Vapaa kuvaus

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".

En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.

Aloituksia

2160

Kommenttia

3451

1. Pohjois- Koreassa asuu maailman onnellisin kansa.

Siellä on kaikilla työtä, asunto sekä perhearvot ovat kunniassaan. Maassa ei ole mitään homo- riitoja ja sisäpoliittinen
    Salaliittoteoria
    7
    15
  2. Vak juu paiden.., vak juu paiden... !

Tuota huutelevat aivan ympäri maailmaa, USA:ssa jopa kokonaiset stadionilliset. Mitä ihmettä tuo tarkoittaa ?
    Salaliittoteoria
    0
    15
  3. Afrikan väestö on huolissaan Euroopan koronatilanteesta !

Paikallinen väestö on rokotettuja n. 3- 5 % ja vitut välittävät turvarajoista, maskeista ja kuppiloiden rajoitteista kos
    Salaliittoteoria
    3
    15
  4. Emme ole nähneet yhtään animaatiota kuinka avaruusaseman miehistö palautetaan Maan pinnalle.

Sitähän voitaisiin kuvata muutaman kymmenen taalan kameralla, eikö totta? Kuitenkin saamme seurata että avaruusapinoit
    Salaliittoteoria
    0
    15
  5. Kiva nuoruuskuva rakastetuista johtajastamme!

Jussi on tämän ladannut nettiin ihan itse: https://laitonlehti.net/2023/03/03/pimittaako-jussi-halla-aho-menneisyyttaan/
    Perussuomalaiset
    0
    15
  6. Kaksi ihmistä vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!

- 39- vuotias nainen joka oli "Saksan kansalainen" puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - 53- vuotias "valkoihoinen" mies aj
    Salaliittoteoria
    0
    15
  7. 2 "yksittäistapausta" vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!

- 39-vuotias nainen joka oli "Saksan kansalainen puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - "Valkoihoinen" mies ajoi väkijoukkoo
    Salaliittoteoria
    0
    15
  8. 2 "yksittäistapausta" vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!

- 39-vuotias nainen joka oli "Saksan kansalainen puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - "Valkoihoinen" mies ajoi väkijoukkoo
    Salaliittoteoria
    0
    15
  9. 2 "yksittäistapausta" vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!

Salaliittoteoria
    0
    14
  10. HUS kutsuu kaikkia taaperoita rokotekokeeseen.

Kyseessä on mRNA Pfizerin koronarokote jossa 6 kk - 12- vuotiaita lapsia tuolla rokotetaan. Nyt rekrytoivat 0,5 - 4 vuot
    Salaliittoteoria
    35
    14
  11. Olen katsellut jalkapallon MM- kisoja.

On ollut hienoa seurata faniyleisöä. Värikästä ja iloista porukkaa kaiken kaikkiaan varsinkin kun oma joukkue maalin sys
    Salaliittoteoria
    0
    14
  12. Pyynnöistä suomalainen maitopurkki avaruudessa- kirjoitus.

Noinhan sitä ensimmäistä suomalaista satelliittia leikkisästi kutsutaan. Viralliselta nimeltään se on Aalto - 1. "Paljas
    Salaliittoteoria
    1
    13
  13. Vaadin vankeustuomiota Marco de Witille.

Syynä uutisointi josta kiihotuin suuresti koska kuulun ihmisryhmään. Uskon ja toivon että valtakunnansyyttäjä Raija Toi
    Salaliittoteoria
    13
    13
  14. THL:n hirviö Mika Rämet pyytää anteeksi lasten sydänlihastulehduksia

jotka ovat johtuneet laitoksensa suosittelemista kammottavista myrkkypiikeistä ! https://laitonlehti.net/2021/11/04/20
    Salaliittoteoria
    0
    13
  15. Miltä tähdet oikeasti näyttävät ?

Tämä on myrkkyä tähtihöhlille ja siksi tämän julkaisenkin: https://www.youtube.com/watch?v=KISz2EM8Kc0
    Salaliittoteoria
    1
    13
  16. Koululasten pahoinkohtelu ?

- Iskä hei..! - No mitä poikaseni ? - En mä oo mikään poikanen, mä oon jo melkein 10.., tyhmä. - No anteeksi nyt... - Ni
    Salaliittoteoria
    15
    13
  17. 2 oletettua maahanmuuttajaa vammautti enemmän ihmisiä kuin Venäjän armeija..!

- 39- vuotias nainen; "Saksan kansalainen" puukotti 18 ihmistä Hampurissa. - 53- vuotias "valkoihoinen" mies ajoi väki
    Salaliittoteoria
    0
    13
  18. Suomessa on n. 650 000 virkamiestä.

Kyllä. Luitte aivan oikein; se on maailman ylivoimaisesti korkein luku kun sitä verrataan tuottavaan työhön tekevään väe
    Salaliittoteoria
    13
    12
  19. Naistoimittaja närkästyi kun hänelle kerrottiin että

on olemassa parempia kulttuureja kuin lähi- idän maissa jotka ovat takapajuisia. Nuori naistoimittaja saakin todellista
    Salaliittoteoria
    0
    12
  20. Nyt keskustellaan että Amerikassa on ollut asutusta paljon luultua aiemmin.

Tiedepiireissä ajatusta kauhistellaan kovin; miksi näin? Jotkut ajattelijat tuolle naureskelevat ja sanovat että kaikki
    Salaliittoteoria
    23
    11