Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

3519

1. Sinun+"Jumalsi"+on+sukua+perkeleelle...
  2. Joko+unohdit+mitä+kirjoitit?+Sanoit+Eeden+mahdollisesti+olleen+tarpeeksi+idässä+eli+Amerikassa+ja+lisäsit,+että+mantereet+ovat+voineet+olla+yhdessä+silloin.+Kyse+ei+ole+lainkaan+Raamatun+tulkinnasta,+koska+Raamattu+ei+mainitse+Amerikasta+eikä+mannerliikunnoista+yhtään+mitään!Miksi+Jumala+olisi+valehdellut+ennen+ihmisille+sellaisia+asioita,+jotka+eivä+voi+olla+tieteellisesti+tosia?+Jos+Hän+on+vaehdellut+silloin,+voisiko+valehdella+meidänkin+aikanamme,+Tai+Smithin+aikana?Toki+te+käytätte+mormonien+kaksoiskieltä,+jossa+asioilla+onkin+aivan+eri+merkitykset+kuin+normaalissa+kielessä,+mutta+miksi+Jumala+olisi+sortunut+käyttämään+kaksoiskieltä?"Moderni+ilmoitus"+eli+Smithin+sekoilut+ovat+pahasti+ristiriidassa+Raamatun+kanssa,+joka+selvästi+puhuu+koko+maailmankaikkeudesta+tähteineen+eikä+vain+meidän+aurinkokunnastamme.+Aivan+onneton+on+selityksesi,+että+tähdet+alkoivat+silloin+näkyä+maapalllolla.+Kyllä+ne+ovat+näkyneet+jo+maapallon+syntyaikoihin!+Sitäpaitsi+tuokin+lienee+sinun+käsityksesi,+ei+muiden+mormonien.Raamattu+ei+puhu+valaasta+vaan+kalasta.+Vanhoissa+suomennoksissa+tosin+taidetaan+puhua+valaskalasta,+jollaista+ei+tietenkään+ole+olemassakaan.+Valaankaan+vatsassa+kukaan+ei+ole+ollut.+Anna+lähteet+hölmöilyilesi!+Mikään+"olen+lukenut"+ei+kelpaa.+Onhan+Artokin+lukenut+yhtä+ja+toista...Kukaan+ei+ole+pysäyttänyt+aurinkoa+taivaalla.+Jos+uskot+tuollaisiin+satuihin,+loppukin+uskottavuutesi+tieteen+alueella+on+mennyt+sen+sileän+tien!
  3. Mormonismi+on+niin+uusi+ilmiö+uskontojen+historiassa,+että+sitä+on+äärimmäisen+helppo+tutkia,+toisin+kuin+vainhoja+uskontoja.+Kirkon+väitteet+eivät+todellakaan+pidä+paikkaansa+ja+kirkko+on+joutunut+kerta+toisensa+jälkeen+myöntämään+ennen+kieltämiään+asioita+vääjämättömien,+murskaavien+tosiasioiden+edessä.+Kirkkohan+mm.+pitkään+kielsi+Smithin+harjoittaneen+seksiä+monien+naisten+kanssa,+mutta+nyt+sen+myöntää,+vaikka+Olli+taitaa+siinäkin+asiassa+tulla+jälkijunassa+amerikkalaisiin,+tosiasiat+myöntäviin+verrattuna.Totta+kai+kirkossa+on+vikaa,+kun+harjoitetaan+pikkutyttöjen+moninaintia,+avointa+rasismia+ja+sovinismia!Mormonikirkko+ei+todellakaan+ole+Jumalan+perustama,+vaan+Joseph+Smithin.+Nimikin+tuli+nykyiSEKSI+vasta+kolmannella+yrittämällä!+Moninaintikäskyn+Smith+väitti+härskisti+tulleen+Jumalalta+sen+jälkeen+kun+oli+jäänyt+housut+nilkoissa+kiinni+piikansa+paneskelusta.+Tuonkin+Olli+on+yrittänyt+kiistää,+vaikka+asia+on+todettu+mormonihistorioitsijoiden+kirjassakin!+Amerikkalaisilla+keskustelupalstoilla+en+ole+huomannut+sitä+kiistettävän.Kirkko+on+jäänyt+hyvin+margilnaaliSEKSI+eikä+sivistyneissä+maissa+enää+kasva,+koska+internetin+aikaan+on+helppo+saada+oikeaa+tietoa+kirkon+propagandan+lisäksi.Miksi+valehtelet+aina,+että+minä+olisin+kirkkosi+luopio?+Jos+olisin,+kyllä+minä+voisin+sen+kertoa+ja+se+antaisi+minulle+entistä+enemmän+kompetenssia+kirkkosi+arvosteluun.+Sinua+ehkä+hämää+se,+että+minulla+on+todella+hyvät+tiedot+kirkostasi+ja+olen+usein+joutunut+sinuakin+valistamaan.