Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+niihin+kahteen+lauseeseenkin+ole+silloin+tyytyminen?
23.02.2021 22:52
Miksi+sinusta+on+väärin+lukea+Hanokin+kirjaa,+joka+oli+ennen+UT:ta?
Johanneksen+evankeliumi+on+tulkittu+gnostilaiseksi,+minkä+takia+lauseet+voitaisiin+ihan+hyvin+myös+kääntää+:
"Minä+olen+on+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+jumalan+tykö+muuta+kuin+minä+olen+kautta.+Jos+te+opitte+tuntemaan+minän,+opitte+tuntemaan+myös+minun+Isäni."
Minä+olen=Itse+on+tila+mihin+meditoijat+pyrkivät.+Kun+opetuslapset+saavuttavat+tämän+tilan+ja+näkevät+maailman+androgyyninä,+he+ovat+tulleet+Taivasten+valtakuntaan.
23.02.2021 22:37
-+Jumala+oli+tässäkin+tapauksessa+oikeudenmukainen.
Ja+millä+perusteella?+Hän+tappoi+Egyptin+esikoiset+jne.+
Farao+olisi+ollut+jo+valmis+päästämään+Israelin.+Miksi+Jahven+piti+sitten+paaduttaa+hänet+vielä?
23.02.2021 22:27
-+Me+emme+kaikki+kuole,+mutta+me+kaikki+muutumme...
Tuo+on+Paavalin+oma+keksintö.+Hän+ei+koskaan+tavannut+Jeesusta.+Tottakai+seurakunta+odotti+Jumalan+kuningaskuntaa+ja+Jeesuksen+paluuta,+koska+hän+oli+sanonut+tämän+tapahtuvan+pian.+Mutta+Rabbi+yksinkertaisesti+erehtyi.
Paavali+oli+mahdollisesti+saanut+sähköiskun+tms,+kehitellyt+alitajunnassaan+uuden+opin+ja+uskoi+sen+tulleen+Jumalalta+ja+sen+jälkeen+side+kapinalliseen+Jeesukseen+katkesi+kokonaan.
23.02.2021 22:04
Essealaise+:
1.+Pyhä+ateria,+johon+kuului+pikarin+kierrättäminen.
2.+Valkoiset+saumattomat+vaatteet
3.+Pitkät+hiukset
4.+Piiloniminä+"monet"+ja+"köyhät"
5.+Ei+ollut+mitään+omaa,+vaan+kaikki+oli+yhteistä.
6.+Kutsuivat+itseään+valonlapsiksi.
7.+Kutsuivat+itseään+jumalanlapsiksi
8.+Heitä+kutsuttiin+enkeleiksi
9.+He+olivat+hyviä+parantajia,+mistä+myös+nimi+terapeutti
Tästä+on+helppo+päätellä,+kuka+oli+valkopukuinen+enkeli=kulkija+haudalla.
Joku,+joka+tiesi+aloen+ja+mirhan+vaikutuksen.+Mitä+todennäköisimmin+yksi+terapeuteista.
23.02.2021 21:50
Pyhäkköpojat+olivat+juuri+miesporttoja,+jotka+antoivat+toisten+miesten+maata+itsensä.
Ei+ole+kyse+homoudesta.
Naisten+kanssa+tehtiin+lapsia,+joka+oli+maallista+seksiä+ja+miesten+kanssa+pidettiin+hauskaa,+mikä+oli+taivaallista+seksiä.+Kuului+tuohon+aikaan.+Et+kai+tällä+perusteella+väitä+kaikkien+miesten+olleen+homoja?
23.02.2021 21:40
Eikö++sinulla+olisi+mitään+omaa+sanottavaa?+
Se+joka+tahtoo+lukea+hartauskirjoitusta+löytää+sitä+kyllä+muualtakin.+Ja+jos+et+kykene+puhumaan+muuta+kuin+Raamatun+kautta,+niin+koita+ainakin+lyhentää.+Ei+koko+kirjaa+tarvitse+tänne+kopioida.
23.02.2021 21:30
Tuon+esille+inhimillisen+Jeesuksen,+joka+oli+selootti+=+vapaustaistelija,+mutta+hautautui+Paavalin+hallusinaation+alle.
23.02.2021 21:07
-+"Ja+vaikka+minä+menen+valmistamaan+teille+sijaa,+tulen+minä+takaisin+ja+otan+teidät+tyköni,+että+tekin+olisitte+siellä,+missä+minä+olen."
Jeesus+odotti+itsekin+Jahven+pian+puuttuvan+peliin+ja+on+todennäköistä+että+hän+olisi+sanonut+yllä+olevan+opetuslapsilleen,+mutta+kuten+näemme+hän+erehtyi.
23.02.2021 20:58
-+Ateisteilla+niin+vajaa+uskonnollinen+käsitys,+että+he+kuvittelevat,+että+usko+on+sitä++kun+noudattaa+jotain+käskyjä.
-+Se+(usko)+on+iloa,+rauhaa+ja+rakkautta+Pyhässä+Hengessä.+
Mistähän+luulet+sen+ilon+ja+rauhan+löytyvän?+Se+löytyy+kun+opettelee+mielenhallintaa+ja+se+onnistuu+noudattamalla+opettajansa+ohjeita.
23.02.2021 20:47
Jos/kun+te+olette+kristittyjä,+teidän+on+määrä+pitää+kaikki+käskyt,+vuorisaarnaa+myöten.
