Vapaa kuvaus

Aloituksia

140

Kommenttia

2366

  1. Obama puhui sekä -että. Ei lauseita eri yhteyksistä voi jättää mainitsematta, kun ne koskevat samaa asiaa.

    Obama on puhunut sekä tiedoistaan että yleisistä käsityksistä. Tämä lausunto ei jätä tulkinnanvaraa:

    ”Emme voi selittää, miten he liikkuivat, heidän kehityskaarensa. Heillä ei ollut helposti selitettävissä olevaa kaavaa. Ja niin, tiedäthän, luulen, että ihmiset ottavat edelleen vakavasti yrittäessään tutkia ja selvittää, mikä se on. "

    Jos ne kerta liikkuu ja sitä tutkitaan vakavasti, niin heidät on silloin havaittu ja virallisesti ei tiedetä miten tuo liikkuminen tapahtuu ja sitä tutkitaan vakavasti.
    Olematonta kun ei voi tutkia vakavasti.
  2. Lainataan lyhyesti buddhalaisuutta.

    "Jälleensyntymä, mutta ei sielunvaellusta, koska erillistä, ikuista sielua ei ole, kuolemassa ei siirry sielu kehosta toiseen. Sen sijaan aiemman elämän karman (tekojen) seuraukset siirtyvät, mikä laukaisee uuden elämän.

    Skandhat: Ihminen koostuu viidestä skandhasta (muoto, tunteet, havainnot, mielentilat ja tietoisuus), jotka hajoavat kuollessa ja kokoontuvat uudelleen."

    Nuo toteamukset kumoavat toisiaan. Sielu ei siis sellaisenaan vaella, mutta edellisen elämän karma vaikuttaa ja sitten tuleekin Skandhat jotka kokoontuu uudelleen siinä seuraavassa elämässä. Sitä voisi siis sanoa sielunvaellukseksi sittenkin.

    Itse olin nuorempana sitä mieltä että ihminen voi muuttua perusolemukseltaan ja siitä kuka on, mutta nykyisin kun katson itseäni ja niitä jotka olen tuntenut lapsesta saakka, niin ei meistä kukaan ole miksikään muuttunut.

    Se on todettu joskus aivan spontaanisti yhdessä kun on nähty taas jonkun kanssa vaikkapa 20 tai 30 vuoden jälkeen. On todettu että aikaa on kulunut ja ulkonäkö on muuttunut, mutta sä olet aivan se sama joka olet aina ollut.

    Uskon että jokainen on ainutlaatuinen yksilö ja uskon siihen fysiikan lakiin että mikään ei koskaan katoa vaan muuttaa vaan muotoaan ja että ihmisen ruumiin kuolema ei voi tuhota sen henkeä.

    Näistä demoneista puheenollen niin uskon siihen että vahva demoni voi ottaa vallan jostakin heikommasta sielusta ja hallita tätä, jolloin tämän ihmisen olemus muuttuu aivan eri ihmiseksi / hengeksi.

    Olen tämän nähnyt kahdesti tapahtuvan. Toinen oli 67 vuotias mies joka hermostuessaan muuttui olemukseltaan aivan epäinhimilliseksi ja silmänsä vaihtoi väriä mustiksi, oli kuin Terminaattori robottimainen. Häneen saatiin sitten käskyttämällä kontakti ja palaamaan tähän maailmaan.

    Toinen oli 24 vuotias nainen, joka oli pahasti lääkeistä sekaisin ja alkoi muistuttaa Manaaja- elokuvan tyttöä käytökseltään, alkoi sähisemään ja irvistelemään, puhui oudolla äänellä ja alkoi ladella karmeita uhkauksia.

    Kun hän hyökkäsi kohti uhaten syövänsä jonkun lapset niin vetäisin avokämmenellä korvalliselle niin kovaa, että hän heitti puolivoltin ilmassa.

