Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Ymmärrän+sua+tosi+hyvin,+koska+itekki+oon+ulkomaalainen(synt.+Suomessa)+ja+mua+on+oletettu+muslimiks,+vaikka+oon+kristitty..+Jo+nuorena+julkisilla+paikoilla+oleminen+oli+helvetillistä+kun+kantasuomalaiset+nimitteli+mua.+Ärsyttää+kun+suomalaiset+luulee+meitä+kaikkia+ulkomaalaisia+samanlaisiks.+Itse+oon+käynyt+lukiota+ja+olen+ollut+muutenkin+"kiltisti"+verrattuna+muihin+nuoriin,+en+käytä+päihteitä+tai+riehu+missään+ja+silti+mua+haukutaan+eikä+arvosteta+mua+mun+luonteen+mukaan.+Ei+kukaan+ulkomaalainen+voi+sille+mitään,+ettei+syntynyt+suomalaisena.+Te+suomalaiset+olisitte+ihan+hyvin+voineet+syntyä+vaikka+tummaihoiseen+perheeseen+ja+kuvitelkaa+miltä+se+ois+tuntunu,+kun+teitä+ois+sit+syrjitty+joka+päivä.+Ei+tää+maailma+oo+sen+arvonen,+että+kohtelet+toista+huonosti+ja+aiheutat+sille+mielipahan,+oo+hyvä+ihminen+nii+muutkin+kohtelee+sua+hyvin.+Syrjinnällä+ja+mielipahan+aiheuttamisella+lasket+vaan+sun+omaa+arvoa.+Työpaikoillakin+on+ulkomaalaisilla+rankempaa,+kun+suomalaiset+pääsee+helpommalla+työtehtävistä,+mut+ulkomaalaisia+kohdellaan+samaa+kuin+koiraa.+Mun+perhe+on+veronmaksaja,+maksetaan+paljon+veroa+kun+meillä+on+iso+yritys+ja+silti+meitä+luullaan+kela+ihmisiksi+kun+eivät+tunne+meitä.+Ja+toiset+taas+kun+tietää,+että+ollaan+varakkaita+ja+menee+hyvin,+niin+ovat+aika+kateellisia+meille+ulkomaalaisille.+Aika+moni+ulkomaalainen+on+menestynyt+Suomessa.+On+monia+ulkomaalaisia,+jolla+ei+mee+hyvin+ja+hakevat+kelasta+tukea,+mutta+on+myös+paljon+suomalaisia.+Sekä+toiste+päin!!!+Ette+voi+tuomita+pelkän+ihovärin+takia+tai+muun+takia+jooko.+Tutustukaa+ensin+ihmiseen,+ennen+kuin+alatte+haukkumaan,+niin+maailma+olisi+vähän+edes+parempi+paikka+:)+kiitos.