Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

24

  1. Kuun vaihteen jälkeen tulee tieto miten ottaa yhteyttä Tulivelhoon
  2. Mun+ei+tarvi+omia+Jedimestari+pilkun+alku+askelmia+sanoa+en+oo+koskaan+tippunut+pääedellä+ei+kukaan+niin+tipu+Sanotaan+näin+sain+Telepatia+Lahja+Ekaksi+Jedimestariksi+Jeesuksen+se+opetti+mulle+Sage+Jedimestari+polun+kautta+Jediritariksi+kun+erikoistuin+valitsin+shadow+osa+alueen+sain+oppaakseni+Isis+jumalatteren.++Kun+saavutin+valonkansan+tason+sain+mestariksi+Afrodite+Rakkaudennjumalan.+Omaan+200+kykyä+josta+teillä+taviksilla+ei+ole+mitään+tajuamista+.+Jossain+vaiheessa+mut+pyydettiin+viralliseksi+tähtien+lähettilääksi+Juhan+ag+Grann+ehdotti+telepaattiesti+mua+olin+otettu+ja+otin+tehtävän+nöyrästi+vastaan+on+upea+tunne+tehdä+sitä+työtä+samassa+asemassaa+kun+idoloni+Juhan+af+grann+saada+valistaa+muita+siitä+shokeeraavasta+maailmasta+faktaa+teille+muille+taviksille+ja+valonkansa+sielulle+2000+luvunalusta+alkean+ei+ole+syntynyt+muita+ku+valonksan+sieluja+.+Tänne+ei+enään+päästetä+syntynään+taviksia+heidät+ohjataan+muualle+kehittymään+korkeiksi+sieluiksi+eli+näkemiin+tavikset+tämän+elämän+jälkeen+te+että+maahan+enään+synny+vaan+teidät+siirretään+muille+planeetoille+kasvamaan+mä+sen+sijaan+oon+täällä+vielä+40+000+vuotta+maata+auttamassa+sen+jälkeen+lähden+tähtiristeilijällä+omalle+kotiplaneetelle+härän+tähditöön+oon+Heradesian+valonlohikäärme+tässä+kehossa+tällä+keholla+ei+oo+muuta+merkitystä+mulle+se+on+voiman+generaattori+mystikan+magiikan+työkalu+soturi+työ+kalu+joka+antaa+myös+rakkautta+ja+nautinytoa+mä+en+ole+ihminen+enkä+telluslainen+mä+oon+valonkansalinen+tässä+kehossa+tää+keho+on+työkalu+ei+mitään+muuta+merkitystä+sillä+mulla+ei+ole
  3. Mun+ei+tarvi+omia+Jedimestari+pilkun+alku+askelomia+sanoa+en+oo+koskaan+tippunut+päädellä+ei+kukaan+niin+tipu+Sanotaan+näin+sain+Telepatia+Lahja+Ekaksi+Jedimestariksi+Jeesukden+se+opetti+mulle+Sage+Jedimestari+polun+kautta+Jediritariksi+kun+erikoistuin+valitsin+shadow+osa+alueen+sain+oppaakseni+Isis+jumalatteren+kun+saavutin+valonkansan+tason+sain+mestariksi+Afrodite+Rakkaudennjumalan+omaan+200+kykyä+jotas+teillä+taviksilla+ei+ole+mitään+tajuamista+.+Jossain+vaiheewssa+mut+pyydettiin+viralliseksi+tähtien+lähettiläöksi+Juhan+ag+Grann+ehdotti+telepaattiesti+mua+olin+otettu+ja+otin+tejtävän+nöyrästi+vastaan+on+upea+tunne+tehdä+sitä+työtä+samassa+asemssaa+kun+idoloni+Juhan+af+grann+saada+valistaa+muita+siitä+shokeeraawasta+maailmasta+faktaa+teille+mulle+talviksille+ja+valonksa+sielulle+2000+alusta+alkean+ei+ole+syntynyt+muita+ku+valonksan+sieluja+.