Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+se+uskottava+kerran+itse+mister+Hitler+vieraili+suomessa+Mannerheimin+syntymäpäiväjuhlissa+vuonna+1942.+
https://www.youtube.com/watch?v=Vw9wK5WdbuM
Tilanne+on+sama+kuin+rokotemyönteinen+EU+presidentti+Ursula+Won+Der+Leyen+vieraili+suomessa+pari+viikkoa+sitten.+
Kokeellisten+myrkkypiikitysten+jälkeen+EUn++diktaattori+presidentin+vierailua+suomessa+tullaan+kauhistelemaan+tulevaisuudessa+kun+maailma+on+vapaa+ja+neutraali,+2050-2090+luvuilla+joskus+maailma+vapautuu.
21.10.2021 17:16
Sainko+minäkin+oman+persekärpäsen?+Niinkuin+Viktorilla+on+ollut+jo+iät+ajat.+Kuuluu+kait+tän+palstan+tapoihin+että+anonyymit+räkänokat+tulee+heittämään+lokaa+ketjuihin+ja+viisastelemaan.+Persekärpäset+eivät+koskaan+osallistu+ketjun+avauksen+keskusteluun.
21.10.2021 17:06
Rokote+uskovaiset+on+omasta+mielestään+täydellisiä,+mutta+oikeasti+ylimielisiä+yhteiskunnan+ja+median+kaikkia+sääntöjä+noudattava+lampaita.
21.10.2021 14:38
Kiitos+kunniasta+tulla+nimetyksi+hurskaaksi.+Kieltäydyn+kuitenkin+kunniasta+ja+nimitän+itseni+profeetaksi.+
Kun+aikanaan+meidät+kaikki+ylennetään+kirkkauteen,+silloin+kaikki+palloharhassa+eläneet+maapallopäät+ylistävät+meitä+lättäreitä+profeettoina+ja+pyhinä+ennustajina.
Olen+tosiaan+youtubessa+nimimerkillä+kiljumestari,+eräästä+sen+kanavan+videostani+tuli+jopa+viraali,+ja+se+sai+lähemmäs+4-tuhatta+katsojaa+ja+määrä+kasvaa+kaiken+aikaa.
Uusin+videoni+youtubessa+on+kuitenkin+retkeilymestari+kanavani+video+jossa+ajan+vm.2004+Renault+Meganea+kohti+Kemin+romu+OY.n+romuttamoa+jossa+sain+autosta+200€+käteistä+sekä+romutustodistuksen.
https://www.youtube.com/watch?v=jDdZUf11CQo
Auton+romuttaminen+ei+kuitenkaan+pelastanut+minua+aiemmilta+peltipoliisin+välähdyksiltä,+vaikka+auto+on+poistunut+trafin+rekisteristä,+niin+peltipoliisi+on+räpsäisynsä+aikana+rekisteröinyt+auton+sen+hetkisen+omistajan+eli+minut+sakotettavaksi+koska+olen+silloin+ollut+auton+omistaja.
16.10.2021 20:47
Olen+toki+nähnyt+lentäviä+valoilmiöitä+taivaalla.+Jotkut+kutsuvat+niitä+ufoiksi,+jotkut+tähdenlennoiksi.+Itse+uskon+että+ne+on+taivaalla+lentäviä+enkeleitä.
Tässä+perusteellinen+selvitys+litteänmaan+meteoriiteista.+Kun+olet+katsonut+tämän+reilun+puolen+tunnin+mittaisen+videon,+tiedät+mitä+taivaalla+lentävät+valoilmiöt+oikeasti+ovat.
https://www.youtube.com/watch?v=HNKmHBP2Zcg
16.10.2021 20:29
Myös+ateistiset+maapallotieteilijät+myöntävät+nykyään+Sodoman+ja+Gomoran+raunioiden+olemassaolon.
