Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9540
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mm. Missä asiassa?
03.11.2024 09:14
Hioks? Silloin ei ollut Ristejä, ja sanoma on Lainssa oleva Lain osa? Joka ei koske Jeesuskseen Upotuskastettua Pyhää.
Ei Häntä kivietty Jumalan käskystä, vaan Lain rikkomisesta, joten ole varovainen?
Sama tuomio on myös pedofiileillä.
Logikka on täysin kohdallaan, mutta meidän aikana sen saa pois, kun hakaeutuu Upotuskaseelle Jeesuksessa.
02.11.2024 16:23
Se selviää kun ajat 100KM/h vasentapuolta autollasi.
Tulee syötävää, eli linnunruokaa.
02.11.2024 09:07
Paavali on oikeassa ja itsekin otti Upotuskasteen, ja sai otteen Pelastukseen.
02.11.2024 09:05
Aina olisi hyvä laittaa kohta, niin ollaa kaikki Kartalla; Matt. 5:18Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Mitä tämä on; Laki on niin kauan voimassa, kun maaki ja Taivas katoaa, ja jäljelle jää vain Ilm 21 ; 1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Tätä kusutaan myös Jumalan Valatkunnaksi, johon pääsee vain Oikea jono, Jeesuksen omat, Häneen Kastetut, Vasen jonhohan joutuu Jeesusken mukaan lähiavaruuteen;
Matt. 25:41"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Näin se menee, silloin on lopullinen Laki lopettu Pyhiltä, mutta ei uskonnollislilta, eikä täysin uskomattomilla, He käersivät liekeissä ikuistesti.
02.11.2024 09:04
Ei ole mitään yhteyttä synnintuntoon, vaan kuten Sinä nyt esittämällä oman neuvon.
02.11.2024 08:56
Kauhistuttava teko tarkoittaa Raamatussa tekoa, joka on Lain mukaan rangaistava kuolemalla, lievempi rangasitus on "Poistaa Hänet kesuudestaamme" joka tarkoittaa aavilolle ajamista, eikä siellä elä yhtä yötä enemmän Villieläinten vuoksi.
02.11.2024 08:53
Missä kohti niitä Ristiriitaisuuksia siellä on?
02.11.2024 08:45
Eihän taivaaseen pääse kukaan?
Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Jumalakin sieltä tulee Herran Pävän jälkeen Israeliin, Ilm 21;1-6 .
02.11.2024 08:44
Miten on tämä, Hyväksyykö Jumala Homotkin; ”Jos mies makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava.” (3. Moos. 20:13).
Myös 7 Kuoleman syntiä eroteltuna; Ylpeys (turhamaisuus)
Kateus
Viha
Laiskuus
Ahneus
Ylensyönti
Himo
02.11.2024 08:40
Hänellä silloin on aihettakin siihen, Raamattu tuomitsee Heidät omien himojensa vuoksi kuolemaan.
Eikä se ole mitenkään muuttunut; ”Jos mies makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava.” (3. Moos. 20:13).
02.11.2024 08:36
Höpis, Ilman Jeesuksen tunnutamista Kaikkivaltiaaksi Messiaaksi ja ottamalla Häneen Kasteen, ja katua syntejään.
02.11.2024 08:34
Turha Mooseksen lakia on hengellistää, se on voimassa kaikille, jotka eivät ole vastaan ottaneet Jeesusta omaksi Vapahtajakseen ja Herrakseen, joka sinetöidään Kasteella.
Muilla se on voimassa pisteineen päivineen.
Velluhan ei usko, että Jeesus on Kaikkivaltias, joka voi ottaa pois omiltaan Jumalan Lain joka on aluperin tehty Ihmisen turvaksi Jumalan osalta.
Maalliset lait ovat Valtioiden asoita, ei Jeesusken.
02.11.2024 08:32
Juuri näin, mutta kuka Hän on?
29.10.2024 10:54
Hyvä havainto? Mitä muuta heillä on enään tarjota.
28.10.2024 20:12
Israel pysyy aina, lahkot loppuu.
Jumala ei luovuta koskaan silmäteräänsä, naurettava väite.
28.10.2024 20:09
Jeesus ei poistunut koskaan Israelista, Lopeta.
28.10.2024 19:33
Älä minua sääli, olen kastettu ja Jeesusken pelastuksessa mukana.
Olet väärässä, Raamattua ei lueta, vaan tulkitaan, mikä on VT;ssä Jumalan sanaa Israelille, ja UT;ssa Jeesuksen seuraajille, upotuskasttuja, ja Uudestisyntyneitä.
Mikä mentori minä sinulle, tuntemattomalle ihmsielle olen, laita nimesi, niin jatketaan.
Jeesus sanoo näin sekulaareista; Matt. 10:14 Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne.
Sinullahan ei ole mitää rakentavaa?
28.10.2024 18:01
Minä en voi auttaa sinun lahjattomuttasi tukita teksejä,? Sorry.
28.10.2024 12:04
Juuri valehtelu on niin VL;ssä ja myös Kepussa suuri syy, miksi niistä lähdetään pois.
28.10.2024 08:49
28 / 477