Vapaa kuvaus

Aloituksia

227

Kommenttia

978

1. Kiitoksia+loistavista+parannusehdotuksistasi+joihin+yhdyn+sydämestäni!Yhdessä+toimien+saisimme+näillä+pienillä+pilkunviilauksilla+maamme+kukoistavaksi+yhteiskunnaksi.Näitä+parannusehdotuksia+tulisivat++vastustamaan+raivokkaasti+vihervasemmistolaiset.Vaan+eipä+hätiä.+Vangitsisin+suurimmat+ja+äänekkäimmät+riitapukarit+ja+lähettäisin+ne+Siperian+aroille+työleireihin.+Tämän+mahdollistaisi+ostamani+sopimus+Venäjän+kanssa.+Maksaisi+vain+10+000+tulevaa+markkaa/vuosi.Tämä+vankipalvelun+ostosopimus+olisi+voimassa+vain+siihen+asti+kunnes+omat+uudet+hienot+työleirimme+valmistuisivat.+Niissä+vangit+eivät+vetäisi+lonkkaa+kuten+nyt+vaan+olisivat+töissä+turvesoilla+ja+metsätöissä.
  2. Niin,+minäkin+olen+käynyt+pyramideilla+ja+Kansallismuseossa+kahdesti.Paikalliset+egyptologit+ovat+pakotettuja+tarinoimaan+roskaa+pyramidien+syntyajoista+joka+on+taatusti+paljon+vanhempaa+mitä+meille+kerrotaan.Olen+varma+että+meiltä+salataan+sieltä+löytyneitä+kaivauksien+tuloksia.Mainitsit+pyramidien+alla+mahdollisesti+sijaitsevat+luolastot?!+Ne+ovat+totta+mutta+niihin+pääsy+on+estetty;+toki+voimme+kysyä+että+miksi+näin?Kävin+myös+suuren+pyramidin+sisällä.+Ylösmenokäytävät+oli+verhottu+satatonnisilla+graniittipaasilla+joiden+logistiikasta+en+ole+kuullut+mitään+arveluja.Itse+pyramidikivet+ovat+käsitykseni+mukaan+paikalla+valettua+muinaista+betonia.+Ei+ole+osoitettu+paikkaa+mistä+nuo+olisi+louhittu;+on+heitetty+vain+että+ne+on+kuljetettu+jostain.....,+roskaa.Meille+valehdellaan+ja+syynä+on+se+että+kehitysoppi+romuttuisi+ja+se+olisi+paha+juttu....