Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9795

1. Maasta+nostettua+ei+kerrota,+vaan+Uuteen+Jerusalemiin+vallittujen+johtajien+lukumäärä.+Ilm+14+4+He+eivät+ole+tahranneet+itseään+naisten+kanssa+vaan+ovat+pysyneet+puhtaina+kuin+neitsyet,+ja+he+seuraavat+Karitsaa,+minne+hän+meneekin.+Heidät+on+ostettu+ihmisten+joukosta+esikoislahjaksi+Jumalalle+ja+Karitsalle.Muut,+eli+Koko+pelastuva+Israel+ja+Jeesuksen+omat+ovat+siellä+nauttimassa+Paratiisissa.+Siellä+on+myös+oma+Hallitus,+sekä+siihen+kuuluvat+jutut.Kaikki+löytyy+Raamatusta+ja+vahvistettu+molemmissa+Testamenteissa.Ylimpänä+kolmiyhteinen+Jumala,+sitten+24+Israelin+Pyhää,+jne.
  2. On+hyvä+myös+kertoa+se,+että+Paratiisi+tulee+Jumalan+Taivaassa+tekemänä+maan+päälle,+Israeliin.+Kukaan+ei+mene+Taivaaseen,+ainoastaan+yläilmoihin+Jeesusta+vastaan,+jolla+on+Jeesus+kaikkivaltias+Herra.+1.+Tess.+4:17+Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.Ne+ihmiset,+joille+Jeesus+ei+ole+fokus,+ei+pääse+tempaukseen+mukaa,+jää+siihen+toiseen+jonoon.Paratiisista;+Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
  3. Mikä+Mooses+1?
  4. Pidin+aluksi+Sinua+fiksuna+henkilönä,+nyt+ajatus+siitä+horjuu.Miksi+Sinä+minun+persoonaa+käsittelet+pedofilian+ja+talousrikollisten+kanssa+tällä+palstalla,+mieti+nyt+vähän,+haukut+väärää+puuta.Voi+on+Raamatun+kirosana,+joten+älä+käytä+sitä+minuun,+pengo+ensin+oma+pesäsi,+ja+jos+annan+luvan,+myös+minun+omani.Miksi+personoit,+liikettähän+paheksun,+elää+jatkuvassa+synnissä,+mm+pedofiliassa,+kuka+sen+on+teiltä+anteeksi+sen+pyytänyt+ja+kertonut+muutoksesta+kansalle,+sadoille+kärsiville+ihmisille.+Kasaa+itsesi+ja+pysy+asiassa.Kuten+alussa+kerroin,+kuukausittain+kuulen+asiasta+omakohtaisia+itkua,+koska+Yrkkä+kuulemma+ei+tee+mitään.+Pane+Sinä+asia+järjestykseen.Mitei+samalla,+miksi+Pelastusarmeijaa+ei+nälvitä??+Olisikohan+elämä+hieman+enemmän+Jeesuksessa?+Voit+itsekin+vastata+siihen.+Heitä+on+kuitenkin+yli+5+miljoonaa?Totta+kai+voisit,+mutta+jos+Tädillä+on+pippeli,+se+on+ilmeisesti+setä?+totuus+pitää+olla+mukana+lestadiolaisillakin.En+juo+viinaa,+en+tupakoi+ja+olen+ilmeisesti+ollut+pidempää+aviossa,+mitä+Sinin+ikäsi+on.Murha+ei+vanhene+koskaan,+ja+Jeesus+panee+pedofilian,+joka+elää+vieläkin+Kerhossanne,+koska+sen+päättymistä+ei+ole+julkaistu,+niin+pahemmaksi+kun+murha;+Matt.+18:6+Mutta+jos+joku+johdattaa+lankeemukseen+yhdenkin+näistä+vähäisistä,+jotka+uskovat+minuun,+hänelle+olisi+parempi,+että+hänen+kaulaansa+pantaisiin+myllynkivi+ja+hänet+upotettaisiin+meren+syvyyteen.Murha+ja+oman+lapsen+naimis-+rikos+ei+vanhene+koskaan.On+vain+ihme,+kun+ne+on+omissa+piireissä+käsiselkään+puhuttu,+mutta+ei+julkisissa+medioissa,+että+saisimme+iloita+siitä,+että+SRK;+on+löytänyt+kaidan+tien.+Minä+heräsin+kuudelta,+monelta+Sinä?Tuon+epäkohtia+esille+niin+kauan,+kun+niitä+teillä+on,+kansan+tulee+tietää,+että+varoo+mahdollista+vaaraa,+Raamatun+mukaan+salaisuutenne+Toreilla+julki+kuulutetaan.Mieti+myös+Sinä,+mitä+puolustat,+minä+puolustan+Totuutta+Jeesuksessa.Laitan+Sinulle+iltarukousviestin;+Joh.+8:32+Te+opitte+tuntemaan+totuuden,+ja+totuus+tekee+teistä+vapaita.Mietippä.
