Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
7558
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näyttää+siltä,+että+joka+ei+ole+tehnyt+Parannusta+Jeesukseen,+niin+ei+mene+mikään+jakeluun.
Tämä+on+meille+kristityille+niin+selvä,+ettei+tarvitse+eses+kirjoittaa.
Olet+niin+paatunut+omiisi,+kuten+Saul,+mikään+ei+selvinnyt,+mutta+kun+Jeesus+kutsui,+kaikki+valkeni.+Hän+teki+parannuksen+Jumalasta+Jeesukseen.
Minun+on+osaltasi+turha+hakata+päätä+seinään,+hanki+Raamattu+ja+lue+vaikka+Paavalin+tarina,+mikä+Hänellä+muuttui.
Oliko+liian+pitkä?
17.02.2021 14:32
>>1.Kor.+15:25
Kristuksen+on+näet+määrä+hallita,+kunnes+hän+on+saattanut+kaikki+vihollisensa+jalkojensa+alle.**+Tässä+olet+oikeilla+jäljillä.+Kristus+puhdistaa+maan,+kun+Jumala+tuo+maahan+Paratiisin,+ja+pelastaa+omansa+ja+esittelee+ne+Isälle;+Tässä+on+DSinun+valitut,+yhtään+en+ole+niistä+hukannut.
Isä+ja+Poika+on+yhtä+(nyky-+käännöksen+mukaan)+ja+”puhaltavat+samaan+hiileen”.++Jerusalemiin+menee+vain+Jumalan+uhraaman+Poikansa+seuraajat,+muut+menevät+kadotukseen.
Ilm+21;+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Tämä+on+se+odotettu+Jumalan+Valtakunta,+jota+johtaa+Jumala,+ei+ihminen,+kuten+nimen+korvikkeilla+johtaa.
Alkutekstissä+se+kuuluu;+Jumalan+lepopaikka+ihmislasten+kanssa!+
-92+Jumalan+asuinsija+ihmisten+keskellä.
Se+on+Jumalan+Valtakunta,+maan+päällä.+
>>Jumalalla+on+ollut+kaksituhatta+vuotta+aikaa+toimia.**+Missä+se+ilmenee.+Jeesus+heräsi+kuolleista+ja+Hallitsee+kaikella+vallalla+Maata,+sekä+Taivasta,+mutta+antaa+vapauden+heikoille+ja+epäilijöille+(SRK),+sekä+lahkolaisille+olla+eri+mieltä.
Näille,+ei+Jeesuksen+omille+Hän+sanoo;+Matt.+7:23+Mutta+silloin+he+saavat+minulta+vastauksen:+'En+tunne+teitä.+Menkää+pois+minun+luotani,+vääryydentekijät!'
Siihen+anoivat+”jumal+uskovat”+22+Monet+sanovat+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra!+Sinun+nimessäsihän+me+profetoimme,+sinun+nimessäsi+me+karkotimme+pahoja+henkiä+ja+sinun+nimessäsi+teimme+monia+voimatekoja.'
>>1.Hepr.+2:8
panit+kaiken+hänen+valtansa+alle.+Jumala+siis+antoi+ihmisen+valtaan+kaiken,+hän+ei+jättänyt+mitään+tälle+alistamatta.+Vielä+tosin+emme+voi+havaita,+että+kaikki+olisi+hänen+vallassaan.+[Matt.+28:18;+1.+Kor.+15:25]**+Mahtavaa,+olet+kuitenkin+tosissaan+etsimässä+pelastusta,+kuten+Saul,+mutta+tee+Parannus+Jeesukseen,+kuten+Hänkin,+ja+mistä+sen+Hän+teki?+Jumalasta+ja+sen+jälkeen+Hän+löysi+Uuden+testamentin+Jumalankin,+joka+odottaa,+tekemättä+mitään,+Poikansa+tuomaa+Pyhää+kansaa.
Siunusta.
