Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
-+Lobotomian+käyneeltä+pikemminkin+vaikuttaa.
Oletko+miettinyt+mikä+se+sellainen+pj+(Li)+on,+joka+kiukuttelulla+yrittää+selvitä+haastattelusta?
26.02.2021 20:59
-+Miksi+menit+puistoon+ehdottelemaan+suuseksiä??
Samaa+kysyn.+Vaaditko+sinä+myös+sakkoja+siitä+että+perussuomalaiset+ovat+liian+kiihottavia,+se+olisi+luonnollista?
26.02.2021 20:44
Tämä+hallitus+on+valehdellut,+eikä+tunnu+luotettavalta.
26.02.2021 20:38
Perussuomalaiset+voi+hyvinkin+päästä+hallitukseen.
Kannatusluvut+nousee,+halusit+tai+et.
26.02.2021 20:35
Ja+ainoa+perustelusi+sille+on+joku+menneisyydessä+tehty+virhe,+eikä+virheentekijääkään+enää+välttämättä+ole+puolueessa,+vai+mitä?
26.02.2021 20:32
-+Perussuomalaisista+ei+ole+ollut+muuhun+kuin+räksyttämiseen.
No,+on+hallitukselta+ainakin+valehtelu+sujunut.+Muistatte+kuinka+Tynkkynen+toi+esille+sen,+että+väitettiin+maskien+olevan+"vaarallisia",+eikä+niitä+saa+siksi+antaa+ihmisille,+mutta+tosiasiassa+niitä+ei+ollut.
Tuntuu+vaikealta+luottaa+hallitukseen,+joka+valehtelee+tällaisessa+tilanteessa.
26.02.2021 20:29
-+Halla-aho+sanoi+"suunta+on+oikea".
Olisi+kannattanut+Jussia+kuunnella+jo+silloin+koronan+alkuvaiheessa.+Hänhän+oli+ensimmäinen,+joka+ehdotti+koulujen+sulkemista,+mutta+hallituksen+mielestä+sitä+oli+vielä+jatkettava.+Ehkä+ehdotus+tuli+väärästä+suusta.
26.02.2021 20:21
-+Vaikka+et+pidä+sitä+järkevänä,+se+ei+haittaa+eikä+muuta+totuutta+miksikään+muuksi.
Tämä+on+vain+sinun+mielipiteesi.
Ja+kysynpä+uudelleen:+Jos+homopariskunta,+joista+toinen+on+musta+kasvattaa+lapsen,++uskotko+lapsesta+todella+tulevan+"ahdasmielinen+rasisti"+vain,+koska+isät+ovat+perussuomalaisia?
Minusta+tuntuu,+että+tällainen+pariskunta+on+rasisteista+ja+homofoobikoista+kaukana.
26.02.2021 19:08
-+Rakastaako+Jussin+lapset+Jussia?
Pettymykseksesi+totean+että+pahoin+pelkään+että+näin+on.
Oletko+itse+tutustunut+Scriptaan?+Ihmettelin+ensikertaa+sen+avatessani,+missä+ne+kaikki+kauheudet+on,+mitä+täällä+vakuutettiin+oleva.+Sitten+sitä+lukiessa+ymmärsi+mistä+ne+oli+revitty+ja+paljastui+taas,+että+ihmiset+olivat+valehdelleet.
Huomaa,+että+lapset+kykenevät+kysymään+aina+isältään,+miksi+hän+mitäkin+kirjoittaa.+Ei+Jussi+heille+puheenjohtaja+ole.
26.02.2021 18:45
-+Persut,+tutustukaa+lähtötietoihin,+niin+ymmärrätte+kuinka+teitä+manipuloidaan.
Olen+jo+hyvin+käsittänyt,+kuinka+media+yrittää+manipuloida+ja+siksi+juuri+tutustunkin+siihen,+mitä+puhujan+suusta+oikeasti+tuli,+jos+se+on+saatu+filmattua.
26.02.2021 18:36
-+Vastustat+kuitenkin+homojen+oikeuksia,+miksi.
Missä+olen+niin+antanut+ymmärtää,+vai+onko+tuo+johtopäätös+siitä,+että+koska+olen+perussuomalainen+vastustan+homoja?+Se+on+omaa+keksintöänne.
26.02.2021 18:32
Olen+iloinen+puolestasi!
Hauskaa,+että+olet+vihdoin+löytänyt+puolueen,+joka+vastaa+arvomaailmaasi.
Joo,+Halla-aho+on+kyllä+hyvä+puheenjohtaja.+Kuin+isähahmo+huutavien+lasten+keskellä,+mutta+ei+menetä+malttiaan.
