Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1

  1. PRESIDENTTI+SAULI+NIINISTÖHerra+tasavallan+Presidentti+Niinistö.+Olitte+Englannissa+10+maan+yhteisessä+kokouksessa+jossa+käsiteltiin+minun+käsittääkseni+mm.ssa+pohjoismaiden+turvallisuus+kysymyksiä.Olen+aina+oppinut+luottamaan+ja+arvostan+teidän+sanomaanne,+kuten+myös+kansainvälisesti+erittäin+laajasti,+josta+syystä+teidän+sanomaanne+kuunnellaan+hyvin+tarkasti+ja+myös+arvostetaan.Nyt+kuitenkin+ainakin+minulle+jäi+erittäin+ikävä+mielikuva+teidän+sanomastanne+tuolla+kokouksessa+kun+kerroitte,+että+Presidentti+Putin+on+teille+kertonut+puhelin+neuvottelunne+yhteydessä+kun+olette+häneltä+kysynyt,+että+aikooko+hän +ja+onko+hänen+tarkoitus+muodostaa+Ukrainaan+Venäjän+mielinen+ja+asettama+ns+”Nukkehallitus”Kerroitte,+että+Putin+sanoi+teille,+että+ei+ole+!+Minua+tavallisena+kansalaisena+ja+uutisia+seuraten+ihmetyttää+nyt+se,+että+mikä+on+sitten+tämän+Venäjän/Putinin+valtavan+hyökkäyksen+tarkoitus+Ukrainaan..+mitä+hän+sillä+tavoittelee+?+Tappaa+kaikki+mahdolliset+lapset,naiset,+ siviilit+ja+pommittaa+kaikki+Ukrainan+kaupungit+maan+tasalle…+mikä+hänen+tarkoitus+on+jos+hän+ei+hae+Ukrainaan+sellaista+Hallitusta+jonka+hän+sinne+haluaa.Selvisikö+se+teille+herra+Presidentti+keskusteluissanne+Putinin+kanssa…+mitä+hän+hakee+tai+haluaa+tuolla+Ukrainan+hyökkäyksellä+!?Ja+lopuksi+vielä+se+tärkein+kysymys:+Teidän+sanomaanne+kuunnellaan+ja+arvostetaan+myös+kansainvälisesti+erittäin+paljon….USKOTTEKO+TE+KAIKEN+SEN+MITÄ+PUTIN+TEILLE+PUHELIMESSA+JA+MUUTENKIN+KERTOO+?Käsittääkseni+monikaan+ei+näin+tee+ja+mitkään+hänen+lupaukset+ja+puheet+eivät+ole+pitäneet+paikkaansa…+hänhän+ei+esim.+omien+sanojensa+mukaan+hyökkää+Ukrainaan+tällä+hetkelläkään+ollenkaan…+minun+mielestä+jolla+on+(hyvin+vähäinen)+merkitys+tämä+Herra+Putin+on+”HARHAINEN”+ja+sairas+ihminen+jonka+alkuperäinen+tavoite+oli+nostaa+venäjä+entisen+Neuvostomahdin+aikaan+ja+kirjoittaa+nimensä+historiaan+Venäjän+”SUURVALLAN+palauuttamisen+SUURMIEHENÄ,+mutta+joissa+kaikissa+laskelmissaan+hän+teki+erittäin+pahan+virheen+kuten+huomataan+se+tänään.Kuten+edellä+kerroin+niin+arvostan+ja+olen+aina+arvostanut+teidän+varsin+järkeviä+ja+jopa+tavallisen+kansan+järkeen+meneviä+ajatuksia+ja+selväsanaista+puhetta,+mutta+viittaan+tuohon+aiempaan+ lausuntoonne+ja+kysyn+vielä+,+että+aiotteko+vielä+soittaa+mahdollisesti+Putinille+ja+kysyä,+että+mitä+hän+tekee+nyt+Ukrainassa+jos+hän+ei+aio+kaataa+nykyistä+Ukrainan+Hallitusta+ja+puuttua+sen+tulevaan+kokoonpanoon..+mikä+hänen+tarkoituksensa+on+?+Onko+se+vain+näyttää+maailmalle,+että+mihin+hän+pystyy+ja+jos+on+näin+niin+aika+heikko+on+tuo+näytös.....+tappaa+lapsia,+naisia +ja+tavallisia+kansalaisia+ja+saattaa+koko+maa+sekasortoon...