17.02.2021 08:42
1. Piet.+5:
6+Nöyrtykää+siis+Jumalan+väkevän+käden+alle,+niin+hän+ajan+tullen+korottaa+teidät.+[Job+22:29;+Luuk.+1:52,+Luuk.+14:11]
Katsotaanpa:
Job+kirja+on+Vanhan+Testamentin+kirja,+Israelille+ja+se+ei+kuulu+Uuteen+Testamenttiin.
Vian+vahvistaa+Luuk.+1;52;+Hän+on+SYÖSSYT+vallanpitäjät+istuimiltaan+ja+korottanut+alhaiset.
Asia+on+historiaa,+eli+VT;n+vallan+tehtyä+asiaa.+Nythän+valta+on+Jeesuksen.
Taas+Luuk.+14;11+on+Jeesuksen+sanoma,+ei+Jumalan;+Joka+itsensä+korottaa,+se+alennetaan,+ja+joka+itsensä+alentaa,+se+korotetaan."
Näin+se+menee.
7+Heittäkää+kaikki+murheenne+hänen+kannettavakseen,+sillä+hän+pitää+teistä+huolen.+[Ps.+55:23;+Matt.+6:25;+Fil.+4:6]
Katsotaanpa+näitä+vahvistuksia;+
VT+Daavidin+toteamus;+Ps+55;23;+Murhamiehet+ja+petturit+sinä,+Jumala,+syökset+syvimpään+kuoppaan,+he+eivät+elä+puoleenkaan+ikäänsä.+Mutta+minä+turvaan+sinuun.
Hän+siinä+puhuu+ja+sama+koskee+myös+nykyaikaa,+vai+pitäisikö+mielestäsi+Murhaajat+ja+pedofiilit+laskea+pois+Lain+alta.
Psalmit+ovat+käytännössä+ikiaikaista,+tilanteeseen+sopivia+ohjeita,+jotka+on+kirjoitettu+Israelille.
Matt+6;25+"Sen+tähden+minä+sanon+teille:+älkää+huolehtiko+hengestänne,+siitä+mitä+söisitte+tai+joisitte,+älkää+ruumiistanne,+siitä+millä+sen+vaatettaisitte.+Eikö+henki+ole+enemmän+kuin+ruoka+ja+ruumis+enemmän+kuin+vaatteet?
Muista+se,+että+Jeesus+on+myös+Jumala+(Joh+10;30+alkuteksti;+Minä+ja+Isä+olemme+YKSI.+
Joten+eksakti+erottelu+kertoo+maallistumisesta+ihmisessä.
>>Raamattu+kehottaa+tekemään+parannuksen+synnistä.
Ei+sinulla+ollut+mitään+konkreettista+Jeesuksen+vallankäyttöä+koskevaa+lyöda+pöytään.++**+Montako+viittausta+siihen+haluat,+panen+muutaman++”pöytääsi”.
+-I+Joh.+8:11:ssa+Jeesus+kehottaa+uskotonta+naista+näin:+«Mene,+äläkä+enää+syntiä+tee».
-+Mitä+jos+"mene,+äläkä+enää+syntiä+tee",+onkin+todella+käsky+lopettaa+synnin+tekeminen?+Onko+se+mahdollista?+Mitä+Jeesus+tarkoittaa?+Johannes+kirjoittaa+kuitenkin,+että+me+olemme+valehtelijoita,+jos+sanomme,+että+meillä+ei+ole+syntiä.+(1.+Joh.+1:8).
-+Jakeissa+Jakob+1:14-15:ssa+on+hyvä+kuvaus+synnistä,+mitä+meillä+kaikilla+on.+«Vaan+jokaista+kiusaa+hänen+oma+himonsa+mm+pedofila),+joka+häntä+vetää+ja+houkuttelee,+kun+sitten+himo+on+tullut+raskaaksi,+synnyttää+se+synnin,+mutta+kun+synti+on+täytetty,+synnyttää+se+kuoleman.»
