Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän+toi+määrä+tarkota+miehiä+koko+elämän+aikana.+
Sä+tulit+muuten+Välis+mun+mieleeni+kun+tota+alkuperästä+kommenttiani+kirjoitin.+Ja+myönteisessä+mielessä,+sillä+sä+oot+yks+niistä+miehistä+täällä+palstalla,+jotka+samassa+lauseessa+omasta/miehen+nautinnosta+puhuessa+mainitsee+myös+naisen+nautinnon,+ja+että+tälläkin+on+oikeus+saada+vastavuoroisesti+nauttia,+eikä+pelkästään+tuottaa+nautintoa.+👍
07.04.2021 15:12
Mulla+sama+juttu.+Tasan+tarkkaan+yksi+mies+on+välittänyt+mun+nautinnosta.+Sitä+ennen+en+osannut+edes+vaatia+mitään+nautintoa+itselle,+mutta+toi+viimeisin+tyyppi+oli+pohjanoteeraus.+Hirveetä+valitusta+jos+en+antanu,+vaikka+olin+fyysisesti+siinä+kunnossa+että+vähänkään+fiksumpi+olisi+tajunnut+odottaa+parempaa+hetkeä.+
Eipä+ole+mikää+yllätys,+että+kyseessä+olikin+luokkaan+ätmi+kuuluva+kakslahkeinen.+Pienempi+paha+oli+antaa,+vaikkei+itse+nauttinut+seksistä+yhtään,+kuin+kuunnella+jatkuvaa+valitusta.+Eipä+ihme+että+halut+oli+pitkään+sen+suhteen+jälkeen+kadoksissa.
07.04.2021 14:18
Nää+olikin+nimen+omaan+niille+sinkkuätmeille+tarkotettukin,+mutta+myös+niille+jotka+valittaa+olevansa+parisuhteessa+puutteessa.+Tällaisia+miehiä+on+oikeasti+olemassa,+ja+heille+oma+nautinto+on+tärkeämpi+kuin+sen+tuottaminen+kumppaneille.+Olen+kerran+seurustellu+tuollaisen+miehen+kanssa,+ja+seksistä+muodostui+parin+vuoden+aikana+mulle+pelkkä+suoritus+nautinnon+sijaan.
07.04.2021 09:51
Miten+mies+voi+kuvitella,+että+nainen+levittää+jalkansa+aina+kun+miestä+panettaa?+
Ai+niin,+joko+siksi+että+mies+on+parisuhteen+saralla+kokematon,+ja+siksi+kuvittelee+näin,+tai+siksi+että+hänelle+tärkeintä+on+oma+nautinto,+eikä+hän+välitä+kumppaninsa+nautinnosta+mahdollisesti+jopa+kuvitellen+naisen+saavan+tyydytyksen+siitä+että+tämä+saa+tyydyttää+miehen.+Ensimmäinen+huti.+Toinen+huti.+Ja+kolmas+huti.+
Tässä+teille+miehet+hieman+pähkäilyä+pohdittavaksenne.+Käännetäänpä+ajatusta+toisin+päin.+Joten+tekisittekö+samoin+ja+pihtaisitte,+jos+tilanne+olisikin+seuraava;
Annatte+naisellenne+orkun,+mutta+sen+jälkeen+kun+nainen+on+saanut,+hän+lopettaa+touhuilun+ja+lähtee+omiin+töihinsä+ennen+kuin+te+olette+miehet++saaneet?+Jos+näin+tapahtuu+joka+kerta+kun+harrastatte+seksiä,+eli+nainen+saa+mutta+te+ette+saa+koskaan,+niin+kuinka+kauan+jaksaisitte+tuottaa+naiselle+nautintoa+joka+kerta+kun+tätä+panettaa+ja+hän+vonkaa+munaa+teiltä,+siitä+huolimatta+että+te+ette+itse+saa+mitään+naiselle+tuottamanne+nautinnon+vastineeksi?+Veikkaan+että+ette+kauaa.
Joten+arvon+miehet,+antakaa+sitä+nautintoa+myös+naiselle+joka+kerta+harrastaessanne+seksiä,+niin+ehkä+saatte+silloin+useammin.+Jos+nainen+itse+ei+saa+koskaan+miehen+keskittyessä+ainoastaan+omaan+nautintoonsa,+niin+miksi+silloin+mies+pitäisi+tyydyttää+joka+kerta+kun+tämä+on+puutteessa,+jäädessään+itse+vaille+nautintoa?
