Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9809
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näinhän+se+on+ihmisillä,+jolla+ei+ole+Jeesusta.
Hyvää+onnea+Sinulle.
17.03.2021 12:46
Näin+joskus+käy.+
Ei+se+mitään.
17.03.2021 12:44
Amen.
En+minäkään+maksa+mihinkään+jäsenmaksua.
17.03.2021 12:43
Kaikki+on+lähtöisin+Jumalasta+myös+se+valta+jota+Jeesus+käyttää.+
Myös+elämän+henki+joka+tekee+meistä+eläviä+on+lähtöisin+Isältä.
Juuri+näin,+Amen.
+Kun+tämä+palaa+takaisin+Isälle+päättyy+maallinen+matkamme.+Saarn.+12:7.+Sekin+on+totta,+Silloinhan+olemme+Uudessa+Jerusalemissa.
Vahvistuksen+antaa+Daniel+2;44.
1.+Kor.+15:24+Sitten+seuraa+kaiken+päätös,+kun+hän+luovuttaa+kuninkuuden+Jumalalle,+Isälle,+kukistettuaan+kaiken+vallan,+mahdin+ja+voiman.+
Joten+olemme+samalla+kartalla.
Jeesus+on+Isän+työmies+joka+sai+vallan+tehtäviensä+suorittamiseen.+Ne+tehtävät+ovat+vielä+kesken.+Mutta+sitä+päivää+milloin+kaikki+tapahtuu+ei+tiedä+muut+kuin+Isä.+**+Tämäkin+on+totta,+mutta+en+väittäisi+vastaan,+jos+joku+tajuaisi+sen,+että+Jeesuksella+on+kaikki+valta,+niin+kai+Hänellä+on+osuus+sen+päivän+päivittämiseen.
Tuomiopäivänä+Jeesuksella+on+valta+tuomita+kukin+tekojensa+mukaan.+Joh.5:22.++**+Juuri+näin+Jumalan+Sana+kertoo,+mutta+kun+olemme+Kerhon+palstalla,+niin+he+tuomitsevat+kaikki+Pyhät+teot+omavahurkaustena,+mutta+se+tulee+ymmärtää+sen+kautta,+että+heistä+lähti+Pyhä+Henkin+pois+silloin,+kun+tekivät+sopimuksen+Saatanan+kanssa+sitomisissaan.
Ei+he+tajua+koko+jutusta+mitään+ja+jotka+tajuaa,+elää+pelossa.
>>Vaikka+valta+on+Pojalla+niin+Jumala+ei+ole+toimettomana+taustalla.+Tänäänkin+joku+uskollinen+saa+Isältä+Pyhän+Hengen+lahjan.+Luuk+11:13***+Tuo+alun+perin+”välivaiheen”+profeetan+opettama+rukous+oli+sen+ajan+rukous,+ennen+Jeesuksen+valtakautta.
Mutta+todellakaan+ei+Jumala+ole+toimeton,+Hän+rakentaa+Uutta+Jerusalemia,+joka+on+valmis+Paratiisi+sen+laskeutuessa+Israeliin.
Se+on+myös+uusi+luominen,+koska+kaikki+muu+häviää,+mukaan+luettuna+ns.+helvetti.+(Ilm+21;1-6)
Siunusta.
17.03.2021 09:30
Mielenkiintoinen,+näkemystäni+tukeva+kommentti.
Pysyn+näkemykseni+takakana.
Ehkä+esimerkki+selventää+tilanteen.
Nyt+on+Puolustusvoimien+Komentajana+Kenraali+Timo+Kivinen+vuodesta+2019+lähtien+ja+Hänellä+on+siinä+Valta.
Edellinen+oli+hyvin+arvostettu+Kenraali+Jarmo+Lindberg+2014–2019
Eli+kenellä+on+valta?
Valta+vaihtuu+jälleen,+kun+Kivisen+tilalle+tulee+uusi+Komentaja,+mutta+ei+Lindberg+juuri+ole+vaihtoehto.