-+"Sillä+jos+te+lihan+mukaan+elätte,+pitää+teidän+kuoleman,+mutta+jos+te+Hengellä+kuoletatte+ruumiin+teot,+niin+te+saatte+elää".+Room+8:13
-+"Kuolettakaa+siis+maalliset+jäsenenne:+haureus,+saastaisuus,+kiihko,+paha+himo+ja+ahneus,+joka+on+epäjumalan+palvelusta."+Kol.+3:5.
-"Ne,+jotka+ovat+Kristuksen+Jeesuksen+omat,+ovat+ristiinnaulinneet+lihansa+himoineen+ja+haluineen.+Gal.+5:24.
>>Jos+Jeesuksella+on+kaikki+valta+Raamatun+mukaan,+tosin+ei+vielä,+koska+Jumala+ei+ole+vielä+kaikkea+alistanut+Hänen+jalkojensa+alle.
1.+Kor.+15:27**+Jeesuksella+on+KAIKKI+VALTA+TAIVAASSA+JA+MAAN+PÄÄLLÄ.+Hän+päättää+mihin+sitä+käyttää.
Pitää+muistaa+sekin,+että+JOS+tädillä+on+munat,+on+Hän+setä.
Sillä+"Jumala+on+alistanut+hänen+jalkojensa+alle+kaiken".+Kun+sanotaan,+että+kaikki+on+alistettu+hänelle,+tämän+ulkopuolelle+jää+tietysti+Jumala,+joka+itse+on+kaiken+alistanut+Kristuksen+valtaan.
On+hyvä+tuntea+kirjoituksia+ja+huomata,+missä+vaiheessa+Jeesus+hallitsee.
Matt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
Esimakua+siihen+antaa+jo+kertominen+opetuslapsilleen+Matt+11;27+sen+jälkeen+kun+on+kironnut+pahoja+kaupunkeja.+"Voi+sinua,+Korasin!+Voi+sinua,+Betsaida!,+mutta+kertoo+ensimmäistä+kertaa,+n.+2,5+vuoden+päästä,+kun+aloitti+toimintansa;+27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.
Tämä+on+vahvistettu;+Matt.+28:18;+Joh.+13:3,+Joh.+17:2+|+Joh.+1:18,+Joh.+7:28,29
Tärkein+Vahvistus+on+VT;n+vahvistus,+jota+ei+kumoa+UT;+Dan.+7:14++14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä
Joka+on+taas+vahvistettu++Ps.+45:7,8;+Dan.+2:44+;+Luuk.+1:33;+Hepr.+1:8.
Aika+vahvaa+tekstiä.
>>+jatkuu
17.02.2021 08:36
Jeesus++kieltää+vannomisen.+
Lue+Raamattua
Matt.+5:33+Vielä+olette+kuulleet+sanotuksi+vanhoille:+'Älä+vanno+väärin',+ja:+'Täytä+Herralle+valasi'.
Matt.+5:36+Äläkä+vanno+pääsi+kautta,+sillä+et+sinä+voi+yhtäkään+hiusta+tehdä+valkeaksi+etkä+mustaksi;
Alkuteksti;+-+Älä+vanno+ollenkaan.
16.02.2021 21:28
Onko+kysytty;+Vastaan+kuten+ennekin,+Hänellä+on+kaikki+tuomiovalta+pelastusta+ajatellen,+eli+jakaa+ihmiset+kahteen+jonoon,+tuleen+ja+johdattaa+omansa+Paratiisiin.
Hän+ei+ole+kiristäjä,+Hän+ottaa+suojellakseen+ihmisen+joka+TEKEE+parannuksen+Häöneen,+kuten+Paavali+Jumalasta+Jeesukseen.
Hän+myös+suojelee+omiaan.
16.02.2021 21:13
Ei+jtodella.+Voimia.
16.02.2021 19:42
Olen+kuule+saatanan+seuraaja+pakana,,,,+Ylpeä+itsestäni+tässä+asiassa.+On+turvallista+seurata+Kaikkivaltoiasta+Jeesusta.
Muuten,+etkö+pysty+yhtään+lausetta+kommentoimaan?
16.02.2021 19:12
Kuka+tämä+Palstan+rikollinen+on,+sillä+suora+kopiointi+on+kielletty+säännöissä,+ja+mitä+vielä?+Jutut+on+aivan+typeriä.