Kristityt+löysivät+nämä+rauniokaupungit+Raamatussa+kerrotun+sijainnin+perusteella+ja+ohjasivat+myös+ateistiset+maapallopää+tutkijat+alueelle.+
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008324193.html
16.10.2021 17:54
Nyt+myös+maapallopäät+myöntävät+tämn+tuleksi+palaneen+rauniokaupungin+olemassaolon.+Todisteita+on+niin+paljon.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008324193.html
Maapallopäät+ovat+tosin+antaneet+kaupungeille+uuden+nimen,+"Tall+el-Hammam"+ja+väittävät+että+asteroidi+olisi+hajonnut+kaupungin+yllä,+räjähtänyt+palasiksi+ja+kivisade+tuhonnut+kaupungin.+
Tosiasiassa+me+lättärit+tiedämme+että+avaruutta+ja+meteoreja+ei+ole+olemassa,+vaan+itse+Jumala+tuhosi+nuo+syntiset+kaupungit+heittämällä+aikanaan+alas+litteänmaan+päälle+tuhkaa+ja+tulikiveä+Sodoman+ja+Gomoran+kohdalla.
16.10.2021 17:32
Miksi+haluat+hylätä+totuuden?+Syvällä+sisimmässäsi+tiedät+kuitenkin+että+me+salkkarit+olemme+oikeassa.+Rokotteet+on+myrkkyä.+Eppu+lauloi+aikanaan+myös+että+huumeet+on+myrkkyä,+tupakka+on+myrkkyä,+alkoholikin+myrkkyä.+No,+on+kait+ne,+niinkuin+rokotteetkin.
Mutta+rokotehaittojen+lisäksi+meillä+salkkareilla+on+esim.+litteästä+maasta+niin+paljon+todisteita+ja+faktaa+olemassa+että+kannattaa+ne+nyt+joka+tapauksessa+ainakin+lukea+läpi.
Itse+näen+sinut+potentiaalisena+tulevana+salaliittoteoreetikkona+sekä+flättärinä.
16.10.2021 17:10
Herra+Kekek+kekek+on+kiinnostunut+salaliittoteorioista+mutta+on+kuitenkin+vielä+eliitin+vietävissä+valtamedian+uutisvirran+mukana.
Juuri+tällaisia+henkilöitä+me+pyrimme+aktiivisesti+käännyttämään+kokonaan+kunnollisiksi+salkkareiksi.+Hylkää+rokotteet+ja+poista+rokotepassi+sekä+tietokoneeltasi+että+puhelimestasi.
Hyvä+alku+salkkariksi+on+se,+että+myönnät+maan+olevan+litteä.+Sen+jälkeen+voimme+luottamuksellisesti+ja+toveruuden+hengessä+keskustella+myös+kaikista+muista+salaliittoteorioista.
Mikäli+et+tunne+litteämaa+aihetta,+niin+tässä+on+hyvä+aloitus+sivusto+josta+voit+opiskella+litteämaa+teoriaa.+Tsemppiä+totuuden+löytämiseen,+ja+palloharhasta+vapautumiseen+:)
https://www.tietopiste.com/littea-maa-jalleen-todistettu-todeksi-helsingista-nakyi-viron-rannikko/
16.10.2021 16:46
Lisään+että+itse+en+ole+ottanut+rokotetta+enkä+aiokaan+ottaa.+Myös+koronapassi+vaikuttaa+epäilyttävältä,+ja+muistuttaa+liikaa+Raamatun+pedonmerkkiä.
16.10.2021 13:43
Itse+en+ole+ottanut+rokotetta+enkä+aiokaan+ottaa.+Myös+koronapassi+vaikuttaa+epäilyttävältä,+ja+muistuttaa+liikaa+Raamatun+pedonmerkkiä.
16.10.2021 13:42
Lisään+että+itse+en+ole+ottanut+rokotetta+enkä+aiokaan+ottaa.+Myös+koronapassi+vaikuttaa+epäilyttävältä,+ja+muistuttaa+liikaa+Raamatun+pedonmerkkiä.
16.10.2021 13:41
Öljyhän+loppuu+nykylaskelmien+mukaan+2068+joten+aikalailla+viimeisiä+höyryjä+öljylähteistä+pumpataan+2060+vuonna.
