Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
GrannyLover06
profiilit
GrannyLover06
GrannyLover06
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+ihan+kauhean+kaukana+ole+totuudesta+...
Olen+aina+ollut+utelias+ihminen.+Kiinnostunut+oppimaan,+kokemaan+ja+näkemään.+Monenmoista+olen+kokenut+ja+nähnytkin,+oppinut+jutun+jos+toisenkin.
Nuorempana+pidin+itseäni+hyvinkin+erilaisena+enkä+oikein+itsekään+ymmärtänyt+miksi+olen+niin+malttamaton,+rauhaton+ja+elämännälkäinen.+
Näin+myöhemmin+tietysti+olen+voinut+käyttää+hyödyksi+tietoja+ja+taitoja+monessakin+tilanteessa,+eikä+siitä+ole+ollut+kirjoittamisenkaan+suhteen+ainakaan+haittaa.
No,+enhän+minä+nyt+jallittamisen+ilosta+jallita,+mutta+nautin+hyvistä+keskusteluista+mukavien+ihmisten+kanssa.+Tietysti+tämän+aiheen+suhteen+vielä+pieni+pilke+silmäkulmassa,+mikä+tekee+keskustelusta+erityisen+mukavan.+😉
03.02.2021 08:58
Totta,+ihan+hyvin+voisin+käyttää+sanaa+viriili+kypsän+sijaan,+mutta+jos+ajattelen+sanojen+merkitystä+ja+sisältöä+kysymyksen+"minkälainen,+millainen"+avulla,+ne+eivät+vastaa+toisiaan.
En+voi+kenenkään+muiden+ihmisten+tai+koko+miespuolisen+väestön+puolesta+vastata+piilomerkityksiin,+mutta+ainakaan+minulla+ei+niitä+ole.
Sanon+asiat+suoraan+ja+asiasisällöstä+voi+kyllä+heti+huomata+onko+sanomani+positiivinen+vai+negatiivinen.
Mutta+tarkoitus+ei+ollut+olla+loukkaava+ja+pahoittelut+jos+sitä+olin.+Ihan+aina+ei+hoksaa+ajatella+kaikkia+asioita+ihan+kaikilta+kanteilta+ja+silloin+yleensä+joku+asia+on+väärin+jotain+asiaa+tai+henkilöä+kohtaan.
02.02.2021 23:51
Samaa+mieltä+kanssasi,+ne+eivät+todellakaan+ole+synonyymejä.
02.02.2021 23:41
Kiitos+kommentista.
Juuri+samalla+tavalla+tuon+sanan+itsekin+ymmärrän.+Pelkästään+positiivisena+kuvauksena.
Ylikypsäksi+kutsuminen+olisi+sitten+taas+todella+loukkaava+sana,+eikä+sellaiseen+oikein+hyvällä+tahdollakaan+keksi+mitään+positiivista+yhteyttä.
02.02.2021 23:39
Pahoittelut+kun+en+ennättänyt+aiemmin+vastaamaan.+✌
Nainen+en+ole,+mutta+poikamiesten+tilanteeseen+en+osaa+vastata,+parisuhdestatukseni+on+varattu.+
Aiemmin+vastauksiin+kirjoitin,+että+jokainen+parisuhde+on+henkilöiden+välinen+yhteinen+sopimus.+Parisuhteiden+pohtiminen+menee+kuitenkin+vähän+ohi+aiheen+ytimestä,+vaikka+se+luonnollisesti+liittyy+ihmisten+välisiin+suhteisiin.
02.02.2021 23:32
Mitkä+nyt+sitten+kenenkin+mielestä+on+paremmat+markkinat.+Ainakin+oma+havaintoni+on,+että+kyllä+täällä+viihtyy+niin+miehet+kuin+naisetkin.
Jos+joku+haluaa+jostain+karata,+niin+mielestäni+se+on+silloin+yksilön+oman+elämän+kannalta+hyvä+ratkaisu.+Ei+mielestäni+ainakaan+asuinpaikan+pitäisi+olla+niin+ahdistava,+että+sieltä+pitäisi+karata.+Tai+jos+siltä+tuntuu,+niin+se+on+vain+ja+ainoastaan+hyvä+ratkaisu.
