Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

7

  1. Enkä+saa.+En+saa+mitään+lääkkeitä...+Hyvää+kesää+sinulle...
  2. Hyvää+ja+sateista+huomenia+täältä+Raisiosta.+Ihan+kiva+kun+otit+yhteyttä+minuun+Anonyymi🤗+Tuo+mitä+kirjoitin+niin+olin+vähäsen+pienessä+sievässä.+Oli+vain+niin+paha+olo+ja+tarve+kirjoittaa+siitä+josko+edes+joku+siihen+vastaisi.+No+kiva+että+edes+sinä+vastasia.++Sama+se+oletko+mies+tai+nainen,+sillä+ei+ole+mitään+merkitystä,+no+tietty+Naisen+kanssa+on+helpompi+ja+vapaampi+jutella.+No+mä+olen+hyväksynyt+jo+tän+kaiken+sillä+ei+ole+yhtäkään+päivää+joka+olisi+jollakinlailla+niinsanotusti+erilainen.++Ehkäpä+minut+on+luotukin+yksin+eläjäksi+vaikken+sitä+tahtoisikaan.+Olen+erittäin+puhelias,+avoin+ja+täysin+oma+itseni.+On+omat+mielipiteet+asiasta+kuin+asiasta+ja+sanon+ne+kyllä+suoraan.+En+kuitenkaan+tarkoita+et+pahasti+mitenkään.+Ellei+jotkut+välitä+niin+eipä+väkisin+sitten.+Usko+ihmisiin+minulta+on+mennyt+jo+täysin.+No+ehkäpä+vielä+on+pieni+kipinä+jossakin+syövereissä+kytemissä?+Mutta+enpä+odottelen+enää+huomisilta+mitään+sen+ihmeempiä+ihmeitä.+Päivä+kerrallaan+ainakin+tästä+kesästä+nauttien,+josko+niitä+lämpimin+kin+päiviä+vielä+tulisi.+Syksystä+en+sitten+enempiä+tiedäkään.+En+ole+ateisti+ja+uskon+kyllä+johonkin+vielä.+Lähdin+työkyvyttömyys+eläkkeelle+tuon+kaiken+takia+ja+exäni+kuoltua+romahdus+täysin.+Eipä+enää+tarvitse+kuulla+noita+ivailuja+tietyiltä+henkilöiltä+ja+naurettavan+pieni+palkkakin+vieläpä+siitä+ilosta.+Mä+ymmärrän+kyllä+kiusattuja+enemmän+kuin+lähes+yksikään+muu.+Jos+mä+nään+että+jotakin+kiusataan,+niin+kyllä+mä+meen+väliin+siihen.+Me+ihmiset+ollaan+ihmeen+uteliaita+omaan+napaasi+ja+etujensa+tuijottaja.+Mä+en+vaan+sellaista+ymmärrä+vaikka+tyhmä+olenkin.+Onneksi+ostin+tuossa+viimevuotinen+marraskuussa+auton+et+pääsen+vähän+tuonne+luonnonhelmaankin+välillä+rentoutumaan+milloin+ja+koska+vain+haluankin.+Pääsee+ainakin+täältä+asvalttiviidakosta+edes+vähäksiaikaa+poies.+Ok-talossa+kuin+asustelen+niin+ei+olisi+ikinä+uskonut+kuinka+yksinkertaista+ja+helppoa+täältä+olisi+huumeita+saada.+Itse+en+ikinä+edes+kokeilin,++koska+en+todellakaan+halua+jäädä+siihen+koukkuun.+Silloin+menee+kaikki+ja+ylikin.+Nyt+on+katto+päällä+ja+kaiken+pitäisi+olla+niinsanotusti+hyvin.+Mitäs+muuta+enää+voisikaan+toivoa.+No+edes+yhden+ystävän+jonka+kanssa+voisi+käydä+ongella,+samoilla+luonnossa,+uimassa,+kirppiksillä,+ym+ym..+Ihmisenä+olen+ehkä,+tai+olen+liiankin+herkkä+ja+mua+on+helppo+satuttaa.+Riitelemisestä+en+pidä+ollenkaan.+Josko+olen+jonkun+mielen+pahoittelut,++niin+pakko+mennä+pyytämään+anteeksi+häneltä.+En+jaksa+puoltatuntia+kauempaa+pitää+mitään+mykkäkoulua.+Kyllä+kaikista+asioista+täytyisi+pitää+pystyä+puhumaan+keskenään.+Jos+toisella+on+paha+olla+niin+minullakin+on+ja+se+tuntuu+niin+pahalta.+En+kirjoittanut+sinulle+vielä+alkuunkaan+kaikista+asioista+ihan.+Olen+kyllä+erittäin+avoin+ja+puhelias.+En+halua+salata+toiselta+mitään+mitä+jo+toinen+ei+tietäisi.+Siis+mitkään+asiat+eivät+tuu+sitten+yllätyksenä.+Nyt+toivotan+sinulle+hyvää+päivänjatkoa+ja+kirjoittele+ihmeessä+josko+vain+haluat+ja+josko+sitä+aikaa+sinulta+riittäisi.+😇😂+Terveisin:+Pasi...
