Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pieni+lapsihan+vielä+etsii+itseään+ja+mitä+nuorempi+on+sitä+enemmän+asiat+kiinnostavat.
16.03.2021 21:14
Hän+on+mies,+jolla+on+vaatteet,+jotka+on+tarkoitettu+naiselle,+kuten+housut+oli+ennen+miehelle.+Ei+sukupuoli+siinä+miksikään+muutu.
16.03.2021 21:09
Nimenomaan.
16.03.2021 21:06
Aloittaja+antaa+sen+kuvan+ja+kouluissa+ja+päiväkodeissa+ei+enää+haluta+tunnustaa+sukupuolta.+Se+on+väärin.+Ihmisnaaras+saa+pukeutua+hameeseen+jos+niin+tahtoo,+mutta+hän+on+myös+vapaa+valitsemaan+toisen+vaihtoehdon,+kuten+farkut.+
Se+mitä+housuissa+on+ratkaisee,+ei+se+mitä+sinulla+on+ylläsi.
16.03.2021 21:05
Ihminen+on+suvullisesti+lisääntyvä+nisäkäs+johon+tarvitaan+sekä+naaras,+joka+synnyttää,+että+uros,+joka+siittää.+Noin,+siinä+on+sukupuoli.+Kaikki+muu+on+päälle+liimattua.
16.03.2021 20:59
Tuo+on+kehitetty+naisten+turvallisuuden+tähden.+Miehet+ovat+Suomessa+kovia+lyömään+naisia.+Eihän+kukaan+saisi+lyödä+ketään.
16.03.2021 20:57
Minä+olin+joskus+pikkutyttö,+enkä+juuri+välittänyt+stereotyyppisistä+tyttöjen+leluista+ja+leikkiveturikin+minulla+oli.+Minusta+olisi+ollut+ikävää+jos+minulta+olisi+kielletty+kaikki+mieluisimmat+lelut,+siksi+koska+ne+ovat+"poikien+leluja."+
Sukupuoli+on+genitaaleissa,+eikä+leluissa,+eikä+niitä+siksi+tarvi+jakaa+kahteen+osaan,+tytöille+ja+pojille.
16.03.2021 20:54
Perussuomalaiset+todella+etsivät+sen+mistä+kiikastaa,+jotta+se+voitaisiin+korjata.
Ei+politiikka+ole+parrasvaloissa+paistattelua+tai+"ilmastoposeerausta."
16.03.2021 20:47
Se+että+Perussuomalaiset+löytävät+vikoja+sinun+ideologiastasi+ja+ehdottavat+niitten+korjaamista+kuulostaa+tietysti+sinusta+ärhäkältä.+"Miten+he+kehtaavat?!"+ajattelet+ehkä.
Mutta+ei+se+ole+räyhäämistä,+vaan+toinen+mielipide.
16.03.2021 20:44
Me+vastustamme+humanistista+maahanmuuttoa+ja+sitä+että+Suomeen+saa+tulla+kuka+vain.
Jos+ihmisiä+on+liikaa,+niin+tietysti+työpaikat+loppuvat+jne.+Mutta+jos+Suomi+ei+vaikuta+enää+hotellilta+ei+tänne+varmaan+tahdo+matkata+muuta+kuin+ne,+jotka+ovat+valmiita+integroitumaan+ja+hakemaan+töitä.
16.03.2021 20:39
Halla-aho+tiivistää+asian+hyvin+:
Ärsyttävintä+ja+huolestuttavinta+Marinin+hallituksen+toiminnassa+onkin+ollut+herkkänahkaisuus,+omien+kasvojen+suojelu,+syvä+usko+omaan+erinomaisuuteen+ja+ylimielisyys+eduskuntaa+ja+oppositiota+kohtaan.+
Median+nuoleskeleva+suhtautuminen+hallitukseen+varsinkin+Marinin+pääministerikauden+alkuvaiheessa+epäilemättä+ruokki+tätä+asennetta.