Poikamiesten+tilanteeseen+en+osaa+vastata.+Eiköhän+poikamiehiä+löydy+niin+pienistä+pitäjistä+kuin+myös+suurkaupungeistakin.
02.02.2021 14:40
Kiitos,+jälleen+kiva+kommentti.
Silmälasit?+On,+aina+silloin+tällöin.+😁
En+pidä+niiden+käyttämisestä,+mutta+minkäs+teet?
Olen+tuossa+täysin+samaa+mieltä+kanssasi.+Hyvät+käytöstavat+tulevat+ainakin+suurelta+osin+kotikasvatuksesta+ja+yleisesti+ympäristön+vaikutuksesta.+
Itse+opin+jo+nuorempana+sen+seikan,+että+ensivaikutelma+on+yksi+tärkeimmistä+asioista+ihmisten+välisessä+vuorovaikutuksessa.+
Olen+kyllä+haaveillut+julkaisevani+joskus+jotain+pöytälaatikkotuotoksia,+mutta+aika+ei+ole+ollut+sille+vielä+oikea.+
Kirjoitan+enemmänkin+kaunokirjallisuutta.+En+oikein+löydä+sopivaa+aikaa+arjen+keskellä+paneutua+lähdeaineistoihin+tai+löytää+sopivaa+keskittymisen+tilaa+faktoihin+perustuvan+tutkimusaineiston+läpikäyntiin.+
Haaveisiin+ja+mielikuviin+on+paljon+helpompi+heittäytyä+ja+antaa+ajatusten+lentää.+Ei+tarvitse+kuin+sulkea+silmänsä+ja+olla+hetki+vaan+hiljaa,+sen+jälkeen+maailman+mahdollisuudet+ovat+mielelle+avoinna.+😊
Apuraha+olisi+kiva,+silloinhan+sitä+kirjoittaisi+mistä+vaan.+Pohtisi,+tutkisi,+penkoisi+ja+ihmettelisi+mitä+mielenkiintoisimpia+aihemaailmoja.
Mutta+toistaiseksi+on+vaan+täytettävä+pöytälaatikkoa+tarinan+osin,+tapahtumaketjuin+vailla+aloitusta+tai+loppua+...
02.02.2021 13:04
Aihe+on+varmasti+omalla+tavallaan+tabu.+Ymmärrän+hyvin+ettei+tämä+aihe+ole+kaikkien+mielestä+sopiva.+Toisaalta,+tämä+aihe+ei+ole+millään+tavalla+sellainen+mitä+ei+voisi+käsitellä,+joten+mielestäni+siitä+voi+käydä+avointa+keskustelua.
02.02.2021 12:46
Kiitos+kommentista.
Olen+kanssasi+täysin+samaa+mieltä.+On+erityisen+tärkeää,+että+kemiat+kohtaa.+Pelkkä+ikä+ei+oikein+kerro+ihmisen+persoonasta+oikein+mitään.
Parisuhteet+tietysti+ovat+omanlaisiaan+ja+perustuvat+osapuolten+välisiin+sopimuksiin.+Salainen+voi+olla+terminä+hyvä+osoittamaan,+että+kyseessä+ei+ole+suhde+jolla+olisi+pitkäaikaisia+parisuhteeseen+tähtääviä+odotuksia.+
Moraali+on+ihmisen+elämän+kompassi+ja+toimiminen+sitä+vastaan+vie+väärälle+polulle.+Asiat+eivät+koskaan+elämässä+ole+koskaan+mustavalkoisia,+mutta+jokaisen+on+toimittava+juuri+niin+kuin+oikealta+tuntuu.
Olen+aina+tarkkana+ja+mielelläni+näkisin+vilauksen+kartanon+kummituksesta.+Monenlaista+olen+elämässä+nähnyt,+mutta+kummituksia+en+ole+vielä+kohdannut.+Toivottavasti+joskus+vielä+kohtaan.+😁
Mukavaa+päivää+sinulle.
02.02.2021 07:00
Ei+tämä+arvuuttelu+johda+oikein+mihinkään.+Eipä+tuohon+voi+vastata+kuin,+että+ikävä+tuottaa+pettymys.
