Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Rane_86
profiilit
Rane_86
Rane_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viimeksi+tänään+olen+joutunut+jonottamaan+Kelan+puhelinpalveluun+20min+(ei+ollut+takaisinsoittopalvelu+käytössä+joten+mukava+lisä+puhelinlaskuun+jälleen+kerran!)+kun+kyselin+minne+on+mahtanut+jäädä+maaliskuun+toimeentulotukipäätös.+No+ihan+niinkuin+arvelinkin,+se+oli+vaan+"KADONNUT"+jonnekin+ja+tänään+uudelleen+käsittelyyn+(22.02.+toimitettu+alunperin).+Että+tällaista+toimintaa...+Ei+voi+olla+näin...??!
02.03.2021 20:47
Tässä+nyt+ei+ole+(ainakaan+omalta+osaltani)++kysymys+kenenkään+"ahneudesta"+eikä+varsinkaan+HALUSTA+"siipeillä+veronmaksajien+rahoilla".+Olen+itse+pitkäaikaissairas+(mielenterveydelliset+syyt)+jonka+takia+olen+osittain+toimeentulotuen+varassa+(koska+muut+perustulot+eivät+kata+menoja).++Elän+alle+Kelan+normien+tällä+hetkellä,+mistä+syystä+ihmettelen+Kelan+toimintaa...
26.02.2021 17:13
Onko+tosiaan+niin+ettei+kukaan+halua+järkevällä+tavalla+lähteä+edistämään+omaa+asiaansa?+
Se+kun+on+varma+että+täällä+tai+muualla+pelkkä+yksittäinen+huutelu+siitä+kuinka+Kela+on+*erseestä+ei+johda+mihinkään.+
Ainoa+oikea+tie+on+laatia+ryhmäkanne+kerätyn+aineiston+pohjalta,+tehdä+kansalaisaloite+yms.+On+saatava+poliitikkojen+huomio,+vakavasti+otettava.+
Asiat+ei+itsellään+muutu,+tai+muuttuu+kyllä+mutta+vain+huonompaan+suuntaan.
25.02.2021 21:47
1 / 1