Raamatun+mukaan+Israelin,+Jaakobin+ja+Iisakin+Jumalalla+oli+kaikki+valta+Taivaassa+ja+maan+päällä.+Hän+oli+suvereeni,+vaikka+maan+luomisessa+Jeesus+oli+ansiokas,+mutta+Jumala+säilytti+valtansa.
Kuitenkin+kirjoitin,+Jumalan+on+Israelin+Jumala+ja+se+toimi+VT;n+aikana,+mutta+kun+Jumala+lunasti+ihmiset+synnistä,+sovittajana+oli+Jeesus,+Messias.
Samalla+Hän+siirsi+Vallan+pojalleen+Matt+28M18,+vahvistus+Dan+7;14),+vetäen+kaikkia+ihmisiä+uskomaan+Jeesuksen+luvatuksi+Messiaaksi.+Joh.+6:44+Ei+kukaan+voi+tulla+minun+tyköni,+ellei+Isä,+joka+on+minut+lähettänyt,+häntä+vedä;+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.
Miksi+sitten+Jumalan+kansasta+on+Messiaanisia+alle+10%,+jq+siitä+huolimatta+Jumalan+aikaisemmat+siunaukset,+sekä+luonnollisesti+nyt+Jeesuksen+siunaus+auttaa+maata,+yli+200+miljoonaisen+vihamielisen+Valtioiden+keskellä.
Profeetat+kirjoittivat+ja+opettivat+kansaansa,+valmistumaan+luvatun+Messiaan+tulemisesta.+Messias+tuli,+mutta+vain+pieni+osa+kansasta+otti+vastaan+Jeesuksen+ja+siksi+Jumala+laittoi+”peitteen”+kansansa+päälle,+ettei+ainakaan+tilanne+pahemmaksi+mene.+
Jumala+ei+ota+kansansakaan+päältä+peitettä+pois,+mutta+sen+tekee+Jeesus.
2+Kor+3;12+Koska+meillä+on+tällainen+toivo,+esiinnymme+aivan+avoimesti,+
13+toisin+kuin+Mooses,+joka+pani+kasvoilleen+peitteen,+jotteivät+israelilaiset+näkisi+katoavaisen+loisteen+häviämistä.+(+Lue+2.+Moos.+34:33,35)
14+Heidän+mielensä+paatuivat.+Sama+peite+PYSYY+EDELLEENKIN+PAIKOILLAAN+kun+he+lukevat+vanhan+liiton+kirjoituksia,+sillä+VASTA+KRISTUS+POISTAA+SEN.
15+Yhä+vieläkin+heidän+sydämensä+päällä+on+peite+Mooseksen+lakia+luettaessa.
Tässä+huomaamme+sen,+miksi+Israelin+kansa+ei+ota+helposti+Jeesusta+vastaan+(kuten+ei+Kerhokaan)+sillä+päällä+on+Jumalan+asettama+peite,+joten+hieman+kyseenalaista+on+Israelin+lähetyt,+mutta+siellä+tulee+olla+valveella,+sillä+Jumala+kuitenkin+vetää+heitäkin+ja+odottaa+milloin+kaikkivaltias+Poika+ottaa+sen+pois.
Tässä+näemme+sen,+kuinka+Isä+kunnioittaa+Poikaa+ja+Hänen+Valtaansa.
Monikin+lahko+ja+kirkkokunta+kertoo+tekevänsä+julistustyötä+Israelissa?+Se+ei+ole+kovinkaan+relevanttia,+eikä+sitä+juuri+kaduilla+julistella,+voi+tulla+miesporukka+ja+hieman+haastatella.+Ainut+on+jakaa+braktaatteja+ja+kertoa+länsimisista+kristillisistä+seurakunnista,+joita+on+Jerusalemissa+ja+Tel+Avivissa+suurimmat+ja+siellä+moni+braktaatin+saanut+löytää+Jeesuksen,+mutta+miten+sokea+sokeaa+opastaa,+eli+SRK+juutalaista+Jeesuksen+syliin,+on+itse+ensin+hyvä+löytää+hänet.
