Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, pessimistit ovat aina pessimistejä, mutta lue tämä;
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Sillä asia selviää, mutta joudut ottamaan se varkain, koska sen jälkeen Lahko ajaa Sinut mäkeen.
Mutta ei8 seitään, ota minuun yhteyttä ja tunnustat Jeesuksen Messiaaksi sekä suulla tunnustat, että pidät sitä totena.
Nyt on vielä lämpimät vedetkin, pannaan asia Jeesuksen mieleen.
06.09.2024 12:43
Onko? Ne tukevat toisiaan, mutta Raamattu on Jumalan Hengeyttämä, onko sydämesi sitä.
06.09.2024 08:24
Mutta ei siinä kaikkea, sieltä löytyy se, että Jeesus on kaikkivaltias, ja se kun jää sydämeesi, hakeudu kasteelle;
Josta Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Kasteen uupuminenhan tekee sen, ettei juuri velluissa ole Henkeä,
06.09.2024 08:21
Kenen sydän on helvetissä, sillä sitähän ei ole vielä edes avattukaan?
06.09.2024 08:17
Suurkiitos tuestasi?
05.09.2024 18:58
Jumala on luonut vain kaksi ihmistä Evana ja Aatamin.
Homoille Hän antoi tappokäskyn Mooseksen Laissa. - Poistakaa Heidät keskuudestanne.
05.09.2024 13:56
Jumalaa ei kukaan tunne, ennekuin on löytänyt Jeesuksen ja se vaatii Kasteen Häneen.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Jumala on Jaakobin ja Aabrahamin Jumala, eli Israelin Jumala.
05.09.2024 13:52
Jos asiaa minulta kysyt, niin vastaan siihen Raamatun kautta, koska oma viisauteni ei riitä kaikkeen.
1. Pelastusta pois saatanallisesta maailmasta, Jeesuksen huomaan, iankaikkiseen elämään.
2. Siinä korostuu judiamismin, Vanahan Liiton säätöjen mukainen Isien perinnesääntöjen vaihtaminen Jeesukseen, Kaikkivaltiaaseen Messiaakseen ja ottaa kaste Häneen.
Paavalin matkathan suurelta osin keittyivät juuri tähän, sillä heille ei koskaan avata Jumalan Valtakunnan avaimia.
Isien perinnesäännöt ovat juuri niitä, jotka estävät saada tiedon mm Jumalan Valtakunnasta, Matt 13; 10 Opetuslapset tulivat Jeesuksen luo ja kysyivät: "Miksi sinä puhut heille vertauksin?"
11 Jeesus vastasi: "Siksi, että te olette saaneet oppia tuntemaan taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta he eivät.
12 Jolla on, sille annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on.
Siksi helle jää Jumalan valtakunta salaisuudeksi raamatun mukaan, vaikka itse leikitte olevansa osa siitä.
Tieto tulee siitä vain Upotuksessa Jeesukseen, jolloin ihminen on todella vapaa.
Juuri nämä perinne tiedot vie kaista Pyhistä pohjan pois ja siitä Kirja mainitsee lähes 30 kertaa.
Sitä haluan kyllä, mutta mitä sinä tarkoitat?
05.09.2024 10:03
Nyt Juuso on sanottava, että olet pesunkestävä Lehtola, miksi et vastaa marielogiasta kysyvälle?
Selkeää vastuun pakoilua.
05.09.2024 08:46
No, kerron sen;
1: Ap. t. 16:31 He vastasivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."
2; 2. Tim. 3:15 Olet myös jo lapsesta asti tuntenut pyhät kirjoitukset, jotka voivat antaa sinulle viisautta, niin että pelastut uskomalla Kristukseen Jeesukseen.
Luonnollisesti etsivän tulee ottaa kaste; Mark. 1:4 Ja näin tapahtui. Johannes Kastaja julisti autiomaassa, että ihmisten tuli kääntyä ja ottaa kaste, jotta synnit annettaisiin heille anteeksi
Pelastumiseen on vain yksi tie; Ef. 4:5 Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste!
Siitä Isien perinnesäännöistä mm Paavali varotti Galatalaisia, jotka pohjautuivat elämään, ennen Golgatan työtä.
Samaa on Velluilla, joskin huomattavasti myöhemmin, se aktivoitui -60 luvulla, että Puhe oli olla "samassa linjassa Isiemme kanssa.
Se oli minulle oli likaa, perheemme eroisi, Iso- isääni lukuun ottamatta koko jengistä, sama saarna, samassa hengessä kierteli muutamaan kertaan tosi pitkään.
Tuosta perinnesäännöistä; Matt. 13:11Jeesus vastasi: "Siksi, että te olette saaneet oppia tuntemaan taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta he eivät.
Mielen kiintiöistä se, että perinnesääntöjen mukaan elävät seurakunnat Raamatussa, jäävät auki Jeesuksen sanaomasta, joka on esitetty Raamatussa, käännöksestä riippuen 2-3 kertaa, etteivät He peri Jeesuksen lupausta avata Jumalan Valtakunnan avaimia, ja kaikki teillä jää siitä pelkkään selittelyyn.