  3. No+heippa+hei+ja+hyvää+sateista+aamua+sinulle.+En+ole+ateisti+mutta+uskon+johonkin+kuitenkin.+Kuulun+kyllä+kirkkoon.+No+tuo+tuli+pienessä+sievässä+kirjoitettua.+Eipä+niitä+vastauksia+tullut+kuin+vain+pari.+Mä+olen+hyväksynyt+tämän+mun+kohtalona+jo+ihan+täysin+ja+usko+kaikkiin+ihmisiin+on+jo+aikoja+sitten+mennyt+valitettavasti.+No+tietystikin+täytyy+myöntää+että+pieni+kipinä+vielä+jossakin+vielä+kytee.+Kuten+jo+kirjoitinkin+niin+olen+hyväksynyt+tän+mun+jostakin+syystä+erilaisuuteen+jo+täysin.+Ei+minulle+mitään+raumoja+noista+ole+tullut.+Ehkä+mut+vaan+on+luotu+yksin+eläväksi+ja+sillä+selvä.+Olen+kyllä+tosi+puhelias+ja+avoin+luonteeltani.+Ei+minulla+ole+mitään+salattavaa+eikä+pahemmin+hävettävääkäinen.+Lähdin+juuri+tuon+takia+työkyvyttömyys+eläkkeelle.+Naurettava+palkka+ja+exäni+kuolema+sitä+ennen.+Ihan+tyytyväinen+olen+nyt+ettei+tarvitse+kuunnella+enää+muiden+solvauhtia+ja+saa+nukkua+pitkään+ja+tehdä+mitä+ikinä+vain+lystää.+En+mä+ketään+voi+vihata+vaikka+minua+onkin+kohdeltu+niinkuin+on.+Kuuloliitto+menetin+lähes+täysin+kummastakin+korvista,+kun+minut+hakattiin+yksitoista+vuotta+sitten.+Onneksi+kuulolaitteen+sentään+nykypäivänä+on+keksitty+ja+kuulen+aikalailla+normaalisti.+Oisin+kamalaa+jos+ei+enää+ollenkaan+kuulisi+ja+joutuisi+opettelee+viittomakielen.+Tän+kanssa+täytyy+vaan+pystyä+olemaan+ja+elämään.+En+koskaan+ole+ollut+väkivaltainen+ketään+kohtaan.+En+vain+pysty+lyömään+ketään+sillä+yksikin+isku+voi+jo+tappaa.+Ainoastaan+vain+koittanut+puolustautua,+muttei+sitäkään+pysty+kokoajan+tekemään.+Mä+en+esimerkiksi+tykkää+riidellä+kenenkään+kanssa,+varsinkaan+kumppanin+kanssa.+Riitoja+kyllä+välillä+aina+Silloin+tällöin+tulee,+mutten+mä+pysty+yli+puoltatuntia+kauempaa+pitämään+mitään+mykkäkouluakaan.+Jos+olen+sanonut+toiselle+jotakin+pahasti+niin+kyllä+mä+sitä+sitten+anteeksi+häneltä+pyydän.+Itsellekin+tulee+paha+mieli+jos+on+toista+loukannut+ja+puhumallahan+ne+asiat+yleensäkin+pitänee+pystyä+selvittämään.+Tiedät+kai+etten+mä+nyt+kaikkea+tähän+tälläkertaa+kirjoittanut.+Mutta+pikkuhiljaa+josko+vielä+haluat+kanssani+kirjoitella.+En+mä+nyt+niin+pelottava+sentään+ole.+Kiva+kunohdin+otit+yhteyttä+minuun😁+Kirjoittele+josko+siltä+tuntuu+ja+aikaa+riittänee.+Terveisin:+Pasi..