Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehdottamasti+näin!+Tiesitkö+muuten+että+jos+sisälämpötila+ylittää+32+C+niin+olet+oikeutettu+vuokran+alennukseen.+Eli+bisnes+mielessä+fiksua+asentaa+pumput+valmiiksi.
18.07.2021 18:10
Ihminen+monesti+ei+arvosta+sitä+mitä+on.+Hamuaa+semmoista+mitä+ei+voi+saada.+Keskittyy+vaan+jälkimmäiseen,+kun+pitäisi+arvostaa+jo+niitä+olevia+asioita.
En+tarkoita+Allu+tällä+Sinua.+Ja+onhan+se+myönnettävä+että+olet+hieman+haastava+tapaus.+Mut+älä+uskottele+itsellesi+että+olisit+paljon+huonompi+kuin+muut.+Kyllä+Sinusta+paistaa+läpi+myös+jonkinlainen+äly.+Kaiken+epätoivon+takana.+Näin+se+on.
18.07.2021 17:47
Sit+jos+sais+naisen+niin+oisko+tyytyväinen+sittenkään?+Keksis+sitten+jonkun+uuden+jutun.+Mulle+tulee+mieleen+huono+äiti+taikka+isä+suhde.
Mut+Allu,+keep+the+faith,+ei+sitä+koskaan+tiedä.+Mut+suuremmalla+tod+näköisyydellä+sen+löydät+kun+et+itse+sitä+etsi.+Kannattaa+kuunnella+palstalaisia+ja+ottaa+opiksi.
18.07.2021 11:42
Purra+on+pystynyt+antamaan+itsestään+suht+hyvän+kuvan.+Mut+se+on+opposition+populistista+huutelua.+Riikka+on+päässyt+helpolla+so+far.
Eri+asia+sitten+persujen+puheenjohtajana+taikka+hallituksessa.+Siellä+sitten+vasta+Purra+punnitaan.+On+mahdollista+että+onnistuu+mutta+myös+että+kaikki+menee+vituiks.+Sattumalla+myös+osuus+asiaan.+Katsotaan..
17.07.2021 21:44
Kunhan+eivät+variantit+kehity+niin+että+rokotteista+tulee+vähempi+tehoisia.+😐
17.07.2021 20:26
Mun+mielestä+hyvä+ihminen+ei+ole+liikaa+oikealla+tai+vasemmalla.+Ei+pidä+suvaita+kaikkia+asioita+mutta+ei+myöskään+olla+herjaamassa+kaikessa+mamuja+vastaan.+Tervettä+maalaisjärkeä.+Vaikka+itse+sanon+niin+me+välimallin+jätkät+olemme+parhaita.
17.07.2021 19:52
Tää+on+ilmaston+muutoksen+force+majeure.+Tää+pitää+vaan+hyväksyä+koronan+edessä.+Eikä+heitellä+maskeja+luontoon.
Korona+on+kaikkea+muuta+kuin+ohi.+Pahin+vielä+edessä.
17.07.2021 19:44
Seiska+ja+Seiskan+lukijat+kuuluvat+sarjaan+Herran+haltuun!+Mitä+noista+paskakärpäs+toimittajista+välittämään?+No+ei+yhtään+mitään.
Luusereiden+lehti..
17.07.2021 12:50
Onkohan+mahdollista+että+tulee+semmoinen+variantti+mihin+ei+mikään+tepsi+mikä+tappaa+kuin+mustasurma+aikoinaan?+Pitää+myöntää+että+hieman+pelottaa.
16.07.2021 22:07
Terve+Eric!
16.07.2021 21:57
Elokuun+alussa+EU+n+alueella+viisin+kertainen+määrä+tartuntoja+nykyiseen.+Tarkoittaa+että+meillä+1500+-+2000+tartuntaa+per+päivä.+Sitä+Delta+versiota+ilmeisesti+huomattava+osa.
Ei+hyvä+heilu.+Ankea+syksy+tullee.+Ei+voi+mitään.
16.07.2021 21:54
Lähde+Lappeenrantaan+seurakseni+mun,+lähde+Lappeenrantaan+siellä+humpat+soi.
Ei+oo+kioskeilla+enää+markkinarakoa..+Ärrät+tosin+vielä+pyristelee.+Heille+on+tullut+enempi+ruokamyyntiä+joo.+Pakko+keksiä+uutta+kun+marketit+auki+joka+päivä+aamusta+iltaan.+Muilla+kuin+Ärrillä+ei+mitään+tsäännesejä+pärjätä.+Ei+mitään.
16.07.2021 21:46
Tadaa!+Kyllä+kyllä.
16.07.2021 15:40
Tai+sanotaan+että+amerikkalaista+unelmaa+ei+enää+ole.+Tosissaan+jopa+Kaliforniassa+voidaan+huonosti.
Bidenilta+hieno+veto.+Ja+lisää+tietää+hyvä+kun+Trump+ja+Trumpin+kaltaiset+pysyvät+Poissa.+Biden+can+make+America+great+again.+😀
16.07.2021 15:00
Ok.+Mun+pitää+myöntää+että+olen+hieman+rasistinen.+En+tykkää+kiinalaisista.+Ei+ihmisoikeuksia,+ei+eläinten+oikeuksia,+kaikkea+kopioidaan!+Esim+nuo..
15.07.2021 23:11
En+oo+kovin+paljoa+asiaan+tutustunut.+Mut+onko+mahdollista+että+Kinuskien+biologinen+ase+joka+vahingossa+pääsi+ns+irti?
15.07.2021 22:54
Jep.+Ei+se+nyt+mitenkään+liian+syntistä+ole.+Täällä+palstallakin+on+yksi+heppu+joka+valittaa+kun+ei+naista+saa.
Se+on+jo+ihan+yössä/kujalla+asian+suhteen.+Menis+hutsuihin,+varsinkin+ulkomaille+esim+itä+eurooppaan,+niin+saisi+missi+tason+naista!
15.07.2021 21:51
😄+Pyyteetöntä+rakkautta..
Mut+niinhän+se+on+monella.+Ostetaan+ostetaan+ja+ostetaan+jotta+rakkaus+kestää.+Milloin+mitäkin.
15.07.2021 21:32
Ei+kestäne+Purran+kasetti,++menee+nauha+jumiin.
Nätti+likka+joo.+Sopisi+hyvin+uuden+Indiana+Jonesin+natsi+Elsaksi+johon+Harrison+Ford+rakastuu.
Elokuvan+nimi:+Kadonneen+kannatuksen+metsästys.
15.07.2021 20:58
Ei+ihmisillä+oo+mitään+toivoa+jos+näin+takapajuisia+olemme.+Isossa+kuvassa.
Mielessä+soi+vaan+Freddie+"perämoottori"+Mercuryn+kappale+The+Miracle.
Siinä+sanotaan+että+that+time+will+come+one+day+you+will+see+when+we+can+all+be+friends.
Tuohon+mä+luotan.+Jospa+ihmiskunta+joutuisi+niin+koville+että+yhteen+hiileen+puhaltaminen+ainoa+vaihtoehto?
15.07.2021 20:42
120 / 158