Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

74

  1. Paino sanalla etuuksista! Mitenköhän nämä etuudet on ansaittu ja tienattu, vai onko siihen vain totuttu, että joka puolelta tungetaan fyrkkaa käteen. Olen samaa mieltä siitä, että heikoimmassa asemassa oleville pitää min. 500e maksaa tällä kulutasolla ja asuminen päälle, mutta ei missään vapaasti valitussa huoneistossa, vaan parakkiasumuksissa yhteismajoituksessa.
    Tämä miljardien syytäminen asumistukina kiinteistösijoittajille on korruptiota ja petos veronmaksajia kohtaan.
  2. Aloitin yrittäjänä -91 ja olin vanhempieni jalanjäljissä ruiskukka suupielessä, niin kikkelis kokkelis että hymyilyttää. Opin nopeasti näkemään, mitä tämä parempiosaisten puolue tarjoaa sellaiselle, joka ei ole rahassa pyöritelty, ei sitten mitään muuta, kuin puhetta siitä, miten piireihin uidaan ja veljeskuntaa nuollaan. Jotenkin jaksoi 15 vuotta valehdella itselleen, olevansa oikealla puolella, vaan teeskentely ei elätä ja aina pitäisi olla kuitenkin tekemässä palveluksia ilman kannattavaa korvausta. Sanoisin jopa, että aika paljon ketkuja pelimiehiä ja naisia on tässä puolueessa ja jo useamman vuoden olen kiertänyt kaukaa tämän weljespuolueen. Alkaisi olla aika nostaa kunniaan innovatiiviset ja dynaamiset pienyrittäjät, jotka todellisuudessa tekevät eniten hyvää tulevaisuudellemme saadessaan mahdollisuuden kasvaa työllään.