    Siihen litsariin olisi moni isokin mies tuupertunut, mutta ei tämä. Hän nousi lattialta ylös, demoni oli poissa ja hän kysyi iloisesti että "joko mennään?", eikä tiennyt itse mitään tapahtuneesta. Häneen ei myöskään jäänyt jälkeä ja on ainoa nainen jota ikinä olen joutunut läpsäyttämään.

    Todella pelottavia kokemuksia nuo. Olen nähnyt myös sellaisia yllätyksiä, jolloin joku arka hissukka onkin se sankari joka ryntää antamaan ensiapua ja ottaa tilanteen haltuun kuin palopäällikkö ja rauhoittaa muut. Se viimeinen kenestä sen uskoisi.
  3. Tuo kaupallisuus mainittu, mutta tämän Skinwalker Ranchin kokonaisuus on aika massiivinen, eikä noin laajoja projekteja ihan tuulesta temmata.

    Tarvitaan rahaa, kallista kalustoa, osaajia sekä tietotaitoa, jota on vain aniharvalla.
    Tutkimustiimiin ja analysoijaksi on saatu pätevää porukkaa, joita ilman ne kaikki testit ja tutkimiset olisi verrattavissa leijan lennättämiseen ja höpöttelyyn leirinuotiolla pikku pierussa.

    Katsellut jonkin verran tuota ja tempo voisi olla nopeampi ohjelmassa. Menee vähän liikaa jaarittelun puolelle ja niiden "muinaisten koirapetojen" etsiminen ei välttämättä kuulu samaan ohjelmaan.

    Lentävistä lautasista on niin monella paikallisella havaintoja ja myös videomateriaalia, että voidaan katsoa todistetuksi että alueella sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.

    Niille pahoinvoinneille voi olla luonnollinen selitys poratessa maata, sillä poraaminen muodostaa aina jonkin taajuista ääntä ja värinää jota ei kuulo eikä tietoiset aistit havaitse, mutta ne saattaa joillekin ihmisille tuottaa pahoinvointia kuten myös esim tuulivoimalat ja voimalinjat.

    Nyt en ole ihan varma oliko tämä juttu Skinwalker Ranchissa vai jossakin muualla, mutta jossakin vuorilla oli alue jossa tehty runsaasti ufohavaintoja ja valohavaintoja, sekä kuulohavaintoja äänestä joka kuulostaa kuin suuret metalliset ovet aukenisi ja menisi kiinni mekaanisesti.

    On päivänselvä asia että Jenkeillä on tutkimuslaitoksia, joista kukaan ulkopuolinen ei tiedä vielä mitään. Näissä hyvin salatuissa laitoksissa tehdään ne kaikkein salaisimmat lennätyskokeet niillä, mitä on kopioitu ja talteen saatu.

    Suurta läpimurtoa eivät todennäköisesti ole tehneet, sillä mikäli olisivat, he pullistelisivat sillä sekä sotilaallisesti että taloudellisesti hamuten lisää maailmanvaltaa.

    PS: Tämä Jenkkien arvostelu ei tarkoita sitä, että hyväksyisin Venäjän tai Israelin toimet. En todellakaan hyväksy. Trumpin aikana on paljastunut totuus heidänkin sotaretkistä ja se totuus on ryöstöretki, kiristys ja alistaminen.
  4. Tuo ei oikein kestä päivänvaloa tuo ikiaikainen ajatus. Pitää miettiä sitä mistä se inhimillinen kärsimys pääasiassa kumpuaa ja olla oman elämänsä sankari ja aloittaa maailman parantaminen omasta itsestään.

    Kärsimystä on montaa sorttia ja onhan maailmassa paljon ihmisiä jotka eivät koe elämän olevan kärsimysnäytelmää. Heidän joukossa on vakavasti sairaitakin ja ilman katkeroitumista, manaamista ja syyttelyä.

