Kyseessä on mRNA Pfizerin koronarokote jossa 6 kk - 12- vuotiaita lapsia tuolla rokotetaan. Nyt rekrytoivat 0,5 - 4 vuotiaita tenavia mukaan koska heistä on puutetta.
Seuraavat sitten monelleko tulee haittavaikutuksia.
Lisäinfoa HUS:in sivuilta.
Yhteystiedot:
[email protected]
puh. 050 311 6365
HUS kutsuu kaikkia taaperoita rokotekokeeseen.
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä usko että 0,5-4 vuotiaita rokotetaan koronaan.
Ei kai noidenkaan piikitykseen vaadita vanhempien suostumusta?
>>>Ei kai noidenkaan piikitykseen vaadita vanhempien suostumusta?<<<
Vaaditaan.
https://www.hus.fi/lasten-koronarokotetutkimukseen-etsitaan-osallistujia>>>Missä on sairaat koronasta - ei ole. <<<
Eipä tässä kauan ole siitä kun tuttavan lapsenlapsi sai koronataudin. Ei ollut rokotettu koronaa vastaan.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
>>>Missä on sairaat koronasta - ei ole. <<<
Eipä tässä kauan ole siitä kun tuttavan lapsenlapsi sai koronataudin. Ei ollut rokotettu koronaa vastaan.Tuonikäiselle asia on vaan hyväksi.. lapsenahan kaikki pitäisi sairastastaa. Aikuisiällä on sitten parempi immuunivaste.
Tutkimushan kestää 26kk joten lapsia ei tulla rokottamaan vielä aikoihin.
No ehkä tuosta tutkimuksesta on hyötyä sitten kun jokin oikeasti vaarallinen tauti tulee. Kuka vastaa jos jotain käy ? Anonyymi kirjoitti:
Tuonikäiselle asia on vaan hyväksi.. lapsenahan kaikki pitäisi sairastastaa. Aikuisiällä on sitten parempi immuunivaste.
Tutkimushan kestää 26kk joten lapsia ei tulla rokottamaan vielä aikoihin.
No ehkä tuosta tutkimuksesta on hyötyä sitten kun jokin oikeasti vaarallinen tauti tulee. Kuka vastaa jos jotain käy ?Tuttavan lapsenlapsi on kyllä nuori aikuinen. Juuri sitä ikäluokkaa ja mentaliteettia, jotta "emmä niinku välitä mä haluun kato bailaa ja bilettää viddu ei toi koroona minuun mitää kuulu".
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Tuttavan lapsenlapsi on kyllä nuori aikuinen. Juuri sitä ikäluokkaa ja mentaliteettia, jotta "emmä niinku välitä mä haluun kato bailaa ja bilettää viddu ei toi koroona minuun mitää kuulu".
No siinä tapauksessa oli toivottavasti oppimiskokemus... :)
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
>>>Missä on sairaat koronasta - ei ole. <<<
Eipä tässä kauan ole siitä kun tuttavan lapsenlapsi sai koronataudin. Ei ollut rokotettu koronaa vastaan.Kuoliko lapsi siihen koronaan vai saiko se sen vain? Oliko kamalat oireet?
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Tuttavan lapsenlapsi on kyllä nuori aikuinen. Juuri sitä ikäluokkaa ja mentaliteettia, jotta "emmä niinku välitä mä haluun kato bailaa ja bilettää viddu ei toi koroona minuun mitää kuulu".
No niin nuoret yleensä tekevät ei vanhempana biletetä...vittu...joka vitun vanha sukupolvi pitää uuden sukupolven toimia tyhminä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos olet juuri syntynyt maailmaan ja mitään muuta ole tarjolla kuin vitun vinkujia jotka inisee naamareista ja rokotteista ja jostain vastuusta. Itse olen ollut vuosia töissä ja todennut että nämä vinkujat saavat palkkansa siitä että ovat vastuullisessa työssä mutta eivät itse ota mitään vastuuta yhtään mistään vaan vinkuvat muille että ottakaa te vastuuta ei se meille kuulu. Ottavat palkan kuitenkin. Ainoat ongelmat mitä ratkovat ovat niitä mitä ovat itse ensin luoneet.