Paljon+mm+yksi+nuori+tyttö,+jota+kohtaan+koen+ymmärrystä,+mutta+tieto+on+vajavaista.+Nimi+on+vain+nyt+hukassa+ja+se+viittaa+suurempaan+ryhmään.
Tässä+hierarkia+kokonaisuudessaan.
17.03.2021 08:50
Hyvä+kirjoitus,+näin+me+vahvistamme+ja+hiomme+uskon+kysymyksiämme.
Hyvää+yötä.
Samalla+harmittaa+kun+seurani+Kärpät+pelaa+"puolivaloilla",+ja+etäsiyyttä+Mamballa+(valmentajalla)+joukkueeseen.+Mutta+se+on+vain+lätkää.
16.03.2021 21:06
Mitä+niistä?+Niitä+on+5+ja+ne+eivät+kuulu+muille+kun+Israelille.
16.03.2021 20:04
Mitä+vääntää?
16.03.2021 20:00
Minähän+sitä+kysyin+Sinulta+jo+aijemmin?
Missä+Sinä+koet+että+se+Paratiisi+on,+jossa+Jeesus+oli+Hänen+kanssaan+3++pv?
pinna
16.03.2021 18:07
>>Jos+ryöväri+meni+paratiisiin+kuolinpäivänään+niin+silloin+piti+olla+valmiina+jo+uusi+maa.+**+Tarkemmin+veliseni;+Luuk.+23:43+Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Totisesti+minä+sanon+sinulle:+tänä+päivänä+pitää+sinun+oleman+minun+kanssani+paratiisissa."
Siinä+on+toisto,+totisesti,+totisesti,+eli+se+tarkoitti+juuri+sitä+mitä+Jeesus+lupasi.
- Tänä+päivänä
- Sinun+pitää+MINUN+KANSSANI+Paratiisissa.
>>Se+ei+ole+vielä+tullut+mutta+tulee,+sitten+kun+tulee.+**+Se+kuolinpäivä+(+tänä+päivänä)heillä+oli+sama.
>>+Ryöväri+meni+tuonelaan+kuten+Jeesuskin+mutta+hänet+herätettiin+kuolleista.**+Sitä+ei+Raamattu+tue,+vai+onko+Sinulla+siihen+faktaa?
>>Kun+Jeesus+jätti+tuonelan+niin+jäikö+ryöväri+tuonelan+paratiisiin+yksin?**+Sitäkään+ei+Raamattu+vahvista,+mutta+ennenkin+Jeesuksen+viimeisen+3+vuoden+aikana+tapettiin+Jeesuksen+omia,+mm+Stefankos,+niin+ei+Häntä+huonoon+paikkaan+pantu.+St.+koki+marttyyri+kuoleman+Jeesuksen+vuoksi,+joten+kuoleman+jälkeen+tarjotaan+vain+parasta+Taivaan+osalta.
>>Tiedämme+ettei+se+ole+mahdollista+koska+tuonela+ei+ole+maan+päällinen+paratiisi+niin+kuin+Aatamin+aikana.**+Totta.+Asian+tietää+vain+Jeesuksen+omat,+ei+muiden+omat.
16.03.2021 18:00
Minä+uskon+todelliseen+evankeliumiin,+jonka+paimenet+kedolta+tultua+ilmoittivat;
Luuk+2;6+Niin+tapahtui+heidän+siellä+ollessaan,+että+Marian+synnyttämisen+aika+tuli.
7+Ja+hän+synnytti+pojan,+esikoisensa,+ja+kapaloi+hänet+ja+pani+hänet+seimeen,+koska+heille+ei+ollut+sijaa+majatalossa.
8+Ja+sillä+seudulla+oli+paimenia+kedolla+vartioimassa+yöllä+laumaansa.
9+Niin+heidän+edessään+seisoi+Herran+enkeli,+ja+Herran+kirkkaus+loisti+heidän+ympärillään,+ja+he+peljästyivät+suuresti.
10+Mutta+enkeli+sanoi+heille:+"Älkää+peljätkö;+sillä+katso,+minä+ilmoitan+teille+suuren+ilon+Evankeliumin+Jeesuskesta),+joka+on+tuleva+kaikelle+kansalle:
11+teille+on+tänä+päivänä+syntynyt+Vapahtaja,+joka+on+Kristus,+Herra,+Daavidin+kaupungissa.
Minä+uskon+Jeesukseen+ja+seuraan+Häntä,+kaikkivaltiaana?+Uskotko+samaa.
16.03.2021 17:38
Laitatko+Raamatun+kohdat,+jossa+Paratiisi+on+roistiriidassa+keskenään?
16.03.2021 17:23
Miten+sitten+vastaat+"tänä+päivänä"+
Luuk.+23:43+Jeesus+vastasi:+"Totisesti:+jo+tänään+olet+minun+kanssani+paratiisissa."
Vahvistus+Ilm+2;7+"Jolla+on+korvat,+se+kuulkoon,+mitä+Henki+sanoo+seurakunnille.+Sen,+joka+voittaa,+minä+annan+syödä+elämän+puusta,+joka+on+Jumalan+puutarhassa.
Kerro+se,+oliko+Jeesus++missä+ne+3+pv++ja+samalla+RR?+Tue+kertomusta+Raamatulla.
16.03.2021 14:12
Meni+pieleen.+Lasarus+oli+Tuonelassa,+Pyhien+puolella,+jossa+on+myös+Ristin+ryöväri.+rikas+mies++taas+"Tuonelan+Pahojen+puolella".
Helvettihän+ei+ole+vielä+avattu.
16.03.2021 08:54
Jumala+on+luonut+älyn+Jeesuksen+kautta+ja+Sinä+halveksit+sitä?
Näin+se+on+kun+ihmisuskossa+elää.
Viisas+jopa+ymmärtää,+että+on+hyvä+tehdä+parannus+Jeesukseen,+ja+lähteä+seuraamaan+Häntä.
Tyhmyys+Kerhossa+on+osasyy+sen+toteutumiseen.
Tuo+”järki+vangiksi+ottakaatte+(mantra)+kertoo+kaiken,+mutta+sinä+valehtelet,+että+teitä+Raamattu+auttaa?+Ettehän+te+lue+Raamattua.+Sama+saarnaaja,+joka+saarnasi+tuon+järjen+vangitsemista+huusi+suoraan+huutoa;+-+Tässä+ei+Raamatuita+tarvita.
Samalla+Kerho+radifio+yksin+Raamatun+tutkimisen+kiellon.
Järki+Hoi,+äly+älä+jätä.
Kirjoitat>>+Älkää+antako+älyllenne+valtaa+sillä+meissä+vaikuttaa+perisynti+ja+se+on+taipuvainen+pahaan.**+Sekin+menee+pieleen,+osa+puhujista+puhuu,+että+perisynti,+jota+Raamattu+ei+tunne+vie+kadotukseen+kaikki,+paitsi+meidät??
Vähäiselläkin+viisaudella+pitää+tajuta+se,+että+erosyntiä+ei+Raamatussa+esiinny,+ja+alttius+synnille+koskee+ihmistä,+mutta+kukaan+ei+mene+kadotukseen+toisen+synnin+vuoksi.
Otan+esimerkin.+Kun+yksi+tunnusmerkkinne,+pedofilia+toimii,+niin+SRK;n+Oikeuden+tuomarit+jättivät+Veikko+Vihelän+käytännössä+tuomitsematta+14+lapsensa+ja+lapsenlapsen+yli+10+vuotiaan+uran,+ja+jopa+Voittonen+yritti+estää+sen+Oikeuteen+menon?+Mutta+miten+lapset;+Olivat+Istuvan+Tuomarin+(VL)+mukaan+liian+hemaisevasti+pukeutuvia+jo+alle+kymmenvuotiaina,+että+saivat+”papan+retkuun”?
