Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

49

1. Ateistit keksivät uskonnot silkkaa pahuuttaan

Niin kuin tiedetään tieteellisen tutkimuksen tuloksena ja monien papereiden todistuksen kautta, ovat uskonnot ateistien
    Ateismi
    3
    47
  2. Olen palstan älykkäin kirjoittaja

Näin on palstan trolli ja häirikkö Strong-atheist kirjoittanut, mutta toki muisti kehua myös itseään samalla, kun minua
    Ateismi
    7
    107
  3. Lapsellinen nimimerkkien plagioija iski taas

Se on tämä palstan trolli ja häirikkö Strong-atheist, joka matkii muiden nikkejä muokkaamalla niitä vähän, ja esiintyy s
    Ateismi
    1
    48
  4. No niin, nyt todistukset kehiin!

Strong-atheist sanoo minun olevan fundamentalistinen kristitty uskova. Nyt sitten vain todistamaan tämä positiivinen väi
    Ateismi
    0
    55
  5. Löysin onnen ja rakkauden

Ensimmäinen muisto lapsuudestani on se, kun sanoin äidilleni: Jumalaa ei ole olemassa! Olen ollut siitä lähtien onnellin
    Ateismi
    1
    42
  6. Ateismi on ihanaa uskosta vapaata elämää

Ei tarvitse pelätä mitään ja saa nauttia kaikesta hyvästä työn ja kärsimyksen ohella. Mikä voisi olla parempi vaihtoehto
    Ateismi
    2
    41
  7. Säälivä rakkaus vai vihainen inho?

Tunnetko mitään muita kirjoittajia kohtaan? Niitä kohtaan, jotka ajattelevat tai uskovat eri tavalla kuin sinä? Mitä mie
    Ateismi
    0
    69
  8. Hyvän ja pahan erottaminen toisistaan

Miten voit erottaa hyvän ja pahan toisistaan objektiivisesti? Onko tähän mitään keinoja? Onko systemaattista järjest
    Ateismi
    24
    74
  9. Jeesus Kristus on Jumalan Poika

Palstan typerin trolli ja häirikkö joutui tunnustamaan sen, että Paavali kirjoitti historiallisesta Jeesuksesta, joka on
    Ateismi
    20
    118
  10. Onko dualismi falsifioitavissa?

Onko dualismi falsifioitavissa? Voidaanko osoittaa tieteellisen menetelmän avulla, että todellisuus ei ole perustaltaan
    16
    57
  11. Maailmankaikkeuden napa

Strong-atheist on maailmankaikkeuden napa. Hän on narsisti ja psykopaatti. Muiden ihmisten hyvinvointi ei häntä lainkaan
    Ateismi
    4
    65
  12. En ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle

Voitko todistaa sen, että olen kirjoittanut tälle palstalle? Ai, etkö voi? No sitähän minäkin. Olet vain säälittäv
    Ateismi
    3
    40
  13. Usein käytetyt argumentointivirheet

Henkilöön kohdistuvat argumentointivirheet Argumentum ad auctoritatem (auktoriteettiin vetoaminen) Argumentum ad verecun
    Ateismi
    17
    276
  14. Luettelo vakavasti otettavista tutkijoista

jotka eivät pidä Jeesusta historiallisena henkilönä. Tulipas paljon tyhjiä rivejä. Sitä se teettää, kun argumentit
    Ateismi
    5
    79
  15. Jumalasta on läjäpäin havaintoja

Jumala on nähty. 2.Mooseksen kirja: 24:9 Ja Mooses ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta
    Ateismi
    3
    34
  16. Ano Turtiainen on ateisti

Siinä meillä on malliesimerkki ateistien tyhmyydestä. Kuka ääliö äänestää Anoa ja hänen puoluettaan? Ateisti. :)
    Ateismi
    2
    40
  17. Minä teen mitä tahdon, eikä kukaan voi minua estää

Ylläpito on voimaton trollaukseni edessä. Teen mitä tahdon ja täytän tämän palstan tuuballa, joka on diipa daapaa täynnä
    Ateismi
    0
    40
  18. Olen palstan kuningas

Olen palstan kuningas ja kukkulan herra. Tunkiolla riittää tungosta, mutta syöksen kaikki muut alas valtaistuimiltaan, s
    Ateismi
    0
    76
  19. Miksi loukkaat minua?

Miksi haukut minua ripulivajakiksi ja käytät minua loukkaavia nimiä, ikään kuin en olisikaan palstan älykkäin kirjoittaj
    Ateismi
    6
    81
  20. Positiivisen ateistin puurot ja vellit sekaisin

Positiivinen ateisti pähkäilee mielessään, olisiko agnostikko vai positiivinen ateisti. Päättää sitten olla molempia. Pi
    Ateismi
    0
    39