Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
GrannyLover06
profiilit
GrannyLover06
GrannyLover06
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämäkin+pitää+paikkansa.+👍
31.01.2021 18:17
No+mutta+se+on+tehnyt+jo+siinä+tehtävänsä,+jos+se+on+edes+hauskuutta+antanut+ja+hymyilyttänyt.+😁👍
31.01.2021 18:16
Se+ei+todellakaan+ollut+tarkoitus,+mutta+oikeassa+olet.+Se+kävi+kyllä+itselläkin+mielessä+kun+olin+luonut+nimimerkin,+mutta+mitä+siinä+vaiheessa+olis+enää+voinu+tehdä+...
Pahoittelut+tuosta+kaikille,+ajatus+oli+harmittomampi+kuin+toteutus.
31.01.2021 16:37
Hyvä+kommentti,+kiitos.
Niin,+voihan+olla+ettei+kokemus+kumminkaan+puolin+olisi+mitenkään+ihmeellinen.+Ja+kyllähän+tähän+varmasti+vaikuttaisi+monta+asiaa.+
Toisaalta,+eihän+sitä+koskaan+tiedä.+Ja+mitään+ei+pitäisi+jättää+kokematta,+jos+jokin+asia+tuntuu+siltä.+Sekään+ei+katso+ikää,+sama+oikeus+on+kaikilla.
31.01.2021 16:19
En+ole+mikään+noista+enkä+osaa+noista+lyhenteistä+edes+tiedä.+
Ei+tämä+mitään+monimutkaista+ja+ihmeellistä+ole.+Ihan+omana+itsenäni+kirjoitan+asiasta+mikä+kiinnostaa+minua,+mutta+vaikeaahan+sitä+on+erityisemmin+todistaa.+
Vaikka+nämä+palstat+tuntuu+olevan+toinen+toistaan+ihmeellisempiä+vedätyksiä+täynnä,+niin+on+täällä+aitojakin+ihmisiä.
31.01.2021 16:12
Näissä+keskusteluissa+on+aina+se+vaara,+että+vaikka+kuinka+yrittäisi+muotoilla+ajatuksensa+ja+lauseensa+oikein,+ei+siinä+välttämättä+ihan+onnistu.+
Tarkoitin,+että+en+kyseenalaista+ihmisten+aitoja+tunteita+vaikka+ikäeroa+olisikin.+Tässä+kun+monessa+kommentissa+on+ikäeroa+ja+parisuhdetta+käsitelty+...
Mutta+kyllä,+itse+olen+kiinnostunut+kokemuksista,+en+rakkaudesta+tai+rakastumisesta.+En+kuitenkaan+tarkoita,+että+vain+pitäisin+toista+objektina,+en+tosiaankaan.
Jos+kemiat+kolahtaa+ja+ihmisillä+on+sama+ajatus,+voihan+sitä+toisistaan+nauttia+ilman+suuria+rakkauden+tunteita.+Ystävyys+olisi+ehkä+se+oikea+sana.
31.01.2021 16:05
Eipä+minua+ole+hetkeen+pojuteltu+enkä+tosiaankaan+ota+sanojasi+pahalla.+Päinvastoin,+erittäin+hyvä+kirjoitus.+Juuri+tällaisia++näkökulmia+toivoinkin.
Totta,+ei+varmasti+viisauksia+löydä+kenenkään+haarovälistä.+Ja+elämähän+on+elämän+mittainen+oppi.
31.01.2021 15:20
Otan+tuon+positiivisena+kommenttina.+
Sehän+tässä+keskustelussa+olisikin+ajatus.+Olla+eri+mieltä,+olla+samaa+mieltä+tai+yleisesti+jakaa+ajatuksia.+Eikä+mahdollinen+"ahjon+kuumeneminenkaan"+ole+ollenkaan+paha+juttu.+Mikäs+sen+mukavampaa+kun+vähän+innostua+asiasta.
31.01.2021 14:40
En+ole+seurannut+heidän+elämäänsä,+mutta+suotakoon+heille+onnensa.+Eipä+ole+sekään+keneltäkään+pois.
Kyllähän+suuri+ikäero+pistää+silmään,+mutta+jos+se+ei+heitä+häiritse,+niin+ei+pitäisi+olla+aihe+muillekaan.+Itse+en+jaksa+mieltäni+toisten+asioilla+päätäni+vaivata.
31.01.2021 14:23
Ei,+eipä+arvailla.+Ei+minun+täällä+tarvitse+itseäni+tai+ulkonäköni+todistella.+
Voin+kyllä+sen+verran+sanoa,+että+olen+ulkoisesti+oikeinkin+hyvännäköinen+miehen+näköinen+mies.+Parisuhdestatus+selviää+kyllä+teksteistä.