Minäkin olen kuullut ihmisistä joilla on ollut korona mutta ei ne mitään kuolemankielissä ole ollut yksikään. Korona oli ja korona meni. Anonyymi kirjoitti:
Kuoliko lapsi siihen koronaan vai saiko se sen vain? Oliko kamalat oireet?
Olen jo ylempänä kertonut että tuttavan lapsenlapsi on nuori aikuinen, vailla rokotuksia oli taudin saadessaan.
Kerron lisätietoja mikäli asiassa uutta merkittävää ilmenee.Anonyymi kirjoitti:
No niin nuoret yleensä tekevät ei vanhempana biletetä...vittu...joka vitun vanha sukupolvi pitää uuden sukupolven toimia tyhminä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos olet juuri syntynyt maailmaan ja mitään muuta ole tarjolla kuin vitun vinkujia jotka inisee naamareista ja rokotteista ja jostain vastuusta. Itse olen ollut vuosia töissä ja todennut että nämä vinkujat saavat palkkansa siitä että ovat vastuullisessa työssä mutta eivät itse ota mitään vastuuta yhtään mistään vaan vinkuvat muille että ottakaa te vastuuta ei se meille kuulu. Ottavat palkan kuitenkin. Ainoat ongelmat mitä ratkovat ovat niitä mitä ovat itse ensin luoneet.
Minäkin olen kuullut ihmisistä joilla on ollut korona mutta ei ne mitään kuolemankielissä ole ollut yksikään. Korona oli ja korona meni.>>>Ottavat palkan kuitenkin. Ainoat ongelmat mitä ratkovat ovat niitä mitä ovat itse ensin luoneet.<<<
Ehkäpä loivat niitä ongelmia nuorempia ollessaan...?- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Olen jo ylempänä kertonut että tuttavan lapsenlapsi on nuori aikuinen, vailla rokotuksia oli taudin saadessaan.
Kerron lisätietoja mikäli asiassa uutta merkittävää ilmenee.Ne kerro nyt oliko hirvittävät oireet? Minä olen ottanut rokotteen mutta ei minua kiinnosta ottaako joku muu vai jättääkö ottamatta. Pitääkö joku naamaria vai ei pidä. Jos olen samassa huoneessa ihmisen kanssa joka ei ole ottanut rokotetta eikä halua pitää naamaria niin se ei häiritse minua mitenkään. Totuus on että kukaan ei voi varmuudella tietää mikä pitää paikkansa ja mikä ei. Ainoa mikä pitää paikkansa on se että pörssiyhtiöt ja raha pyörittelee koko maailmaa. Joku tienaa aina miljoonia kun joku kärsii. Aseteollisuus on hyvä esimerkki.
Eikös ole hyvä, että tutkitaan, ettei rokoteta sitten summassa?
HÖL-MÖ-LÄISET ON SA-TUA.
Paitsi rokotevastustajat ja tämän palstan salaliittoteoriauskovaishölmöläiset.
- Anonyymi
On kiva että näitä kokeita tehdään.
Miten sitä muuten tiedetään kuinka moni rokotteesta vammautuu tai saa haittavaikutuksia?- Anonyymi
Julkistaako HUS sitten kokeen päättymisen jälkeen kuinka monta lasta on kuollut, halvaantunut tai saanut muita vaurioita?
No mutta eihän ne harvat narkolepsiatapauksetkaan tulleet selville sikaflunssarokotteen testivaiheessa.
>>>Niinhän ne nytkin lehdet kertoo päivittäin lukuja injektioihin sairastuneista, vammautuneista ja kuolleista - eikö vaan.<<<
Ei kun noista kertoo hömppäsivustot, eli mm. kiihkouskovaisten ja salaliittoteoriauskovaisten sivustot, joihin ei muutenkaan voi luottaa.
- Anonyymi
Voi voi. Mitä väliä.
