Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Mulla+sama+juttu.+Tasan+tarkkaan+yksi+mies+on+välittänyt+mun+nautinnosta.+Sitä+ennen+en+osannut+edes+vaatia+mitään+nautintoa+itselle,+mutta+toi+viimeisin+tyyppi+oli+pohjanoteeraus.+Hirveetä+valitusta+jos+en+antanu,+vaikka+olin+fyysisesti+siinä+kunnossa+että+vähänkään+fiksumpi+olisi+tajunnut+odottaa+parempaa+hetkeä.+Eipä+ole+mikää+yllätys,+että+kyseessä+olikin+luokkaan+ätmi+kuuluva+kakslahkeinen.+Pienempi+paha+oli+antaa,+vaikkei+itse+nauttinut+seksistä+yhtään,+kuin+kuunnella+jatkuvaa+valitusta.+Eipä+ihme+että+halut+oli+pitkään+sen+suhteen+jälkeen+kadoksissa.
  2. Miten+mies+voi+kuvitella,+että+nainen+levittää+jalkansa+aina+kun+miestä+panettaa?+Ai+niin,+joko+siksi+että+mies+on+parisuhteen+saralla+kokematon,+ja+siksi+kuvittelee+näin,+tai+siksi+että+hänelle+tärkeintä+on+oma+nautinto,+eikä+hän+välitä+kumppaninsa+nautinnosta+mahdollisesti+jopa+kuvitellen+naisen+saavan+tyydytyksen+siitä+että+tämä+saa+tyydyttää+miehen.+Ensimmäinen+huti.+Toinen+huti.+Ja+kolmas+huti.+Tässä+teille+miehet+hieman+pähkäilyä+pohdittavaksenne.+Käännetäänpä+ajatusta+toisin+päin.+Joten+tekisittekö+samoin+ja+pihtaisitte,+jos+tilanne+olisikin+seuraava;Annatte+naisellenne+orkun,+mutta+sen+jälkeen+kun+nainen+on+saanut,+hän+lopettaa+touhuilun+ja+lähtee+omiin+töihinsä+ennen+kuin+te+olette+miehet++saaneet?+Jos+näin+tapahtuu+joka+kerta+kun+harrastatte+seksiä,+eli+nainen+saa+mutta+te+ette+saa+koskaan,+niin+kuinka+kauan+jaksaisitte+tuottaa+naiselle+nautintoa+joka+kerta+kun+tätä+panettaa+ja+hän+vonkaa+munaa+teiltä,+siitä+huolimatta+että+te+ette+itse+saa+mitään+naiselle+tuottamanne+nautinnon+vastineeksi?+Veikkaan+että+ette+kauaa.Joten+arvon+miehet,+antakaa+sitä+nautintoa+myös+naiselle+joka+kerta+harrastaessanne+seksiä,+niin+ehkä+saatte+silloin+useammin.+Jos+nainen+itse+ei+saa+koskaan+miehen+keskittyessä+ainoastaan+omaan+nautintoonsa,+niin+miksi+silloin+mies+pitäisi+tyydyttää+joka+kerta+kun+tämä+on+puutteessa,+jäädessään+itse+vaille+nautintoa?+Ja+HUOM!+esileikiksi+ei+riitä+se,+että+te+pari+kertaa+tungette+kylmiltään+sormianne+naisen+pilluun,+ja+sitten+odotatte+vastapalveluksena+suihinottoa+joko+loppuun+asti,+tai+panemisen+lisäksi,+teidän+nautinnon+ollessa+pääosassa.+Jos+olette+niin+idiootteja,+että+kuvittelette+tuon+riittävän+naiselle+ja+vielä+joka+kerta,+silloin+on+oikein+teille+että+naiset+pihtaa+ja+saatte+olla+puutteessa.
  3. ...kuten+joka+päivä.
  4. Martta-mummu.+😍😢