- En tarkoita muuta väestöä kuin sitä milloin lasketaan ihmisten lukumäärä.
Eivät kaikki laskekaan, mutta lasketaan Raamatun vastaisesti myös naiset. - Eipä hän siitä pahastunut.
Raamattu opettaa, että naista ei lasketa lukumäärään, ja mies voi ottaa vaimoja ja sivuvaimoja vaikka kuinka paljon. Ja että "nainen on houkka, joka ei mitään ymmärrä". - Hyvä tietää.
- Tuollainen toisten noituminen ei ole tervettä.
- En suinkaan. Naisia pitää kohdella asiallisesti.
- Hyvä tietää.
Myös mielipiteet ja muut julkaisut ovat mediaa. - "Siitä puhui muuten Paavali:".
Siihen tartuin kiinni. - Ei Raamatusta kannata katsoa miten naisia pitää kohdella.
Me jopa laskemme naiset lukumäärään. - Media on käsitteenä toimittajien toimintaa. TV ja lehdet.
- Yleensä mielipiteet eivät ole sellaista mitä medialla tarkoitetaan.
- Se että jos minulla ei ole ketään muuta, niin miten se liittyy siihen, että kukaan silminnäkijä ei kirjoittanut mitään siitä, että Jeesus meni pilven mukana taivaaseen?
- Eräs Imatran miespappi ei ollut rauhallinen, ja sai potkut.
- Me emme tietenkään toimi kuten muinaiset israelilaiset.
Se on Raamattua; Suomessa on erilaiset tavat. - Minulla ei ole koskaan ollut mitään Mooseksen lakia.
Ei se ole koskenut minua. Eli en ole sitä hylännyt. - Näkee kuinka pöllö Paavali oli nykyajan mukaan.
Ei kukaan sano naisille enää noin. Olen kuullut usein kuinka nainen puhuu ja opettaa. - Ihmettelen sinulle, että onko järkevää odottaa Jeesusta takaisin, vaikka hänen taivaaseenmenolle ei ole yhtään silminnäkijöiden todistusta.
- Heh.
Kun kaksi ensimmäistä ihmistä teki väärin, niin rangaistus oli rankka elämä ja kivut.
Jumala ei missään kohtaa puhu mitään sovitustyöstä jossain tulevaisuudessa - Omassa nimessä.
En tiedä ketään, joka elää kuten Raamatussa. Amistit käyttävät myös nykyajan systeemejä. - Näkee, että suomeksi on käännetty miten sattuu.
Raamattu on siten sellainen kuin ihmiset ovat sen kirjoittaneet. - Sovitystyö.
Kun ne kaksi söivät puusta, niin Jumala antoi miehelle ohdakkeisen pellon ja naiselle synnytyskivun.
Mitään syntien sovittamista ei ole, vaan pelkkää kidutusta