Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesus+rukoilee+homojen+ja+muiden+syrjittyjen+ja+pilkattujen+puolesta!
10.05.2021 19:51
Eli+tosi+julmaa!
10.05.2021 19:47
Joo,+kaikki+ovat+saatanallisia,+jotka+eivät+usko+ahtaaseen+jehnuoppiin!+Mitään+todellista+syytähän+ei+tarvita!+Kyllä+saatanallisia+ovat+ne,+jotka+kieltäytyvät+tervehtimästä+jopa+omia+lähisukulaisiaan+ja+pelkäävät+näiden+varjoakin!
10.05.2021 19:47
Tarkoitin+parhaimmillaan.
10.05.2021 19:42
Superhessukin+varmaan+pystyisi+pysäyttämään+auringon,+mutta+nyt+ei+ole+kysmys+saduista+vaan+todellisista+tapahtumista.+Aurinko+ei+taatusti+ole+koskaan+"pysähtynyt"+liikkeessään+maahn+nähden.
Ei+toki+uskoa+esim.+Jumalaan+tarvitse+menettää,+mutta+satuihin+ei+kannata+uskoa.
10.05.2021 19:40
Jeesus+nousi+vuorella+ylemmäksi,+jolloin+pilvi+esti+opetuslapsia+näkemästä+Häntä.+Jälleen+ne+samaiset+essealaisveljet+olivat+paikalla,+jotka+olivat+haudallakin+virvoittamassa+koomaan+vajonnutta.
10.05.2021 17:45
Pitäisikö+meidän+ratkaista+Räsäsen+ongelma?+Itse+hän+on+itsensä+liemeen+asettanut.+Kai+asiasta+saa+keskustella?
10.05.2021 17:30
Eli+uskot+teistiseen+evolutionismiin,+vaikka+edellä+sanoit,+että+evolutionistit+"vetävät"+vääriä+johtopäätöksiä.+
Evoluutio+ei+edellytä+luomista.+Sinänsä+ei+sitä+kielläkään,+mutta+senhän+tiedämme,+että+mutaatioista+melkoinen+osa+on+haitallisia+aiheuttaen+mm.+epämuodostumia+ja+sairauksia.+Se+on+kehityksen+"hinta".+Jos+kyse+olisi+ohjatusta+evoluutiosta,+mihin+niitä+epäonnistuneita+mutaatioita+tarvittaisiin?
Aine+on+vain+yksi+energiamuoto.+Kukaan+ei+voi+varmuudella+väittää,+että+ainetta+olisi+ollut+ikuisesti.+Mikään+fysiikanlaki+ei+sitä+edellytä.
10.05.2021 17:18
Mitä+ihmeen+ilmoitusta????+Käytä+järkeäsi,+äläkä+usko+sellaisten+tyyppien+"ilmoituksiin",+jotka+väittävät+Jumalan+käskeneen+moninaida+pikkutyttöjä!+Tai+jotka+väittävät+Jumalan+kieltäneen+tummaihoisilta+pappeuden+aina+vuoteen+1978+asti,+jolloin+Jumala+muka+mormonien+rukoiltua+asiasta+heltyi+ja+salli+tummaihoisillekin+pappeuden.+
Ajattele+nyt+itse,+aikuinen+ihminen!!!!!!
>+kaikki+menee+hyvin+jos+eletään+vanhurskaasti,+evankeliumin+mukaisesti...
Evankeliumilla+varmaankin+tarkoitat+taas+kaksoiskielenne+mukaisesti+Smithin+oppia.+Kaikki+siis+menee+hyvin,+jos+uskotaan+pikkutyttöjen+moninaintiin,+rasismiin,+sovinismiin+ym.+pimeyksiin?+Voi+pyhä+yksinkertaisuus!
Tiede+kyllä+voi+käsitellä+tuollaisiin+oppeihin+hurahtaneita.+Se+on+puhdasta+psykologiaa!+Paljon+pimeyttää+täytyy+olla+kaikissa,+jotka+voivat+kuvitella+olevansa+onnellisia+jossain+taivaassa+tai+korotuksessa+toisten+kärsiessä+ikuisesti+jossain+helvetin+tulessa+tai+pahimmillaan+olemalla+"alemmissa+kirkkauksissa",+joissa+nämä+ovat+mm.+sukupuolielimettömiä,+toisin+kuin+siinä+paremmassa,+johon+kyseinen+ihminen+tietenkin+itse+kuvittelee+pääsevänsä+ja+jossa+naiskennellaan+monia+oikein+olan+takaa.
10.05.2021 17:08
Miten+niin+Jeesuksen+ylösnousemus+on+totta?+Jos+jutussa+ylipäänsä+on+perää,+luultavasti+oli+kyseessä+kooma,+ei+kuolema.+Ristiinnaulitseminenhan+ei+todellakaan+ollut+aina+kuolemanrangaistus,+vaan+kidutusrangaistus.+Kivusta+huolimatta+mitään+kuolemn+aiheuttajaa+ei+ollut,+vaan+ihmiset+pysivät+hengissä+päiväkausia.+Monet+elivät+ristiltä+ottamisen+jälkeen+normaalin+elämänsä+loppuun.+Jos+ristiinnaulittu+haluttiin+surmata,+hänen+sääriluunsa+rikottiin,+jolloin+ruumiinpaino+aiheutti+tukehtumiskuoleman.+
Jeesus+oli+ristillä+varsin+lyhen+ajan+(siis+Raamaun+mukaan).+Hän+saattoi+vaipua+koomaan+ja+haudassa+essealaisveljet+(Raamatun+valkopukuiset+miehet,+joita+osa+evankelistoista+kutsui+enkeleiksi)+elvyttivät+hänet.
