Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
profiilit
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oliks+nää+jatkot?+Kuka+niissä+nyt+viittii+ilman+juomaa?
Haisee+aina+vaan+enemmän.+:(
23.08.2022 16:23
Jos+näin+on+niin+smells+like+ass.
Mä+veikkaan+että+60+%+todennäköisyydellä+tulos+on+puhdas,+mutta+mä+haluan+nähdä+sen.
Nythän+tässä+ei+oo+mitään+järkeä,+tää+väittely+jatkuu+ja+jatkuu.+:(
Marin+itse+voittaisi+tässä+jos+testi+puhdas.+Siis+miksi+ei+mene.
23.08.2022 16:05
Mites+tällee:+Asumistuki+menoihin+menee+x+määrä+rahaa.+Tästä+summasta+maksetaan+80+prosenttia+erinäisinä+lisätukina.+Valtio+säästää+tuon+20+pinnaa+ja+se+on+paljon.
Eikä+kadulle+jouduta.+Ihmiset+vaan+etsivät+edullisempia+asuntoja+ja+yhteiskunnan+rahojen+lypsäjät+eli+sijoittajat+joutuvat+laskemaan+hintojaan.+Kaikki+voittaa.
23.08.2022 14:22
Onhan+tuokin+ollut+ihan+sairasta..
Mut+mennään+nyt+asia+kerrallaan,+nyt+on+Venäjän+vuoro..
23.08.2022 12:12
Varmaan+jollain+tasolla+vois+verrata+avioeroon.+Kun+luottamus+menee+niin+mitä+jäljelle+jää.+Jne.
23.08.2022 10:50
Ukrainalla+oikeus+tehdä+mitä+vaan!+He+taistelevat+tyranneja+vastaan+jotka+yrittävät+varastaa+kaikesta+tärkeimmän,+vapauden.+😐
23.08.2022 00:07
Mä+oon+SDP+n+kannattaja+mutta+olisin+halunnut+hius+testin.+Sit+homma+olisi+taputeltu.+Nyt+voidaan+spekuloida+sen+seuraavat+kymmenen+vuotta.
Ottamatta+kantaa+sen+enemmän+tilanne+tässä+olisi+sama.+Rattijuoppo+on+pers+kännissä+ja+toteaa.+"-Sovitaanko+että+ylihuomenna+puhallan?!"
Aikuisten+oikeesti.+Ei+tehdyllä+testillä+ollut+mitn+painoarvoa.
23.08.2022 00:02
No+ei+toi+ajatus+täysin+tuulesta+temmattu+ole.+Entä+jos+asumistuen+sijaan+annettaisiin+muuta+lisää.+Pienituloisille.+Esim+80+%+nykyisistä+asumistuki+menoista.+Se+ohjaisi+muuttamaan+halvempaan+asumiseen.+Kun+ei+vuokralaista+asuntoon+niin+alkaa+vuokra+tippumaan.+Tää+vois+toimia+vaikka+itse+sanon.+😆
22.08.2022 22:23
Joo.+Mäkin+tiedän+yhden+guben+jolla+paljon+sijoitus+asuntoja.+Kymmeniä.+Vuokrat+niin+korkealla+kuin+mahdollista.+Laskee+että+minkä+verran+porukka+tukea+saa+ja+vuokrat+sen+mukaan.
Mut+moni+tukea+tarvitsee.+Ilman+sitä+porukka+ei+oikeesti+pärjää.+Siis+mitä+tilalle?
22.08.2022 22:05
Siinä+olet+oikeassa+että+aseistamiseen+liittyy+riski.
Mun+mielestä+pitäis+aseistaa+vielä+enemmän+mutta+under+cover+että+Putler+ei+tiedä+ketkä+ovat+takana.+Nythän+nuo+on+etusivulla+että+kuka+on+auttanut+ja+minkäkin+verran.+😐
22.08.2022 21:58
Lyhyesti+vaststtuna.+Yhteiselo+kesti+pitkään+ja+hyvää+oli.+Mut+nyt+se+ei+oikein+mahdollista+ole.+Vaikka+kuinka+haluaisimme.