+Minä+tutustuin+mormoneihin+koulutietoa+paremmin+vasta+Salt+Lake+Cityn+olympialaisten+aikaan+(tai+vähän+ennen)+mm.+erään+sanomalehtiartikkelin+innoittamana+ja+samoihin+aikoihin+tutustuessani+kiinalaisiin+mormonismista+kiinnostuneisiin+ja+heitä+tapaamassa+käyneisiin+lähkäreihin.+Jälkimmäisten+kanssa+en+tosin+uskonnosta+keskustellut+enkä+paljon+muustakaan.+Taisin+vaihtaa+muutaman+sana+shakki-pelistä.En+minä+taistele+mitään+Siionia+vastaan+sikäli+kun+sillä+tarkoitetaan+Jeesuksen+hyviä+opetuksia.+Minä+taistelen+saatanallisia+lahkoja+vastaan,+niitä,+joissa+lähimmäisenrakkauden+tilalla+on+saatanallista+itsekkyyttä+toisten+kärsimyksistä+välittämättä.+Sinun+olisi+syytä+oppia+seisomaan+omilla+jaloillasi.+Sinun+pitäisi+jo+elämänkokemuksesi+myötä+olla+oppinut,+että+mihinkään+ihmisoppeihin+ei+pitäisi+uskoa,+koska+ne+ovat+usein+vaarallisia.+Olet+kilistellyt+kuppia+diktaattori+Enver+Hoxhan+kanssa+samaan+aikaan+kun+hän+on+pidätyttänyt,+kidututtanut+ja+surmauttanut+poliittisia+vastustajiaan.+Kadutko+edes+sitä?+Sinun+kannattaisi+katsoa,+että+keiden+joukoissa+seisot.+Parasta+olisi,+jos+vihdoin+oppisit+seisomaan+omilla+jaloillasi+ja+kuuntelemaan+aitoa,+omaa+sisäistä+ääntäsi.+Sieltä+se+Jumala+voisi+löytyä,+ei+ulkopuolisita+hörhöilyistä.+Ehkä+tunnetkin+jotain+sen+kaltaista,+koska+myönnät,+että+tiedät+totuuden,+mutta+kiellät+sen+defenssiivisesti.
  4. Tietysti+jokainen+mainitsemistani+on+satu.+Todista,+että+joku+ihminen+on+ollut+kalan+vatsassa+kolme+päivää+ja+selvinnyt+hengissä!+Luomiskertomukset+(joita+Raamatussa+on+koosteena+kahdesta)+ovat+tietenkin+satua.+Samoin+maailmanlaajuinen+vedenpaisumus,+jossa+vieläpä+muka+yhteen+laivaan+on+pelastettu+kaikkia+eläinlajeja+pieni+määrä+(versiosta+rippuen),+jotka+muka+ovat+ainoat+selvinneet+ja+sukua+jatkaneet.+Samoin+Aatami,+(sensuroitu)+Lilith+ja+Eeva+ovat+tietenkin+satua.+Sinullahan+menevät+aikakaudetkin+iloisesti+sekaisin.+Sekoitat+ihmisen+oloajan+mannerliikuntoihin+ym.+täysin+älyvapaata!Evankeliumin+mukaan+elämisellä+tarkoittaet+taas+kaksoiskielenne+mukaisesti+Smithin+oppeihin+(pikkutyttöjen+moninainteineen)+uskomista+ja+niiden+mukaan+elämistä!Todella+vaarallista+tulla+lapsen+kaltaiSEKSI,+jos+se+merkitsee+Jumalan+eli+käytännössä+Joseph+Smithin+tai+jonkun+muun+hörhön+käskyjen+tottelemista.+Smithin+lisäksi+kauheita+esimerkkejä+ovat+mm.+Jim+Jones+ja+David+Koresh.+Jos+joku+voi+elää+täyttä+elämää+ja+olla+onnellinen+toisten+kärsiessä+uskonnollisten+hirmujohtajien+teoista+ja+opeista,+silloin+on+kyllä+aivoissa+jotain+vinksahtanut.+Esim.+piispa+Snown+karmeat+tekoset+ja+pakkomoninaitujen+pikkutyttöjen+kärsimykset+eivät+merkiste+mitään.+Tuollaisessa+juuri+tulevat+ilmi+räikeällä+tavalla+uskontojen+pimeät+puolet!Syllisyyksistänne+nimenomaan+EI+PITÄISI+päästä+eroon.+Syyllisyyttä+pitää+tuntea+niin+kauan,+kun+ei+pysty+kohtaamaan+oman+uskontonsa+uhreja+empatialla.
  5. Ilman+liejuryömijöitä+ja+varhaisia+ihmisapinoita+sinuakaan+ei+olisi.+En+ole+ateisti.+Kyllä+Jumala+voi+olla+olemassa,+mutta+ei+Hän+hörhö+voi+olla.