Kustaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
49
Ateistit keksivät uskonnot silkkaa pahuuttaan
Niin kuin tiedetään tieteellisen tutkimuksen tuloksena ja monien papereiden todistuksen kautta, ovat uskonnot ateistien347Olen palstan älykkäin kirjoittaja
Näin on palstan trolli ja häirikkö Strong-atheist kirjoittanut, mutta toki muisti kehua myös itseään samalla, kun minua7106Lapsellinen nimimerkkien plagioija iski taas
Se on tämä palstan trolli ja häirikkö Strong-atheist, joka matkii muiden nikkejä muokkaamalla niitä vähän, ja esiintyy s148No niin, nyt todistukset kehiin!
Strong-atheist sanoo minun olevan fundamentalistinen kristitty uskova. Nyt sitten vain todistamaan tämä positiivinen väi054Löysin onnen ja rakkauden
Ensimmäinen muisto lapsuudestani on se, kun sanoin äidilleni: Jumalaa ei ole olemassa! Olen ollut siitä lähtien onnellin141Ateismi on ihanaa uskosta vapaata elämää
Ei tarvitse pelätä mitään ja saa nauttia kaikesta hyvästä työn ja kärsimyksen ohella. Mikä voisi olla parempi vaihtoehto240Säälivä rakkaus vai vihainen inho?
Tunnetko mitään muita kirjoittajia kohtaan? Niitä kohtaan, jotka ajattelevat tai uskovat eri tavalla kuin sinä? Mitä mie069Hyvän ja pahan erottaminen toisistaan
Miten voit erottaa hyvän ja pahan toisistaan objektiivisesti? Onko tähän mitään keinoja? Onko systemaattista järjest2473Jeesus Kristus on Jumalan Poika
Palstan typerin trolli ja häirikkö joutui tunnustamaan sen, että Paavali kirjoitti historiallisesta Jeesuksesta, joka on20116Onko dualismi falsifioitavissa?
Onko dualismi falsifioitavissa? Voidaanko osoittaa tieteellisen menetelmän avulla, että todellisuus ei ole perustaltaan1657Maailmankaikkeuden napa
Strong-atheist on maailmankaikkeuden napa. Hän on narsisti ja psykopaatti. Muiden ihmisten hyvinvointi ei häntä lainkaan465En ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle
Voitko todistaa sen, että olen kirjoittanut tälle palstalle? Ai, etkö voi? No sitähän minäkin. Olet vain säälittäv340Usein käytetyt argumentointivirheet
Henkilöön kohdistuvat argumentointivirheet Argumentum ad auctoritatem (auktoriteettiin vetoaminen) Argumentum ad verecun17275Luettelo vakavasti otettavista tutkijoista
jotka eivät pidä Jeesusta historiallisena henkilönä. Tulipas paljon tyhjiä rivejä. Sitä se teettää, kun argumentit579Jumalasta on läjäpäin havaintoja
Jumala on nähty. 2.Mooseksen kirja: 24:9 Ja Mooses ja Aaron, Naadab ja Abihu ynnä seitsemänkymmentä Israelin vanhinta334Ano Turtiainen on ateisti
Siinä meillä on malliesimerkki ateistien tyhmyydestä. Kuka ääliö äänestää Anoa ja hänen puoluettaan? Ateisti. :)240Minä teen mitä tahdon, eikä kukaan voi minua estää
Ylläpito on voimaton trollaukseni edessä. Teen mitä tahdon ja täytän tämän palstan tuuballa, joka on diipa daapaa täynnä040Olen palstan kuningas
Olen palstan kuningas ja kukkulan herra. Tunkiolla riittää tungosta, mutta syöksen kaikki muut alas valtaistuimiltaan, s076Miksi loukkaat minua?
Miksi haukut minua ripulivajakiksi ja käytät minua loukkaavia nimiä, ikään kuin en olisikaan palstan älykkäin kirjoittaj681Positiivisen ateistin puurot ja vellit sekaisin
Positiivinen ateisti pähkäilee mielessään, olisiko agnostikko vai positiivinen ateisti. Päättää sitten olla molempia. Pi039