+tänne+ei+enään+päästetä+syntynään+taviksia+heidät+ohjataan+muuallke+kehittymään+korkeiksi+sieluiksi+eli+näkemiin+tavikset+tämän+elämän+jäkeen+te+että+maahan+enään+synny+vaan+teidät+siirtään+muille+planeetoille+kasvamaan+mä+sen+sijaan+oon+täällä+vielä+40+000+vuotta+maata+auttamssa+sen+jälkeen+lähden+tähtiristeilojällä+omalle+kotiplaneetelle+härän+tähditöön+oon+Herasdeian+valonlohikäärme+tässä+kehossa+tällä+keholla+ei+oo+muuta+merkitystä+mulle+se+on+voiman+generaattori+mystikan+magiikan+työkalu+soturi+työ+kalu+joka+antaa+myös+rakkautta+ja+nautinytoa+mä+en+ole+ihminen+enkä+telluslainen++mä+oon+valonkansalinen+tässä+kehossa+tää+keho+on+työkalu+ei+mitään+muuta+merkitystä+sillä+mulla+ei+ole
  4. Mun+ei+++tarvi+omia+++Jedimestari++pikun+alku++askelomia+++sanoa++en+oo+++kosaan+tippoumt++päädellä++ei++kukaanniin+tipu++++Sotaan+++Näin+++sain++Telepatia++Lahja++Ekasi++Jedimestaariksi+++Jeesukden+++iptii+mulle++Sage++Jedimestari++polun+kautta++Jediritariksi++kun+elroisdtoin++valitsin++shadow++osa++alueen++sain++oppaakseni++Isis++jumalatteren+kun+saavutin++valonkansan+tason++sain+++mestariksi+++Afrodite+Rakkaudennjumalan+++omaan+200+++kykyä+++jotas+teillä++tavikdsilölas+ei++iole+mitään++++tsajuamista+++.++Joain+vaihewssa+mut+pyydeytiin+viralliseksi++tähtien+lähettiläöksi++++Juhan++ag++Grann+++ehdotti++telepaattiesti+mua++olin+otrettu++ja++oten+tejtävän++nöyrädti++vadstaan+on+upea++tunne+++tehdä+++sitä+++työtä+++samsasa+asemssaa++kun+++idoloni++Juhan++af+++grtann+++saada+++valistaa+++++muita+siitä++shokeeraawarta++maailmsta+++faktaa+++teule+++mulle++talviksulle++ja++valonksa+sielulle+++2000+++lubsuta+alkean+++ei++ole+++synrynit+muita++ku+++valonksan+sielujas+++.+tänne+++ei+enään+++päästrtä++syntynään+tavikdia++hridöt+ihjstaan+muuallke++kehittymään+korkrojdsi++sieluiksi+++eki++näkemiin+tavikset++tämän+++elämän+jäkeen+te++että++maahan+ebään+synny+++vaan++teuidät+++siirtään+muille+++planeetoille+++kasvamaan++mä++sen+sijaan+oon+täällä++virelä++40+000++++vuotta+++maata+++auttamssa+++sen+jälkeewn+lähdsen+tähtiristeolojällä+omalle+++kotiplaneetelle+härän+tähditöön++oon+++Hersdeian+valonlohikääme++tässä++++kermjossa++tällä++kehilla+++ei+oo+muuta+++merkitudtä++mylle+++se+oin+voiman++generaattori+++mystikan++magiiksan++työkalu++++++sotuti+työ+kalu++++joka+++antaa++myös++rakkaiyya++ja+++nautinytoa+++mä+en+ole+++ijhm+enen+mä++oon+valonksaklinen+++tässä+++kehossa+++tää+++keho+on+tyä++kalu++ei+mitään+muuta++merkitydtä++sillä+mulla+++ei+ole
  5. Anteeksi+vaan+puhutaan+hehtki+todelliesta++galaksistamme++vapaiden++planeettojetn++fedraatio+tähtiliitto++eli+++valonaliensilla++ei++ole++pienintäkään++++vaikeutta+torjua+demoni+++gruiserien+++pieniä+++hyökkäyklsiä+++joya+ne++josjkus+väöhän+++rauhan++hiljais+jakasillaki+tekee+++zaddumizta++käsin+.Valonkansojen+taisteluristeilijöiden++teknologia++on++miljardeja+vuosia+edellä++demoinen+eli+++pimeyden+tejnologsta+osaamisata+++valonkansojen+++taisteluristeilijältä++ei++kauua++kulu++aikaa+++yhden++demini+gruiseruin+räjäyttäömiseen.