16.03.2021 20:28
Minkäänlaisesta+naisten+mitätöimisestä+ei+ole+kysymys.+Miksiköhän+Perussuomalaisista+löytyy+vakuuttavimmat+ja+suorapuheisimmat+naiset?
-+Mitä+on+1+1+?
Sanna+Marin+:+Kuten+olen+sanonut,+pyrimme+toimillamme+edesauttamaan+oikeiden+tulosten+syntymistä+ja+siten+vaikuttamaan+kokonaisvaltaiseen+rakentavuuteen+tavoitteellisesssa+politiikassa.
16.03.2021 20:16
"Jankutusta"+tulee,+koska+laittomat+siirtolaiset+ovat+todistetusti+vaaraksi+lapsille+ja+naisille+ja+miehillekin,+mutta+koska+hallitus+pelkää+kasvojen+menettämistä+niin+hirveästi,+se+ei+voi+myöntää+virhettään.
16.03.2021 20:10
Me+emme+ole+äärioikeisto+emmekä+kannata+väkivaltaa,+miksi+emme+myöskään+halua+terroristeja+Suomeen.
Kuten+sanoin,+pudota+vaikka+tuolilta+jos+haluat,+mutta+Perussuomalaiset+eivät+luovuta.
16.03.2021 20:07
Tässä+on+vastaus+kysymykseen:
-+Miten+käy+Perussuomalaisten+puheenjohtajuudelle+jos+teistä+tulisi+apulaispormestari?
-+Elämä+ja+politiikka+täytyy+aina+ajatella+etappeina.+Meillä+on+nyt+etappina+kunnallisvaalit,+joissa+pyrimme+menestymään+mahdollisimman+hyvin,+jotta+Perussuomalainen+linja+olisi+vahvasti+edustettuna+kaikessa+päätöksenteossa.+Sen+jälkeen+murehditaan+sitten+mahdollisia+uusia+murheita.
-+Okei,+eli+tähän+ei+nyt+saada+vastausta?
-+Ei.
16.03.2021 20:01
Minusta+on+tuntunut+siltä,+että+hallituksessa+olisi+pitänyt+olla+agentti+alusta+asti.+Kilpailevalta+puolueelta+ei+oteta+ohjeita+vastaan,+joten+jonkun+olisi+pitänyt+toimia+välikätenä+salaa.
Koronanyrkkikin+olisi+otettu+vastaan+ja+koulut+suljettu,+kun+olisi+luultu,+että+se+on+oma+idea.
16.03.2021 19:38
Se+että+ihmiset+pakotetaan+pukeutumaan+sukupuolineutraalisti+on+yhtä+väärin+kuin+se,+että+naisten+oli+joskus+pakko+käyttää+hametta.+Mutta+suurin+osa+ihmisistä+ei+tänä+päivänä+välitä+noudattaa+stereotypioita,+eikä+halunnut+silloinkaan+kun+minä+olin+lapsi.+Minulla+oli+aina+huppari+ja+verkkarit.
16.03.2021 19:26
Hallitukselle+on+ennen+kaikkea+tärkeää+se,+etteivät+he+menetä+kasvojaan.
16.03.2021 19:17
Niin,+tein+osani+kun+hylkäsin+mopon+jne.+Toinen+huone+on+toinen+maa.+En+aio+syyttää+itseäni+siitä,+että+siellä+ei+luontoa+kunnioiteta.+Suomalaiset+ovat+panneet+tuon+sinun+moposi+vasten+seinää,+eivätkä+ajele+sillä+enää.+He+eivät+myöskään+päästele+höyryjä,+mitä+heidän+tulisi+vielä+tehdä?+Suomi+on+valovuosia+edellä+muita+maita.
16.03.2021 19:11
En+tiedä+mikä+vastaus+tuo+on,+muuta+kuin+että+puhut+turkulaisittain.
16.03.2021 19:04
316 / 376