, notta nyt on maaliman kirjat sekaasin!

    • Heittäisin karkean arvion että jos uutta vahvistettua materiaalia tulee julkisuuteen siten kuten lupailtu, niin se kiinnostanee arviolta minun lisäkseni vähintään noin viittä miljardia ihmistä tällä planeetalla.

      Vettä myllyyn saisi silloin jokainen jota maailman ja Universumin asiat kiinnostelee.
      Jos ei kiinnosta, niin olen sellaisen ihmisen mielenterveydestä hieman huolissaan.

      • Anonyymi00004

        Hyvät tavat on tavattoman harvinaisia. Ei naisia saa kuin rahalla tai hyvällä tavalla!


    • Termi "ufomies" on äärimmäisen hauska ja historiallinen, ja se on synonyymi myös miespuoliselle henkilölle joka käyttäytyy kummallisesti ja epärationaalisesti. Se on etäistä sukua nimikkeelle "Leija".

      Lapsena kun juteltiin pikkupoikien kesken, niin ei muistettu / tiedetty miksi kutsutaan sitä henkilöä joka lentää lentokoneella. Niinpä lentäjä sai nimen "lentokonemies".

      Sitä sitten mietittiin että millaiset vessat on lentokoneissa, kun lentokonemies menee paskalle. Tuleeko pökylä tonttiin ja onko osuessaan vaarallinen?

      David Bowien laulussa "Starman" on sanoma:

      "Taivaalla odottaa tähtimies
      Hän haluaisi tulla tapaamaan meitä
      Mutta hän pelkää että se on liikaa järjellemme

      Hän on käskenyt meitä olemaan pilaamatta sitä (Maapalloa)
      Koska hän tietää, että kaikki on sen arvoista.

      Laita televisio päälle, saatamme nähdä hänet kanavalla kaksi
      Katso ikkunastasi, näen hänen valonsa
      Jos olemme valmiita, hän saattaa laskeutua tänä iltana
      Älä kerro isällesi tai hän lukitsee meidät pelkoomme"

    • Anonyymi00005

      Trollaamisesta. Aliens.gov -sivustolla ei ollut mitään tekemistä avaruusolentojen kanssa. Tematiikkaa käytettiin Trumpin maahanmuuttopolitiikan ajamisessa.

      https://www.whitehouse.gov/aliens/

      Tämä viittaa siihen, että mitään todellista paljastusta tuskin on tulossa.

      • Anonyymi00006

        Pahoin pelkään että suuri paljastus tapahtuu vasta sitten kun USA:n "Black op"- operaatiot saavuttavat pisteen jolloin uusi tekniikka on valjastettu ylivertaisella tavalla asevoimille joilla voidaan alkaa hallitsemaan maailmaa.

        Toivon hartaasti ettei asiat mene noin, koska silloin me olemme USA:n oma orjaplaneetta ja koko maailma on suuri vankileiri. On mahdollista että "ufomiehet" eivät anna sen tapahtua.

        Yhdysvalloissa "Black op" on armeijan tai tiedustelupalveluiden suorittama salainen projekti tai salainen tehtävä, joka pidetään erittäin salassa ja virallisesti tunnustamattomana. Näitä operaatioita toteuttavat tyypillisesti eliittitason 1 erikoisjoukot tai CIA:n erikoisyksiköt, ja ne rahoitetaan luokitelluilla "mustilla budjeteilla".

        Kongressi on kysellyt näiden rahojen perään USA:ssa ja vuosia sitten oli arvioitu että valtion kassasta on kadonnut noin 3 biljoonaa dollaria eli 3000 miljardia dollaria näihin operaatioihin.
        (Suomenkielellä biljoona on 1000 miljardia ja USA:ssa puhutaan kolmesta triljoonasta samassa yhteydessä)

        Puhutaan siis nykyisen Suomen kymmenen vuoden bruttokansantuotteesta. Kansalaisten luottamus hallintoon on alhaalla ja on jonkinmoinen ihme jos Trump kykenee jatkamaan koko kautensa loppuun saakka.

        Lähivuosina tuskin on luvassa mitään jättipaljastusta, mutta luvattu on julkistaa lisää selkeitä ufotapauksia ja videoita ainakin jonkin verran. Trump ei voi yksin tehdä mitään tälle asialle eikä voi kukaan muukaan.


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Pahoin pelkään että suuri paljastus tapahtuu vasta sitten kun USA:n "Black op"- operaatiot saavuttavat pisteen jolloin uusi tekniikka on valjastettu ylivertaisella tavalla asevoimille joilla voidaan alkaa hallitsemaan maailmaa.

        Toivon hartaasti ettei asiat mene noin, koska silloin me olemme USA:n oma orjaplaneetta ja koko maailma on suuri vankileiri. On mahdollista että "ufomiehet" eivät anna sen tapahtua.

        Yhdysvalloissa "Black op" on armeijan tai tiedustelupalveluiden suorittama salainen projekti tai salainen tehtävä, joka pidetään erittäin salassa ja virallisesti tunnustamattomana. Näitä operaatioita toteuttavat tyypillisesti eliittitason 1 erikoisjoukot tai CIA:n erikoisyksiköt, ja ne rahoitetaan luokitelluilla "mustilla budjeteilla".

        Kongressi on kysellyt näiden rahojen perään USA:ssa ja vuosia sitten oli arvioitu että valtion kassasta on kadonnut noin 3 biljoonaa dollaria eli 3000 miljardia dollaria näihin operaatioihin.
        (Suomenkielellä biljoona on 1000 miljardia ja USA:ssa puhutaan kolmesta triljoonasta samassa yhteydessä)

        Puhutaan siis nykyisen Suomen kymmenen vuoden bruttokansantuotteesta. Kansalaisten luottamus hallintoon on alhaalla ja on jonkinmoinen ihme jos Trump kykenee jatkamaan koko kautensa loppuun saakka.

        Lähivuosina tuskin on luvassa mitään jättipaljastusta, mutta luvattu on julkistaa lisää selkeitä ufotapauksia ja videoita ainakin jonkin verran. Trump ei voi yksin tehdä mitään tälle asialle eikä voi kukaan muukaan.

        Olen luvannut kirjoittaa vain kirjautuneena, mutta jostakin syystä vaatii tuplakirjautumista että kirjautuminen onnistuu. Tuon siis kirjoitin minä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe