Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9932
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+Hänellä+ole+valtaa+tähän+asiaan;
Matt+28;18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+Vahvistus+Dan.+7:14.
Valta+on+Jeesuksen+ja+sitten,+Jeesus+sanoo;Joh.+5:22+Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle,
Älä+hauku+Jumalaa+tässä+asiassa.
05.03.2021 12:57
Ilm+21+on+paratiisin+kuvaus.
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
05.03.2021 12:38
Miten+selität+sen,+että+Hän+ylösnousemus+ruumiissa+jutteli+yli+40+ihmisen+kanssa,+ja+nousi+opetuslastensa+nähden+Taivaaseen.
05.03.2021 12:37
Ei+se+nyt+niin+mene.
Etkö+ole+lukenut,+mitä+Jeesus+asiasta+sanoo,+niille+joolla+ei+ole+Jeesusta.
Matt.+25:41+"Sitten+hän+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+ikuiseen+tuleen,+joka+on+varattu+Saatanalle+ja+hänen+enkeleilleen.
05.03.2021 12:34
SRK
05.03.2021 07:21
Ettekö+te+eläkkään+Raamatun+mukaan;+Jumala+sanoi+muinaisille+israelilaisille,+että+heidän+pitäisi+tukea+hänen+palvontaansa+antamalla+kymmenykset++vuosittaisista+tuloistaan.+Hän+sanoi:+”Sinun+tulee+ehdottomasti+antaa+kymmenykset+kaikesta+siitä,+mitä+peltoon+kylvämäsi+siemen+tuottaa+vuodesta+toiseen.”+5.+Mooseksen+kirja+14:22.
Näin+siinä+usein+käy,+kun+ei+omista+Raamattua,+mutta+muuten+kyllä+Kerho+muuten+riistää+penkkiläisiä+reilusti+yli+10%,+poisluettuna+johtajat.
04.03.2021 20:46
Olet+viisas,+ja+perusteellinen.
Raamatussa+lukee+myös,+tappakaa+jokainen!
Joten+teillehän+käy+paremmin+VT,+mutta+aloita+omistasi.
(löytyy+muuten+Exodus+32;27)
04.03.2021 20:41
Missä?
04.03.2021 20:11
Ei.+Olet+erehtynyt+se+joka+näin+tekee,+on+SRK+(Kerho)
04.03.2021 20:08
Puhujat+eivät+tajua+mitään+Raamatusta.
Et+sinäkään+voinut+pannna+paikkaa,+koska++se+ei+niin+mene.
Autan+hieman;+Ilm.+5:9+ja+he+veisasivat+uutta+virttä,+sanoen:+"Sinä+olet+arvollinen+ottamaan+kirjan+ja+avaamaan+sen+sinetit,+sillä+sinä+olet+tullut+teurastetuksi+ja+olet+verelläsi+ostanut+Jumalalle+ihmiset+kaikista+sukukunnista+ja+kielistä+ja+kansoista+ja+kansanheimoista
04.03.2021 19:19
Ilmestyskirja+on+ronologinen,+kaikki+hyvässä+järjestyksessä.
Väität,+että+millenium+on+lopuillaan?
Käsittämätön+väite.+Kerro+missä+nämä+on+tapahtuneet,+ne+on+ennen+20+lukua.
-+Ilmestyskirja+16+–+Viimeiset+vitsaukset
Neljä+ensimmäistä+maljaa
”Minä+kuulin,+kuinka+temppelistä+sanottiin+kovalla+äänellä+seitsemälle+enkelille:+’Menkää!+Tyhjentäkää+Jumalan+vihan+seitsemän+maljaa+maan+päälle.’+Ensimmäinen+enkeli+lähti+ja+tyhjensi+maljansa+maan+päälle.+Silloin+tuli+pahoja+märkiviä+haavoja+niihin+ihmisiin,+joilla+oli+pedon+merkki+ja+jotka+kumarsivat+sen+kuvaa.+Toinen+enkeli+tyhjensi+maljansa+mereen.+Meri+muuttui+kuin+kuolleen+vereksi,+ja+kaikki+meressä+elävä+kuoli.+Kolmas+enkeli+tyhjensi+maljansa+virtoihin+ja+vesien+lähteisiin,+ja+ne+muuttuivat+vereksi.+Minä+kuulin,+kuinka+vesien+enkeli+sanoi:+-+Vanhurskas+olet+sinä,+joka+olet+ja+joka+olit,+sinä+Pyhä,+joka+annoit+nämä+tuomiot!+He+ovat+vuodattaneet+pyhien+ja+profeettojen+verta,+ja+verta+sinä+panit+heidät+juomaan.+He+saavat+ansionsa+mukaan.+Sitten+kuulin+alttarin+sanovan:+-+Niin,+Herra+Jumala,+Kaikkivaltias!+Oikeat+ja+vanhurskaat+ovat+sinun+tuomiosi.+Neljäs+enkeli+tyhjensi+maljansa+aurinkoon,+ja+aurinko+sai+vallan+korventaa+ihmisiä+tulellaan.+Ihmiset+paahtuivat+kovassa+helteessä+mutta+herjasivat+Jumalaa,+jonka+vallassa+nämä+vitsaukset+olivat.+He+eivät+kääntyneet,+eivät+antaneet+kunniaa+Jumalalle.”+(Ilm.+16:1–9)
Missä+kuulit+nämä+Temppelin+kovat+äänet?
