Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
profiilit
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tuo+nyt+ollu+ihan+pissisten+mutta+varhais+aikuisten.+Tietty+kysyä+sopii+että+oliko+asiallista.+Mun+mielestä+hieman+surkuhupaista,+vaikka+SDP+n+kannattaja+olen.
22.08.2022 12:27
Ja+muodostavat+mielipiteensä+vailla+faktoja.+Esim+että+Putler+on+cool+kun+sillä+on+niin+paljon+massia.
Tässä+tapauksessa+totuus+on+tarua+ihmeellisempää.+Massit+on+tehty+vääryydellä.
22.08.2022 11:51
No+se+että+osa+ymmärtää+sodasta+kuin+beduiini+pingviinin+paskasta.+😐
22.08.2022 11:45
Hoppee+ei+oo+häppee.
Kun+katsoo+sarjataulukkoa+ja+sen+maalieroa+niin+ei+tuo+kovin+pahasti+vihkoon+mennyt.+Kanada+oli+runkosarjan+ja+jatko+pelienkin+selvä+ykkönen.
Tänä+vuonna+Olympia+ja+MM+kulta+ja+siihen+vielä+tää+hopee.+Suomi+on+tällä+hetkellä+maailman+kovin+kiekkomaa..
21.08.2022 12:51
Vaikea+voittaa+7+vastaan+5+pelissä.+Yleisö+oli+Kanadan+kuudes+ja+tuomarit+Kanadan+seitsämäs+pelaaja.+😄
Jatkoajalla+paikka+oli.+Niistä+pitää+laittaa+sisään!
21.08.2022 11:55
Sanna+selvisi+kuivin+jaloin.+
Hauskaa+niillä+tuntui+olevan.+Ei+siinä+mitään+pahaa.+Mut+jotenkin+vain+tuntuu+siltä+että+cocaine+kuului+kuvioon.+
Jos+on+yksi+vetänyt+viivat+niin+on+toinenkin.+Sit+vielä+yhteislaulua+jauhojengistä.
Miten+case+Karalahti.+Kielsikö+hän+käytön+alussa?
21.08.2022 01:58
Eihän+tossa+videossa+sinänsä+mitään+pahaa+ollut.+Heh,+hauskaa+pitäviä+nuoria.+Toki+kokaiinista+voi+olla+montaa+mieltä.+Mut+tuskin+aineista+kaikista+koukuttavin+on.+Että+narkki+puheet+voi+jättää+sikseen.
Mut+ei+mun+mielestä+sovi+Sannan+pirtaan.+Pääministeri.+Kohta+40+v.+Perheen+äiti.
Ikävä+fiivis+tuosta+jäi.+No+toiv+ottaa+opiksi.
21.08.2022 01:40
Mä+veikkaan+että+otti+nyt+opiksi.+Puolue+sais+huomauttaa+vaikka+pääministeristä+kyse+on.
20.08.2022 23:15
Potissa+oli+10++-+15+miljoonaa+ja+kuusi+oikein.+Arvaa+harmittako.+No+7+oikein+toiste.+😄
20.08.2022 21:12
Siinä+samaa+että+Sannakin+osaa+näemmä+hölmöillä.+Mut+se+ero+on+että+Matti+ja+Seiska+elivät+symbioosissa.+Seiska+sai+jutut+ja+Matti+massia+tai+muuta+vastaavaa.+Mun+mielestä+se+Kaitsu+ja+kumppanit+käyttivät+Mattia+hyväksi.+:(
20.08.2022 21:00
Oliko+lähde+hevosmiesten+tietotoimisto?
20.08.2022 17:24
Tänään+klo+21+TV1.+Vesa+Matti+Loiri++-+taiteilija.
20.08.2022 12:57
Vaikka+tää+on+jotain+new+generation+juttuja+niin+kyllä+tuosta+hieman+huono+maku+jäi.
Kokkeli+bileet+Stadin+eliitti+nuorten+kanssa,+Sanna+jo+aikuinen+nainen.
Toi+että+valehtelee+kuin+turkkilainen+ei+anna+hyvää+kuvaa.+Ois+sanonu+niin+kun+asiat+oikeesti+on.++Siis+jos+hän+itse+ei+ole+viivoja+vetänyt.+Jos+on+niin+käytös+on+helppo+ymmärtää.
Mut+kaukana+on+SDP+N+ideologia+ja+tämä+tapaus.+😐
20.08.2022 12:28
Intuitio+sanoo+että+Sanna+tiesi+että+mitä+noissa+bailuissa+muun+muassa+puuhataan.++Muun+muassa+se+että+kaikki+osas+yhteen+ääneen+laulaa+jauhojengistä.+Oltava+porukalle+tuttu+slogan.+Ei+ole+mahdollista+että+kaikki+olisivat+keksineet+samalla+hetkellä+nuo+sanat.
Toiv+SDP+llä+on+cojones+hieman+pääministeriä+huomauttaa.+Mut+tuosta+kaman+käytöstä+emme+tiedä+jos+se+on+jo+poistunut+elimistöstä.+Sanna+voi+sanoa+huoh.+Siis+jos+käytti.
19.08.2022 21:22
Kait+Sanna+haluaa+olla+Primeminister+2.0.
Rikotaan+rajoja+jne.
Se+on+selvää+se+että+muut+puolueet+käyvät+haaskalle+heti,+mut+vähän+tahdikkuutta+hänen+hommiin+haluaisin.+Vaikka+haluaa+olla+2.0.
19.08.2022 20:11
Jos+testi+neg+niin+tilanne+normalisoituu.+Mut+mitään+extraa+ei+Sanna+tai+SDP+tästä+saa.
19.08.2022 20:04
Tuota+ed+mainittua+Neipaa+pitäis+kokeilla.+Ipat+on+jees,+niissä+toki+isoja+eroja.
Saunakaljoina+2+Rainbowta.+:D+No+kylmänä+ihan+jees+ja+tyhjää+parempi.
Jännä+juttu+että+juominen+ei+enää+kiinnosta+kun+ikää+tulee.+Muilla+samaa?
19.08.2022 18:49
Arvatkaa+mitä+Sannan+mies+saa+kuulla+kotonaan?
V+=+Marinaa.+😁
Spekulaatio+on+melko+turhaa+niin+kauan+kunnes+testit+on+tehty.+Toiv+Sanna+ei+nyt+vitkuttele,+että+laskeskelee+että+niin+kauan+kama+näkyy..
Tärkeintä+olisi+nyt+nopeat+testit.+Muuten+tästä+ja+jauhojengistä+väitellään+vielä+10+vuoden+päästä.+Mars+testiin!
19.08.2022 16:55
Kyllä+tää+pitää+myöntää+että+ikävä+ja+vakava+juttu.
Ihan+samaa+sarjaa+mitä:+Iken+tekstsrit.+Case+Jäätteenmäki.+Vanhasen+lautakasa.+Jne..
19.08.2022 16:14
Vaikka+en+Persjuomalainen+ole+niin+jotain+täytyy+tehdä.+Että+ei+ongelmat+meille+toistu.
Mun+mielipide+on+pakko+integraatio.+Eli+että+vaaditaan+työtä+tai+koulua.+Vapaa+matkustajille+vain+perus+terveyden+huolto+ja+ruoka.
Sanotte+että+eivät+ole+penaalin+terävimpiä+kyniä.+Sen+verran+ymmärtävät+että+euroja+pukkaa+kun+töissä+tai+koulussa+ovat.+😐
19.08.2022 12:58
45 / 158