Nyt hyvin ymmärtää sen

Anonyymi

miksi persut eduskuntakauden alkajaisiksi työnnettiin istuntosalin reunalle, äärioikealle mölisemään. Tuo teko eduskunnalta oli täysin oikea.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuvastaa aika hyvin antipersun mielenmaailmaa, ei väliä mitä ja miksi palstalle kirjoittelee, pääasiahan on että saa hokea persut.

• Anonyymi

Vaalitkin varastettiin persuilta.

• Anonyymi

Kommunistit haluavat edistää sähköistä äänestystä että pääsevät sormeilemaan tuloksia

• Siirtäkää vaikka lattialle tai nurkkaan, mutta Perussuomalaiset eivät luovu arvoistaan!

• Anonyymi

Me ei luovuteta eikä antauduta koskaan. Joutuvat tappamaan minut ennekuin antaudun

• Anonyymi kirjoitti:

Me ei luovuteta eikä antauduta koskaan. Joutuvat tappamaan minut ennekuin antaudun

Pohjantähden alla elää (perus) suomalainen!

• Anonyymi

Pönttö aloitus, demari on pönttö puolue, jonka paikka ei kuuluisi edes eduskuntataloon.

• Anonyymi

No, mitä ymmärsit hyvin ? Miksi Persut työnnettiin istuntosalin reunalle, millä tavalla ja miksi se oli aivan oikea teko eduskunnalta ?

• Ei hän ole ymmärtänyt yhtään sen enempää, vaan on tullut purkamaan vihaa tänne.
        Tuskinpa edes tarkoittaa mitä sanoo. Huomenna hän ei edes tunnista kirjoitusta omakseen.

• Anonyymi

Kokoajan persut siirtyvät yhä enemmän äärioikealle, siitä oikeasta laidasta on lyhyt matka pudota alas.
      Äänestäjät kun tympiintyvät tuohon väkivältaa kannattavaan äärioikeistoon, putoaminen tapahtuu.

• Me emme ole äärioikeisto emmekä kannata väkivaltaa, miksi emme myöskään halua terroristeja Suomeen.

Kuten sanoin, pudota vaikka tuolilta jos haluat, mutta Perussuomalaiset eivät luovuta.

• Anonyymi

Eduskunta on kuin joku muinaisjäänne, tulevaisuudessa nauretaan, että siellä ne istui.

• Anonyymi

Sähköisesti pystyy tekemään asiat tehokkaasti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköisesti pystyy tekemään asiat tehokkaasti .

Persujen sähköteknologiaa, sähkötuoli.

• Anonyymi

Eipä olisi ihme jos persut siirrettäisi istuntosalin ulkopuolelle, hallitus voisi tehdä päätöksen persujen ulkoistamisesta.

• Aivan sama! Perussuomalaiset eivät luovuta.

"Kauniina välkkyy muisto urhojemme,
        Kuolossa mekin vasta kalpenemme.
        Eespäin rohkeasti vaan
        Ei kunniaansa myö sun poikas milloinkaan."

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6831
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      23
      5409
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      553
      2919
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      98
      2858
    5. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      50
      2222
    6. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2176
    7. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2044
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      46
      1874
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1773
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1391
    Aihe