Et+ole+varmaankaan+nähnyt+edes+Temppeliä,+koska+sekin+on+rakentamatta.
Jos+jatkat,+laitan+10+sivua+merkittäviä+vitsauksia,+jotka+tulee+ennen+milleniumia
Sitten+milleniumista,+mutta+sen+näkee+vain+Jeesuksen+omat,+Sinä+kuulut+siihen+toiseen+jonoon,+jolle+Jeesus+sanoo;+-+Menkää+pois,+en+tunne+teitä.
Siinä+ei+enää+usko+Jumalaan+riitä+mihinkään.
Ilmestyskirja:
20:3+ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa.+>>+Jakeen+lisätiedot
20:5+Muut+kuolleet+eivät+vironneet+eloon,+ennenkuin+ne+tuhat+vuotta+olivat+loppuun+kuluneet.+Tämä+on+ensimmäinen+ylösnousemus.
20:7+Ja+kun+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet,+päästetään+saatana+vankeudestaan,
04.03.2021 19:15
Ei,+kun+kolmanneksi+Valtakunnaksi,+siitä+Fyrer+sai+otteen+asiaan.
04.03.2021 19:03
Laita+edes+jotain+tueksi+Raamatusta?
04.03.2021 19:02
Ilm+9
15+Silloin+päästettiin+ne+neljä+enkeliä,+jotka+hetkelleen,+päivälleen,+kuukaudelleen+ja+vuodelleen+olivat+valmiina+tappamaan+kolmannen+osan+ihmisistä.
18+Näistä+kolmesta+vitsauksesta+sai+kolmas+osa+ihmisiä+surmansa:+tulesta+ja+savusta+ja+tulikivestä,+jotka+lähtivät+niiden+suusta.
Näin+menehtyy+2/3+ihmiskunnasta,+ja+jos+laskemme,+niin+1/3+jää,+jota+ei+mainita+tuhoutuneen,+vaan+on+pelastettuja.
04.03.2021 16:48
Mikä+tuhatvuotinen+alkaa+olla+loppuvaiheessa?
Sitähän+edeltää+Jeesuksen+omien+Tempaus,+ja+se+on+vielä+tapahtumattaa.
Vasta+7v+ja+parin+kuukauden+jälkeen+siitä+millenium+alkaa.
On+hieman+palikat+sekaisin.
04.03.2021 07:25
Niinkö;+Patmos+Lähetyssäätiö+on+vuonna+1973+perustettu+kristillinen+evankelinen+lähetysjärjestö.+
Patmos+tekee+avustus-+ja+lähetystyötä+24+maassa+sekä+sisälähetystyötä+Suomessa.+Se+on+Suomen+Lähetysneuvoston+ja+Suomen+Evankelisen+Allianssin+jäsenjärjestö.+Säätiön+toiminnanjohtajana+toimii+Pirkko+Säilä.
Milloin+olet+nähnyt,+että+Kerho+avustaa+heikko-+osaisia.+Patmos+tekee+sitä+24+maassa?
Jostain+on+rahat+kankittava,+ja+Patmos+on+Suomen+Evankelisen+Allianssin+jäsenjärjestö.+joten+Sanakin+liikkuu+aina.
Parmoksen+panos+on+1000+kertaa+suurempi+avuntarvitsevan+ihmisen+osalta,+mitä+vanhuksia+"ryöstävä"+Kerho.
04.03.2021 07:21
Voi+olla,+jos+tajuaa+mihin+uskoo,+ja+tunnustaa+sen+suullaan.
04.03.2021 07:13
Juri+näin.+7+luku+kertoo+pelastetuista,+144,000+Israelin+heimon+edustajaa,+sekä+n+1/3+osa+pakanoista.
Ilm+vahvistaa+pelastettujen+määrän+käänteisesti,+mainiten+tuhot,+9;15+ja+9;18.
Ilmestys+on+minulle+ollut+aina+rakas.+Olen+pitänyt+siitä+useita+Raamattu+tuntikokonaisuuksia,+joista+pisin+on+2v.
Jotain+on+niistä+jäänyt+mieleen.
Kuitenkin+on+myös+otettava+huomioon+rikkankkaisliite+Room+11,26
04.03.2021 07:10
Panin+Hänelle+mailia++muutama+päivä+ja+käännin+aloituksen+englanniksi+ja+Hän+vastasi+tietävänsä.+Oli+lukenut+Raamatusta+ja+odottaa+sitä+Jeesuksen+sanoman+mukaan;+-+On+lähetymässä+Häntä.
Aika+vain+ei+ole+kypsä,+mutta+lähellä+ollaan.
03.03.2021 21:07
Olet+kyllä+aika+heikoilla.+Miten+Jumala+teki?
1.+Moos.+2:7+Ja+Herra+Jumala+muovasi+maan+tomusta+ihmisen+ja+puhalsi+hänen+sieraimiinsa+elämän+henkäyksen.+Näin+ihmisestä+tuli+elävä+olento
Lapsi+ei+ole+elävä+olento+vielä+miehen+munissa?++J+amissään+ei+luekaan+mitään,+että+sperman+muualle+suuntaminen+olisi+synti.
Muista+myös+se,+että+Käskyjä+(mizva)+on+618+kappaletta,+10+vain+niistä+on+hakattu+kiveen.
Lue+2Moos,+sekä+5Moos,+voit+saada+apua.
03.03.2021 17:34
484 / 497