Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+aivan+samaa+mieltä.+Monet+eivät+viitsi+sitä+sanoa,+koska+ihmiset+kuvittelevat+näitten+halveksivan+hallitusta+naiseuden+tähden.+Onneksi+minua+vastaan+ei+voida+nostaa+syytettä,+koska+olen+itsekin+nuori+nainen.+Vihervasemmisto+uhriutuu+helposti+ja+kerää+uhripisteitä.
Miksiköhän+Perussuomalaisista+löytyy+vakuuttavimmat+ja+suorapuheisimmat+naiset?
16.03.2021 18:47
Juuri+Perussuomalaiset+puolustavat+sananvapautta.
Äänestäkää+hallituspuolueita,+niin+poikanne+ovat+tulevaisuudessa+ympärileikatut.+Vain+persut+puhuivat+tätä+vastaan.
Äänestäkää+hallituspuolueita,+niin+tuleva+sukupolvi+ei+löydä+töitä.
Äänestäkää+hallituspuolueita,+niin+löydätte+naisia+miesten+pukuhuoneesta+ja+miehiä+naisten+pukuhuoneesta.
16.03.2021 18:38
Ehkä+se+johtuu+siitä,+että+hän+ei+ole+jämähtänyt+paikoilleen+tai+vilkuile+taaksepäin.
16.03.2021 18:32
Niinpä.
Sukupuoliroolit+ovat+aikaansa+ja+paikkaansa+sidottuja+ja+on+vain+hyvä+jos+niistä+päästään+eroon.+Tokihan+sitä+saa+kulkea+vaikka+pitkässä+hameessa,+mutta+ei+ole+oikeasti+olemassa+tyttöjen+ja+poikien+leluja+tai+värejä+tai+harrastuksia+tms.
16.03.2021 18:29
No+ehkei+nyt+ihan+2040,+mutta+uskon+että+vihervasemmisto+on+valmiina+muihin+vippaskonsteihin+jos+tämä+ei+tehoa.
16.03.2021 18:24
Kysy+pois.
16.03.2021 17:56
Sanna+Marin+:
"Ei+oo+aikaa+tollaseen.+On+vähän+siistii,+kun+mä+olen+vähän+hienossa+hallituksessa+ja+saanut+vähän+upeen+paikan.+Mä+menen+ja+pidän+vähän+hyvän+puheen,+nyt+kun+mä+näytän+vähän+siistiltä+ja+annan+muille+vähän+kyytiä.+Vähän+tyhmiä+muut,+kun+eivät+mun+vähän+hienoo+ideologiaa+ota+vastaan.+Mutta+onneksi+mulla+on+vähän+siisti+jengi+täällä+ja+meillä+on+vähän+hauskaa."
Hallitus+on+herkkänahkainen,+kuin+murrosikäinen+teini,+miksi+onkin+helppo+kuvitella+heille+tuollainen+puhetyyli.
16.03.2021 17:54
Myönnät+siis+itsekin,+että+ei+tässä+koronasta+kyse+ollut,+vaan+häviämistä+pelättiin+ja+siksi+oli+vaaleja+siirrettävä.
16.03.2021 17:37
Aloittaja+on+nähtävästi+itsekin+punavihreällä+puolella.+Eikö+sinun+silloin+tulisi+sanoa+"naisoletettujen+johtama+hallitus."+Kuka+tietää+vaikka+joku+olisi+viime+yönä+muuttunut+mieheksi.+Se+ei+herätä+kateutta,+vaan+huolta.+Käytöksen+perusteella+voisi+olettaa,+että+hallituksessa+istuu+joukko+murrosikäisiä+teinejä.
"Me+ollaan+vähän+siistejä,+kun+johdetaan+vähän+siistiä+hallitusta.+Vähän+siistiä,+että+meitä+seuraa+joukko+ihmisiä,+kun+me+pidetään+vähän+siistejä+puheita+vähän+siistillä+tavalla."
16.03.2021 17:20
Luulin+että+"sivari+Jussi"+oli+se+ongelma.
Näytä+yksikin+puolue,+joka+on+täynnä+puhtaita+pulmusia.
16.03.2021 16:54
Vihervasemmisto+juuri+vaatii,+että+kaikkien+täytyy+olla+samaa+mieltä+tai+sakot+tulee.
Juuri+he+eivät+hyväksy+erilaisuutta.
Emme+me+voi+hyväksyä+puukotusta+ja+puolustaa+sitä+suvaitsevaisuudella,+emmekä+muitakaan+rumia+tapoja.+
Jos+keksitään+uusi+uskonto,+jossa+lasten+pitää+leikata+vanhemmiltaan+korvat+ennen+kuin+nämä+voidaan+saattaa+tuonelanvirran+yli,+niin+hyväksytkö+sen,+koska+suvaitsevaisuus+ja+uskonnonvapaus?
16.03.2021 16:49
Ei+hän+ole+ymmärtänyt+yhtään+sen+enempää,+vaan+on+tullut+purkamaan+vihaa+tänne.
Tuskinpa+edes+tarkoittaa+mitä+sanoo.+Huomenna+hän+ei+edes+tunnista+kirjoitusta+omakseen.
16.03.2021 16:40
Tuo+on+sinulta+vain+vihan+purkamista+ja+hatusta+vedetty+väite.
Tiedän+ettet+ole+tosissasi.
16.03.2021 16:36
En+edes+katso+yleä+enää,+koska+tiedän+sen+olevan+kova+valehtelemaan.
Ihan+niin+kuin+Tynkkysen+lauloi+:
>"Siis+ei+faktoja+please,
Vaan+yleä+siis,<
Mokutus+on+paljon+mukavampaa.
Vihapuhepoliisi+matkaan+jo+käy."
16.03.2021 16:28
Pohjantähden+alla+elää+(perus)+suomalainen!
16.03.2021 16:20
Äänestäkää+hallituspuolueita,+niin+kohta+teitä+viedään+vankilaan+omista+ajatuksistannekin.
16.03.2021 16:18
Siirtäkää+vaikka+lattialle+tai+nurkkaan,+mutta+Perussuomalaiset+eivät+luovu+arvoistaan!
16.03.2021 16:12
Ihan+niin!
Vihervasemmisto+sanoja+irrottamalla+ja+tahallaan+väärinymmärtämällä+kyhää+vain+minkälaisen+kauhistuksen+tahansa,+jota+syöttää+totuutena+muille,+(varsinkin+vaalien+lähestyessä).
16.03.2021 16:08
Minusta+Jussi+puhuu+asiaa+:+Suomi+ei+kykene+edes+siirtämään+vaaleja+säädyllisellä+tavalla.
16.03.2021 16:00
"Ärsyttävintä+ja+>huolestuttavinta<+Marinin+hallituksen+toiminnassa+onkin+ollut+herkkänahkaisuus,+omien+kasvojen+suojelu,+syvä+usko+omaan+erinomaisuuteen+ja+>ylimielisyys+eduskuntaa+ja+oppositiota+kohtaan<.
Median+nuoleskeleva+suhtautuminen+hallitukseen+varsinkin+Marinin+pääministerikauden+alkuvaiheessa+epäilemättä+ruokki+tätä+asiaa."
16.03.2021 15:15
317 / 376