Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
9590
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Soopaa.
Missä siihen faktaa, että koko maailman on ollut pahuuden vallassa, jos Adam rikkoi Jumalan ohjetta, sehän ei ollut vielä laki.
Sinunkin kannattaa lukea Raamattua, ettei tuollaisia mokia tule.
Ensinnäkin Vihan aika alkaa 1 Tess 4;13 Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa.
14 Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan.
15 Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle.
16 Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina.
17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
18 Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.
Ja minneium vasta Ilma 19 , 11-21. Siinä välissä on useampia prosessi, jopa 2 osaa vihan ajasta, sekä mm antikristuksen Temppelin valloitus, ILm 11;1-2.
Vihan ajan alkupuoli on luettavissa Dan 9;27. ja suuri viha Dan 12:7 lopusta; 7 Ja minä näin pellavavaatteisen miehen seisovan virran vesien yllä ja kohottavan oikean ja vasemman kätensä kohti taivasta, ja minä kuulin hänen vannovan Ikuisesti Elävän kautta: "Totisesti, on kuluva aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa! Kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu."
Hieman tarkkuutta on aina paikallaan.
02.09.2024 13:52
Himan faktaa tummista. He ovat juutalaisia, Abrahamin nuorimman pojan Joosefin, sekä Egyptin ylimystön tytön Asenatin jälkeläisiä, nimet olivat Manasse, ja Efraim.
Diasporan lopussa Mooses jakoi kaikille heimoille maa- alueet, jossa Galileasta Manasse sai kaksi aluetta ainoana perijänä, Efraim vain yhden, kuten muutkin.
Tummia ei yksikään ihminen kuulu lestadiolaisuuteen.
02.09.2024 13:38
Vaikuttaa, että olet itsekin aika lailla hukassa?
31.08.2024 12:57
Oletko tietoinen, olet pahasti vainoharhainen ihminen.
Tosi pahasti.
31.08.2024 10:52
Ei se minun kirja, vaan nostan sen juuri Sinulle, jonka kompetenssi hermeettisesti on vajavaista,
Jatkan sen verran, että laki on vain Israelin kansalle, ja sielläkin Jeesuksesta osattomille?, mutta tuomiollamme vastakkain kaksi jonoa, Lain ja Jeesuksen, minä kuulun tuohon oikeaan jonoon, mikä lie sinin jonosi.
Mooseksen laki ei ole epäsuhteessa Suomen lakiin, joten vastuussa sielläkin olet laista, jonka alkuperä on Raamatussa.
Vielä kirjoitukseesi; Raamattu ei ole mikään kieltäjä eikä sallija: Se on juuri se, jeesuksettomille, ja Jeesuskin sanoo teille;
Matt. 5:18Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Kaikesta siitä selviät, kun teet parannuksen ja otat Upotuskasteen, silloin Jeesus kantaa vastuusi Lakiin.
30.08.2024 10:11
Tyypillistä sekularismia?
Tässä Mizvoja.
2. Moos. 20:9
Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi,
2. Moos. 20:13
"Älä tapa.
"Älä tee aviorikosta.
"Älä varasta.
"Älä todista valheellisesti toista ihmistä vastaan.
"Älä tavoittele toisen taloa. Älä tavoittele hänen vaimoaan, älä orjaa tai orjatarta, älä hänen härkäänsä, älä hänen aasiaan äläkä mitään, mikä on hänen."
"Noitanaisen älä anna elää
Niitä ei ole tehty/ saatu Jumalalta Israelissa, ne saatiin Siinailla, ja yhteensä 613 kappaletta.
Mihin pakanallisuuteen kuulut, ja laita jotain tueksesi?
29.08.2024 15:35
Muistako mikä on sen alkuperäinen nimi.
28.08.2024 18:20
Sinä olet varmaan VL, koska paneminen on aina tärkeintä.
28.08.2024 18:19
Älä viitsi?
Laita jokin kohta, jossa asia selvenee, Hän oli tämän satanistikirkon Rooman vasalli, juoppo, sekä antisemitisti.
Mistäs en tempasit, että juutalaiset yrittivät tappaa Hitlerin? Hitlerin Tead line Lutteista oli se, että Kristalliyö, josta tuskin tiedät mitään, Hitler järjesti Kristalliyön juuri Lutherin syntymäyönä, jolloin juutalaisilta vietiin kaikki, myös Henki.
Sitten Luther saanasi, - Tappakaa kaikki juutalaiset ja mustalaiset sekä ottakaa Heidän omaisuutensa?
Jumalanhan oli sanonut Sak. 2:12Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.
13 Minä kohotan käteni noita kansoja vastaan, ja ne joutuvat omien orjiensa ryöstösaaliiksi. Silloin te tiedätte, että Herra Sebaot on minut lähettänyt.
1938 marraskuun 9. ja 10. päivän välisenä yönä ..
No, miten kävi Lutherin, viikon päästä lähti henki pois, puheensa jälkeen, eikä Hitlerille käynyt juuri paremmin.
Molemmat Israelin vihaajat haudattiin maan multiin.
28.08.2024 14:29
Mutta etkö huomaa sitä pahaa, jota petollinen vL kauppias tekee, vaikka ei ole edes kristitty, ota se esille seuroissa.