Muistatte+että+Taivasten+valtakunta+ei+sijaitse+taivaassa,+"sillä+silloinhan+linnut+ehtivät+sinne+ennen+teitä",+eikä+myöskään+meressä,+"koska+silloinhan+kalat+ehtivät+sinne+ennen+teitä."
Jeesuksen+oppiin+kuului+jälleensyntyminen+ja+hengellinen+ylösnousemus+tässä+elämässä,+mutta+ne+poistettiin+Raamatusta.
Jeesus+oli+essealainen+rabbi,+joka+ei+hyväksynyt+sitä,+että+käskyistä+luisteltiin.
23.02.2021 20:39
-+Joh.+5:24
Selkokielellä:+Joka+kuulee+minun+sanani+ja+liittyy+essealaisiin,+se+säästetään+sodassa,+eikä+hän+joudu+tuomittavaksi,+vaan+on+siirtynyt+kuolemasta+elämään.
23.02.2021 20:22
-+Raamatun+teksti+on+hengellinen+siksi+siihen+valinnat+on+Jumalan+ohjaamana+tehty.
Raamattu+on+Jumalan+Sanaa+ja+se+on+muuttumaton+ja+Pyhä.
Tiedätkö
1.+Kenen+nimi+on+Pikku+Jahve
2.+Kenellä+on+yli+70+nimeä
3.+Ketä+kutsutaan+Pojaksi
4.+Kuka+istuu+Herran+oikealla+puolella
5.+Tuomitsee+niin+kuin+hänen+isänsä+tuomitsee
6.+Kuka+on+Jahven+rinnalla+toinen+Jumala
7.+Kuka+on+ylimmäinen+pappi
8.+Ketä+enkelit+tottelevat
Kysymyksessä+on+tietysti+Metatron,+jonka+ProfeettaIshmael+tuli+tavanneeksi.
Kaikki+tuo+ja+paljon+muuta+löytyy+Hanokin+kolmannesta+kirjasta,+joka+julistettiin+pannaan,+kun+kristinuskosta+tehtiin+valtauskonto.
Hmm,+miksiköhän+tuota+kirjaa+ei+saanut+lukea?
23.02.2021 19:55
-+Jumala+paaduttaa+ne,+jotka+hylkäävät+hänet.
Jumala+paadutti+faaraon,+vaikka+tämä+teko+maksoi+niin+monen+muun+ihmisen+hengen+ja+
faarao+olisi+ollut+jo+muutoinkin+valmis+päästämään+Israelin+kansan+vapaaksi.
23.02.2021 19:21
Eikös+nuo+lorut+käyty+jo+läpi?
Hartauskirjoitus+jota+toistetaan+ketjusta+toiseen+ei+tuo+mitään+uutta+keskusteluun.
23.02.2021 19:15
Mutta+jos+kaikki+oli+alussa+hyvää,+kuinka+enkeli+saattoi+langeta?+Jos+maailmassa+ei+ollut+kateutta+eikä+ylpeyttä,+miten+sitä+kuitenkin+tuosta+yhdestä+olennosta+löytyi?
Kuinka+Adamia+ja+Evaa+voidaan+syyttää+teosta,+jonka+he+eivät+tienneet+olevan+paha?
Vasta+viikunaa+syötyäänhän+he+ymmärsivät+eron+hyvän+ja+pahan+välillä.
23.02.2021 19:08
-+Demonit+ovat+Saatanan+kanssa+langenneita+enkeleitä.
Enpä+usko+että+essealaisilla+kulkijoilla+on+valtaa+viedä+ketään+tuonelaan,+haadekseen,+helvettiin+tmv.
Jeesuksen+oppiin+kuului+jälleensyntyminen.+Sinun+tulisi+kokea+hengellinen+ylösnousemus+eläessäsi+tai+muuten+joudut+syntymään+uudestaan+tänne+missä+on+"itku+ja+hammastenkiristys."
23.02.2021 19:03
Essealaiset+kutsuivat+itseään+valonlapsiksi.+Jos+halusi+pelastua+oli+liityttävä+essealaisiin,+koska+sodassa+tapettaisiin+pimeydenlapset.+Ensin+roomalaiset+ja+sitten+saddukeukset+ja+fariseukset.
Paavali+hylkäsi+Jeesuksen+opin+ja+koettuaan+hallusinaation+perusti+oman+seurakuntansa.
Jaakob+ja+Paavalihan+ottivat+yhteen.+Jaakobin+(Jeesuksen+veljen)+mielestä+"usko+ilman+tekoja+on+hyödytön."+Paavalille+pelkkä+usko+riitti.
23.02.2021 18:50
Pyritkö+kaikin+tavoin+eroon+ikävistä+ajatuksistasi,+sanoistasi+ja+teoistasi?+Pystytkö+olemaan+kiitollinen+siitä+mitä+sinulla+on,+haluamatta+enää+enempää?+Voitko+elää+iloisena+jokaisen+päivän+ilman+huolta+tulevasta?+Kykenetkö+hymyilemään+ihmiselle,+joka+kiilaa+eteesi+jonossa?
Se+on+tehtäväsi+kristittynä.
Äläkä+aloita+puhetta+mistään+verellä+läträämisestä+ja+sijaisuhrista,+vaan+kerro+teetkö+kaiken+tämän?
23.02.2021 18:42
"Homoseksuaalisuuden+harjoittaja"+on+väärä+käännös.
Pyhäkköpojat+tai+pedofiilit+eivät+Paavalin+mukaan+tule+saavuttamaan+Taivasten+valtakuntaa.
23.02.2021 18:35
369 / 376