Oliko+Voittonen,+oliko+Kerhon+Tuomari,+oliko+Vihelä+viisaita?+Ei,+heitä+Venäjällä+heitä+kutsuttaisi+nimellä+”turak”,+eli+torakka,+ja+saman+arvoin+annan+näin+tyhmille+minäkin.
+>>+Pitäkää+yhteyttä+Jumalan+lasten+kanssa+ja+neuvokaat+toinen+toistanne.+Käyttäkää+runsaasti+evankeliumia.++**+Jumalan+lapset+ovat+todellisia+vasta+Uudessa+Jerusalemissa,+ja+kun+Teillä+ei+ole+Kristusta,+voi+sanoa;+Juna+meni+jo+osaltanne,+sen+vain+viisas+tajuaa+ja+löytyy+Älypuhelimen+Raamattu+osasta.
Niin,+saarnatkaanne,+tehkäätte,+olkaatte,+kusekaatte,+riimiä+tulee+pitkästä+putkesta,+ja+yhtään+sanaa+ei+ole+Raamatussa.
Laitan+hieman+tilastoa;
Viisaiden++ja+älyn+ihannointia+Raamatusta,+120+kertaa
1.Kuningasten+kirja:
4:29+Ja+Jumala+antoi+Salomolle+viisautta+ja+ymmärrystä+ylen+runsaasti+ja+älyä+niin+laajalti,+kuin+on+hiekkaa+meren+rannalla
Tyhmyyden+ja+ajattamattomuuden+halveksuntaa+81+kertaa
1.Mooseksen+kirja:
31:28+etkä+suonut+minun+suudella+lasteni+lapsia+ja+tyttäriäni.+Tyhmästi+sinä+olet+menetellyt
Saarnaaja;+10:13+Hänen+suunsa+sanain+alku+on+tyhmyyttä,+ja+hänen+puheensa+loppu+pahaa+mielettömyyttä
Kirjoitat;+Saarnatkaat+toisillenne+syntejä+anteeksi.**+Etkö+ÄLYÄ,+asiaa+ei+ole+Raamatussa,+että+ihminen+saarnaa+toiselle+ihmiselle+synnit+anteeksi.
Kumpaan+ryhmään+Isäsi+kuuluu.
15.03.2021 20:35
Koko+luterilaisuus+on+nykyään+luisunut+maallisuuteen,+kuten+Suomen+Yliopistojen+Teologian+profeuurit.
Deogratian+opettajista+(pr)+on+puolet+tunnustautuvia+ateisteja,+siksi+en+lukenut+siellä,+Jeesus+vastaisuutta+saa+tälläkin+palstalla+tarpeeksi.
15.03.2021 08:12
Onkohan+nyt+puurot+ja+vellit+sekaisin?
Kirjoitat+Suomessa+oleville+pelastusta+kilvoitteleville+todellista+Jumalaa+ja+Jeesusta+etsiville+kerholaislle;+15+Minä+tiedän+sinun+tekos,+ettet+sinä+kylmä+etkä+palava+ole:+oi+jospa+kylmä+taikka+palava+olisit!
16+Sentähden+ettäs+pensiä+olet,+ja+et+kylmä+etkä+palava,+rupean+minä+sinua+minun+suustani+oksentamaan+ulos.
Miten+sovellat+asiaa+tähän.+Mieti+kontekstia,+kuka+sanoi,+miksi+sanoi+ja+kenelle+sanoi.
Sanaoma+on+VAIN+Ladokian+seurakunnalle?+Ei+poslähteville+lestadiolaislle.
Olisit+peloitellut+oikein+kunnolla,+ja+ottanut+jonkin+toisen+mielivalatisen+jaekokonaisuuden.
Kuten;+2.Samuelin+kirja:
13:28+Ja+Absalom+käski+palvelijoitaan+ja+sanoi:+"Pitäkää+silmällä,+milloin+Amnonin+sydän+tulee+iloiseksi+viinistä,+ja+kun+minä+sanon+teille:+'Surmatkaa+Amnon',+niin+tappakaa+hänet+älkääkä+peljätkö;+sillä+minähän+olen+teitä+käskenyt.+Olkaa+lujat+ja+urhoolliset."
