- Iskä hei..!
- No mitä poikaseni ?
- En mä oo mikään poikanen, mä oon jo melkein 10.., tyhmä.
- No anteeksi nyt...
- Nii että voisit sä soittaa meijä opelle ?
- Vastahan olin siellä vanhempainkokouksessa..
- Puhuttiinks siellä mitään maskeista ?
- Ei taidettu, käsiteltiin sellaisia yleisiä esiin tulleita asioita..
- Mä en haluu pitää maskia, net on sitte tyhmiä.
- Asiasta päättää kai rehtori ?
- Soita sille sitten..
- Ehkä rehtorikin saa ohjeet ylempää...?
- Mä olen katsonu LEVELIÄ ja siellä se Slim sanoi että on laitonta lasten rääkkäystä pakottaa niitä pitämään maskeja.
- Olen kuullut tuosta Levelistä....
- Sitten me ei saada puhua ruokalassa kun korona leviää...
- Onko tuo totta ?
- On se mutta syödä saa, silloin se ei leviä. Ja sitten ei ne yläluokkalaiset mitään maskeja pidä, välkkärilläkin ne menee röökille, mä oon nähny.
- Et kai sinä nyt ole tupakoinut ?
- Luuletsä et mä kertoisin?
- kryhymmm....., älä nyt vain siihen ryhdy.
- No soitat sä reksille vai et ? Mä en haluu pitää maskia....!
- Asia on hieman laajempi ja uskon että soitollani ei olisi mitään tehoa koska koulun johto saa käskynsä ylemmiltä tahoilta ja siksi......
Ovi huoneeseensa pamahti kiinni ja kuulin sieltä kommentin:
- Munaton äijä!
Mikään ei kasvata aikuisia yhtä paljon kuin lasten kanssa käytävät keskustelut.
Koululasten pahoinkohtelu ?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittääkö ammattihörhöksi haluava valehdella jotain?
- Anonyymi
Juu se on nääs amatöörihura joka valehtelee hähäähäääää....
- Anonyymi
Taas näitä mielikuvituskekusteluja olemattomien lasten kanssa.
Jos tuo keskustelu olisi totta, olisi tuo lapsi kehitysvamma tasolla.- Anonyymi
Lapset ovat jo protestoineet joukottain tuota maskipakkoa (suositusta) vastaan.
Opettajat ovat joutuneet antaman periksi jo laajoin joukoin näiden vaatimusten edessä.
Aloitus oli mainio ja kuvaa taatusti tuhansien perheiden keskusteluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset ovat jo protestoineet joukottain tuota maskipakkoa (suositusta) vastaan.
Opettajat ovat joutuneet antaman periksi jo laajoin joukoin näiden vaatimusten edessä.
Aloitus oli mainio ja kuvaa taatusti tuhansien perheiden keskusteluja.Lapset protestoivat sitäki jos eivät saa syödä karkkia tai saa haluamaansa lelua. Voi hyvää päivää, lasten tulee tehdä kuten vanhemmat ja opettaja sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset protestoivat sitäki jos eivät saa syödä karkkia tai saa haluamaansa lelua. Voi hyvää päivää, lasten tulee tehdä kuten vanhemmat ja opettaja sanoo.
Yläluokkalaiset paskat välittävät maskisuosituksista nykyään.., tietävät jo oikeutensa.
Toki se pohdituttaa alemmilla luokilla olevia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yläluokkalaiset paskat välittävät maskisuosituksista nykyään.., tietävät jo oikeutensa.
Toki se pohdituttaa alemmilla luokilla olevia.Ajavat mopoilla miten sattuu, polttavat tupakkaa, saavat arvosanoiksi nelosia jne.
Kannattaa ottaa vapaan kasvatuksen kakaroista oppia. 😂😂😂 Anonyymi kirjoitti:
Ajavat mopoilla miten sattuu, polttavat tupakkaa, saavat arvosanoiksi nelosia jne.
Kannattaa ottaa vapaan kasvatuksen kakaroista oppia. 😂😂😂Vapaan kasvatuksen kakaroita ovat maahanmuuttajien vesat.
Hyppivät luokissa seinille kuin apinat ja menestyvät oppilaat seuraavat kiusaantuneina.
Suomen Pisa- menestyskin alkaa olla jo kehitysmaa-tasolla.
Koskaan emme enää tule saavuttamaan siinä menneiden vuosien kärkipaikkoja.
Ruotsi jäi toissavuonna kiinni PISA- huijauksesta. Olivat jättäneet maahanmuuttajia pois ja korvanneet heitä valkoisilla syntyperäisillä ruotsalaisnuorilla.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Vapaan kasvatuksen kakaroita ovat maahanmuuttajien vesat.
Hyppivät luokissa seinille kuin apinat ja menestyvät oppilaat seuraavat kiusaantuneina.
Suomen Pisa- menestyskin alkaa olla jo kehitysmaa-tasolla.
Koskaan emme enää tule saavuttamaan siinä menneiden vuosien kärkipaikkoja.
Ruotsi jäi toissavuonna kiinni PISA- huijauksesta. Olivat jättäneet maahanmuuttajia pois ja korvanneet heitä valkoisilla syntyperäisillä ruotsalaisnuorilla.Suomen koululaitos tuhottiin jo pari vuosikymmentä ennen MaTuja kun ajettiin alas tasokurssit yläasteella.
Tasapäistäminen näkyy tänään myös tämän palstan annissa.
Pissa testin tulokset on vain seurausta siitä. Viktorhan on sanonut että hänen lapsensa on aikuisia jo.
Jos ovat vielä jossain alakoulutasolla niin täytyyhän niiden todellakin olla pahasti jälkeenjääneitä.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Viktorhan on sanonut että hänen lapsensa on aikuisia jo.
Jos ovat vielä jossain alakoulutasolla niin täytyyhän niiden todellakin olla pahasti jälkeenjääneitä.Tiedä vaikka Viktor itsekin istuisi vielä alakoulun penkillä. Toisaalta ei se pahaa tekisi ottaen huomioon Viktorin lastentarhatasoiset ulostulot…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä vaikka Viktor itsekin istuisi vielä alakoulun penkillä. Toisaalta ei se pahaa tekisi ottaen huomioon Viktorin lastentarhatasoiset ulostulot…
Älkää pilkatko Viktoria, hän on teitä älykkäämpi, sivistyneempi, kohteliaampi, menestyneempi, saanut enemmän naista, tienannut enemmän ja matkustanut ympäri maailmaa.
Te sen sijaan luette Aku Ankkaa ja tumputatte'D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä vaikka Viktor itsekin istuisi vielä alakoulun penkillä. Toisaalta ei se pahaa tekisi ottaen huomioon Viktorin lastentarhatasoiset ulostulot…
Sivistyksen ja älykkyyden tasolta hän on noin 12-14 vuotiaan tasolla.
- Anonyymi
Tuosta Aku Ankasta.
Viki sanoo lukevansa paljon, lukeeko Viki myös Aku Ankkaa?
Itse olen sitä mieltä että Akusta oppii joskus ihan oikeita asioita. - Anonyymi
Aloitus oli ajankohtainen. Näitä keskusteluja käydään varmasti nyt tuhansittain.
Atamaani toi ne esille hauskalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143130Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1231349- 911234
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571092Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi531062Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk64987Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41862
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778