Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9932

1. Ilm+21+on+paratiisin+kuvaus.1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
  2. SRK
  3. Missä?
  4. Ilmestyskirja+on+ronologinen,+kaikki+hyvässä+järjestyksessä.Väität,+että+millenium+on+lopuillaan?Käsittämätön+väite.+Kerro+missä+nämä+on+tapahtuneet,+ne+on+ennen+20+lukua.-+Ilmestyskirja+16+–+Viimeiset+vitsauksetNeljä+ensimmäistä+maljaa”Minä+kuulin,+kuinka+temppelistä+sanottiin+kovalla+äänellä+seitsemälle+enkelille:+’Menkää!+Tyhjentäkää+Jumalan+vihan+seitsemän+maljaa+maan+päälle.’+Ensimmäinen+enkeli+lähti+ja+tyhjensi+maljansa+maan+päälle.+Silloin+tuli+pahoja+märkiviä+haavoja+niihin+ihmisiin,+joilla+oli+pedon+merkki+ja+jotka+kumarsivat+sen+kuvaa.+Toinen+enkeli+tyhjensi+maljansa+mereen.+Meri+muuttui+kuin+kuolleen+vereksi,+ja+kaikki+meressä+elävä+kuoli.+Kolmas+enkeli+tyhjensi+maljansa+virtoihin+ja+vesien+lähteisiin,+ja+ne+muuttuivat+vereksi.+Minä+kuulin,+kuinka+vesien+enkeli+sanoi:+-+Vanhurskas+olet+sinä,+joka+olet+ja+joka+olit,+sinä+Pyhä,+joka+annoit+nämä+tuomiot!+He+ovat+vuodattaneet+pyhien+ja+profeettojen+verta,+ja+verta+sinä+panit+heidät+juomaan.+He+saavat+ansionsa+mukaan.+Sitten+kuulin+alttarin+sanovan:+-+Niin,+Herra+Jumala,+Kaikkivaltias!+Oikeat+ja+vanhurskaat+ovat+sinun+tuomiosi.+Neljäs+enkeli+tyhjensi+maljansa+aurinkoon,+ja+aurinko+sai+vallan+korventaa+ihmisiä+tulellaan.+Ihmiset+paahtuivat+kovassa+helteessä+mutta+herjasivat+Jumalaa,+jonka+vallassa+nämä+vitsaukset+olivat.+He+eivät+kääntyneet,+eivät+antaneet+kunniaa+Jumalalle.”+(Ilm.+16:1–9)Missä+kuulit+nämä+Temppelin+kovat+äänet?Et+ole+varmaankaan+nähnyt+edes+Temppeliä,+koska+sekin+on+rakentamatta.Jos+jatkat,+laitan+10+sivua+merkittäviä+vitsauksia,+jotka+tulee+ennen+milleniumiaSitten+milleniumista,+mutta+sen+näkee+vain+Jeesuksen+omat,+Sinä+kuulut+siihen+toiseen+jonoon,+jolle+Jeesus+sanoo;+-+Menkää+pois,+en+tunne+teitä.Siinä+ei+enää+usko+Jumalaan+riitä+mihinkään.Ilmestyskirja:20:3+ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa.+>>+Jakeen+lisätiedot20:5+Muut+kuolleet+eivät+vironneet+eloon,+ennenkuin+ne+tuhat+vuotta+olivat+loppuun+kuluneet.+Tämä+on+ensimmäinen+ylösnousemus.20:7+Ja+kun+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet,+päästetään+saatana+vankeudestaan,