++He+eivät+++mahda++mitään+edes++borgi+liittolsten+kanssa++valonkansojen+taisteluristeilijä+tekee+++siitä++hetktssä++selvää+.++Ja++valonkansat+suojelee+++maailmoja++++demodelta+++joissa+++ei++ole+++vielä++Taisteluristeilijöitä++eikä++Degrenaut+taisteluristeilijöit´ä+++.++Itse++oon+Heradesianvalonlohikäärme+oman+valonkansani++johtava++taistelurisrteiljän+Amiraali++erikoistilanteiden++expertti+++jokaisella+++planeetalla+++jolla+++ei+ole+++taistyelu++risteilijöiutä++vielä++aseistettu++.+Valonksantähtiliiton+++taisteluristeilijät++fregatit+suojelee+++jokasta++suojeltavaa+planeettaa+.++Tiedän++valonkansojen+jedibeuvoston+maan++virallisena+tähien+lähettiläänä+++kontahti+henkilänä++mikä+++valonkansa+++maata+++suojelee+se+++ei++teille+++kuulu+ja+tämä+++ei++ole+++roolipeli++ketju+tämä+++on+++asiallunen++real++star++wars++maailman+keskustlu+ketju++.+++Jossa+++en+noita+++älytrtömän++huvitavia++roolipelaajia++kaipaa++.++Tässä+kerskustwlaan+++real++Jedyierstä++filosovisdta++++ym++Sith+++roolipelaajat+voi+++paibnua+täsdtä+++ketjuasta+huiysin++nevadasan++.++tässä+++keskustellan++valonkansoista+valon+tähtiliitosta+valonknsojen+tson++Jedimestaeeita+++.+++Te++Sith+++Friikit+että++edss+twidä+++++missä+tämä+todellinen++tähtien+sota+++kähytin+kaun++sitteen+++vioin+sen+rteille++kertoa++Orionin+tähtivyössä+++ja++sen++lähi++tähdissä++sewn++osa++puolet+sirjuksentähdenvalonkansa++ihmiset+++Calamarit++Harmaat++.++Stoom++Troopperit++ja+Sith++Lordit++Kloonatut++++Harmaat+++kun++he+++rupsibat+cllonaamaan+++he+++muuttiuvat+pahoksi++jkoonin+ei+++tuile++ku+++pahuus+.+++He+++kävivät+++1000+++vuodsen+sodan++sirjuksentähden+valonkansaa+++vastaan+++ja++Harmaita+++ja+++muitamia+++myita++.++tuli+taukoineen+++loplta+++Sirjuksdentähden+valonkansa++ja++Harmaat+++voittivat+sodan+.++Alko++haauras+tulitauko+.+Lopeiltas++kloonatut+++Harmaat+pääyyivät+++muuttua+++hyviksi+++he++maatta++naiseia+++käyttäen+++mutivay++itdsewnsä++ei++++klooneiksi++.++Muuttuivat++hyvikasi++.+++Mutta++++josdaain++vaihessa+he++medivät+++sekaisin+++.+++tekivät++++rikoksen++jobka+++ainoa++tuonio+on++karkorus+++universumista+++sinne++universumin++minne++sekain++mebevät+++menevät+++heitä+ei++ole+++tässä+++univwrunisaa++enään++olemssa++++.+++eli+++koko+se+++porukka++mukä+iokli+++todselisen++star++warsin++pahikdset+ovat++++karkotettu++sinne+++minne+sekaiosin++menneet+++menevät++mutta+++star++warsin+real+++sota+++ei+++käuty++galaksissa+++vaan+++orionin+++vyössä++ja+sen++lähitähdissä.+++Vooima++Olkoon++Kansanne++tutustukaa++huolella++mun+tähtien+lähettläs+sivuun++voin+++vastailla++asiallisdiisn+kysymyksiin+++myös++toki++Star++Warsin+osalta++mutta++real+++Jedien+++t++Valonksojen+Jedineuvoston++maan++Virallinen+Tähtienlähettiläs++/Contactihenkilö+++Ja++oman+++Valonkansani++Amiraali++Kars++Wenqadí+Zeragadyajining+Suur++Jedimestari++valonkansan+tasolla++erikoistunut+shadow+doule+esxpertti