Kysytään,+johtaako+Jumalala+luomakuntaa?
Eikö+teillä+ole+Raamattua,+kenellä+on+Luomakunnan+Valta+ja+johtajuus.
Lukekaa+Matt+28;18+se+kertoo,+että+Hän+on+antanut+Vallan+Pojalleen.
- Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
Asia+on+esillä+UT;ssa+kolme+kertaa+ja+vahvistus+VT;ssa+Dan+7;14.
Missä+pimeydessä+te+kuljette?
16.02.2021 17:55
On+niin+paksua,+etten+todella+jaksa+lukea+loppuun?
Otan+yhden+kohdan,+josta+näkee,+ettei+kirjoittaja+ole+koskaan+nähnytkään+Raamattua.
Kirjoitat;+Avaimet+Jumalan+valtakuntaan+Jeesus+jätti+omillensa.+Hän+jätti+valtakuntansa+asukkaille+Pyhän+Henkensä.+Tämän+Hengen+voimasta+Jumalan+valtakuntaan+haluava+saa+kuulla+syntien+anteeksiantamuksen+vapauttavan+sanoman+ja+pääsee+valtakunnan+asukkaaksi+(Joh.+20:21–23).
Mitä+tämä+kertoo?+Omilleen.+silloinhan+omia+oli+vain+opetuslapset,+joten+aika+vähäinen+joukko+koko+maailmaa+ajatellen.
Teillä+piti+lopettaa+Raamattu-+tunnitkin,+koska+menivät+liikaa+Jeesukseen,+ja+päälliköt+nimittivät+kokoontujia+jeesustelijoihin,+piti+tutkia+kuulemma+kaikki+SRK;n+läpi.+
Muista+se,+ett+pitää+löytää+ensin+Jeesus,+jos+haluaa+tavata+Isän.
Toinen;+>>+Fariseusten+odottama+maallinen+valtakunta+taas+sijoittui+ja+sijoittuu+luultavasti+Jerusalemin+kaupungin+ympärille.+Aluksi+opetuslastenkin+mielessä+oli+ehkä+Jerusalemiin+syntyvä+Jeesuksen+hallinnoima+ajallinen+valtio.
He+olivat+todella+oikeassa,+sillä+Jerusalemiinhan+Paratiisi+tulee,+vai+ettekö+tiedä.
Ilm+21;+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Kannattaisi+hankkia+Raamattu;+siellä+se+seisoo,+mutta+siellä+on+VAIN+JEESUKSEN+OMAT,+eivät,+jolle+Hän+sanoo;+-+Menkää+pois,+en+tunne+teitä.
Miten+voi+olla+ihminen+noin+pimennossa?
16.02.2021 16:03
Meneekö?
Kuinka+hyvin+Seppo+nukkuu+yönsä?
Jos+ylipäätään+saa+unen++päästä+kiinni,+niin+niin+paatunut,+ettei+mikään+hetkauta,+usko+on+vain+20+000€+päiväpalkassa.
16.02.2021 08:18
Ei+summat+ole+ainut+kriteeri,+vaan+vääryys,+jota+viljellään+SRK;ssa+hymyn+ja+ymmärryksen+kanssa.
Kuten+olen+kirjoittanut,+SRK+ei+ole+kristitty+järjestä,+vaan+uskonnollinen+liike,+jonka+Jumala+on+Raha,+ja+tätäkautta+sielunvikollinen.
Toimivat+siis+täysin+Krisuksesta+piittaamatta,+vastakkaisella+puolella.
16.02.2021 08:16
Mielenkiintoista.+
Seppo+sanoi+erälle+työntekijälleen,+jonka+tulot+olivat+vuodessa+vähemmän,+mitä+Sepon+palkka+päivässä+tekrytöinnin+jälkeen;+-+palkaa+ei+kannata+tingata+sitten+lisää+tälle+vuodelle?