Venäjällä+asiassa+ei+siis+ole+kyse+ilmastohihhuloinnista,+vaan+siitä+tosiasiasta,+että+tuolloin+öljyvarat+maailmalla+alkavat+ehtyä+ja+on+pakko+kehittää+vaihtoehtoisia+energian+lähteitä.
16.10.2021 13:31
Maa+on+kaikkialla+havaittaessa+kävellessä+tai+esim.+fillaroidessa+litteäksi.+Eteläänpäin+ei+voi+lasketella+palloa+alaspäin+niinkuin+palloteoria+edellyttäisi.
Elämme+vaikeita+aikoja.+Maapallopäät+kohdistavat+nyt+suutuksissaan+hyökkäyksensä+viattomiin+ja+rehellisiin+lättäreihin+jotka+ovat+kaikkien+salaliittojen+ulkopuolella.
Voimme+puhua+pallopäiden+maapallo+salaliitosta+joka+laajenee+kaiken+aikaa,+ja+myös+littareitä+yritetään+dis-informaatiolla+käännyttää+maapallo+uskovaisiksi.
14.10.2021 18:41
Tässä+tapauksessa+kyse+on+vainajalle+tehdystä+tekaistusta+positiivisesta++testi+tuloksesta.
14.10.2021 18:35
Maapalloeliitti+alkaa+käydä+vainoharhaiseksi+ja+väkivaltaiseksi.+Enää+ei+kannata+ääneen+omalla+nimellä+sanoa+jos+on+littari.+
Voi+tulla+noutaja,+ja+tilastoihin+pallopäiden+aiheuttama+väkivaltainen+kuolema+merkitään+korona+kuolemaksi+tekaistulla+positiivisella+koronatesti+tuloksella.
14.10.2021 18:34
Eduskunta+istuu+yömyöhään,+ja+jopa+ministerit+hälyytettiin+paikalle+äänestämään+kun+perussuomalaiset+esitti+koko+korona+natsipassi+asian+pöytäämistä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eduskunta-istuu-yomyohaan-jopa-paaministeri-sanna-marin-halytettiin-paikalle-kun-perussuomalaiset-yrittivat-viivyttaa-koronapassin-kasittelya/8263480
12.10.2021 22:08
Australiassa+esimerkiksi+aurinko+liikkuu+suurimman+osan+ajasta+taivaalla+noin+kolikon+kokoisena.+Suoraan+yläpuolella+aurinko+suurenee+nyrkin+kokoiseksi,+ja+horisontissa+pienenee+pisteeksi+ennen+katoamista.
Pallopäät+toki+esittävät+omia+valheellisia+väitteitä+omista+muka+havainnoistaan,+mutta+niitä+ei+kannata+ottaa+huomioon+todellisia+taivaanilmiöitä+tarkkailtaessa,+ja+maan+muotoa+arvioidessaan.
12.10.2021 15:32
"Nykyään+”tiedetään”,+että+Aurinko+on+51+km+halkaisijaltaan+ja+kulkee+4800+km:n+korkeudella+litteänMaan+yläpuolella.+Ja+tähdet+ovat+Aurinkoa+160+kilometriä+ylempänä."
Upeita+todisteita+litteästä+maasta+olet+esittänyt,+kiitos+niistä.
Mutta+itse+uskon+että+aurinko+on+matalemmalla+koska+se+illalla+näyttää+näennäisesti+laskevan.+Veikkaan+noin+2800-3000km+auringon+korkeudeksi.
Kuun+ja+auringon+koosta+olen+lähes+samaa+mieltä,+mutta+niitten+pitäis+mielellään+olla+vähän+pienempiä,+ehkä+40km+jotta+ne+voi+illalla+kadota+ja+pienetä+perspektiivin+katoamispisteeseen+niinkuin+taivaalla+näemme+tapahtuvan.
12.10.2021 13:19
Porin+vuonna+1994+valmistunut+ja+jo+tehoreserviin+lakkautettu+hiilivoimala+otettava+uudestaan+käyttöön+koko+talven+ajaksi.
https://www.fortum.fi/tietoa-meista/yhtiomme/energiantuotantomme/voimalaitoksemme/meri-porin-lauhdevoimalaitos
12.10.2021 12:33
22 / 31