ViktorAtaman

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".
En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.
Aloituksia
2160
Kommenttia
3451
Pohjois- Koreassa asuu maailman onnellisin kansa.
Siellä on kaikilla työtä, asunto sekä perhearvot ovat kunniassaan. Maassa ei ole mitään homo- riitoja ja sisäpoliittinen715Vak juu paiden.., vak juu paiden... !
Tuota huutelevat aivan ympäri maailmaa, USA:ssa jopa kokonaiset stadionilliset. Mitä ihmettä tuo tarkoittaa ?015Afrikan väestö on huolissaan Euroopan koronatilanteesta !
Paikallinen väestö on rokotettuja n. 3- 5 % ja vitut välittävät turvarajoista, maskeista ja kuppiloiden rajoitteista kos315Emme ole nähneet yhtään animaatiota kuinka avaruusaseman miehistö palautetaan Maan pinnalle.
Sitähän voitaisiin kuvata muutaman kymmenen taalan kameralla, eikö totta? Kuitenkin saamme seurata että avaruusapinoit015Kiva nuoruuskuva rakastetuista johtajastamme!
Jussi on tämän ladannut nettiin ihan itse: https://laitonlehti.net/2023/03/03/pimittaako-jussi-halla-aho-menneisyyttaan/015Kaksi ihmistä vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!
- 39- vuotias nainen joka oli "Saksan kansalainen" puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - 53- vuotias "valkoihoinen" mies aj0152 "yksittäistapausta" vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!
- 39-vuotias nainen joka oli "Saksan kansalainen puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - "Valkoihoinen" mies ajoi väkijoukkoo0152 "yksittäistapausta" vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!
- 39-vuotias nainen joka oli "Saksan kansalainen puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - "Valkoihoinen" mies ajoi väkijoukkoo0152 "yksittäistapausta" vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!
- 39-vuotias nainen joka oli "Saksan kansalainen puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - "Valkoihoinen" mies ajoi väkijoukkoo014HUS kutsuu kaikkia taaperoita rokotekokeeseen.
Kyseessä on mRNA Pfizerin koronarokote jossa 6 kk - 12- vuotiaita lapsia tuolla rokotetaan. Nyt rekrytoivat 0,5 - 4 vuot3514Olen katsellut jalkapallon MM- kisoja.
On ollut hienoa seurata faniyleisöä. Värikästä ja iloista porukkaa kaiken kaikkiaan varsinkin kun oma joukkue maalin sys014Pyynnöistä suomalainen maitopurkki avaruudessa- kirjoitus.
Noinhan sitä ensimmäistä suomalaista satelliittia leikkisästi kutsutaan. Viralliselta nimeltään se on Aalto - 1. "Paljas113Vaadin vankeustuomiota Marco de Witille.
Syynä uutisointi josta kiihotuin suuresti koska kuulun ihmisryhmään. Uskon ja toivon että valtakunnansyyttäjä Raija Toi1313THL:n hirviö Mika Rämet pyytää anteeksi lasten sydänlihastulehduksia
jotka ovat johtuneet laitoksensa suosittelemista kammottavista myrkkypiikeistä ! https://laitonlehti.net/2021/11/04/20013Miltä tähdet oikeasti näyttävät ?
Tämä on myrkkyä tähtihöhlille ja siksi tämän julkaisenkin: https://www.youtube.com/watch?v=KISz2EM8Kc0113Koululasten pahoinkohtelu ?
- Iskä hei..! - No mitä poikaseni ? - En mä oo mikään poikanen, mä oon jo melkein 10.., tyhmä. - No anteeksi nyt... - Ni15132 oletettua maahanmuuttajaa vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!
- 39- vuotias nainen; "Saksan kansalainen" puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - 53- vuotias "valkoihoinen" mies ajoi väki013Suomessa on n. 650 000 virkamiestä.
Kyllä. Luitte aivan oikein; se on maailman ylivoimaisesti korkein luku kun sitä verrataan tuottavaan työhön tekevään väe1312Naistoimittaja närkästyi kun hänelle kerrottiin että
on olemassa parempia kulttuureja kuin lähi- idän maissa jotka ovat takapajuisia. Nuori naistoimittaja saakin todellista012Nyt keskustellaan että Amerikassa on ollut asutusta paljon luultua aiemmin.
Tiedepiireissä ajatusta kauhistellaan kovin; miksi näin? Jotkut ajattelijat tuolle naureskelevat ja sanovat että kaikki2311