Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
profiilit
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tyypillistä+englantilaista+nais+kauneutta.+😄
Ei+noin+saa+sanoa,+hyi+Timmyy..
06.09.2022 12:31
Jos+otetaan+rasistin+Raybanit+päästä+pois,+niin+mikä+on+TOTUUS+että+miten+nykymemolla+pärjätään.+Tulevaisuudessa.+
Yhden+VKK+tyypin+kanssa+juttelin+ja+hän+pitää+Islamia+selvästi+suurimpana+uhkana?
Onko+näin?
06.09.2022 12:14
Jees.+Kumpikaan+ei+suosikkeja.+Mut+sanotaan+Ok+rainoista+Rennyn+kohdalla+Die+Hard+2,+Long+kiss+goodnight,+ja+jopa+Prison..
Vaikka+oon+ollut+suht+iso+leffojen+suurkuluttuja+niin+Kaurismäet+eivät+paljoa+sano.+Aki+ja+Mikakin+menee+sekaisin.+Mut+tulitikku+tehtaan+tytölle+annan+täydet+kymmenen.
Kumpi+sitten+paree.+Rennyn+muutana+8+vai+Kaurismäen+yksi+todellinen+helmi.+Siihen+en+osaa+vastata.++😐
06.09.2022 12:04
Onhan+tää+hemmetin+vaikea+kymymys.+Toisaalta+tuntuu+että+resurseja+meneee+nykymeininkillä+hukkaan+ja+toisaalta+Ruotsin+kieli+pitää+jäädä+pakollisiksi+historian+ja+miksei+myöskään+tulevaisuudesn+takia.+Haikee+fiilis+että+ei+kaikille+opeteta+mutta+elämä+on
Kaipa+se+paree+on+että+ainenkin+itä+Suomessa+valinnainen+on.++Nyt+ei+ole+ryssiä+kaupoissa+jonoksi+asti+mutta+toikin+tulee+muuttumaan.+Ja+jos+oikein+mennään+liberaaliksi+niin+joku+vois+kyseinailaistaa+myös+englannin.+Joku+saattsis+haluta+saksan+ja+venäjän?+Siinä+sitä+miettimistä.
05.09.2022 23:50
Jeps.+Tuon+kun+muistais+joka+päivä..+😃
05.09.2022 23:16
Jo+laulussa+seisoi+suuri+ja+mahtava+Neuvostoliitto..+Ihan+sama+homma+Venäjän+kanssa.+Suuri+ja+haiseva..
Nyt+tilanne+on+huono+mutta+tästä+selvitään.+Sit+on+Iiivana+yksin,+ei+ole+kuin+vodkapullo+
Kansa+käy+Putleria+vastaan,+Venäjä+vetäytyy.
Mitä+sit+käy+niin+sitä+en+tiedä.+Mutta+tuossa+ovat+tapahtumat+tuohon+asti.
05.09.2022 23:09
Ok.+Millä+saan+läheisen+katsomaan+Selanne+dokumentin?+Kiekosta+tykkää+vaan+ei+Teemusta.
05.09.2022 17:07
Olin+100+varma+ettäTrump+case+taputeltu!+Mut+mistä+näitä+tietää,+siis+JOS+valitesevat+uudelleen..+:(
05.09.2022 17:04
Hyvin+pitkälti+joo.
05.09.2022 14:14
Kovasti+on+Teukka+muuttunut.+Asunut+pohjois+amerikassa+ns+hyvillä+alueilla+ja+saanut+käsityksen+huonoista+joissa+esim+rikollisuutta+paljon.+Toki+hän+on+oikeassa,+mutta+siinä+väärässä+että+näitä+Suomessakin.+Ainenkaan+vielä.++Mut+nuoresta+libesraaista+kasvanut+mamuista+kriittisesti++vastaan+puhuja,+jos+olen+ymmärtänyt+oikein.
05.09.2022 12:12
Miten+pitää+asioita+ajatella+että+voit+sanoa+itsesi+olevan+Turtiaisen+porukoita?
Ei+sillä+että+olen+vaan+muuten+vaan.
04.09.2022 17:51
Mihin+nää+miljardit+on+tarkoitettu?+Miksi+ei++maksaville+asiakkaille?
04.09.2022 16:35
Mä+taas+kerran+vein+tanssilattialla+muijaa+kuin+Travolta+konsanaan.+Kaikki+meni+normaalisti,+hänelle+jatkoille+jne.
Hän+vaan+sanoi+että+kukaan+ei+ole+tehnyt+hänelle+noin,+että+pelastin+hänet.
Jälkikäteen++se+on+tuntunut+hyvältä.+Hyvä+että+joskus+jotain+hyvääkin.+😀
04.09.2022 15:26
Onhan+tässä+valmistaa+myös+kilohinta+kohdallaan.+300+g+4+euroa+ja+jotain.+Eikä+tuo+mitään+sisäfilettä+ole.+
Mut+pitää+rohkeasti+kokeilla.+😀
04.09.2022 14:21
Kiitos+vinkeistä.+Täyttää+kokeilla+ja+yrittää,+jos+siitä+hyvä+tulisi.
Abu+fuadia+pitää+kokeilla+kans.+Mut+jos+ite+laittamalla+parempaa+sais,+plus+halvempaa.
04.09.2022 14:11
Kuinka+siitä+leikataan+lastuja?+Kuin+maustetaan+jotta+muistuttaa+jotain+Ali+Baban+kebab+housea?
04.09.2022 10:02
Ok,+pitäis+joo+tehdä+oma+taikina+itse.+Harjoitus+tekee+metsurin.+Tuskin+vaikeeta?
Toivottavasti+burger+pihvit+säilyvät+talvellakin+valikoimasss.+Prismasta+saa+kesällä+Tammisen+hyviä+pihvejä,+toiv+saa+talvellakin.+Itse+tekemällä+hyvä+tuli,+parempi+kuin+BK+tai+Mäkki.
03.09.2022 18:36
Leipä+mikron+kautta.
03.09.2022 17:59
Snellmannin+joku+grillattu+kebab.+Aikasemmin+oli+joku+street+food+kebab.+Veikkan+että+sama+tuote.
Ei+tää+nyt+autenttista+ole+mutta+valmis+kebuista+paras.+Lidlissä+on+Görans+kebab.+Näyttää+hyvälle+ja+koostumus+hyvä+mutta++maistuu+pahalle.
Alankin+just++kebua+laittamaan.+Kebu+uuniin+vähäksi+aikaa,+jäävuori+sipuli+tomaatti,+taco+soosi+ja+valkosiouli+kastike.
Ihan+syötävää+tosta+tulee,+ainaski+yhtö+hyvä+kun+pizzeriasta+tilattu.
03.09.2022 17:58
Mä+käyn+seka+Lidlissä+että+Prismassa.+Täydentävät+toisiaan.
Lidlistä+saa+hyvät+pitaleivät+mutta+Prismasta+hyvä+kebabliha.
Lidlistä+hyvä+snitsel+leike,+Prismasta+bearnaise+kastike.
Nää+esimerkkinä.+Molemmat+hyviä+kauppoja.
03.09.2022 16:10
37 / 158