Miksi Sanna ei suostunut hiustestiin?

Anonyymi

Onko niin, että tuo voi tarkoittaa vain yhtä asiaa?

11

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota asioista selvää ennenkuin länkytät.

Hesari 22.8.-22

"Erityisavustaja kertoo, etteivät he itse valinneet testin tekotapaa. HS kysyi Vallinilta, kuka testin tekotavan valitsi. Vallinin mukaan he pyysivät kattavaa testiä Terveystalolta, ja Terveystalo valitsi ja toteutti testin."

Että noin tällä kertaa. Nyt, kun testin tulos onkin teidän harmistukseksenne ollutkin negatiivinen, niin täytyyhän teidän omaa pahaa oloanne lievittäen yrittää vesittää kaikki faktat.

Vaikka Marinilta otettais persˋkarvoista ne testikarvat ja tulos olisi edelleen negatiivinen, niin jotain te keksisitte, koska mikään ei teille kelpaa. Te ette vaan voi millään antaa periksi siitä, että te olitte väärässä.

• Anonyymi

Eli sekä Marin että "erityisavustajat" tiesivät tasan tarkkaan hiustestin olevan ainoa testi jolla ois jotain todistearvoa.

Päättivät sitten vastuuta paetakseen "antaa" terveystalon valita testitavan siten ettei vois mitenkään jäädä kiinni! :DDD

Voiko enempää vastuuta paeta tai puhua paksumpaa sontaa! Täytyy olla täysin aivokuollut jos nuo selitykset menee läpi!

Naapurin vähäjärkinen aikamiespoikakin tietäis ettei sylkitesti tai verestä otettu testi todista näin pitkän ajan jälkeen yhtään mitään...hiustestiin Sanna ei ois mistään hinnasta suostunut koska tietää itsekkin mitä siitä ois tullu! No ymmärrän toiki ettei Sanna tietenkään halua huumetuomiota! Mielestäni poliisin pitäis astua peliin ja tehdä pikimmiten kunnon huumetestit kaikilla noissa bileissä paikalla olleille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sekä Marin että "erityisavustajat" tiesivät tasan tarkkaan hiustestin olevan ainoa testi jolla ois jotain todistearvoa.

Päättivät sitten vastuuta paetakseen "antaa" terveystalon valita testitavan siten ettei vois mitenkään jäädä kiinni! :DDD

Voiko enempää vastuuta paeta tai puhua paksumpaa sontaa! Täytyy olla täysin aivokuollut jos nuo selitykset menee läpi!

Naapurin vähäjärkinen aikamiespoikakin tietäis ettei sylkitesti tai verestä otettu testi todista näin pitkän ajan jälkeen yhtään mitään...hiustestiin Sanna ei ois mistään hinnasta suostunut koska tietää itsekkin mitä siitä ois tullu! No ymmärrän toiki ettei Sanna tietenkään halua huumetuomiota! Mielestäni poliisin pitäis astua peliin ja tehdä pikimmiten kunnon huumetestit kaikilla noissa bileissä paikalla olleille!

Kuten tuossa sanoin, niin vaikka testikarvat otettais mistä, niin ette te uskois kuitenkaan testitulosta, jos se olisi negatiivinen. Teille vouhottajille kelpaa vaan ja ainostaan positiivinen testitulos.

• Anonyymi

Laiskuuttaanko Terveystalo valitsi vain parin edellispäivän kokaiinit näyttävän?
      Vai ruskea kirjekuoriko ratkaisi valinnan?

• Anonyymi

Joku Terveystalon sdpläinen tietysti "valitsi" testin.

• Anonyymi

Kukas nyt valehtelee ?
      Pyydetty KATTAVAA testiä mutta saatu täysin mitätön.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näin itse asian näkisin!

• Anonyymi

Sanna ei halua olla blondi? Hiuksethan pitää blondata ennen huumetestiä, ei Sannalle sovi vaalea tukka, ei sit millään. Mutta entä kirkkaanpunainen tai neon vihreä, se näkyis kauas.

• Mä oon SDP n kannattaja mutta olisin halunnut hius testin. Sit homma olisi taputeltu. Nyt voidaan spekuloida sen seuraavat kymmenen vuotta.

Ottamatta kantaa sen enemmän tilanne tässä olisi sama. Rattijuoppo on pers kännissä ja toteaa. "-Sovitaanko että ylihuomenna puhallan?!"

Aikuisten oikeesti. Ei tehdyllä testillä ollut mitn painoarvoa.

• Anonyymi

Miten niin ei suostunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      22
      3202
    2. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      102
      1478
    3. Mikset laita viestiä?

Sille sun ikävän kohteelle?
      Ikävä
      100
      1218
    4. Jos sattumalta

kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä
      Ikävä
      71
      881
    5. Manipuloitu Raamattu

Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte
      Hindulaisuus
      271
      865
    6. Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?

Niinpä, aika järisyttävä uutinen
      Ikävä
      58
      830
    7. Kerrohan minulle nainen viisain

Että mikä minun ongelma oikeasti on?
      Ikävä
      67
      802
    8. Kertokaapa miehet

Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l
      Sinkut
      123
      791
    9. Lähtee järki sun kanssa mies

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.
      Ikävä
      52
      745
    10. Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..

Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      744
    Aihe