- Anonyymi
No sitten kun saat lapsia kyseleppä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kun saat lapsia kyseleppä sitten
Kuka hullu lapsia tekee maailmaan jossa hengitellään naamarin läpi? Outo juttu että virukset iskee vain ihmisiin. Voisi kuvitella että apinatkin olisi henkitoreissaan kun niistähän me ollaan oppineiden mukaan kehitytty eiku ainiin tai ahvenesta. Järvessä pitäisi olla helve*isti kuolleita kaloja. Urheilukalastaja aivastaa ahvenen kiduksiin heittää sen takaisin ja ne vitun idiootit ahvenet ei pidä naamaria eikä ota rokoteta ja vit'tu nyyh nyyhkyti. Kannattais varuiksi apinatkin rokottaa ja kouluttaa pitämään naamaria. Saadaan siihenki varmasti miljoonia hassattua ja johtajat tietenkin rikastuvat joka on tietenkin pois kaikesta oikeasti kanssaihmisille hyödyllisestä. Joka kolmas pörssiyhtön johtaja on kuulemma tutkimuksien mukaan rikollinen. Se on aika paljon. Mitäs nyt tehdään kun tällainen kävi ilmi? Ei mitään.
>>>HUS kutsuu kaikkia taaperoita rokotekokeeseen.<<<
Taaskin valehtelet. HUS:n tiedote kertoo, että Suomesta kys. testirokotukseen haluttaisiin 300 pikkulasta, maailmanlaajuisesti 4 500.- Anonyymi
Lyön millin vetoa että ottavat kokeeseen aivan kuinka monta lasta tahansa.
Kuinka muuten saataisiin tietää moniko vauva kuolee koerokotteisiin? Anonyymi kirjoitti:
Lyön millin vetoa että ottavat kokeeseen aivan kuinka monta lasta tahansa.
Kuinka muuten saataisiin tietää moniko vauva kuolee koerokotteisiin?Vai että vain 300 pirpanaa 0,5:n ja 12:n vuoden väliltä?
Ei tuolla otannalla saada minkäänlaisia tuloksia sen tajuaa lehmäkin.
HUS valehtelee tästäkin jos on noin tiedottanut.ViktorAtaman kirjoitti:
Vai että vain 300 pirpanaa 0,5:n ja 12:n vuoden väliltä?
Ei tuolla otannalla saada minkäänlaisia tuloksia sen tajuaa lehmäkin.
HUS valehtelee tästäkin jos on noin tiedottanut.>>>Vai että vain 300 pirpanaa 0,5:n ja 12:n vuoden väliltä?<<<
Suomessa 300 kpl 0,5-4 v.
Koko maailmassa 4 500 kpl 0,5-12 v..
Suomen 300 tenavaa on tuossa tutkimuksessa siis vain pieni osa suurempaa otosta.
https://www.hus.fi/lasten-koronarokotetutkimukseen-etsitaan-osallistujia
- Anonyymi
On nuo viranomaiset täysiä hulluja, voin kuvitella että heillä oikein mustat pupiilit silmissä sykkii innosta kun pääsevät piikittämään nuoriin tuota paskamyrkkyä!
Haluaisinpa nähdä niiden vanhempien tietoja jotka antavat jopa vauvansa rokotuttaa.....
Odottavat sitten toiveikkaina että kuoleeko taapero; vammautuuko se vai säilyykö tuo terveenä.
Kai siinä isi ja äiti oikein vetoa lyövät ?- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä niiden vanhempien tietoja jotka antavat jopa vauvansa rokotuttaa.....
Odottavat sitten toiveikkaina että kuoleeko taapero; vammautuuko se vai säilyykö tuo terveenä.
Kai siinä isi ja äiti oikein vetoa lyövät ?Todennäköisesti parempia vanhempia kuin sinä ollut..
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti parempia vanhempia kuin sinä ollut..
No hei vain Persekärpänen !
Kiva kuulla sinua ja loistavia kommenttejasi !
Nyt on vanhemmilla totuuden paikka!
Viekää vauvanne kokeelliseen koronarokotekokeiluun....
Sitten on kivaa seurata että kuoleeko tuo tai pidemmällä jänteellä minkälaisia vaurioita se aiheutti.
Korvauksia on turhaa anella. Vakuutusyhtiöt ovat ilmoittaneet etteivät korvaa yhtään mitään koska rokote on vapaaehtoinen ja kokeellinen.- Anonyymi
No sitten kai menee tämäkin veronmaksajien piikkiin.
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kai menee tämäkin veronmaksajien piikkiin.
Ei mene.
Valtio ei korvaa yhtään mitään koska kyse on vapaaehtoisesta koerokotuksesta.
Rokoteturvakeskuksen johtaja Mika Rämet toteaa:
-Mitäs otitte.
- Anonyymi
Joko sinä noudatit HUS:in kutsua?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778