+Ja+HUOM!+esileikiksi+ei+riitä+se,+että+te+pari+kertaa+tungette+kylmiltään+sormianne+naisen+pilluun,+ja+sitten+odotatte+vastapalveluksena+suihinottoa+joko+loppuun+asti,+tai+panemisen+lisäksi,+teidän+nautinnon+ollessa+pääosassa.+Jos+olette+niin+idiootteja,+että+kuvittelette+tuon+riittävän+naiselle+ja+vielä+joka+kerta,+silloin+on+oikein+teille+että+naiset+pihtaa+ja+saatte+olla+puutteessa.
07.04.2021 09:32
Okei...+Kiitos+kun+jaoit+tämän+kokemuksen+meille+muillekin.+😹
06.04.2021 15:07
Mites+siinä+rallissa+lopulta+kävi?+Kuka+voitti,+vai+voittiko+kukaan?
06.04.2021 12:54
Ap+on+tainnu+joskus+hävitä+koiralle+valinta+tilanteessa,+kun+on+noinkin+ärhäkkä+ehdottomuuden.+Jokainen+taaplaa+tyylillään.+Jos+mun+pitäis+valita+koirani+ja+ap:n+kaltaisen+ehdokkaan+välillä,+kumppaniehdokas+lentäisi+pihalle.+Vaikka+koirani+asuu+muualla,+ja+käy+mua+moikkaamassa+kerran+pari+viikossa,+saisi+ehdokas+pakit+tässäkin+tapauksessa,+jos+koirastani+tähän+sävyyn+puhuu.
06.04.2021 10:44
Sen+olet+ansainnut.+Kippis+ja+kulaus.+👌
05.04.2021 19:09
Ukolle+vai?+Jospa+se+siitä+vähän+rauhottua,+eikä+lähtis+kirjaamaan+vähissä+vaatteissa+kissan+perään.+😂🤣😂
05.04.2021 19:00
Ei+ne+puheet,+vaan+ne+teot.
05.04.2021 18:54
Tai+lahjo+herkuilla..+Sekin+saattaa+auttaa..+🤔
05.04.2021 17:32
Karjase+varmuuden+vuoksi+molemmille.+😂
05.04.2021 17:31
😂🤣😂+
Ärähdä+sille+kovaan+ääneen+että+pysähdy,+niin+se+saattaa+hetkeks+jähmettyä+paikalleen,+ja+pääset+lähemmäksi,+jolloin+saatat+saada+flexistä+kiinni.+
Meillä+yleensä+koiran+kanssa+toi+toimii+sen+aikaa,+et+ite+saan+hitaammin+liikkujana+sen+flexin+kiinni,+kun+se+flexi+on+karannu+käsistä.
05.04.2021 17:21
Itse+asiassa+vois+pikemminkin+kysyä+näin+päin:+
Välis,+jos+joku+saapuisi+kylään,+niin+mitä+tarjottavaa+kotoasi+löytyy,+ja+mitä+tekisit+vieraan+eteen?+Keitätkö+kahvit,+ja+sitä+ennen+pyöräytät+omin+pikku+kätösin+tarjottavat,+vai+teetkö+varta+vasten+ruokaa+vierasta+varten?+Vai+lähetätkö+vieraan+jonnekin+snagarille+saamaan+mahan+täytettä?
05.04.2021 17:11
...kuten+joka+päivä.
05.04.2021 17:06
Täällä+myös+kahvia+ja+teetä+löytyy.+Tarjottavat+saa+tuoda+tullessaan,+jos+kahvin+tai+teen+kanssa+haluaa+jotain+syödä.+Illalla+en+kahvia+enää+juo,+ja+iltapalakin+on+vielä+pakasteessa,+kuten+päivä.+Ruuan+on+syöny+jo+tunteja+sitten,+eikä+sitä+saa+ellei+tuo+omat+eväät+tullessaan.+Tää+järjestely+on+toiminut+jo+7+vuotta,+enkä+koe+tarvetta+sitä+muuttaa.
05.04.2021 17:05
Siinähän+tuo+meni+siten+kuten+oletinkin+sen+menevän.+Yksin+kotona+pleikkaa+pelaillen,+ja+porukoilla+kävin+eilen+pyörähtämässä+mamman+lihapatojen+äärellä+päiväseltään.
05.04.2021 14:50
Ja+sitä+viinaa+juomassa.+Kun+tarvii+päivä+toisensa+jälkeen+joka+viikko+juoda.+Vai+olisiko+niin+että+vaikka+viinamies+ei+naista+saakaan,+pitää+sitä+omaa+miehistä+egoaan+yrittää+ruokkia+kehuskelemalla+muille+saamiensa+(olemattomien)+naisten+avulla.
05.04.2021 14:47
Kipeitä+muistoja+toi+nimi+mieleen.+Martta+-niminen+mummuni+menehtyi+syksyllä.+Sitä+vaan...ikävä.
05.04.2021 13:45
Martta-mummu.+😍😢
05.04.2021 13:29
58 / 86