Hän+avaa+asiaa,+josta+on+kysymys+meille+maallikoillekin,+antaa+oman+mielipiteensä+ja+perustelee+sen.
26.02.2021 18:14
-+Omasta+juminurkasta+katsottuna+enemmistön+maailma+ehkä+näyttää+erilaiselta.
Maailmoja+on+oikeastaan+yhtä+monta,+kuin+on+ihmistäkin.+Kukaan+meistä+ei+näe+absoluuttista+maailmaa,+eikä+elä+absoluuttisessa+todellisuudessa.+
Kuvaannollisesti+sinäkin+istut+"juminurkassasi",+katselemassa+omaa+maailmaasi.
26.02.2021 18:05
-+Miten+homoiksi+mainitsemasi+loukkaavat+sinun+elämääsi,+kun+haluat+heiltä+kieltää+kaiken?
En+ole+mitään+kieltämässä,+älä+pane+sanoja+suuhuni.
Tässä+on+vain+valitettu,+kuinka+ahdasmielisen+kuvan+perussuomalaisen+lapsi+varmasti+saa.
Kuinka+paljon+luulet+Tynkkysen+ja+Alanin+kammoavan+homoutta,+mustaa+ihoa+tai+vaikka+Perussuomalaisia?
Heidän+kasvattamansa+lapsi+tuskin+haukkuisi+isiään+rasisteiksi,+homofoobikoiksi+tms.
26.02.2021 17:59
-+Millä+logiikalla+saat+vastaamasi+kommenttiin+sisällytetyksi+toiveen+haalia+tänne+lisää+raiskaajia+ulkomailta?
No,+vaikka+siten,+että+jos+yrittää+puhua+siirtolaisten+tekemistä+seksuaalirikoksista,+saa+vastauksekseen+aina+"mutta+kyllähän+ne+suomalaisetkin..."+ja+puheenaihe+vaihtuu+siirtolaisten+väkivallasta+kaikkeen+väkivaltaan.+Samaten,+jos+kerrotaan+terrori-iskusta+tms,+on+ensimmäinen+virke+"se+oli+yksittäistapaus!".+Eivätkö+muut+puolueet+todella+halua+nähdä+sitä,+kuinka+paljon+vahinkoa+irakilaiset+aiheuttavat,+kun+puheenaihetta+on+heti+vaihdettava+ja+asia+mitätöitävä?+Sen+lisäksi+vielä,+kun+Perussuomalaiset+haluaisivat+pysäyttää+massamaahanmuuton,+niin+muut+ovat+valmiina+ottamaan+vastaan+yhä+enemmän++siirtolaisia/raiskaajia,+joitten+tekoja+he+eivät+näe.
26.02.2021 17:45
-+Sulla+on+edessä+ymmärtämisen+kehittämisen+tie.
Täytyy+todella+myöntää,+etten+ymmärrä+huumoriasi,+mutta+jos+sallit,+minulla+on+parempaakin+tekemistä.
26.02.2021 17:32
-+Tekee+pahaa,+kun+ajattelee+persujen+lapsia.
Sallisitko+homoille+adoptio-oikeuden?+Jos+näin+on,+olisivatko+Sebastian+Tynkkynen+ja+
Alan+Da+Silva+tarpeeksi+mieltä+avartava+pariskunta+hoitamaan+lasta?
Ainakaan+kumpikaan+ei+vihaa+homoja,+eikä+kumpikaan+ole+rasisti.
26.02.2021 17:23
-+Järjissäsi,+mutta+vain+omasta+ja+henkisesti+samanlaisten+mielestä.
Tietenkin+kaikki,+jotka+eivät+jaa+arvomaailmaani+pitävät+minua+kajahtaneena.+Mutta+sama+koskee+kaikkia+muitakin.
26.02.2021 17:17
Kaikki+varmasti+ymmärsivät,+että+tuo+oli+pila,+mutta+miksi+sinun+on+keksittävä+itse+tuollaisia,+jos+Perussuomalaiset+ovat+niin+barbaarinen+puolue,+kuin+sanot?
26.02.2021 17:07
Netissä+liikkuu+paljon+valheellisia+ja+väärinymmärrettyjä+huhuja.
Kaikki+on+selvinnyt,+kun+on+itse+ottanut+asioista+selvää.
Pahoinpelkään,+että+Halla-ahosta+väsätään+nytkin+jos+jonkinmoista+propagandaa+nettiin+jaettavaksi.+Väärinymmärrykset+johtuvat+kuitenkin+useimmiten+siitä,+että+Jussi+osaa+ajatella+laajemmin,+kuin+me+netissä+roikkujat.
26.02.2021 17:04
358 / 376