eläkeläiset ja köyhät on hätää kärsimässä venäjä pakotteiden takia,onko ukrainan etu mennyt suomen edelle.
ukrainan tukeminen tuli kalliiksi suomelle ja se on lopettava heti.
8
69
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsellinen idioottin aloitus
- Anonyymi
Kaikki tuki Ukrainalle. Se taistelee meidänkin puolesta ettei meidän taas tarvitsisi.
- Anonyymi
Yleensäkkin sotaa käyvien maiden tukeminen on lopetettava. Ja verorahojen tuhlaus pörssiyhtiöihin on myös lopetettava. Siirretään verorahoja rikkaille se on minun käsitys suomen talouspolitiikasta.
- Anonyymi
Venäjän tukeminen on jo lopetettu. Tästä eteenpäin saa venäjä itse korjata viemärinsä ja tiestönsä. Sinne ei Suomen veronmaksajien rahoja heru latinlatia.
Puolustustaistelua jatkavaa Ukrainaa pitää ja kannattaa tukea.
- Anonyymi
Suomi tukee maata, joka sotii myös Suomen turvallisuuden puolesta. Vai luuleeko joku, että Venäjä pitäisi Suomea jotenkin koskemattomana?
Tuki Ukrainalle niin pitkään kuin sota ikinä kestääkään. - Anonyymi
Minä ja Halla-ahon Jussi olemme toista mieltä.
Jussi: "Meidän on annettava Ukrainalle kaikki mahdollinen tuki invaasion pysäyttämiseksi".
Ja minä olen täsmälleen samaa mieltä kuin kuin Jussi.- Anonyymi
Minä myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294860- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529