Taas+IsännöintiTahkolan+perustaja+Timo,+oli+aikoinaan+ainut+rehellinen+yrittäjä+koko+laumasta.+Näin+sekin+nimi+pilataan.
16.02.2021 08:12
Vaikuttaa+siltä,+että+ratsastat+uskovaisuuden+statuksella+ja+kertomalla+sen,+ettei+kaikki+uskovat+ole+Velluja,+vaan+niitä+on+muitakin,+ainakin+yhtä+paljon+ja+haluttuja.
Ihmettelet,+että+Media+alkoi+kaivella+asioitanne+ja+kirjoitella+niistä?
Miksi+ei+sitten+kirjoiteltu+vaikka+Pelastusarmeijasta,+tai+pukkiesikoisista?+Kysymys+todellisuudessa+oli+se,+että+varkaudet,+valehtelu,+sekä+kieroilu+alkoi+tulla+juuri+Velluissa+esille.
Sitten+paljastui+suurimpia+kauheuksia,+mitä+ihminen+voi+tehdä.+eli+naida+omia+lapsiaan,+ja+niitä+on+tuhansia.
Kannattaisi+katsoa+peiliin,+siletä+löytyy+syy+lehdistön+kiinnostukseen,+ja+kun+ovat+huomanneet,+että+teillä+on+vain+Jumala+ja+Jeesuksen+kaikkivaltiasuus+kielletään,+niin+tilalle+tulee+RAHA,+se+on+teidän+Jeesuksenne.
Turha+mennä+yksittäisten+ihmisten+statuksen+taakse,+he+ovat+osa+teidän+elämäänne,+ja+Voittosen+tapaiset+kierot+salaavat+ja+valehtelevat+Virkavallalle+ja+omat+tuomarit+antavat+vain+ehdollista+14+lapsen+käytöstä,+kuten+Vihelälle.
Kukaan+ei+kehtaa+todellisuudessa+kertoa+olevansa+Vellu.+Siksi+lahko+nuivettuu+ja+kuolee.
Suurin+teologinen+synti+on+mennä+Jeesuksen+yli+ja+julistaa+olevansa+ainut+Jumalan+Valtakunta,+joka+ei+ole+edes+tullut+vielä,+ja+sitä+johtaa+sen+tullessa+Jumala,+ei+syntinen+lestadiolainen.+Ilm+21;+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
Hämäätte+myöskin+vilkuttelu+menetelmällä+omianne,+joka+on+vain+veden+lorinaa.+Vaikutus+on+kuitenkin+kadotuksen+tie,+Jeesus+ei+siedä+silmille+hyppelijöitä.
Nuoret+jo+ajattelevat+omilla+aivoillanne+ja+jättävät+lahkonne.+He+etsivät+Jeesusta.
Raamattuhan+käskee+meikata,+naisen+kaunistua+miehensä+edessä.++Naurettavaa+taistella+joka+paikassa+Raamattua+vastaan.
Samaa+rytäkkää+ne+VL+firmat+ovat+kautta+aikain+tehneet,+hyvä+että+on+huomattu+heidän+jumalattomuus,+esimerkkinä+vaikka+viime+aikoina+esillä+olleet+Tahkolat.
Uskon+päälle+ei+syytä+voi+osaltanne+laittaa,+koska+kukaan+ei+ole+pystynyt+sanoa,+mihin+uskotte,+SRK;n+lisäksi.
Surullista.
15.02.2021 14:11
Miksi?
15.02.2021 07:09
Näin+tehtiin,+mutta+ylösnousemusruumis+nousee+sieltäkin,+ja+siksi+laitoin+empien+Abrahamin+mukaan,+koska+se+esintyy+jossain,+jota+en+myt+muista+kirjoituksissa+siihen+tyyliin.
En+todella+mene+siitä+takuulle,+mutta+hautaus+esiintyy+1.+moos+23;19+Tämän+jälkeen+Abraham+hautasi+vaimonsa+Saaran+Makpelan+vainion+luolaan,+joka+on+Mamren+eli+Hebronin+lähistöllä+Kanaaninmaassa.+
20+Vainio+ja+siellä+oleva+luola+siirtyivät+näin+heettiläisiltä+Abrahamille+sukuhaudaksi.