Toisin+kuin+maalauksissa,+ristiinnaulitut+olivat+alasti.+Niin+ristiinnaulitulla+kuin+hirtetyillä+yksi+kuoleman+merkki+voi+olla+erektio,+joskus+jopa+ejakulaatio.+Lukekaa+netistä+tarkemmin+jos+ette+usko.
10.05.2021 16:59
Paljastit+syyn+homousfobiallesi;+ällöttävyys.+Täytyy+myöntää,+että+heterona+ajatuksen+tasolla+homous+ällöttää+jonkin+verran+minuakin,+mutta+eihän+se+saa+olla+syynä+homojen+sortamiselle!
10.05.2021 09:13
Vastustan+kaikkea+pahuutta.+Vai+onko+sinusta+oikein,+että+mormoneilla+on+ikuisena+periaatteena+mm.+pikkutyttöjen+moninainti,+mutta+ei+käytäntönä+tällä+hetkellä+yhteiskunnan+lakien+vuoksi?
10.05.2021 09:11
Sellainen+kristillisyys,+että+eronneita+ei+saa+naida,+että+homot+pitää+tappaa....
10.05.2021 09:08
Jehnut+vai?+Hehän+kieltäytyvät+jopa+tervehtimästä+sukulaisiaan,+jotka+ovat+huomanneet+jehnujen+kusetukset.
10.05.2021 09:08
Entä+mitä+sanottavaa+sinulla+on+käsiteltävästä+aiheesta?+Eikö+mitään?+Haluat+vain+kommenteillasi+tuoda+esiin+kristillistä+lähimmäisenrakkautta;-)
10.05.2021 09:07
Täynnä+virheitä+ja+keskinäisiä+ristiriitoja.
10.05.2021 09:06
Miksi+ihmeessä+minun+pitäisi+kertoa+kirkon+apologiaa?+Täysin+järjetön+vaatimus!+Jos+kirjoitan+Kim+Jong-unin,+Enver+Hoxhan,+Jim+Jonesin+tai+jonkun+muun+edesottamuksista,+miksi+minun+pitäisi+samalla+suoltaa+heidän+propagandaansa???????????+Se+on+heidän+tekojensa+puolustelijoiden+tehtävä,+ei+minun!
Mitä+väitteitäni+olet+kumonnut?+Et+ainuttakaan!+Kirkkosi+propagandaan+viittaaminen+ei+ole+kumoamista!
Persoonalla+on+merkitystä.+Jos+henkilö+ei+kadu+veljeilyään+diktaattoreiden+kanssa,+kyllä+se+kertoo+paljon+siitä,+että+voi+olla+seuraavaksi+taas+uusien+diktaattoreiden+kelkassa.+Se+on+psykologinenkin+seikka,+että+ihminen+vaatii+aina+jonkun+vahvan+auktoriteetin+selkänsä+tueksi,+kun+ei+pysty+sesomaan+omilla+jaloillaan.+Se+taas+on+oma+valintasi,+että+esiinnyt+nimelläsi.+
Voi+olla,+että+kirkosta+luopuneet+ovat+minuakin+kiivaampia+mormonismin+vastustajia,+koska+huomaavat+tulleensa+kusetetuiksi.+Pahinta+on+se,+jos+Smithin+opista+luopunut+on+mennyt+johonkin+toiseen+ahtaaseen+lahkoon.+Silloin+hän+voi+tuomita+mormonit+alimpaan+helvettiin,+mitä+minä+en+suinkaan+tee.
09.05.2021 18:49
Mitä+minä+olen+valehdellut?+Mitä+puolitotuuksia+olen+kertonut?
Sinä+olet+valehdellut,+että+Smithin+jalkavaimot+olivat+vain+hengellisiä.+Amerikan+maalla+on+jo+pitkään+myönnetty,+että+kyllä+Joseph+jalkavaimojaan+paneskeli.+Ei+siis+ollenkaan+mahdoton+sanoa,+vaikka+niin+väität!
Tuo+heinälatojuttu+on+sinulle+selvästi+traumaattinen.+Olet+yrittänyt+kieltää+sen,+mutta+harmiksesi+se+on+mormonihistorioitsijoidenkin+dokumentoima.+Millä+tavalla+se+tekee+minusta+kateellisen,+jos+kerron+sen?+En+minä+ole+tippaakaan+kiinnostunt+Fanny+Algerista,+koska+en+edes+tunne+häntä.+
Kuten+sanoin,+jos+olisin+uskonut+joskus+Smitiin,+kyllä+sen+kertoisin.+Kun+nyt+muistelen+tarkemmin,+kouluopetuksen,+jossa+lähinnä+vain+sivuttiin+mormismia+jälkeen+muistan+katsoneeni+jotain+islantilaista+historiallaista+sarjaa,+jossa+pikkutyttö+tuli+hyväksikäytetyksi+Islannissa.+En+muista+oliko+tositapahtumiin+perustuva.+Saattoi+olla,+koska+tytön+myöhemmistä+vaiheista+vain+kerrottiin,+(ei+näytelty),++että+hänen+perheensä+muutti+Amerikkaan+ja+tytöstä+tuli+monivaimo+jollekin+mormonille.+Ajattelin+toki+silloin,+että+joutui+ojasta+allikoon,+koska+joutui+sellaisen+pukin+hyväksikäyttämäksi,+joka+käytti+hyväkseen+monia+muitakin.
09.05.2021 18:40
Pahat+ja+väärät+on+helppo+karsia+pois.+Jumala+ei+antaisi+pikkutyttöjen+moninaintikäskyä.
09.05.2021 18:18
Tiede+perustuu+teorioihin+ja+havaintoihin,+tutkittuun+tietoon.
09.05.2021 18:17
111 / 176