02.02.2021 06:22
Et+pahoittanut,+en+ole+helposti+mieltäni+pahoittavaa+sorttia.+😁
En+tietysti+pidä+kohteliaisuutta+virheenä+tai+vikana,+mutta+siinä+kohtaa+kun+se+herättää+epäluuloa,+on+tietysti+mietittävä+miksi+näin+on?
Onko+nykymaailmassa+epäilyttävää+olla+ystävällinen,+asiallinen+ja+kohtelias?
En+tarkoita,+että+sinä+ajattelisit+näin.+Kysymys+oli+enemmänkin+kysymysmuotoinen+toteamus.+😊
Kiitos+kohteliaisuudesta.+Aidosti+kiva+kuulla.
Tietysti+on+täysin+ymmärrettävää+olla+skeptinen+bittiavaruudessa+kun+reaalimaailmassakaan+ei+usein+tiedä+onko+joku+lintu+vai+kala.
01.02.2021 22:25
Eiköhän+meissä+kaikissa+omat+vikamme+ole.+Tuskin+virheetöntä+ihmistä+löytyy.+Objektiivinen+keskustelu+tai+siihen+kykenevyys+ei+ole+täydellisyyttä.+Korkeintaan+osoittaa+sen,+että+on+avoin+keskustelulle+ja+erilaisille+näkökulmille.
Ei+minua+haittaa,+vaikka+joku+pitäisi+feikkinä,+saahan+sitä+kukin+ajatella+mitä+haluaa.+Itse+itseni+tunnen+ja+se+riittää+minulle.
01.02.2021 19:48
Enhän+minä+malta+olla+vastaamatta,+vaikka+pyysitkin.+Ja+kiitos+kivoista+sanoista,+kahdeksan+on+oikein+mukava+arvosana.+😁
Seuraan+kyllä+aika+paljon+mitä+maailmalla+tapahtuu+ja+politiikka+on+erittäin+mielenkiintoinen+aihe.+Politiikassa+ja+yhteiskunnallisissa+päivän+polttavissa+aiheissa+on+vain+yksi+pulma,+niistä+ei+nouse+sosiaalisessa+mediassa+kuin+verenpaine.+😂
Kun+ihmisellä+on+arjen+keskellä+omaa+aikaa,+se+aika+pitäisi+käyttää+elämästä+nauttimiseen+ja+esim.+itsensä+kehittämiseen.+Eikä+väärin+ole+ihan+olla+vaan.
Elämästä+saa+tylsän,+harmaan,+ahdistavan+ja+jopa+pelottavan+kun+sen+täyttää+niillä+aineksilla.+Itse+ainakin+yritän+elää+kuplassani+todellisuuden+ja+realiteetin+ymmärtämällä,+mutta+niin+paljon+kuin+mahdollista+sen+ulottumattomissa.+
Niin+ja+kyllä+minä+ihan+aito+olen,+edelleen.+Kasvoton+ja+nimetön,+mutta+juuri+oma+itseni.
01.02.2021 18:31
Olipa+kivasti+sanottu,+kiitos.+🤗
Itseasiassa+olet+tavallaan+oikeilla+jäljillä.+En+ihan+tarkasti+viitsi+kertoa,+mutta+kirjoitan+aika+paljon+ja+kaunis+kielemme+on+minulle+rakas.+
Maailman+monista+kielistä+se+on+monimuotoisuudellaan+yksi+kauneimmista.+Kielemme+taipuu+kauniisti+ja+värikkäästi,+sillä+kielentaitaja+loihtii+upeita+mielen+maailmoja.
Täällä+en+viitsi+ihan+niin+orjallisesti+kielioppiin+tai+kirjoitusvirheisiin+puuttua.+Joskus+on+hyvä+ottaa+rennosti+ja+unohtaa+liiallinen+pilkun+viilaaminen.+Tämä+on+kuitenkin+vaan+yleistä+keskustelua+ja+ajatustenvaihtoa.
En+kuitenkaan+ole+ihan+suoraan+mikään+noista+mainitsemistasi,+kirjoitan+lähinnä+omaksi+iloksi.+😊
01.02.2021 18:08
Kiitos+kommentista.
Noin+kun+sen+ajattelee,+niin+olet+täysin+oikeassa.+Monen+sanan+ja+termin+tulkinta+voi+olla+positiivinen+tai+negatiivinen,+vaikka+itse+sana+olisi+suhteellisen+neutraali.