Ja+5+Mooseksessa.
15.02.2021 07:08
Nyt+stemmasi,+siinä+Jeesus+kiittää+Isäänsä,+Hän+sai+joukkoonsa+myös+niitä,+jotka+uskmoivat+vain+jUmalaan,+kuten+Saul,+joka+teki+parannuksen+Jumalasta+Jeesukseen,+ja+vasta+sitten+löysi+Jumalan,+kuten+minäkin.
20+"Minä+en+rukoile+vain+heidän+puolestaan,+vaan+myös+niiden+puolesta,+jotka+heidän+todistuksensa+tähden+uskovat+minuun.
21+Minä+rukoilen,+että+he+kaikki+olisivat+yhtä,+niin+kuin+sinä,+Isä,+olet+minussa+ja+minä+sinussa.+Niin+tulee+heidänkin+olla+yhtä+meidän+kanssamme,+jotta+maailma+uskoisi+sinun+lähettäneen+minut.+
22+"Sen+kirkkauden,+jonka+sinä+olet+antanut+minulle,+olen+minä+antanut+heille,+jotta+he+olisivat+yhtä,+niin+kuin+me+olemme+yhtä.
23+Kun+minä+olen+heissä+ja+sinä+olet+minussa,+he+ovat+täydellisesti+yhtä,+ja+silloin+maailma+ymmärtää,+että+sinä+olet+lähettänyt+minut+ja+että+olet+rakastanut+heitä+niin+kuin+olet+rakastanut+minua.
24+"Isä,+minä+tahdon,+että+ne,+jotka+olet+minulle+antanut,+olisivat+kanssani+siellä+missä+minä+olen.+Siellä+he+näkevät+minun+kirkkauteni,+jonka+sinä+olet+antanut+minulle,+koska+olet+rakastanut+minua+jo+ennen+maailman+luomista.
Kannattaa+laitta+jodantojakeet,+ei+ainoastaan+yhtä.
14.02.2021 19:27
Kommentoippa+asiaa,+vaikka+sana+kerralla?
14.02.2021 19:21
Ei+tietenkään,+kun+siellä+on+vain+Jumala,+Jeesus+ja+Pyhä+Henki,+sekä+kaksi+Israelin+Pyhää+Hanok+ja+Elia,+sekä+myös+Abraham.
Kaikki+ovat+iankaikkisuus+olentoja,+mutta+tässäkin+näkee,+ettö+oppi+on+Raamatun+vastaista,+pakanallista+Ihmisoppia.+Varokaa+heitä.
14.02.2021 19:20
Johannes+1;+24+tuota+ei+ole+minun+Raamatussani?
14.02.2021 18:45
Se+tarkoittaa+tempausta;+1.+Tess.+4:17+Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.
Sillä+taivaaseen+ei+UT;n+aikana+mennä,+Jeesuksen+lisäski.+Joh+3;11+"Totisesti,+totisesti:+me+puhumme+mitä+tiedämme+ja+todistamme+siitä+mitä+olemme+nähneet,+mutta+te+ette+ota+vastaan+meidän+todistustamme.
12+Jos+te+ette+usko,+kun+puhun+teille+tämän+maailman+asioista,+kuinka+voisitte+uskoa,+kun+puhun+taivaallisista!
13+Kukaan+ei+ole+noussut+taivaaseen,+paitsi+hän,+joka+on+taivaasta+tänne+tullut:+Ihmisen+Poika.
Vahvistus;+Ef+4;9;+9+Eikö+se,+että+hän+nousi+korkeuteen,+merkitse,+että+hän+oli+laskeutunut+alas,+aina+maan+alimpiin+paikkoihin?+
Täyson+ihmisuskon+tuote+ja+tänään+Limingan+seurpoissa+puhuja+osoitti+sen+puhuen+kahteen+kertaa+lapsille.+Järkyttävää+pakanallisuutta.
14.02.2021 18:42
373 / 378