Laita lapsi asialle, mene itse perässä

Anonyymi

Hallituksen toiminnassa heijastuu selkeästi se, että kokemus arkielämästä ja johtamisesta puuttuu. Eniten kansalaisten järjenjuoksua aliarvioidaan, kun ei kyetä ottamaan vastuuta edes omista tekemisistä. Koronan hoidossa on tehty yksi kardinaalimunaus moneen kertaan. Ei ole kyetty sulkemaan maan rajoja epidemian estämiseksi. Raja on vuotanut koko ajan ja taitaa olla kymmenkunta erityisen vakavaa tapausta, kun voidaan puhua "tervetuloa korona"-meiningistä. Nyt puhutaan, että jotkut toiset ovatkin syyllisiä??? Onneksi suurin osa kansasta on tämän huomannut ja aika moni uskaltaa sen sanoakin.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aivan samaa mieltä. Monet eivät viitsi sitä sanoa, koska ihmiset kuvittelevat näitten halveksivan hallitusta naiseuden tähden. Onneksi minua vastaan ei voida nostaa syytettä, koska olen itsekin nuori nainen. Vihervasemmisto uhriutuu helposti ja kerää uhripisteitä.
      Miksiköhän Perussuomalaisista löytyy vakuuttavimmat ja suorapuheisimmat naiset?

• Anonyymi

Marin ja hallitus on täysin kyvytön.
      Kaikki myös tietää sen.
      Myös demarit tietää sen.
      Demari puolustaa silti, miksi?
      Demari ei myönnä omia virheitä.
      Demari syyttää aina muita.
      Marinista ei ole pääministeriksi.
      Tämä kaikki on faktaa.

• Hallitukselle on ennen kaikkea tärkeää se, etteivät he menetä kasvojaan.

• Anonyymi

On tuo sekopäinen touhottaminen kertakaikkiaan käsittämätöntä. Koko hallituksen porukka mittavan avustajalaumansa kanssa vetää lonkkaa ja omasta laiskottelusta johtuvasta jatkuvasta asioiden hoitamatta jättämisestä AINA sysää syyn muille tahoille. On tuo meininki kertakaikkiaan sellaista kuraa, että joku muu ulkopuolinen taho "pitää pistoolin piippua" poliitikkojen ohimolla. Mistä tulikin mieleen, että valveutuneemmassakin yhteiskunnassa on armeija mennyt palauttamaan kuria. Ehkä näin tuleekin ennenpitkää täällä syrjäkolkassakin käymään. Kun touhu käy toivottomaksi, niin viha alkaa vyöryä.

• Minusta on tuntunut siltä, että hallituksessa olisi pitänyt olla agentti alusta asti. Kilpailevalta puolueelta ei oteta ohjeita vastaan, joten jonkun olisi pitänyt toimia välikätenä salaa.
        Koronanyrkkikin olisi otettu vastaan ja koulut suljettu, kun olisi luultu, että se on oma idea.

• Anonyymi

Baja-Maja jäi sitten saikulle. Toivotamme piiiitkää lomaa.

• Anonyymi

Rajoilla pakkotestaukset ym. tajuttiin vaatia vasta, kun sitä julkisuudessa vaadittiin ja osoitettiin, että sieltä se virus tulee niiden ihmisten mukana!

• Anonyymi

Ja kreikan saaristossa olevilta pakolaisleireiltä kärrätään koko ajan kaikessa hiljaisuudessa uusia virusmuunnoksen tartuttajia ilman minkäänlaisia terveystarkastuksia.

• Anonyymi

Tästähän uutosoitiin tänään se laskukin. Olikohan se nyt sitte 350 000€. Ei paha tuollaisista nuorista terroristilapsista, jotka 10 v. sisällä varmaan tulevat kyntensä ja karvansa näyttämään.

Meidän viisikko näki tämän kaikkein tärkeimmäksi tässä ajanhengessä. Hienosti tehty.

• Anonyymi

NÄÄ HALLITUKSEN HANHILAUMAN SOOLOILUT ON HÖPÖ HÖPÖ HOMMAA TEILTÄ HANHET PUUTTUU TIETO, TAITO JA KAIKILTA MINISTEREILTÄ JA ASIAAN LIITTYVILTÄ. OLETTE NOVIISEJA HARJOTTELIOITA KAKAROITA OPPIMASSA JTN ASIOITA MUTTA VIERAITTEN MAITTEN ASIAT ENEMPI KIINNOSTAA ESM NAPALMI JOKA HÄKISSÄ PYSYY MARININ, OHISALON JA MUITTEN TOLLOJEN RÄÄKYMISESTÄ HUOLIMATTA.

• Anonyymi

Sinusta saataisiin varmaan hyvä ministeri. Tai ei sittenkään - ei osaa edes kirjoittaa kuin aapiskukon tikkukirjaimilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta saataisiin varmaan hyvä ministeri. Tai ei sittenkään - ei osaa edes kirjoittaa kuin aapiskukon tikkukirjaimilla.

Samaa mieltä. Nykyinen pääministerimme osaa todistetusti lukea avustajiensa tekstejä lähes takeltelematta. Tosin paljon joutuu toistamaan samoja lauseita, kun ei joukkio ehdi suoltaa printteristä uutta matskua riittävästi.

• Anonyymi

"Luulo ei ole tiedon väärtti", sanoo vanha sananlasku.
      Luuloa näyttää olevan yllättävän paljon.
      Harmillista, kun tietoakin olisi saaatavissa, kun vain olisi harrastusta sen omaksumiseen.

Poliikan tekemiseltä näyttää, mutta miten suuri osa viesteistä on trollausta, ehkä jopa maksullista?

• Anonyymi

Entäpä tämänpäiväinen uutinen jossa pääministerinkanslia on tilannut tiedotusvälineisiin välittömästi levitetyn "natotutkimuksen" mukamas miesten "vihapuheesta" hallituspuolueiden viisikkoa kohtaan? Ei se hallituspuolueiden ulkopuolelta (lue kohtuullisen yleinen mielipide tällä hetkellä) tuleva kritiikki nesteen nousemisesta ministereiden päänuppiin lisättynä kokemattomuuteen ja illuusioon omasta ylivertaisuudesta yhdistettynä laiskuuteen sekä sairaalloiseen vallanhimoon ole lainkaan nais-sukupuolen lyttäämistä . Siispä nämä koppavat vallassaolijat yrittävät tuolla "tutkimuksella" sysätä jälleen kerran omia järjettömiä kömmähdyksiään muiden kontolle. Kaiken huippuna älämölöä pitämässä vielä muuan Iiris Suomela ja se toinen "mikäsenytoli". HOITAKAA ASIAT KUNNOLLA JA PITÄKÄÄ SUUNNE "SÄKKIÄ MYÖTEN".

• Anonyymi

Sisäministeri ei kommentoinut millään lailla rajoituksia rikkoneiden mielenosoittajien melskaamista, vaan käski poliisiylijohtajan soperrella jotain epämääräistä tapahtumasta. Että näin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6891
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      23
      5579
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      101
      2995
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      554
      2922
    5. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      51
      2342
    6. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2186
    7. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2054
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      48
      1984
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1803
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1401
    Aihe