Itse+ajattelin+sanaa+kypsä+pelkästään+positiivisena+asiana,+eikä+siihen+liittynyt+mitään+sellaista,+että+se+olisi+miesten+kehittämä+nimitys+tai+kuvaus.
Puhutaanhan+yleisesti+esim.+kypsymisestä+aikuisuuteen+ilman+sen+kummempaa+sukupuolisidonnaisuutta.
Ymmärrän+kyllä+mitä+tarkoitat+ja+pahoittelut+jos+olin+loukkaava.
01.02.2021 17:45
Kiitos,+tosi+mukava+saada+myös+tällainen+kommentti.+😉
Aikalailla+kiteytit+ajatukseni+siitä,+että+asia+voi+kiinnostaa+myös+toisinpäin.+
Tähän+onkin+hyvä+päättää+palstailu+tältä+päivältä+ja+pistää+pää+tyynyyn.+Kiitos+vielä+ja+hyvää+yötä.+😊
Jos+mahdollista,+olisi+mukava+kuulla+lisää+ajatuksiasi+...+😉
31.01.2021 22:37
Ei+tässä+ole+ketään+tarve+nimitellä.+Hyvässä+hengessä+on+keskustelua+käyty+ja+niin+se+mukavinta+onkin.+En+provosoidu.
Jos+olisit+lukenut+koko+keskustelun,+olisit+varmasti+huomannut,+että+mistään+panopuusta+ei+ole+kyse.+En+ole+käyttänyt+tuota+termiä+eikä+se+kuulu+ajatusmaailmaani.
31.01.2021 22:05
Näin+se+varmasti+usein+on.+Ja+silloin+arkikin+muotoutuu+elämän+ja+tilanteen+mukaiseksi.+On+varmasti+välillä+raskasta+hoitaa+kaikkia+asioita+yksin.+Tai+yhdessä,+mutta+yksin.+
Isot+tsempit+sinne+ja+mukavaa+kevättä.+😊
31.01.2021 19:51
En+oikein+ymmärrä+miksi+60++nainen+ei+voisi+olla+nelikymppisen+mielestä+kaunis,+seksikäs+ja+haluttava.+Teen+tälle+ihan+oman+pienen+alaketjun,+sillä+sen+ajatus+on+ansainnut+...
Jos+nyt+ajatellaan+ihan+arkista+tilannetta,+esim.+kauppareissua+markettiin.
Vastaan+tulee+paljon+ihmisiä+joista+silmiin+saattaa+pistää+miellyttävän+näköinen+ihminen+ihan+ikään+katsomatta.+Tässä+yhteydessä+tarkennan,+että+puhun+nyt+sekä+ikäisistäni,+että+myös+vanhemmista+naisista+...+ja+ihan+yleisestikin+ihmisistä.
Joskus+vastaan+tulee+selkeästi+itseäni+vanhempi+nainen+joka+herättää+huomioni+esim.+kivalla+hymyllä+tai+vaikka+vaan+olemuksellaan.+
Persoona+saattaa+olla+hyvin+viehättävä+tai+hän+voi+olla+jollain+tavalla+muuten+joukosta+erottuva.+Toisilla+ihmisillä+on+tapa+vaan+olla+mikä+huokuu+jotain+mielenkiintoista.
Tässä+keskustelussa+ehkä+liikaakin+korostuu+ikä,+mikä+toki+onkin+aloituksen+ajatus,+mutta+haluan+kuitenkin+korostaa+myös+muita+piirteitä+kuin+ikä.
Eihän+ikäryhmiäkään+voi+yleistää,+niin+kuin+ei+ihmisiä+yleensäkään.+Ja+kypsä+aikuinen+itsevarma+nainen+on+nainen+parhaimmillaan.
31.01.2021 18:59
No+näin+juuri.+👍
Ja+vaikka+nyt+tässä+pari+päivää+olen+aika+aktiivisesti+vastaillut,+niin+ei+minulla+olisi+edes+aikaa+turhia+aloituksia+vain+ajankuluksi+kirjoitella.+Tämä+on+aihe+mikä+kiinnostaa+ja+siksi+siihen+annan+nyt+aikaa.
31.01.2021 18:20
1 / 2