Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.”
Ilm 19:1
Valtavan huikea lopputilanne!
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ILO ON OLEVA SUURI!
- Anonyymi
Aivan varmasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti!
takuu varmasti 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti!
Niinpä. Mutta jumalallapa olikin niin pieni että Mariakin totesi että eihän tuosta mittään tiennynnä.
- Anonyymi
Kiitos Jeesukselle!
- Anonyymi
Se pitää olla muodossa kiitos jeesus kiitos kiitos 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää olla muodossa kiitos jeesus kiitos kiitos 🤣
Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö?
Kiitä vaan kiitä vaan, hoettiin jossain aikoinaan hullun kiilto silmissä. Se on jumalan palveleminen vasta hurjaa touhua.
- Anonyymi
Pian näämme Kuninkaan! 🎶
- Anonyymi
Luin että pian näette nälkää. 😎
- Anonyymi
Hehehehehe... meinaatko Elvistä?
- Anonyymi
Aamen! Jeesus Kristus on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just noin, herroiksihan ne työtävieroksuvat tyhjäntoimittajat yleensä päätyy.😁
- Anonyymi
Se on niin ja aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta Jumala, mitä hän kaikkein prophetainsa suun kautta oli ennustanut, että hänen Kristuksensa piti kärsimän, sen hän täytti.”
- Anonyymi
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
Jeremia 29:11- Anonyymi
”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
Missä se jeesus nyt on Ankkalinnassa ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
Saako sitä viiniä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sitä viiniä?
Meillä otetaan viinin kanssa Diapamia.
Anonyymi kirjoitti:
- "Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen."
Jeesus odotti itsekin Jahven pian puuttuvan peliin ja on todennäköistä että hän olisi sanonut yllä olevan opetuslapsilleen, mutta kuten näemme hän erehtyi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tainnunna työtävieroksuvallla tumpulalla tulla mittään valamista. Ei oo ainakkaa raportoinunna yhestäkkään punkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sitä viiniä?
Mene kauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa! Jeesus todellakin tulee takaisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa! Jeesus todellakin tulee takaisin!
Sen hän tekee! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen hän tekee! 😁
Hidasta tuntuu olevan, ei siinä tierat lentele.😁
- Anonyymi
Onko täällä tarkoitus vahvistaa joukko hysteriaa, syöttämällä valheita.
- Anonyymi
Ei. Lopeta siis valehtelu.
- Anonyymi
".... Mutta sitten minä heräsin"
- Anonyymi
Se on uskon täyttymys ja huipennus!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566