20 Jos kerran olette yhdessä Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkuvoimien ulottuvilta, miksi yhä käyttäydytte tämän maailman mukaisesti ja alistutte sellaisiin sääntöihin kuin
21 "älä tartu", "älä maista", "älä kosketa"?
22 Tämä kaikkihan koskee sellaista, mikä käytön jälkeen häviää. Kysymys on vain ihmisten käskyistä ja opeista
Tämä liittyy eneten Golossassa, sillä he jäivät ennen Paavalin sanomaa judismiin, eli nojattiin Mooseksen Lakiin silloin kun se tuntui sopivan Galatalaisten isien perinne sääntöihin.
Nyt Srk kantaa samaa syntiä, ei näin ole mahdollisuutta koskaan päästä, ilman parannusta mukaan?
Paavali todella vielä toistaa sen asian, useampaan kertaan, mutta sehän selviää, kun lukee Heille Paavalin osittaman kirjeen.
05.09.2024 08:43
Hyvä kirjoitus, kunhan uskaltaisit liittää siihen nimen Jeesus
05.09.2024 08:06
Vastaushan on peilikuva vastaajasta.
04.09.2024 18:59
Oliko se vastuksesi?
Kokeile edes jotenkin kommentoida kirjoitustani, mutta olen usein miettinyt sitä, mikä rakkaus sinulla on tuota "harhapastoria" kohtaan.
Kirjoitin Raamatun, ja niin siellä seisoo?
Kokeille edes muutamaan jakeeseen antaa vastus, joista kirjoitun.
Sinut on harhapastoreineen luokiteltu jo aikaa sitten palstan "räkänokkiin", vailla eksegeesiä.
En muuten ole nyt edes Pastorin virassa, teen tutkimusta tilausesta.
04.09.2024 13:38
Olisiko hyvä tarkastaa, että kuka on todellinen luoja, Jumalalla oli muuta puuhaa?
Joh 1; 1 Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. (Sana oli Jeesus nimi ennen ihmiseksi syntymistä)
2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
3 Kaikki KAIKKI SYNTYI SANAN VOIMALLA Mikään, MIKÄ ON SYNTYNYT, EI OLE SYNTYNYT ILMAN HÄNTÄ?
4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
Tämä on hyvä mieltää, se on usein raamatussa esillä.
Otetaan konteksti, jossa vahvistus; Sananlaskut 8;27 Olin läsnä, kun hän pani taivaat paikoilleen ja asetti maanpiirin syvyyksien ylle,
28 kun hän korkeuksissa teki taivaan pilvet ja sai syvyyden lähteet kumpuamaan,
29 kun hän pani merelle rajat, loi rannat patoamaan sen vedet, ja kun hän lujitti maan perustukset.
30 Jo silloin minä, esikoinen, olin hänen vierellään, hänen ilonaan päivät pitkät, kaiken aikaa leikkimässä hänen edessään.
31 Maan kiekko oli leikkikalunani, ilonani olivat ihmislapset.
Lisää tarvittaessa, kuten tästä johtuva näkemys; Joh. 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."
04.09.2024 09:34
ok.
03.09.2024 18:16
Oletko asunut siellä, minä olen ja kokonaiskuvaa ratkaisee.
Suomi on kaukana siitä, minkä Saksa elää nyt, ja se selviää, kun käyt edes maassa, jos STK antaa sinulle luvan.
03.09.2024 07:18
Jumalahan on kaikkivaltias, mutta kysymykseen, milloin ihmiseltä loppui vapaa tahto?
Se loppui vasta Siinailla Lain annattamisen yhteydessä.
02.09.2024 15:48
Kopiointia, mitä se saatana sitoi tuhanneksi vuodeksi.
Toinen asia, Maa oli ollut ennen Abramia jo kauan asumattomana, kuka sen pahan sinne pani?
02.09.2024 15:43
Saksan elintaso on 5x Suomen tason, joten väännä siitä ja käy katsomassa itse.
02.09.2024 13:54
Soopaa.
Missä siihen faktaa, että koko maailman on ollut pahuuden vallassa, jos Adam rikkoi Jumalan ohjetta, sehän ei ollut vielä laki.
Sinunkin kannattaa lukea Raamattua, ettei tuollaisia mokia tule.
Ensinnäkin Vihan aika alkaa 1 Tess 4;13 Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa.
14 Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan.
15 Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle.
16 Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina.
17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
18 Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.
Ja minneium vasta Ilma 19 , 11-21. Siinä välissä on useampia prosessi, jopa 2 osaa vihan ajasta, sekä mm antikristuksen Temppelin valloitus, ILm 11;1-2.
Vihan ajan alkupuoli on luettavissa Dan 9;27. ja suuri viha Dan 12:7 lopusta; 7 Ja minä näin pellavavaatteisen miehen seisovan virran vesien yllä ja kohottavan oikean ja vasemman kätensä kohti taivasta, ja minä kuulin hänen vannovan Ikuisesti Elävän kautta: "Totisesti, on kuluva aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa! Kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu."
Hieman tarkkuutta on aina paikallaan.
02.09.2024 13:52
45 / 480