28.08.2024 12:42
Mainitse edes yksi niistä?
28.08.2024 12:41
Raamattu ei painota sitä, että pelastukseen liittyy, tunnustus Jeesus Jumalan pokana, sehän on kaikkien nähtävissä ja Raamattu toteaa se ainoastaan; Joh. 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä." Alkutekstissä se kuuluu; Minä ja Isä olemme yksi, eli molemmat ovat Jumala persoonia.
Upotuskasteessa, jota Sinulla ei ilmeisesti ole, kastaja kysyy kastettavalta ennen kastetta; - Tunnustako Sinä, NN Jeesuksen luvatuksi Messiaaksi?
Missä siinä bibliassa, jota et kopioinut on viittaus pelastukseen, 22 Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus
Alkukielessä Gal 5,22, Mutta hengen hedelmiä ovat rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ihanuus, hyvyys, uskollisuus.
92 käännös; 22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,
Joten se on juuri sama, mitä alkuteksti lisättynä yhdellä adjektiivilla.
Tekstillä ei ole sijaa tähän keskusteluun, sillä Kirjeen Paavali kirjoitti Galataan 48 ja 55 jKr. välisenä aikana.
Henkihän oli selloin jo saapunut omiensa keskuuteen, Galataan vain murto- osaan.
Mitä Sinä pidät alkukielenä?
Juoppo Luther taas pilasi lähes Kristinuskon, ja huomaa luterilaisuus on Ihmisuskoa.
Laitappa se kohta amalekialaista, mikä kiinnostaa, vastaan sitten.
Muista, että toinen Amalek on Esaun esikoispojan Elifasin ja tämän sivuvaimon Timnan poika
Ketä heistä tarkoitat?
Vastaan vielä siihen, ei minun tarvitse ihmisukolla menettää iankaikkisuutta, ainoastaan teen Jeesuksen pyynnön, tuon teille yksin Hänet.
Tulosta on tullut ja iloitsen eniten niistä, jonka olen saanut kastaa Kristukseen, Hekin ovat nyt Kristittyä, ja sen näkee ulospäinkin, suurena rauhana sekä ilona.
28.08.2024 12:39
Eli, kuinka pitkälle olen mennyt seurustelussa, ihan avioliittoon asti?
Tuntuuko erikoiselta?
28.08.2024 08:17
Mistä sen tiedät, koska Henkihän oli vielä ylhäällä?
Laita siitä uutta tietoa Raamatusta, jos on?
Missä vaikutti?
Muista se, että Luther ei ole mikään Jumalan mies, Hän oli koko Israelin väestön tappamisen poromoottori, Hitlerin oppi- isä ja kaikkien pahimpia ihmisuskon luojia Kaljahuurissaan.
Lopulta viimeisen saarnansa jälkeen; - Menkää ja tappakaa kaikki juutalaiset, sekä mustalaiset tuli loppu? Jumala otti Hänet ja panetti maan alle.
Mieti itse, kannattaako olla tässä Lutherin pakanauskossa, josta saa myös itse tuomion.
Sak. 2:12 Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.
Kerro mikä on mielestäsi minun vieras käsite?
28.08.2024 08:14
Miksi et laittanut tarkkaa päivää, milloin Pyhä Henki laskeutui Jumalan luota?
Uusi Testamentti on kylläkin aivan eri mieltä.
Se tuli vasta Helluntaina, 40 päivää Jeesuksen ristityön jälkeen Helluntaina,
Vasta sen jälkeen Henki eli vapaana Israelin omissa; Jeesuksen seuraajissa.
Et ollut pahasti hukassa ja se tapahtui Jerusalemissa, ja Vuoristoon tieto meni useiden kuukausien jälkeen.
27.08.2024 20:01
Miten tämä liittyy Velluihin, sillä heitä ei ollut silloin 2000v sitten?
Toinenkin asia, vaihda -92 käännökseen, on tarkempi.
27.08.2024 18:05
Hienoa. Siunausta.
27.08.2024 08:04
Nyt on syytä torua Sinua, sillä VL;illä kyseinen uskosta uskoon tukee vain sen lahkon edes jonkinlaista hengissä pysymistä, Uskoon joka pelastaa Jeesus on heillä outo molemmilla, eli näin pelastus puuttuu.
Pelastava usko on uskoa Jeesus luvatuksi messiaaksi, eikä SRK;n "Jumalan Valtakunnasta" joka on pannallista, toiminnallisesti sekä opillisesti.
Ei Jumala laskeudu Taivaasta Nivalaan, Herran päivän jälkeen, vaan Uuteen Jerusalemiin, joka selviää jo Ilm 21;1-6.
Usko täytyy objektoiua aina Kristukseen Jeesukseen.
Sitten se, että usko tulee kuulemisesta on kylläkin totta, kun se seurakunnassa avataan ja sitähän ei avata SRK;lla, koska niillähän on kuuleman mukaan jumala.
27.08.2024 08:02
Lestadiolaisten säännöt.
25.08.2024 21:33
Kristitty on Jeesuksen seuraan ja kastettu Häneen.
24.08.2024 16:17
46 / 480