22.08.2022 21:26
Vieläkin+kannatat+Venäjän+puolustusvoimia..
22.08.2022 21:12
Nyt+maailma+on+hyvin+erilainen+kuin+menneet+sodat.+Me+olemme+länttä+ja+Venäjä+itää.+Pienen+Suomen+on+oltava+tarkkana,+Venäjä+on+nyt+uhka.+Kun+heillä+nuket+on,+muuten+heidän+puolustusvoimille+voi+nauraa.+Kuten+Ukraina+osoittaa.
Siinä+että+rakasti+Venäjää+ennen+konfliktia+niin+siinä+ei+ole+mitään+pahaa.+Jokainen+tavallaan.+
Mut+kuinka+Sinä+Luoma+nukut+yöt+kun+kaiken+oksennuksen+jälkeen+vieläkin+puolustusvoimia.+Teurastukset+ja+raiskaukset+muun+muassa.+Eikä+selitys+saa+olla+mutku+Usakin.+Onko+sulla+Ilkka+omatunto+kunnossa?
22.08.2022 21:11
Ottamatta+asiaan+kantaa+niin+mitä+hyötyä+tuosta+testistä+oli?+Sama+kun+rattijuoppo+sanois+että+puhallaan+ylihuomenna.+:D
22.08.2022 20:27
Onhan+niitä+muitakin+kanavia+kuin+asumistuet.+Pää+asia+että+vähävaraisia+tuetaan.+He+eivät+ole+sössineet,+ovat+tässä+uhreja.
22.08.2022 19:07
Tää+just+ois+hyvä+pienituloisille+jotka+eivät+toimeentulotukea+saa.+Koska+sosku+maksaa+heidän+sähkölaskut.
Korotus+sais+olla+luokkaa+8++-+10+%+,+koska+inflaatio+laukkaa+kuin+meikeläisen+entinen+ravihevonen.+😃
22.08.2022 19:05
Ei+oo+viraton+eikä+tod+näk+tule+olemaan.+Luulen+että+nää+oli+tässä,+enää+ei+nähdä+greisibailaamista.
Mut+coke+-+girl+selvisi.+Lähellä+kävi.
22.08.2022 18:37
Näihin+pitäis+saada+todisteita.+Mutut+eivät+riitä.
Ja+voihan+mamu+olla+rikaskin.+Omilla+louvoilla+kaikki+ostettu?
Tosin+rikas+ei+perusturvaa+tarvitse.+Ainoastaan+terveydenhuollon.
22.08.2022 17:42
Tuossa+tais+olla+Lintilän+haastattelu.
Puhui+asumistukien+korottamisesta.+Toiv+korottavat+inflaation+verran+eikä+mitään+kolmen+prosentin+juttuja.
22.08.2022 17:37
Kyl+tuo+varhais+aikuisten+kanssa+bailaaminen+jostain+kertoo.
Mä+taas+en+nuorena+käyttänyt+alkoholia+lain.+Urheilin+ja+pelasin+tietokone+pelejä.+Mut+kun+aikuisuus+tuli+niin+tuli+myös+baarit+ja+kotibileet.
Tuli+aika+huolella+juhlittua.+Enää+ei+kiinnosta,+se+on+taakse+jäänyttä+elämää.+2014+oon+viimeeks+ollu+anniskelu+ravintolassa+ja+2015+viimeeks+kunnolla+humalassa.
Mut+aika+aikaansa+kutakin+sanoi+pässi+kun+päätä+leikattiin.
Ymmärrän+että+Marin+haluaa+bailata.+Mut+toi+video+herätti+lähinnä+myötähäpeää.+😔
22.08.2022 16:10
44 / 158