Sataa Perussuomalaisten laariin jälleen kerran.

Anonyymi

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei me enää äänestetä persuja. Me muistetaan miten vituralleen persujen hallituskausi meni.

• Anonyymi

Tämä hallituskausi onkin mennyt putkeen, paskaputkeen.

• Anonyymi

En äänestä yhtään mitään.

• Anonyymi

Persut on sivarien ja puppelien puolue. Ei kiitos.

• Anonyymi

Kerrot siis itsestäsi ja puolueesi sdp.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrot siis itsestäsi ja puolueesi sdp.

Vilkaise persujen eduskuntaryhmää, Jussia ja Sebua 😉

• Anonyymi

Sinä voit ottaa itse omasi muistisi ja muistaa itse, minä en ota muistia.

• Anonyymi

En äänestä persuja missään nimessä! Ovat täysiä tolloja, muistakaa se Haapaveden teurastaja ja Mynämäen teloittaja. Tuollaisella sakilla ei tee mitään.
      Miten tollojen määrä kuntien valtuustoissa olisi muka hyvä asia?

• Anonyymi

Ei sitten, älä äänestä.

• Anonyymi

Äänestäkää hallituspuolueita, että saadaan jaettua lisää rahaa maailmalle ja Suomi kurjistettua!

• Anonyymi

Höpö, höpö. Olet täysin pihalla! Luulet ja et ymmärrä! Ilmiselvä persu!

• Äänestäkää hallituspuolueita, niin kohta teitä viedään vankilaan omista ajatuksistannekin.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Äänestäkää hallituspuolueita, niin kohta teitä viedään vankilaan omista ajatuksistannekin.

Sama juttu jos persut olisi hallituksessa. Persujen oikea paikka on oppositio 👍👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, höpö. Olet täysin pihalla! Luulet ja et ymmärrä! Ilmiselvä persu!

Itseasiassa sehän meni ihan nappiin. Hallituspuolueet kuppaa suomalaiset kuiviin ja laittaa rahat muille maille...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu jos persut olisi hallituksessa. Persujen oikea paikka on oppositio 👍👌

Nuo käsimerkit tarkoittaa että haluat hieman peukutusta pe.... Vihreät ja Pekka Haavisto, homma hoituu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo käsimerkit tarkoittaa että haluat hieman peukutusta pe.... Vihreät ja Pekka Haavisto, homma hoituu!

Persut ja vihreät, molemmat ovat puppelipuolueita, kuten tiedät, Sebu-fani 😉

Minä en äänestä kumpaakaan puoluetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demareiden paikka on siperia, punikkihörhöjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri Perussuomalaiset puolustavat sananvapautta.

Äänestäkää hallituspuolueita, niin poikanne ovat tulevaisuudessa ympärileikatut. Vain persut puhuivat tätä vastaan.

Äänestäkää hallituspuolueita, niin tuleva sukupolvi ei löydä töitä.

Äänestäkää hallituspuolueita, niin löydätte naisia miesten pukuhuoneesta ja miehiä naisten pukuhuoneesta.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Juuri Perussuomalaiset puolustavat sananvapautta.

Äänestäkää hallituspuolueita, niin poikanne ovat tulevaisuudessa ympärileikatut. Vain persut puhuivat tätä vastaan.

Äänestäkää hallituspuolueita, niin tuleva sukupolvi ei löydä töitä.

Äänestäkää hallituspuolueita, niin löydätte naisia miesten pukuhuoneesta ja miehiä naisten pukuhuoneesta.

Olelen seurannut politiikkaa vuosikymmeniä ja olen realisti. Takki kääntyy aina hallituksessa. Koskee myös persuja kuten muistamme viime hallituskaudesta.

Persujen kaltaisen protestipuolueen ainoa oikea paikka on oppositio. Hallitusvastuussa kupla puhkeaa ja kannatus romahtaa.

Näin se menee. Se on realismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olelen seurannut politiikkaa vuosikymmeniä ja olen realisti. Takki kääntyy aina hallituksessa. Koskee myös persuja kuten muistamme viime hallituskaudesta.

Persujen kaltaisen protestipuolueen ainoa oikea paikka on oppositio. Hallitusvastuussa kupla puhkeaa ja kannatus romahtaa.

Näin se menee. Se on realismia.

Eli kiivaan aatteen omaava seniilidemari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kiivaan aatteen omaava seniilidemari?

En ole. Lähinnä olen oman tien kulkija ja tarkkailija. Ja persuja lainaten: Olen realisti.

• Anonyymi

Persuista ei ole mihinkään. Se on nähty jo meidän kunnan valtuustossa ja aikoinaan myös Sipilän hallituksessa, siinä oli viisi persuministeriä. Mitä saivat aikaan?
      Ei kannata äänestää persuja. Tyhjän saa pyytämättäkin.
      Johan se persujen mestari itsekin etsii parempaa hillotolppaa.

• Ehkä se johtuu siitä, että hän ei ole jämähtänyt paikoilleen tai vilkuile taaksepäin.

• Anonyymi

Demareista ei ole johtotehtäviin, demarit on lapiokansaa, komukkinen ajattelutapa ja kiivas punainen aate ei auta asiaa. Tämä kaikki on realisesti nähtävissä tämän hetken Suomessa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6891
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      23
      5579
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      101
      2995
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      554
      2922
    5. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      51
      2342
    6. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2186
    7. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2054
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      48
      1984
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1803
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1401
    Aihe