    Jos kärsimys tulee siitä ettei kykene saavuttamaan unelmiaan niin sitten on joko tehnyt liian vähän asian eteen taikka on vaan asettanut riman liian korkealle.

    Kamalinta on joutua perheineen sodan ja nälän riepoteltavaksi, siihen vielä vilu ja kuoleman jatkuva uhka niin se on hirvittävää niin lapsille kuin aikuisillekin.

    Mutta kun mietitään sotien syitä, niin se kärsimys on seuraus jonkun toisen ahneudesta ja kyvyttömyydestä selvittää asioita ihmisten tavoin. Manipuloitu kansa saattaa olla hankkeessa mukana tahtoen tai tahtomattaan.

    Tullaan taas siihen buddhalaiseen ydinajatukseen että kärsimys lakkaa kun ainainen halu katoaa. Eli tyydytään siihen että perusasiat ovat kunnossa ja huomisen leipä taattu itselle ja jälkeläisille.

    Yleensä jos asettaa sen riman korkealle ja pakertaa sen eteen, niin se on jostakin muualta pois. Perheeltä, ystäviltä, itsestään huolehtimisesta jne. Monet suuret yritysjohtajat sen toteavat kuolinvuoteellaan että panostivat vääriin asioihin elämässään.

    Monet on pröystäilleet ja ylenkatsoneet muita, mutta lopulta huomaavat että ympärillä ei ole enää yhtään oikeaa kaveria tai ystävää, on vain hännystelijöitä, palkollisia ja vihamiehiä.

    Syntyjään täällä ei kukaan saa mitään universaalia tietämystä, että olisi valmis ymmärtämään kaikkea ilman opettelua ja oppimista.

    Jälleen tullaan buddhalaisuuteen, että elämän ja olemassaolon ydin on henkinen kehittyminen, oppiminen ja onnellisuus.

    Mitä kukaan tekee millään tietoisuuksilla, jos paraskaan tieto ei johda henkilökohtaisesti onneen, endorfiinin ja dopamiinin tuotantoon, ainakin ajoittain? Ei kai ihmisen tarvi olla mikään supertietokone, että meidän tietoisuutemme saavuttaisi jonkin ihme tason?

    Se taso tai "nirvana" voi olla hyvin arkinenkin ja se kultainen keskitie, kuten että on vakaa toimeentulo, riittävä terveys ja riittävästi hyviä syitä elää se oma hyvä elämä.
  5. Alieneihin tai alieneiden laitteisiin viittaa AOD:ssa mainitut seikat. Jos laitteet on luonut alienien kehittämä tekoäly, niin ne ovat siltikin alienperäisiä.

    -Ihmisen nopein tunnettu lentolaite ilmakehässä 4600 mailia tunnissa, Nopein mitattu
    UAP yli 40 000 mailia tunnissa ja kiihtyvyys siihen alle sekunnissa.

    -Käännösten, pysähtymisten ja kiihdytyksen G-voimat tuhatkertaisia, satoja kertoja enemmän kuin mitä ihminen tai ihmisten laitteet kestäisi.

    -Yliäänipamausten puuttuminen on fysiikan lain vastaista. Sen pitäisi siis olla mahdotonta ilmakehässä. Se viittaa suoraan siihen että nuo alukset luo oman tilan ympärilleen.

    -Operoiminen meressä, ilmakehässä ja avaruudessa samalla aluksella. Sellaisesta ei ole edes suunnitelmaa ihmisillä.

    -Törmääminen vauhdissa mereen ilman aaltoa "pärskähdystä" ja jatkaminen samalla nopeudella veden alla on fysiikan lakien vastaista. Veden liikkumisvastus on noin yhdeksänkertainen (9x) kuivalla maalla liikkumiseen verrattuna. Vastus kasvaa nopeuden neliössä (kaksinkertainen nopeus = nelinkertainen vastus).