  5. Ensiksi,+pääsin+vasta+nyt+vastaamaan,+ja+toiseksi,+-+anteeksi+jos+järkytin+Sinua,+SRK;n+omilla+asioilla,+johon+olen+itsekin+sekaantunut+teologina,+antaen+apua+ja+sielunhoitoa,+sekä+luoda+uskoa+tulevaan,,,+mutta+Jeesuksessa,+ainut+joka+voi+auttaa.Heitä+on+useita+kymmeniä,+jotka+kärsivät,,+syyn+varmaan+seurakuntalaisena+tiedät.Kirjoitat,+että+lopeta?+Mitä+pitää+lopettaa?+Elän+Raamatun+Sanassa,+yhtään+tinkimättä+siitä.+Jos+viittaat+ns.+vikoihinne,+jolla+itse+asiaa+kutsutte.+Viat+tulee+tuoda+julki.Ef+5;+11+Älköönkä+teillä+olko+mitään+osallisuutta+pimeyden+hedelmättömiin+tekoihin,+vaan+päinvastoin+nuhdelkaakin+niistä.12+Sillä+häpeällistä+on+jo+sanoakin,+mitä+he+salassa+tekevät;13+mutta+tämä+kaikki+tulee+ilmi,+kun+valkeus+sen+paljastaa,+sillä+kaikki,+mikä+tulee+ilmi,+on+valkeutta.Salailu+ei+kuulu+kristityn+elämään,+ei+ainakaan+sellainen,+joka+on+Jeesuksen+sanoman+vastainen.En+minä+ole+Sinua+mistään+syyttänyt+ja+taustakin+näyttää+olevan+sama,+joten+älä+sillä+pahenna+mieltäsi,+kerro+vaan+rukouksessa+Jeesukselle,+että+kaiketi+molemmat+olemme+ymmärtäneet+väärin+paljon+asioita,+mutta+rikokset+on+selvitettävä.Ellei+SRK.+sitä+tee,+ja+pyydä+anteeksi+yleisesti,+niin+kysymyksessä+on+todella+hankala+paikka?+Se+altistaa+pilkalle+ja+halveksunnalle+takuuvarmasti.+Tekisi+mieli+sanoa,+laulun+sanoin;+-+Sitä+saa+mitä+tilaa.Ihmetyttää+kiitoksella+tuo+Raamatun+mukaisuus,+koska+luettelet+tekojasi.+Nehän+ovat+tärkeitä,+vaikka+Kerho+niitä+haukkuu+ja+vihaa,+mutta+Jeesuksen+veli+Jaakob,+mainitsee+asiasta+kirjeessään+lähes+kymmenen+kertaa+synonyymin+tekoihin,+ja+Tuomiommekin+tulee+tekojemme+mukaan.+Sakarja:1:6+Mutta+minun+sanani+ja+käskyni,+jotka+minä+olen+säätänyt+palvelijoilleni+profeetoille+-+eivätkö+ne+ole+kohdanneet+teidän+isiänne:+ja+niin+he+kääntyivät+ja+sanoivat:+'Niinkuin+Herra+Sebaot+aikoi+meille+tehdä,+meidän+vaelluksemme+ja+tekojemme+mukaan,+niin+hän+on+meille+tehnyt.'"Jaakob+on+vielä+kriittisempi;+Jaak.+2:26+Sillä+niinkuin+ruumis+ilman+henkeä+on+kuollut,+niin+myös+usko+ilman+tekoja+on+kuollut.Jos+ei+ole+hyviä+tekoja,+ei+ole+mitään+pelastavaa+uskoakaan.Olet+hyvä+ihminen,+autat+muita,+etkä+ole+ahne,+sillä+Raha+on+suuren+osan+ihmisistä+heidän+jumalaansa.Olen+ollut+aina+sitä+mieltä,+että+LL+oli+Jumalan+mies+Jeesuksessa,+ja+siinä+on+nykyään+kymmenkunta+eri+haaraakin,+joista+monessa+on+mallina++alkuseurakunta,+kuten+eräässä+eronneessa+seurakunnassa,+jota+johti+pappani,+sekä+Hänen+serkkunsakin.+Löytyy+kirjoituksista,+mutta+huonosti+kävi,+Hän+ei+kestänyt+painostusta.+Et+voi+missään+tapauksessa+yleistää+näitä+rikollisia+meihin+tavallisiin+ihmisiin.+Minä+en+ole+pedofiili+enkä+rikollinen+liikemies,+eikä+suurin+osa+meistä+ole.+Usko+jo+se.+Mutta+muutos+tuli+Saaren+sekä+Hailuodon+Lepistön+myötä,+mentiin+saatanan+kanssa+kimppaan,+sitomalla+lähimmäisiä+vihtahousuun.+Muistan+tuskan+eideettisesti+tosi+hyvin.Silloin+lähti+myös+armolahjat,+mutta+siitäkään+ei+saa+puhua,,+meikäläinenkään.Ihmiset+uskonne+polki+mutaan,+ei+Jeesus,+joka+pantiin+karanteeniin.Voit+sanoa,+mutta+väärä+lausunto+on+sinun+synti,+josta+tulet+vastaamaan,+sata+varmasti.+Minulla+ei+ole+ollut+aikaisten+naisten+kanssa+ongelmia,+mihin+lapsia+silloin+tarvitaan.+Voit+myös+mainita,+missä+olen+pettänyt+jotain+liike+elämässä,+joten+syntinä+pidän+sitäkin,+mutta+miehenä+kestän+”akkojen+narinat”,+mutta+tuohon+sanon,+kannattaa+lopettaa,+ennekun+puhallan+pelin+poikki.jatkuu;