31.01.2021 14:16
Ei+kuulu+tuttaviini+eikä+hänen+asiansa+kuulu+minulle.
31.01.2021 14:10
Kukaan+meistä+ei+toistemme+saamisista+oikein+voi+sanoa+mitään.+Hyvä+pointti+tuokin,+näinkin+voisi+olla,+mutta+se+ei+ole+tässä+syy+eikä+idea.+
Oikeastaan+tätä+ei+varmasti+ymmärrä+kuin+ihminen+joka+jakaa+saman+ajatuksen.+
Tässä+on+kyse,+kuten+jo+aiemmin+totesin,+elämänkokemuksista.+Sellaisesta+mikä+on+kiinnostava+ja+mitä+haluan+kokea.+
Seksin+suhteen+en+ole+kokematon+enkä+elä+selibaatissa.+Kokemus+hyvästä+seksistä+itseäni+vanhemman+naisen+kanssa+on+kuitenkin+kokematta+ja+miksi+se+ei+olisi+ihan+yhtä+upea+kokemus,+tai+vielä+parempi,+kuin+mikä+muukin?+
Jos+ajattelen+mieluisinta+tilannetta,+niin+se+olisi+jotain+sellaista+missä+vanhempi+nainen+on+läheisyyttä+vailla+ja+haluaisi+silloin+tällöin+nauttia+kiireettömästä+yhdessäolosta.
Läheisyys+ja+seksi+on+kaikkien+oikeus+ikään+katsomatta+ja+löytyy+varmasti+ihania+naisia+joille+syystä+tai+toisesta+tämä+ei+ole+mikään+itsestäänselvyys,+vaikka+sitä+kaipaisikin.+En+tarkoita,+että+olisin+maailman+lahja+heille,+mutta+selventääkseni+ajatustani.
Palstalla+ei+oikein+voi+kenenkään+elämäntilannetta+tai+elämää+kommentoida,+koska+kukaan+ei+toisesta+tiedä+yhtikäs+mitään.
Siksi+toivon,+että+pysytään+aiheessa+eikä+arvailla.+Kenenkään+mielen+pahoittaminen+on+täysin+turhaa.+Keskustellaan+mieluummin+hyvässä+hengessä.++👍
31.01.2021 14:07
Hyvä+pointti.
Tässä+varmasti+on+myös+miesten+ja+naisten+ajatusmaailmallinen+ero,+vaikkei+tietysti+ikinä+saa+yleistää.+Tarkoitan+siis+tuota+"saalistusta"+ja+tarvetta+itsetunnon+nostattamiseen.
En+epäile+etteikö+esim.+rakkauden+tunnetta+voisi+tuntea,+vaikka+ikäeroa+olisikin,+mutta+en+itsekään+kokisi+esim.+parinkymmenen+vuoden+ikäeroa+hyvänä+lähtökohtana.+Voisin+kuvitella+ettei+se+toimi.
Mutta+ne+kenellä+sellainen+ikäero+on+ja+homma+toimii,+niin+keneltä+se+on+pois,+ei+keneltäkään.+Eli+onnea+heille,+rakkaus+on+rakkautta.
Itse+olen+ihan+puhtaasti+kuitenkin+kokemusten+ja+elämän+nautintojen+perässä,+eli+parisuhde+ei+ole+ollenkaan+se+näkökulma+mitä+mietin.+
Tuo+näkökulma+oli+kyllä+hyvin+kuvaava+kun+sanoit,+että+olen+ollut+vaippaiässä+kun+itse+olet+suunnitellut+perheenlisäystä.+
Se+ajatus+on+ymmärrettävästi+aika+iso+"turn+off".+Noin+ajateltuna+on+ymmärrettävää+ettei+ajatuksesta+innostu.
Esihistoriallinen+kannanotto+oli+juuri+hyvä+kannanotto.+👍
31.01.2021 12:57
Kiitos+kommentista.+
Oikeastaan+se+ikä+on+vaan+yks+juttu,+sillä+pidän+kyllä+ihan+kaiken+ikäisiä+naisia+viehättävinä,+jos+siis+toinen+on+ns.+makuuni.+Eihän+ikä+oikeastaan+muuta+ole+kuin+ikä,+jos+muuten+tuntuu,+että+tunne+on+hyvä+molemmin+puolin.
Enkä+todellakaan+aliarvioi+60++naisia,+miksi+heille+pitäisi+"kelvata"+vain+nuorempi+mies+ja+sen+takia+olisin+riittävä.+Ei,+en+ollenkaan.