Ottamasi+jaekokonaisuus+Ladokiasta+olisi+kannattanut+lukea+loppuun+asti,+sillä+seurakunta+toimii+vieläkin,+ja+Jeesusken+kiroamat+seurakunnat+ei.
Käsittämätöntä+tulkintaa,+joten+lue,+mitä+Johannes+sanoo+siitä,+miten+Jeesus+suhtautuu+srk.hon+ja+ottaa+sen+syliinsä,+kuten+myös+Kerhosta+lähtevät+Pyhät;+20+Katso,+minä+seison+ovessa+ja+kolkutan:+jos+joku+minun+ääneni+kuulee+ja+avaa+oven,+sen+tykö+minä+tahdon+mennä+sisälle,+ja+pitää+ehtoollista+hänen+kanssansa+ja+hän+minun+kanssani.
21+Joka+voittaa,+sen+minä+annan+istua+minun+kanssani+minun+istuimellani,+niinkuin+minäkin+voitin+ja+olen+minun+isäni+kanssa+hänen+istuimellansa+istunut.
Pyrkikää+Kerhossa+samaan.
JL:+En+tarvitse+kommentteja+itsestäni,+mutta+kannanottoa+voi+kommentoida.
15.03.2021 08:07
Sinä+olet+sekaisin+jo+syntyessä,+koska+et+osaa+sanoa+muuta+kun+Jussi,+Jussi+ja+jussi,+joka+on+todella+rikollista+palstan+säännöissä,+mutta+Kerhollahan+on+omat+säännöt.
Eka+kertaa+kun+kirjoita,+laita+edes+muutama+kommentti,+kysy+iskalta,+hän+voi+soitella+puhujille.+
Sinulta+se+ei+luonnistu.
14.03.2021 22:32
Samaa+Sinulle,+hyvää+yötä.
14.03.2021 20:50
Mihin+kaikkivaltiaana+voi+puuttua+mihin+haluaa,+tuomita+kenet+haluaa+ja+vapauttaa+kenet+haluaa.
Mutta+sinun+"jeesuksesi",+ei+ole+mitään.+Yksilään+kerholainen+ei+tunnusta+Jeesuksen+kaikkivaltiaisuutta,+joten+ei+ole+kontakia+Isäänkään.
Joh.+14:6+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Minä+olen+tie+ja+totuus+ja+elämä;+ei+kukaan+tule+Isän+tykö+muutoin+kuin+minun+kauttani.
Kun+teillä+ei+ole+Tietä,+mitä+muuta+kuljette,+kun+ihmisoppia.+
Jumalan+aika+tulee,+kun+Jeesus+Herra+luovuttaa+Vallan+Isälleen;+1.+Kor.+15:24+Sitten+seuraa+kaiken+päätös,+kun+hän+luovuttaa+kuninkuuden+Jumalalle,+Isälle,+kukistettuaan+kaiken+vallan,+mahdin+ja+voiman.
Jumalan+palvontaa+oli++luomisesta+aina+siihen+asti+kun+Hän+luovutti+vallaan+pojalleen+v.33+jolloin+alkoi+pojan+"palvonnan"+aika+ja+se+jatkuu+siihen+asti,+kun+Jumalan+Valatkunta+tulee+Israeliin+(Ilm+21;1-6),+joten+nyt+Sinun+tulee+palvoa+Jeesusta.
Ethän+palvo+Kekkostakaan+Preidenttinä,+nyt+on+Niinistön+vuoksi,+Hänen+vuoro+on+saada+kansansa+kunnioitus.
Jeesus+kuitenkin+kaiken+aikaa+istuu+Isänsä+vieressä+ja+kunnioittaa+Isäänsä+Taivaassa,+eikä+siellä+ole+muita+ihmisiä+palvomassa,+ei+edes+Kerhoa.
14.03.2021 20:44
471 / 491