    -Reagointiaika on uskomaton. Viime hetken väistöt onnistuu UAP- laitteilla kuin tyhjää vaan ja niitä ei tiettävästi ole onnistuneesti ammuttu. Yhdessä tapauksessa ammuttiin ohjuksia perään, kohteet katosivat ohjusten tieltä ja ilmaantuivat uudelleen kauempana.

    Mihinkään mainituista asioista ei ole yhdelläkään ihmisellä vastausta, miten se on mahdollista.



    -Ei näkyvää propulsiota, ei suihkuvanaa, siipiä tai ääntä ja kykenee silti antigravitaatioon.
    Ei ole tunnettua tekniikkaa ihmiskunnalle.

    -Yksi seurattu kohde meni 140 solmun myrskyvirtaukseen / suihkuvirtaukseen eikä se vaikuttanut mitenkään kohteen suuntaan, asentoon tai vauhtiin.

    Eli ne alukset eivät piittaa myrskyistä, ilmanvastuksesta, suihkuvirtauksista eikä mistään, voiva pysähtyä, leijua, ampautua paikaltaan tuhansien G-voimien kiihtyvyydellä, eikä niistä lopu energia eikä niitä saada kiinni millään.
  6. Tuota teoriaasi mielisairauksista liittyen tieteeseen, täytyy hieman vielä tarkastella reaalimaailman näkökulmasta, eikä sen utopian, jossa elät.

    Silloin kun täällä oli mainitsemiani oikeita skeptikkoja, he vetosivat usein tieteellisiin todisteisiin ja teorioihin tai niiden puutteeseen.

    Nyt kun ufoilmiö on todistettu todelliseksi Pentagonia, laivastoja, tiedustelupalveluita ja ilmavoimia myöten, niin nyt nämä junioriskeptikot sitten nimittelevät mielisairaaksi, jos "hörhö" siteeraa tiedeuutisia ja tieteellistä tutkimusta.

    Todistustaakka on nykyisin skeptikoilla Michio Kakunkin mukaan, sillä meillä on nykyisin dataa joka osoittaa että ilmakehässämme ja merissä liikkuu älyllisessä ohjauksessa olevia laitteita, joiden alkuperä on tuntematon.

    On saatu tuloksia jotka fysiologisesti ja tieteellisesti arvioiden ovat ihmisten rakentamille laitteille mahdottomia esimerkiksi valtavia, jopa tuhansia G-voimia uhmaten.

    Ilmakehässä ilman yliäänipamauksia hetkessä valtaviin nopeuksiin, 900kmh lentävän liikennelentokoneen ympärillä pyöriminen nopeasti kuin herhiläinen, siten kuin aerodynamiikalla ja fysiikan laeilla ei olisi mitään vaikutusta näihin objekteihin.

    Loputtomalta ja rajattomalta vaikuttava liike-energiamäärä, tuntematon propulsio ja niin edespäin.

    Varsinkin kvanttifysiikka vaikuttaa olevan junioriskeptikoille kova pala, jonka he saavat kuulostamaan epäjumalalta, kuten myös kaiken tieteen. Ovat siis palanneet siihen aikaan kun kirkko hallitsi tieteitä ja kertoi miten universumi toimii.

    Ja näin olemme palanneet pimeään keskiaikaan, aikaan inkvisition ja teilaamisen, kirkonkirouksen ja jalkapuiden, jossa ne pannaan pannaan, jotka uskovat Maan kiertävän Aurinkoa eikä päinvastoin.

    Mainitsin monikossa sanan "junioriskeptikko". Se on varsin imarteleva termi, sillä en usko teitä olevan tällä palstalla enempää kuin yksi.

    Tämä yksi on viimaisen vintin nurkassa kikkeliään villisti pyörittävä kovassa ruumiillisessa ja henkisessä uskonnollisessa kurissa ilman televisiota kasvanut epäsosiaalinen ja pelokas vähäpoika, joka painii uskonsa kanssa joka päivä uskaltamatta avata silmiään.