Se+mitä+"taitoja"+minulla+olisi+tarjota+on+halu+tuottaa+toiselle+hyvää+oloa+ja+nautintoa,+samalla+itse+saada+uusia+kokemuksia+ja+yhtälailla+nauttia+elämästä.+Uskon,+että+itseäni+vanhempi+nainen+voisi+antaa+minulle+myös+uusia+näkökulmia+elämään,+läheisyyteen++ja+myös+seksiin.
Aloitus+on+ihan+aito+ja+niin+myös+minä.+Keskustelun+ajatus+on+sekä+ihan+jutella+aiheesta,+mutta+myös+selvittää,+että+onko+ajatukseni+ja+haaveeni+ihan+mahdoton.+
En+tunne+kovinkaan+montaa+yli+kuusikymppistä+ihmistä+ja+missä+tämmöistä+asiaa+voisi+ottaa+puheeksi,+eli+ihan+todellinen+tarkoitus+tällä+on.
Mutta+kyllä,+otan+neuvosta+vaarin+ja+lähden+ulkoilemaan.+Jo+tässä+tuli+lumityöt+huhkittua,+mutta+näin+kauniilla+ilmalla+on+juuri+oikein+laittaa+palsta+kiinni+ja+nauttia+raittiista+talvikelistä.+👍
Kivaa+talvipäivää+sinne!
31.01.2021 12:35
Kiitos+kommentista.
Enpä+hoksannut+sitä+noin+ajatella,+mutta+kyllä,+jos+itse+ajattelen+seikkailua+parikymppisen+kanssa,+tulisi+tuo+ajatusmaailmojen+ero+ehkä+eteen.+Ja+onhan+se+selvää,+että+parikymppisellä,+nelikymppisellä+ja+kuusikymppisellä+on+elämänvaihe+ihan+erilainen.
Onhan+tässä+itselläkin+suurimmat+menohalut+jo+jääneet+taakse+ja+ajatusmaailmakin+ihan+eri+kuin+parikymppisenä.+Mutta+seikkailumieltä+ihan+samalla+tavalla+ja+kiinnostus+kokea+uusia+elämyksiä+ihan+kuin+ennen.+No,+varmasti+sekin+on+niin+yksilöllistä+ja+niin+pitääkin+olla.+Jokainen+elää+sitä+omaa+elämäänsä.
31.01.2021 11:19
Toisaalta+sekin+on+ymmärrettävää+kun+ajattelee+täällä+Suomi24-keskustelupalstalla+yleisesti+tapahtuvaa+mollaamista+ja+haukkumista.+Sekin+voi+vaikuttaa+haluu+ilmaista+ajatuksia,+kukapa+sitä+haluaisi+mieltään+pahoittaa+ja+täällä+se+on+monesti+enemmän+sääntö+kuin+poikkeus.
Lisäksi+varmasti+aiheuttaa+epäluuloa+ja+varovaisuutta+tämä+aihe+minkä+aloitin.+Nykypäivänä+varsinkin+kun+maailmaan+mahtuu+vähän+kaikkea+mitä+kannattaakin+ajatella+varauksella.
Mutta+toivottavasti+joku+nainenkin+uskaltautuu+jotain+kommentoimaan+ettei+tämä+ole+vain+meidän+miesten+välistä+jutustelua,+mikä+sekin+on+tottakai+mukavaa+ja+tervetullutta.
31.01.2021 10:00
Jottei+saada+tukkapöllyä,+niin+sanon+vaan,+että+kiitos+kommentista+ja+olin+jo+varmuuden+vuoksi+kaukaa+viisas+ja+kävin+Treffien+puolelle+näpyttelemässä+ilmoituksen.
Kyllähän+sitä+Kyllikkiä+aina+välillä,+mutta+toivottavasti+löytyisi+se+oikea+seikkailunhaluinen+ystävä+vaikka+tuolta++Treffien+puolelta.+
En+välttämättä+keskustelupalstalta+olettanut+löytyvän+seuraa,+mutta+ajatustenvaihto+aiheesta+myös+naisten+kanssa+olis+oikein+mukavaa.
30.01.2021 16:30
Ehkäpä+kyllä,+mutta+itse+olen+kiinnostunut+ihan+jostain+muusta+kuin+mainitsemastasi+lintulajista.+😅+Minut+sytyttää+ihan+päinvastainen+naistyyppi.
Ja+vaikka+haaveissani+onkin+kokea+jotain+uutta,+ei+se+tarkoita,+että+ihan+kenen+kanssa+vaan.
Yhteinen+nautinto+on+myös+sitä+miten+kemiat+kohtaa.
30.01.2021 16:17
2 / 2