Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1

1. Moi+minä+olen+Niko+ja+oon+17vuotias+poika.+Yritän+tällä+hetkellä+löytää+minulle+kaunista,+iloista,+kilttiä,+ystävällistä+ja+hauskaa+tyttöä,+joka+tottakai+tykkäsi+urheilusta,+koska+siitä+minä+ainakin+tykkään,+niin+toivoisin,+että+hän+tykkäsi+myös.+:)+Minulla+ei+ole+ollut+ikinä+silleen+oikeeta+tyttöystävää,+niin+sen+takia+yritän+nytten+kovasti+löytää+sellaista.+Olen+itse+positiivinen,+iloinen,+ystävällinen,+hauska,+huumorintajuinen,+vitsikäs,+auttavainen,+rohkea+ja+tunnollinen+poika+tai+no+kohta+nuori+mies,+kun+täytän+pian+18v.+Minä+yleensä+aina+katson+tytössä+tai+naisessa+hänen+luonnettaan,+piirrettä+ja+tottakai+sitä,+että+minkälainen+hän+on+oikeasti,+minulle+tavallaan+käy+ihan+kuka+vaan+tästä+maailmasta,+koska+minun+mielestäni+kaikki+tytöt+ja+naiset+ovat+kauniita.+Toivon+kyllä,+että+löytäisin+pian+jonkun+kauniin+tavallisen+tytön+tai+naisen+minulle,+joka+myös+tottakai+tykkäsi+minusta.+PS.+Olisi+kiva,+jos+joku+teistä+lukijoista+pystyisi+auttamaan+minua+tässä+tilanteessa,+tottakai+ei+voi+myös+tietää,+että+jos+joku+tyttö,+kuka+on+lukenut+tämän+tekstin,+niin+haluaisi+tutustua+minuun+ja+alkaa+ehkä+jopa+olemaan+minun+kanssani+silleen+enemmän,+se+kyllä+olisi+ihan+parasta+minulle+ja+tottakai+myös+varmaan+sille+tytölle,+jos+hänellä+ei+ole+ketään+kenen+kanssa+olla+;)